Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

nårtid tok du løft?

Desember 2012, så straks 2år siden 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Desember 2012, så straks 2år siden

måtte du vente så lenge før du kunne ta silikon eller er det noe du selv har valgt?

Skrevet

Desember 2012, så straks 2år siden 😊

Har du bilder
Skrevet

måtte du vente så lenge før du kunne ta silikon eller er det noe du selv har valgt?

Valgt det selv pga tok slankeoperasjon for straks 1år siden, så gått ned 40kg siden januar.

Skrevet

Har du bilder

Kan prøve å legge ut bilder fra før jeg gikk ned, di bildene har jeg.. Men vet ikke om jeg får til fra mobil?!

Skrevet

Nå etter løft nr 2 i 2012, og vekttap på 40kg har jeg ingenting igjen 😱

post-86605-0-60351000-1414833633_thumb.j

Skrevet

Jeg har ingen bilde av før løft i 2012, jeg hadde 460cc, ammet og ble deprimert av henget jeg fikk, så fjernet silikon og løftet da..

Nå har jeg ikke engang brystfolder under brystene, går i ett med midjen 😖

Gjest Miss Sofie
Skrevet

Har de blitt mer bevegelige da? =)

Bittelitt kanskje, men veldig lite 😞 håper deg kommer seg snart! De har sunket litt nedover da..

Skrevet

Eneste bilde jeg har på mobil som viser ca hvordan jeg så ut med 460cc...

post-86605-0-89752400-1414834157_thumb.j

Skrevet

Jeg har ingen bilde av før løft i 2012, jeg hadde 460cc, ammet og ble deprimert av henget jeg fikk, så fjernet silikon og løftet da..

Nå har jeg ikke engang brystfolder under brystene, går i ett med midjen 😖

Oi. Så bra du får ordnet det, kan tenke det gjør mye med selvfølelsen 😊

Skrevet

Oi. Så bra du får ordnet det, kan tenke det gjør mye med selvfølelsen 😊

Åja, føler meg ikke kvinnelig i det heletatt, så gleder meg veldig til å få gjort noe med det 😊

Om 3 uker er di nye puppene 1dag gamle, nedtelling for fullt 😁

Skrevet

Eneste bilde jeg har på mobil som viser ca hvordan jeg så ut med 460cc...

Hvor mye tenkte du å legge inn denne gangen?

Skrevet

Hvor mye tenkte du å legge inn denne gangen?

Ca 350.. Kirurgen avgjør under operasjon.. Men mellom 330-380 et sted 😊

Skrevet (endret)

Men jeg var jo 40kg tyngre på det bilde med 460cc, så hadde jo mye mer egne bryst da, nå er jeg helt flat, så jeg hadde fått mindre bryst med 460cc nå 😉

Endret av Scorp80
Skrevet

Ca 350.. Kirurgen avgjør under operasjon.. Men mellom 330-380 et sted

det blir sikkert fint på deg. du får vise bilde når du er ferdig. jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg skal ha 375 eller 400. tenker at hvis jeg slanker meg så blir 400 litt mye...veldig usikker.

Skrevet

Kan man velge 385? da blir det en mellomting...vet det ikke har så mye å si. men 400 syns jeg er fint i en sportsbh men da blir jo alt trykt sammen. så kanskje en mellomting av 375 og 400 er greit?

Skrevet

Kan man velge 385? da blir det en mellomting...vet det ikke har så mye å si. men 400 syns jeg er fint i en sportsbh men da blir jo alt trykt sammen. så kanskje en mellomting av 375 og 400 er greit?

Ja di har jo proteser i alle str, så selvom di grammene ikke har noen betydning, så velger du en mellomting som du føler deg fortrolig med 😊

Skrevet

takk for svar. ja var sånn jeg så for meg at det vil bli. Skal virkelig skaffe meg noen sovemedisiner. sover så dårlig fra før av så blir vell ikke noe bedre med ny opererte pupper.sov du i senga de første dagene eller i en stol/stressless?

har sikkert lest det men tok du under eller over og hvor mye?

255 cc, under. Har forresten bilder om du vil se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...