Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spørsmål:

Hvordan reagerte de rundt dere når dere tok eller fortalte at dere skulle ta silikon? hvor mange har dere fortalt det til?

Jeg har fortalt de nærmeste det, og de har tatt det veldig fint. Den eneste komentaren jeg har fått fra flere er;"ikke legge inn for mye, det er ikke fint".

Å legge inn silikon er jo blitt mer og mer vanlig, så tror det er lettere å akseptere det:)

Skal oppereres 12 nov, og jeg går fra null pupper til en b/liten c. Så er umulig for meg å holde det skult. Er og kommer til å være åpen om det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Husker jeg lovte å sende før og etterbilde til noen, men husker ikke hvem det var..?? Er tre uker post op.

Send meg pm så kan jeg sende bilde!

Jeg vil gjerne ha:)

Skrevet

Jeg har fortalt de nærmeste det, og de har tatt det veldig fint. Den eneste komentaren jeg har fått fra flere er;"ikke legge inn for mye, det er ikke fint".

Å legge inn silikon er jo blitt mer og mer vanlig, så tror det er lettere å akseptere det:)

Skal oppereres 12 nov, og jeg går fra null pupper til en b/liten c. Så er umulig for meg å holde det skult. Er og kommer til å være åpen om det:)

Hva bh str bruker du nå? Hvor mye skal du legge inn? Og hvordan vet du str du kommer til å ende på?

Jeg er 80A nå, skal legge inn ca 350, men har ingen anelse om str jeg ender opp på?

Skrevet

Så bra. Mine nærmeste har også tatt det helt fint. Men de er også redde for at jeg skal ta for mye, og at det skal se veldig silikon ut etter på. Har egentlig bare fått støtte av de jeg har sagt det til.

Skrevet (endret)

Hva bh str bruker du nå? Hvor mye skal du legge inn? Og hvordan vet du str du kommer til å ende på?

Jeg er 80A nå, skal legge inn ca 350, men har ingen anelse om str jeg ender opp på?

Ganske sikker på at at 200cc utgjør en cupstørrelse. så da vil du gå opp 1,75 størrelse da. ender vell opp med en C.

Endret av sticalo
Skrevet

Jeg har et håp om C, men har ikke turt å tro det 😜

Skrevet

Bruker 75AAA, helt tomme t poser etter å ha ammet to barn.

Sa til kirurgen hvilken cup str jeg ønsket meg. Han anbefalte 325 under muskel. Men etter å ha sett på nettet er jeg redd det blir for voldsomt. Er 156 høy og 50 kg, så skal ta en siste prat om str på opr.dagrn for at det er det rette valget. Vil ikke bli hun lille med silikon puppene;)

Skrevet

Bruker 75AAA, helt tomme t poser etter å ha ammet to barn.

Sa til kirurgen hvilken cup str jeg ønsket meg. Han anbefalte 325 under muskel. Men etter å ha sett på nettet er jeg redd det blir for voldsomt. Er 156 høy og 50 kg, så skal ta en siste prat om str på opr.dagrn for at det er det rette valget. Vil ikke bli hun lille med silikon puppene;)

Synes ikke 325 høres så veldig mye ut når du er så flat som du skriver. hvis du ikke har noe fra før av vil du jo ende opp med en B med den størrelsen.

Skrevet

Jeg har et håp om C, men har ikke turt å tro det 😜

Har et håp om det jeg også.

Skrevet

Hei! Husker jeg lovte å sende før og etterbilde til noen, men husker ikke hvem det var..?? Er tre uker post op.

Send meg pm så kan jeg sende bilde!

Det var meg, mener jeg å huske! :)

Skrevet

Hei :)

Kan jeg spørre hvordan de forminsker areolaen? Jeg synes selv jeg har fått myyye strørre areolaer etter jeg opererte, og føler de på en måte dekker "hele" puppen.. Og hva koster det evt?

Skjærer bort det som er "for mye" og syr de på igjen. Da kan man vel også feks plassere de litt høyere opp ettersom jeg har forstått. Tror en sånn op koster rundt 10 000,-

Skrevet

Å fy søren! I morgen skjer det :O NÅ kom nervene. Bare lurer på en ting; De pillene det står jeg skal ta på morgenen på operasjonsdagen.. Kan jeg ta de litt senere? 10- 11 tiden? Jeg skal møte opp kl 15, så det blir en sen operasjon. Noen andre som har operert såpass sent?

• Liker 1
Gjest Miss Sofie
Skrevet

Jeg la inn 350 og var en 80a/b og ble en 75D! :)

Skrevet

Å fy søren! I morgen skjer det :O NÅ kom nervene. Bare lurer på en ting; De pillene det står jeg skal ta på morgenen på operasjonsdagen.. Kan jeg ta de litt senere? 10- 11 tiden? Jeg skal møte opp kl 15, så det blir en sen operasjon. Noen andre som har operert såpass sent?

åå så spennende. Det går helt sikkert kjempe bra. Masse lykke til i morgen.

hvordan piller skal du ta? jeg fikk bare beskjed om å ta to ibux to timer før

Gjest Miss Sofie
Skrevet

I dag er det 4 uker siden operasjon, og jeg er herved fritatt fra nedpresssøplebånd!

Friheten er ubeskrivelig 😁😁👏👏

Skrevet

åå så spennende. Det går helt sikkert kjempe bra. Masse lykke til i morgen.

hvordan piller skal du ta? jeg fikk bare beskjed om å ta to ibux to timer før

Tusen takk! Skal bli godt å bli ferdig :)

Jeg skal ta paracet, azitromax for å forebygge infeksjon før inngrepet og arcoxia som forebygger smerter. Jeg fikk beskjed om holde meg unna ibux både 1 uke før og 1 uke etter inngrepet, så skjønner at de har forskjellige "regler" på klinikkene :P

Skrevet

I dag er det 4 uker siden operasjon, og jeg er herved fritatt fra nedpresssøplebånd!

Friheten er ubeskrivelig

Så bra, kan tenke meg at det er en befrielse

Skrevet

Tusen takk! Skal bli godt å bli ferdig :)

Jeg skal ta paracet, azitromax for å forebygge infeksjon før inngrepet og arcoxia som forebygger smerter. Jeg fikk beskjed om holde meg unna ibux både 1 uke før og 1 uke etter inngrepet, så skjønner at de har forskjellige "regler" på klinikkene :P

Hvis paraceten skal ha noe effekt så kan du ikke ta den så lenge før. 2 timer før høres veldig fornuftig ut for deg også. ja de har vist veldig forskjellige regler. men tror ibux var unntak for meg altså.

Skrevet

Hvis paraceten skal ha noe effekt så kan du ikke ta den så lenge før. 2 timer før høres veldig fornuftig ut for deg også. ja de har vist veldig forskjellige regler. men tror ibux var unntak for meg altså.

Ok, da skal jeg ta den like før operasjonen. I morgen har jeg nye pupper! :D Kan ikke tro det!

Skrevet

Ok, da skal jeg ta den like før operasjonen. I morgen har jeg nye pupper! :D Kan ikke tro det!

Åååå som jeg gleder meg på dine vegne. Sykt spennende. Oppdateter meg i morgen kveld hvis du orker. 17 dager til det er min tur vil bare at de skal gå fort nå så det er over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...