Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Får man beholde buksa på under operasjonen?

Jeg beholde buksa på, kledde kun av meg på overkroppen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg la inn 290 gram. Kjøpte den anbefalte støtte bh' en som de selger på Helsekompaniet på Jakheln brygge. Den så slik ut som bildet nedenfor viser. Kjøpte også nedpressbåndet der. De måler der nede på Helsekompaniet og det er målinger rundt under brystet. Cupen er tøyelig så den vil passe uansett. Kjempefornøyd, selv om jeg syntes det var veldig godt å bytte til denne:

http://www.timarco.com/no/sports-bh/sports-bh/abecita-kimberly-soft-sports-bra-?colID=056

Vet mange har brukt den fra starten av også, men da trenger du hjelp til av og påkledning.

Jeg er nå 75c i bh str.

Jeg kunne sikkert fått prøvd en siste gang på op dagen, men følte meg så trygg på hans anbefaling og det jeg hadde prøvd at jeg følte ikke jeg trengte det.

Han var veldig opptatt av å ikke bli stillesittende etter op, og jeg har fulgt hans anbefalinger med å bevege armene i alle høyder, men forsiktig. Jeg føler meg tipp topp og muskulaturen er ikke et problem tre uker post op.

Takk for svar:) Snakket med de på teres idag og vi ble enige om å ta en prat om str. Før opr. Har også fått bestilt bh og bånd fra helsekompaniet:) La du under muskel?

Skrevet

Ja, bukse og sokker :)

Skrevet

Takk for svar:) Snakket med de på teres idag og vi ble enige om å ta en prat om str. Før opr. Har også fått bestilt bh og bånd fra helsekompaniet:) La du under muskel?

Ja, la under muskel.

Skrevet

Jeg var en 70A (brukte noen ganger 70 B fordi A var så smal, men fylte den ikke). Nå er jeg 70C/70D (til nød 75B/75C). La inn 255 cc, anatomiske, høy profil under muskel.

Du da?

Var en 70b/75a før op. Nå er jeg 70F/75E... Kommer an på merke på Bh'n. Er sånn midt i mellom str😲😝

La inn 280 i det ene og 325i det andre brystet.. Under muskel.

Skrevet (endret)

lurte på en ting. Hvis man har kort avstand fra brystvorta til folden under brystet. legges den nye folden lengre ned da for å få plass til implantatet?

Endret av sticalo
Skrevet

Jeg spurte ikke om det, kan hende noen tillater det. Jeg ble bare bedet om å skifte til skjorte og truse, og morgenkåpe over der igjen.

Skrevet

lurte på en ting. Hvis man har kort avstand fra brystvorta til folden under brystet. legges den nye folden lengre ned da for å få plass til implantatet?

Det flytter folden om de må ja. Også i forhold til plassering av brystvortene.

Skrevet

Til dere som har vært operert en stund: når kan jeg begynne og gjøre ting igjen, som lettere husarbeid og sånn?! Jeg var to uker etter operasjonen nå på onsdag som var men har fremdeles smerter i musklene! Men kjenner at jeg må begynne og gjøre noe snart her hjemme :-)

Og hundene,når kan jeg gå turer med dem igjen?! De er mellomstore.

Skrevet

Dere som har operert, endte dere opp med samme størrelse som støttebhen dere fikk? Hvis ikke, ble de mindre eller større?

Skrevet

Dere som har operert, endte dere opp med samme størrelse som støttebhen dere fikk? Hvis ikke, ble de mindre eller større?

Jeg bruker utrolig nok 70A i sportsbh'n fra klinikken. Men bruker 70C/70D i vanlig bh uten innlegg. Jeg skjønner ikke hvordan de fikk på meg 70A etter operasjonen, for på konsultasjon måtte jeg ha 75A når jeg prøvde på proteser. Men sportsbh'n var ekstremt trang, og gjorde at alt satt veldig stramt. I starten når jeg var hoven fikk jeg ikke lukket bh'n selv fordi den var så trang. Nå tror jeg derimot den er tøyd ut en god del etter å hatt bandasje og gigapupper fra når jeg var hoven.

Skrevet

Lite spørsmål bare. Jeg tenkte meg ut en tur i dag, og lurer på om det er veldig farlig at jeg går uten bh i kveld? De sitter stramt uansett, da toppen jeg skal ha på er helt trang! Er fem uker post op nå. Tror dere det går greit?

Skrevet

Til dere som har vært operert en stund: når kan jeg begynne og gjøre ting igjen, som lettere husarbeid og sånn?! Jeg var to uker etter operasjonen nå på onsdag som var men har fremdeles smerter i musklene! Men kjenner at jeg må begynne og gjøre noe snart her hjemme :-)

Og hundene,når kan jeg gå turer med dem igjen?! De er mellomstore.

Hei :)

Jeg gjorde husarbeid osv etter 14 dager. Snakket med pk om det, og han sa at det ikke var noe farlig å ta ut av oppvaskmaskina osv.. Så lenge du ikke løfter 10kg over hodet så går det meste bra!

Når du kan gå tur med hundene der vet jeg dessverre ikke...

Skrevet (endret)

Var en 70b/75a før op. Nå er jeg 70F/75E... Kommer an på merke på Bh'n. Er sånn midt i mellom str

La inn 280 i det ene og 325i det andre brystet.. Under muskel.

Jeg også er midt mellom størrelser :bond: Utolig irriterende, fordi jeg er 72-73 rundt, og 75 rundt vil ofte bli for vidt og 70 kan innimellom bli litt stramt. Men jeg heller mot at 70 passer meg best, for 75 blir oftest slik at den ikke sitter inntil huden under puppene (kan se rett ned i kløfta og til magen). Jeg tror jeg også er i mellom to størrelser i cup. Måler jeg meg, så sier kalkulatoren enten 70E eller 75C på meg. Har aldri prøvd 70E, men tror egentlig 70D er min størrelse. Har også en BH i 70C som sitter veldig fint, så hvem vet... :rolleyes:

Edit: sjekket målene mine igjen nå, og puttet inn i kalkulatoren her. Får faktisk 70F eller 75C. Merkelig sprang. Men det stemmer nok ikke siden 70D passer fint.

Endret av amatøør
Skrevet

Jeg lurer på om noen har lyst å vise meg bilder av di nye puppene deres? 😊

Spesielt dere som er +-170høy og +-60kg, som er noe ala min kropp 😊

Planen min er ca 330-350gram foran muskel. Jeg skal op 21 november 😊

Jeg er 172cm og 58kg, la inn 375cc i begge i mars. Skal sende bilder til flere her inne så kan sende til deg også om du vil! Sender nok i løpet av dagen til alle som vil :)

Skrevet

Jeg er 172cm og 58kg, la inn 375cc i begge i mars. Skal sende bilder til flere her inne så kan sende til deg også om du vil! Sender nok i løpet av dagen til alle som vil :)

Ja takk 😊

Skrevet

Jeg vil gjerne ha :D

Skrevet

Ja takk. Født nysgjerrig :-)

Skrevet

Jeg også er midt mellom størrelser :bond: Utolig irriterende, fordi jeg er 72-73 rundt, og 75 rundt vil ofte bli for vidt og 70 kan innimellom bli litt stramt. Men jeg heller mot at 70 passer meg best, for 75 blir oftest slik at den ikke sitter inntil huden under puppene (kan se rett ned i kløfta og til magen). Jeg tror jeg også er i mellom to størrelser i cup. Måler jeg meg, så sier kalkulatoren enten 70E eller 75C på meg. Har aldri prøvd 70E, men tror egentlig 70D er min størrelse. Har også en BH i 70C som sitter veldig fint, så hvem vet... :rolleyes:

Edit: sjekket målene mine igjen nå, og puttet inn i kalkulatoren her. Får faktisk 70F eller 75C. Merkelig sprang. Men det stemmer nok ikke siden 70D passer fint.

Samme "problemet" som meg.

Skrevet

Hvor stor er du over puppa?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...