Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Før og etter løft første gang 2006

Se der ja, arra var fine! Blir spennende å legge inn igjen :-)

Hvor skal du op nå då?

Endret av Fourboobies
Videoannonse
Annonse
Skrevet

255 cc, under. Har forresten bilder om du vil se.

ja takk vil gjerne se bilde.

Skrevet

Se der ja, arra var fine! Blir spennende å legge inn igjen :-)

Hvor skal du op nå då?

Østfoldplastikkirurgi.. 21 november 😊 gleder meg veldig 😊

Skrevet

Noen som vet når man kan ta seg et bad etter op?

Har så lyst til å ta et avslappende varmt bad😳

Skrevet

Når det har grodd helt, di fleste steder sier 6uker etter operasjon 😊

Skrevet

Da er vi samme str

Så snålt. Men jeg er ganske sikker på at jeg er et stykke fra både E og F cup :fnise: Er nok noe individuelt det der.

Skrevet

Østfoldplastikkirurgi.. 21 november 😊 gleder meg veldig 😊

Spennende :)

Skrevet

Når det har grodd helt, di fleste steder sier 6uker etter operasjon

Ok. Da er det ikke så lenge igjen

Skrevet

Så snålt. Men jeg er ganske sikker på at jeg er et stykke fra både E og F cup :fnise: Er nok noe individuelt det der.

Ja, tror det er veldig forskjell fra person til person.

Skrevet

Hei! Husker jeg lovte å sende før og etterbilde til noen, men husker ikke hvem det var..?? Er tre uker post op.

Send meg pm så kan jeg sende bilde!

• Liker 1
Skrevet

Hei! Husker jeg lovte å sende før og etterbilde til noen, men husker ikke hvem det var..?? Er tre uker post op.

Send meg pm så kan jeg sende bilde!

Vet ikke hvordan jeg starter en pm, men vil veldig gjerne se bilde 😁

Skrevet

Fant ut åssen jeg sendte pm.. Pluss at jeg fant ut at jeg hadde sett di bildene 😊

Gullfiskhukommelse 😝😝😝😝

Skrevet

Noen som er rundt 160 og 50 kg som vil dele før/etter bilder?

Skrevet

Jeg har ingen bilde av før løft i 2012, jeg hadde 460cc, ammet og ble deprimert av henget jeg fikk, så fjernet silikon og løftet da..

Nå har jeg ikke engang brystfolder under brystene, går i ett med midjen

så du tok løft og silikon i 2006 ( i to operasjoner?)

så i 2012 tok du ut silikonet og løftet?

Skrevet

4 uker ca. Etter at sårene har grodd helt 😊 ellers kan man få infeksjon i sårene, man ligger jo tross alt i bakterier 😛

Skrevet

så du tok løft og silikon i 2006 ( i to operasjoner?)

så i 2012 tok du ut silikonet og løftet?

Jeg tok løft i 2006, la inn silikon i 2007.

Tok ut silikon i 2011, løftet i 2012.

Skal legge inn ny silikon nå i november.. Det blir siste bryst operasjon min, hvis det senere blir heng nå, så får det bare være.. Skal iallefall ikke ha flere barn, så noen graviditet som vil ødelegge brystene vil ikke være aktuelt uansett 😉

Skrevet (endret)

Okei, jeg er snart på uke 2 (mandag) merker at brystene ikke er like faste, litt mer bevegelige.. Hvordan er bevegeligheten nå i forhold til 1-2 uker?

Enorm forskjell. Jeg la under muskel og hadde ikke så mye pupp fra før, så mine var ganske harde frem til uke 4. Men mine er ikke så bevegelige, jeg kan presse de sammen og de bever seg jo litt. Men sammenlignet med ekte pupper hopper de ikke hopp og ned når jeg går trapper og lignende. Endret av frk.tre
Skrevet

Jeg fikk også beskjed om at jeg måtte ha brystløft i tillegg da jeg var på konsultasjon på Fornebuklinikken. Undersøkte litt, og fant ut at prisen for løft og implantater på Porsgrunn plastikkirurgi kostet 40 000,- Valgte derfor å bestille en konsultasjon der hos Dr. Anadi Begic. Han har lang erfaring, og mente jeg var i grenseland når det gjaldt løft. Vi ble enige om å prøve med bare litt større implantater. Den op koster 30 000,- På op dagen sa han at hvis det ikke ble bra, ville jeg få ny op gratis. Puppene ble veldig bra, men skal inn igjen for å redusere areolaene da de i utgangspunktet var litt for store for min smak.

Hei :)

Kan jeg spørre hvordan de forminsker areolaen? Jeg synes selv jeg har fått myyye strørre areolaer etter jeg opererte, og føler de på en måte dekker "hele" puppen.. Og hva koster det evt?

Skrevet

Hei :)

Kan jeg spørre hvordan de forminsker areolaen? Jeg synes selv jeg har fått myyye strørre areolaer etter jeg opererte, og føler de på en måte dekker "hele" puppen.. Og hva koster det evt?

Søk på "areola reduction" på youtube. de lager en snitt rundt ønsket størrelse.så sys det sammen.

Skrevet

Spørsmål:

Hvordan reagerte de rundt dere når dere tok eller fortalte at dere skulle ta silikon? hvor mange har dere fortalt det til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...