frk.tre Skrevet 29. oktober 2014 #34201 Skrevet 29. oktober 2014 Er det god å ha på eller? har bare prøvd den nå (uten pupper). Ja, jeg liker den godt veldig u-sexy, men bruker den nesten hver dag
sticalo Skrevet 29. oktober 2014 #34202 Skrevet 29. oktober 2014 Ja, jeg liker den godt veldig u-sexy, men bruker den nesten hver dag Ja sexy er den ikke akkurat. bryr meg ikke akkurat om det sånn rett etter operasjon. vil bare ha noe som er godt å ha på. får kjøpe en fra klinikken også da i hvit (har svart nå) så har jeg en å bytte på.
Flat.com Skrevet 29. oktober 2014 #34203 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg ble operert ved teres Bodø for tre uker siden. Er 169cm og veier 61 kg. Fikk lagt inn 290. Jeg ville ca blinken god B /liten C og har fått akkurat det. Jeg stolte på kirurgen og det var etter jeg fikk prøve en bh hos han med noe innlegg i og sa at va slik ville jeg ha det. Da ble det 290 gram. Kjempefornøyd i dag og synes de passer godt til meg. 👍Hvem skal operere deg? Per alberius heter han. Hvilket utgangspunkt hadde du? Sa ikke hvilen cup str jeg ønsket, men fikk prøve flere innlegg og følte at 300 passet fint, han sa da at han skulle legge inn 335 for de blir mindre under muskel. Fikk du muligheten til å prøve innlegg før opr. På oprdagen?
sticalo Skrevet 29. oktober 2014 #34204 Skrevet 29. oktober 2014 leste på nette at tar man under muskel forsvinner ca 10%prosent av størrelsen. så tar du 335 vil jo det bli ca 300 uten på brystet. 1
Flat.com Skrevet 29. oktober 2014 #34205 Skrevet 29. oktober 2014 leste på nette at tar man under muskel forsvinner ca 10%prosent av størrelsen. så tar du 335 vil jo det bli ca 300 uten på brystet. Ja, han sa det. Derfor 335, prøvde protese på 300.
sticalo Skrevet 29. oktober 2014 #34206 Skrevet 29. oktober 2014 leste på nette at tar man under muskel forsvinner ca 10%prosent av størrelsen. så tar du 335 vil jo det bli ca 300 uten på brystet. Ja, han sa det. Derfor 335, prøvde protese på 300. da hørest jo det fornuftig ut da hvis du synes 300 så bra ut. kirurgen min anbefalte meg å ta 400cc. jeg syns 375cc var finest på når jeg prøvde protesene (eller egentlig så jeg ikke store forskjellen) så tror jeg vil gå for det han sier siden de vet som regel best.
Frazzy Skrevet 29. oktober 2014 #34207 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg ble operert ved teres Bodø for tre uker siden. Er 169cm og veier 61 kg. Fikk lagt inn 290. Jeg ville ca blinken god B /liten C og har fått akkurat det. Jeg stolte på kirurgen og det var etter jeg fikk prøve en bh hos han med noe innlegg i og sa at va slik ville jeg ha det. Da ble det 290 gram. Kjempefornøyd i dag og synes de passer godt til meg. 👍Hvem skal operere deg? Per alberius heter han. Hvilket utgangspunkt hadde du? Sa ikke hvilen cup str jeg ønsket, men fikk prøve flere innlegg og følte at 300 passet fint, han sa da at han skulle legge inn 335 for de blir mindre under muskel. Fikk du muligheten til å prøve innlegg før opr. På oprdagen? Han opererte meg også. Jeg prøvde først 250 gram og sa meg fornøyd med det. Så sa han det med at man mister litt av str under muskel og anbefalte meg og gå opp em str. Han hadde rett! Ble akkurat slik jeg ville ha dem! Stol på ham, blir sikkert kjempebra! Forresten, jeg var en 75a før operasjonen.
Flat.com Skrevet 29. oktober 2014 #34208 Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Han opererte meg også. Jeg prøvde først 250 gram og sa meg fornøyd med det. Så sa han det med at man mister litt av str under muskel og anbefalte meg og gå opp em str. Han hadde rett! Ble akkurat slik jeg ville ha dem! Stol på ham, blir sikkert kjempebra! Forresten, jeg var en 75a før operasjonen. Hva la du inn da og hvilken str er du nå? Fikk du muligheten til å komme med en siste bestemelse på opr.dagen? Kan jeg også få spørre om hvilken støttebh du brukte, og hvordan vet man str man skal kjøpe? Sto ikke noe om str i innkallingen. Endret 29. oktober 2014 av Flat.com
Frazzy Skrevet 29. oktober 2014 #34209 Skrevet 29. oktober 2014 Kjøpte første bh uten spiler i dag!! Takk for tips om Lindex-supre bh'er!! Her er en av de. Den andre var mer sports bh i fasong og med smsle stropper krysset i ryggrn og brldig fin og behaglig!
Frazzy Skrevet 29. oktober 2014 #34210 Skrevet 29. oktober 2014 Hva la du inn da og hvilken str er du nå? Fikk du muligheten til å komme med en siste bestemelse på opr.dagen? Kan jeg også få spørre om hvilken støttebh du brukte, og hvordan vet man str man skal kjøpe? Sto ikke noe om str i innkallingen. Jeg la inn 290 gram. Kjøpte den anbefalte støtte bh' en som de selger på Helsekompaniet på Jakheln brygge. Den så slik ut som bildet nedenfor viser. Kjøpte også nedpressbåndet der. De måler der nede på Helsekompaniet og det er målinger rundt under brystet. Cupen er tøyelig så den vil passe uansett. Kjempefornøyd, selv om jeg syntes det var veldig godt å bytte til denne: http://www.timarco.com/no/sports-bh/sports-bh/abecita-kimberly-soft-sports-bra-?colID=056 Vet mange har brukt den fra starten av også, men da trenger du hjelp til av og påkledning. Jeg er nå 75c i bh str. Jeg kunne sikkert fått prøvd en siste gang på op dagen, men følte meg så trygg på hans anbefaling og det jeg hadde prøvd at jeg følte ikke jeg trengte det. Han var veldig opptatt av å ikke bli stillesittende etter op, og jeg har fulgt hans anbefalinger med å bevege armene i alle høyder, men forsiktig. Jeg føler meg tipp topp og muskulaturen er ikke et problem tre uker post op.
Ankh Su Namun Skrevet 29. oktober 2014 #34211 Skrevet 29. oktober 2014 Ja egentlig kan man ikke sammenligne seg med andre når det gjelder akkurat det. kirurgen mener jeg burde ha ca 400cc runde i høyprofil og da vil det bli en normal C. vis ei som var 150 høy og veide 45 kg hadde lagt inn det hadde det sikkert blitt alt for stort. tror vi bare må høre på kirurgen han/hun vet som regel best. Hei, jeg er 165 og 60kg har 400cc moderat over muskel og de ble store. Var 75B før op. Bruker en BH fra Cubus som er 75E og den er for liten. Hos Change er jeg målt til 65I eller 70H
Ankh Su Namun Skrevet 29. oktober 2014 #34212 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg ble operert ved teres Bodø for tre uker siden. Er 169cm og veier 61 kg. Fikk lagt inn 290. Jeg ville ca blinken god B /liten C og har fått akkurat det. Jeg stolte på kirurgen og det var etter jeg fikk prøve en bh hos han med noe innlegg i og sa at va slik ville jeg ha det. Da ble det 290 gram. Kjempefornøyd i dag og synes de passer godt til meg. Hvem skal operere deg? Per alberius heter han. Hvilket utgangspunkt hadde du? Sa ikke hvilen cup str jeg ønsket, men fikk prøve flere innlegg og følte at 300 passet fint, han sa da at han skulle legge inn 335 for de blir mindre under muskel. Fikk du muligheten til å prøve innlegg før opr. På oprdagen? Hei, jeg ble operert på Teres i Bodø, men ikke hos svensken. Var bare på etterkontroll hos han. Det er snart 8mnd siden operasjon. 400cc moderat over muskel
Ankh Su Namun Skrevet 30. oktober 2014 #34213 Skrevet 30. oktober 2014 Til dere som fikk ulik str på puppene etter op. Hvortid ble de like igjen (om de ble det). Jeg lurer veldig på om kanskje kirurgen har tatt for mye i høyre puppen iforhold til den venstre (siden den høyre var et hakk mindre enn den venstre..). Skal på oppfølgings time den 15, og da skal jeg selvfølgelig spørre han om det kommer til å bli sånn eller hva. Da skal jeg isåfall få skaffa meg en ny operasjon ASAP. Bekymret! Slik ser de ut nå:DSC04485.jpg DSC04487.JPG Lagt ut disse bildene før (er ikke fornøyd med str på venstre fordi den er så godt som like stor som den var før op). Og så er de veldig ulike i str nå!! La inn 325cc i høyre, og vet ikke hvor mye som ble lagt i venstre.. 22.mars var op-dagen. Hei, hvordan går det med puppene dine i dag? Fikk du ny operasjon? Jeg var også misfornøyd med mine men sammen med min kirurg så fant vi ut at de er fine nok som de er, tross alt litt forskjell i drop og størrelse. Så jeg er glad for at det ikke ble ny operasjon, arrene har kommet til å vises mye mer. Er er nå snart 8mnd etter operasjon
Gjest Miss Sofie Skrevet 30. oktober 2014 #34214 Skrevet 30. oktober 2014 Kjøpte første bh uten spiler i dag!! Takk for tips om Lindex-supre bh'er!! Her er en av de. Den andre var mer sports bh i fasong og med smsle stropper krysset i ryggrn og brldig fin og behaglig! Så bra :-) den var kjempefin!! 👍
Gjest Miss Sofie Skrevet 30. oktober 2014 #34215 Skrevet 30. oktober 2014 (endret) . Endret 30. oktober 2014 av Miss Sofie
Scorp80 Skrevet 30. oktober 2014 #34216 Skrevet 30. oktober 2014 jeg kjøpte en sånn BH på apoteket...er det sånn man får etter operasjon? Hvem apotek? Pris? 😊
Gjest Miss Sofie Skrevet 30. oktober 2014 #34217 Skrevet 30. oktober 2014 Alle sier i forkant at man må ta litt større enn man tenker seg, da innleggene vil virke mindre og at man kommer til å ønske man tok litt større. Jeg er i motsatt ende, jeg angrer på at jeg tok så stort (350cc under muskel). Det er nå 3 1/2 uke siden operasjonen, kan de enda bli mindre?
Scorp80 Skrevet 30. oktober 2014 #34218 Skrevet 30. oktober 2014 Alle sier i forkant at man må ta litt større enn man tenker seg, da innleggene vil virke mindre og at man kommer til å ønske man tok litt større. Jeg er i motsatt ende, jeg angrer på at jeg tok så stort (350cc under muskel). Det er nå 3 1/2 uke siden operasjonen, kan de enda bli mindre? Jeg har hatt silikon før, som jeg måtte fjerne etter amming og løfte. Jeg hadde 460cc før, og da angret jeg, var altfor stort.. Så jeg skal ha 330-350cc nå.. Ikke bra med for stort..
Fourboobies Skrevet 30. oktober 2014 #34219 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg har hatt silikon før, som jeg måtte fjerne etter amming og løfte. Jeg hadde 460cc før, og da angret jeg, var altfor stort.. Så jeg skal ha 330-350cc nå.. Ikke bra med for stort.. Hva må du betale for å fjerne silikon for så å løfte ? 1
Scorp80 Skrevet 30. oktober 2014 #34220 Skrevet 30. oktober 2014 Hva må du betale for å fjerne silikon for så å løfte ? Jeg fikk di fjernet kostnadsfritt siden det var under 5år siden jeg tok di inn. Løft gjorde jeg i Strømstad, og betalte 28.000kr.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå