My1 Skrevet 31. oktober 2014 #34261 Skrevet 31. oktober 2014 Jeg er 172cm og 58kg, la inn 375cc i begge i mars. Skal sende bilder til flere her inne så kan sende til deg også om du vil! Sender nok i løpet av dagen til alle som vil Jeg vil også se😉
Fourboobies Skrevet 31. oktober 2014 #34262 Skrevet 31. oktober 2014 Jeg fikk di fjernet kostnadsfritt siden det var under 5år siden jeg tok di inn. Løft gjorde jeg i Strømstad, og betalte 28.000kr. Fornøyd me løft ? Korleis er arra dine ?
sticalo Skrevet 31. oktober 2014 #34263 Skrevet 31. oktober 2014 Jeg også er midt mellom størrelser Utolig irriterende, fordi jeg er 72-73 rundt, og 75 rundt vil ofte bli for vidt og 70 kan innimellom bli litt stramt. Men jeg heller mot at 70 passer meg best, for 75 blir oftest slik at den ikke sitter inntil huden under puppene (kan se rett ned i kløfta og til magen). Jeg tror jeg også er i mellom to størrelser i cup. Måler jeg meg, så sier kalkulatoren enten 70E eller 75C på meg. Har aldri prøvd 70E, men tror egentlig 70D er min størrelse. Har også en BH i 70C som sitter veldig fint, så hvem vet... Edit: sjekket målene mine igjen nå, og puttet inn i kalkulatoren her. Får faktisk 70F eller 75C. Merkelig sprang. Men det stemmer nok ikke siden 70D passer fint. du kan jo ta en BH forlenger på 70 så blir det midt i mellom.
Scorp80 Skrevet 31. oktober 2014 #34264 Skrevet 31. oktober 2014 Fornøyd me løft ? Korleis er arra dine ? Arrene er fine di, men jeg er jo helt flat, så skal legge inn ny silikon nå i november 😉
Tesselesse Skrevet 31. oktober 2014 #34265 Skrevet 31. oktober 2014 Hvor lang tid tok det før puppene deres begynte å mykne?
sticalo Skrevet 31. oktober 2014 #34266 Skrevet 31. oktober 2014 Når begynte dere å sove på magen/siden? Kjennes det rart ut som om man ligger på noe?
Gjest Miss Sofie Skrevet 31. oktober 2014 #34267 Skrevet 31. oktober 2014 Hvor lang tid tok det før puppene deres begynte å mykne? Åh, jeg venter og venter! 4 uker siden operasjonen nå på mandag 😣 Håper de mykner snart! Kjenner på de hver dag 😜
Gjest Miss Sofie Skrevet 31. oktober 2014 #34268 Skrevet 31. oktober 2014 Når begynte dere å sove på magen/siden? Kjennes det rart ut som om man ligger på noe? Jeg begynte å sove på siden etter en uke. Men magen er fortsatt uaktuelt. (4 uker siden på mandag)
amatøør Skrevet 31. oktober 2014 #34270 Skrevet 31. oktober 2014 du kan jo ta en BH forlenger på 70 så blir det midt i mellom. Lurt! Takk! Hadde helt glemt at det fantes🙈
Willow24 Skrevet 31. oktober 2014 #34271 Skrevet 31. oktober 2014 Arrene er fine di, men jeg er jo helt flat, så skal legge inn ny silikon nå i november nårtid tok du løft?
Fourboobies Skrevet 31. oktober 2014 #34272 Skrevet 31. oktober 2014 Arrene er fine di, men jeg er jo helt flat, så skal legge inn ny silikon nå i november 😉 Spennende lykke til
sticalo Skrevet 31. oktober 2014 #34273 Skrevet 31. oktober 2014 Jeg begynte å sove på siden etter en uke. Men magen er fortsatt uaktuelt. (4 uker siden på mandag) ja ser for meg at det tar 7-8 uker før det i det hele tatt lar seg gjøre å sove på magen. veldig synd for det omtrent den eneste måten jeg får sove på. Får skaffe noen innsovningspiller så kanskje det funker å sove på ryggen.
amatøør Skrevet 31. oktober 2014 #34274 Skrevet 31. oktober 2014 Når begynte dere å sove på magen/siden? Kjennes det rart ut som om man ligger på noe? Skrått på siden etter en noen dager (bare vridd overkropp i fht underkropp, og bygd opp av masse puter. Puppene ikke i nærheten av madrassen), så gradvis mer over på siden. Tror jeg lå med puppen ned i madrassen (halvveis på magen) fra uke 6, men kjente det litt når jeg våknet. Er nå ca 8 uker siden operasjon, og kan ligge på magen/ delvis på magen om jeg vil... endelig...! Jeg sov virkelig dårlig de første 10 dagene. Jeg har ikke noe problem med smerte (nå synes jeg ikke smertene etter operasjonen var så ille, men likevel). men å ikke få sove - det er terror...
sticalo Skrevet 31. oktober 2014 #34275 Skrevet 31. oktober 2014 Skrått på siden etter en noen dager (bare vridd overkropp i fht underkropp, og bygd opp av masse puter. Puppene ikke i nærheten av madrassen), så gradvis mer over på siden. Tror jeg lå med puppen ned i madrassen (halvveis på magen) fra uke 6, men kjente det litt når jeg våknet. Er nå ca 8 uker siden operasjon, og kan ligge på magen/ delvis på magen om jeg vil... endelig...! Jeg sov virkelig dårlig de første 10 dagene. Jeg har ikke noe problem med smerte (nå synes jeg ikke smertene etter operasjonen var så ille, men likevel). men å ikke få sove - det er terror... takk for svar. ja var sånn jeg så for meg at det vil bli. Skal virkelig skaffe meg noen sovemedisiner. sover så dårlig fra før av så blir vell ikke noe bedre med ny opererte pupper.sov du i senga de første dagene eller i en stol/stressless? har sikkert lest det men tok du under eller over og hvor mye?
frk.tre Skrevet 31. oktober 2014 #34276 Skrevet 31. oktober 2014 Hvor lang tid tok det før puppene deres begynte å mykne? De begynte å bli mye på uke 4 😊 Nå på uke 6 er de passe myke, men har slått meg til ro at de mest sannsynlig ikke blir så mye mykere... Der hvor puppene jeg hadde fra før dekker over implantatet er det helt mykt, men mot midten av brystet er det ikke noe eget fett, bare rett på implantatet under huden, så der er det naturligvis ikke like mykt.
Mollydolly Skrevet 31. oktober 2014 #34277 Skrevet 31. oktober 2014 Noen som har tatt brystløft kombinert med implantater? Var på konsultasjon i dag og måtte dessverre ha løft, noe som fordøyrer prosessen en god del. Jeg fikk en pris på 80.000 ,- . Vurderer en konsultasjon en annen plass, hva betalte dere for brystløft + protese ? Tok dere begge inngrepene i samme operasjon ? Er artene veldig synlig ? Har veldig lyst til å fikse " mammapuppene" mine, men 80.000 er vel dyrt Jeg fikk også beskjed om at jeg måtte ha brystløft i tillegg da jeg var på konsultasjon på Fornebuklinikken. Undersøkte litt, og fant ut at prisen for løft og implantater på Porsgrunn plastikkirurgi kostet 40 000,- Valgte derfor å bestille en konsultasjon der hos Dr. Anadi Begic. Han har lang erfaring, og mente jeg var i grenseland når det gjaldt løft. Vi ble enige om å prøve med bare litt større implantater. Den op koster 30 000,- På op dagen sa han at hvis det ikke ble bra, ville jeg få ny op gratis. Puppene ble veldig bra, men skal inn igjen for å redusere areolaene da de i utgangspunktet var litt for store for min smak.
Tesselesse Skrevet 1. november 2014 #34278 Skrevet 1. november 2014 Åh, jeg venter og venter! 4 uker siden operasjonen nå på mandag Håper de mykner snart! Kjenner på de hver dag Har de blitt mer bevegelige da? =)
Tesselesse Skrevet 1. november 2014 #34279 Skrevet 1. november 2014 De begynte å bli mye på uke 4 Nå på uke 6 er de passe myke, men har slått meg til ro at de mest sannsynlig ikke blir så mye mykere... Der hvor puppene jeg hadde fra før dekker over implantatet er det helt mykt, men mot midten av brystet er det ikke noe eget fett, bare rett på implantatet under huden, så der er det naturligvis ikke like mykt. Okei, jeg er snart på uke 2 (mandag) merker at brystene ikke er like faste, litt mer bevegelige.. Hvordan er bevegeligheten nå i forhold til 1-2 uker?
Fourboobies Skrevet 1. november 2014 #34280 Skrevet 1. november 2014 Noen her som har tatt silikon å løft ? Bilder ? Fornøyde ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå