Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åååå som jeg gleder meg på dine vegne. Sykt spennende. Oppdateter meg i morgen kveld hvis du orker. 17 dager til det er min tur vil bare at de skal gå fort nå så det er over.

Skal prøve å få oppdatert i morgen ja! Ja, 17 dager går fooort! Snart er det din tur og ;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å fy søren! I morgen skjer det :O NÅ kom nervene. Bare lurer på en ting; De pillene det står jeg skal ta på morgenen på operasjonsdagen.. Kan jeg ta de litt senere? 10- 11 tiden? Jeg skal møte opp kl 15, så det blir en sen operasjon. Noen andre som har operert såpass sent?

Jeg hadde op kl 15:00 og ringte å spurte om det med pillene, sto bare i skrivet at jeg skulle ta det på morgenen. Fikk da beskjed om å ta de 2-3 timer før op med bittelitt vann, altså ikke et stort glass, men nok til å svelge de ned :) kom ikke inn før halv 5 så det ble jo i praksis nesten 5 timer før, men jaja!

Lykke til i morgen :D ingenting å grue deg til! Jeg var livredd for narkosen, var nesten slik at jeg feiget ut rett før de skulle sette den siden jeg var så redd, men de var veldig flinke til å berolige meg, og når jeg jeg var klar satte de den, så våknet jeg med mine nye fine pupper :D (som er 5 uker i dag og kjempefine)

Skrevet

Jeg tok løft i 2006, la inn silikon i 2007.

Tok ut silikon i 2011, løftet i 2012.

Skal legge inn ny silikon nå i november.. Det blir siste bryst operasjon min, hvis det senere blir heng nå, så får det bare være.. Skal iallefall ikke ha flere barn, så noen graviditet som vil ødelegge brystene vil ikke være aktuelt uansett

ah,ok.

tok det et år før du kunne ta silikon etter løft?

Går å venter utålmodig på at jeg kan ta silikon skjønner du :fnise:

kirurgen sa at jeg kunne ta det når arrene ikke var røde lenger-

Skrevet

ah,ok.

tok det et år før du kunne ta silikon etter løft?

Går å venter utålmodig på at jeg kan ta silikon skjønner du :fnise:

kirurgen sa at jeg kunne ta det når arrene ikke var røde lenger-

Ventet 1år med silikon etter løft i 2006 pga pengene 😉 hadde lagt inn før om jeg hadde hatt pengene før 😝

Dvs, gikk ikke et helt år, gikk 10 mnd ca 😉

Skrevet (endret)

.

Endret av sticalo
Skrevet

Bare 17 dager igjen til nye pupper.. Gleder meg utrolig mye.. Måtte den siste tiden gå FORT 😁

Skrevet

Jeg hadde op kl 15:00 og ringte å spurte om det med pillene, sto bare i skrivet at jeg skulle ta det på morgenen. Fikk da beskjed om å ta de 2-3 timer før op med bittelitt vann, altså ikke et stort glass, men nok til å svelge de ned :) kom ikke inn før halv 5 så det ble jo i praksis nesten 5 timer før, men jaja!

Lykke til i morgen :D ingenting å grue deg til! Jeg var livredd for narkosen, var nesten slik at jeg feiget ut rett før de skulle sette den siden jeg var så redd, men de var veldig flinke til å berolige meg, og når jeg jeg var klar satte de den, så våknet jeg med mine nye fine pupper :D (som er 5 uker i dag og kjempefine)

Det ble en tidlig operasjon i stedet! Opererte kl. 8 :) alt har gått fint til nå, men gruer meg til bedøvelsen går ut! Det gikk så fort i dag, at det egentlig ikke har gått opp for meg at jeg har operert! :P

Skrevet

Hei dere! :) da er jeg ferdig! :D Det gikk veldig bra, og veeeldig fort! Skjønner ikke at det er gjort. Men lurer veldig på hvor lang tid ca det tar før bedøvelsen går ut?

Skrevet

Bare 17 dager igjen til nye pupper.. Gleder meg utrolig mye.. Måtte den siste tiden gå FORT

Ja støtter den 16 dager for meg. synes egentlig det går ganske fort. ikke lenge siden det var 30 dager. snart er det vår tur :)

Gjest Miss Sofie
Skrevet

Hei dere! :) da er jeg ferdig! :D Det gikk veldig bra, og veeeldig fort! Skjønner ikke at det er gjort. Men lurer veldig på hvor lang tid ca det tar før bedøvelsen går ut?

Det står i papirene dine når du skal begynne å ta smertestillende og i hvilket intervall! Så går det du fikk under operasjonen sakte ut iløp av dag/kveld..

Gjest Miss Sofie
Skrevet

Gratulerer med nye bubs forresten 👍👍😃

Skrevet

Det står i papirene dine når du skal begynne å ta smertestillende og i hvilket intervall! Så går det du fikk under operasjonen sakte ut iløp av dag/kveld..

Ja, jeg skal ta smertestillende hver 6. time :) ble operert kl. 8, (skulle egentlig møte opp kl. 15) så regner med at det er på vei ut. Kjenner det strammer litt mer i hvertfall. Men har gått veldig fint til nå :)

Skrevet

Gratulerer med nye bubs forresten 👍👍😃

Takker! 😄

Skrevet

Ja støtter den 16 dager for meg. synes egentlig det går ganske fort. ikke lenge siden det var 30 dager. snart er det vår tur :)

Du sier noe 😊 er jo ikke lenge siden vi skrev 30/31 dager 😁

Før vi vet ordet av det så har vi nye pupper begge to 😁

Gleder meg til bikinisesongen 2015 👙

Skrevet

Du sier noe er jo ikke lenge siden vi skrev 30/31 dager

Før vi vet ordet av det så har vi nye pupper begge to

Gleder meg til bikinisesongen 2015

Ja det blir bra :) gleder meg til å shoppe BHér og bikini på victoria secret i London :)det er ikke noe jeg normal unner meg så det skal jeg gjøre nå bare for morro skyld :)

Skrevet

Ja det blir bra :) gleder meg til å shoppe BHér og bikini på victoria secret i London :)det er ikke noe jeg normal unner meg så det skal jeg gjøre nå bare for morro skyld :)

👍

Skrevet

Har konsultasjon 17. November. :danse: Noen som har noe tips til hva jeg burde tenke på i forkant, ting jeg burde huske og ta opp osv! :laugh:

Skrevet

Har konsultasjon 17. November. :danse: Noen som har noe tips til hva jeg burde tenke på i forkant, ting jeg burde huske og ta opp osv! :laugh:

Hei. skriv ned det du lurer på på en lapp. og ta med noe å notere på. be kirurgen om å ta bilder av deg med telefon din når du har på protesene og eller film. det er veldig nyttig. og forhør deg om de tar 3d bilder.

spør om alt du lurer på og vær helt sikker på at du har fått svar på alt før dere avslutter.

prøv to størrelser som er ganske nærme hverandre samtidig da ser man fort at det ikke er så stor forskjell.

jeg har vært på 3 stykker og kunne gått på en 4.også for har hatt 1000 spørsmål etter på jeg ikke føler har ordentlig blitt besvart. angrer litt på at jeg ikke fikk de to første til å ta bilder av meg for han siste gjorde det og det var kjempe fornuftig.

Når har ikke jeg operert enda så sikkert noen andre som har enda bedre tips.

hvor skal du på konsultasjon evt hvem?

Skrevet

Hei. skriv ned det du lurer på på en lapp. og ta med noe å notere på. be kirurgen om å ta bilder av deg med telefon din når du har på protesene og eller film. det er veldig nyttig. og forhør deg om de tar 3d bilder.

spør om alt du lurer på og vær helt sikker på at du har fått svar på alt før dere avslutter.

prøv to størrelser som er ganske nærme hverandre samtidig da ser man fort at det ikke er så stor forskjell.

jeg har vært på 3 stykker og kunne gått på en 4.også for har hatt 1000 spørsmål etter på jeg ikke føler har ordentlig blitt besvart. angrer litt på at jeg ikke fikk de to første til å ta bilder av meg for han siste gjorde det og det var kjempe fornuftig.

Når har ikke jeg operert enda så sikkert noen andre som har enda bedre tips.

hvor skal du på konsultasjon evt hvem?

Tusen takk! Hva spørsmål var det du spurt om og sånn? Jeg har lest meg opp på masse så føler jeg ikke har så utrolig masse og spørre om, haha :fnise:

Jeg skal på Teres Bergen, hos Dr. Ørner :laugh:

Skrevet

Tusen takk! Hva spørsmål var det du spurt om og sånn? Jeg har lest meg opp på masse så føler jeg ikke har så utrolig masse og spørre om, haha :fnise:

Jeg skal på Teres Bergen, hos Dr. Ørner :laugh:

hehe... okei var vell litt overdrivi med 1000 spørsmål. men jo jeg har en del.

spurte egentlig ikke om så mye. for de snakka om det jeg tenkte å spørre om. Den første konsultasjonen hadde jeg så klart mest spørsmål. var jo i forhold til smertelindring, komplikasjoner. størrelse, profil, anatomisk eller rund osv.

husker ikke for å være ærlig. derfor jeg tenker det kan være lurt å ha noe skrive ned på. for jeg gjorde ikke det og tenkte etter på at det var litt dumt.

du må jo føle på det selv hva du ønsker svar på. men lurt å ta bilde, så det anbefaler jeg på det sterkeste. da kan du sitte hjemme å se på de og evt vise de til folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...