Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Gjest Miss Sofie
Skrevet

Please noen svar meg fort! Hvor kjøper man bh uten spiler? Kan man evt kjøpe med spiler og så ta ut selve spillene??

Jeg har kjøpt sportsbh på Lindex med tynne stripper som går i kryss på ryggen - de er fine! Men er ikke noe særlig hold i de, så kun til daglig bruk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som har kjempelyst til å skrive en liste over ting man burde tenke på før operasjon og etter? :D Har brukt lang tid på å lese gjennom forumet og husker at jeg kom over en sånn liste men klarer ikke finne den igjen, er så mange sider! Det hadde vært supersnilt. Sikkert mange ting man ikke tenker over at er lurt å gjøre og ikke bør gjøre. :)

Skrevet

Ja, tror jeg ender opp med 220! Jeg syns han var veldig morsom, men tenkte litt hjelp skal han være sånn her når han opererer meg også, han hadde jo masse spytt i munnvikene så ivrig var han! hehe. Men fikk veldig bra inntrykk av han og han brukte lang tid på konsultasjonen. Så føler at jeg er i trygge hender! Har du operert? :)

haha ja han er veldig ivrig. tenkte akkurat det samme når jeg møtte han "HJELP"! men forsto fort at han bare var sånn og han sa og gjorde så mye rart for at jeg skulle slappe av og det funka. han brukte lang tid på meg også 5 kvarter eller noe. tok 3D bilder, filma og tok bilder av meg med protesene på med min telefon. han skremte meg litt men samtidig følte jeg at han viste hva han dreiv med. nei har ikke operert enda skal 20.nov

Skrevet

haha ja han er veldig ivrig. tenkte akkurat det samme når jeg møtte han "HJELP"! men forsto fort at han bare var sånn og han sa og gjorde så mye rart for at jeg skulle slappe av og det funka. han brukte lang tid på meg også 5 kvarter eller noe. tok 3D bilder, filma og tok bilder av meg med protesene på med min telefon. han skremte meg litt men samtidig følte jeg at han viste hva han dreiv med. nei har ikke operert enda skal 20.nov

Så bra! Spennende, lykke tiil! jeg skal ikke før 18. februaar :)

Skrevet

Så bra! Spennende, lykke tiil! jeg skal ikke før 18. februaar :)

Spennende. Da skal Sissi123 også hos samme legen.

Masse lykke til du også. jeg ser veldig frem til det.

Skrevet

Spennende. Da skal Sissi123 også hos samme legen.

Masse lykke til du også. jeg ser veldig frem til det.

Ja vi er bestevenner hehe! føler det er tryggere å gjøre det sammen med noen :D

Skrevet

Please noen svar meg fort! Hvor kjøper man bh uten spiler? Kan man evt kjøpe med spiler og så ta ut selve spillene??

de har mange uten spiler på Zalando på nettet hvis du ikke må kjøpe de i butikk

Skrevet

Ja vi er bestevenner hehe! føler det er tryggere å gjøre det sammen med noen :D

tenkte meg egentlig det siden hu sa hun skulle gjøre det sammen med ei venninne. lykke til begge to.

Skrevet

Skal man kjøpe en BH å ta med til operasjonen eller kjøper man den der? eller kan man velge?

Skrevet

Takk for svar! Ja jeg tror jeg kommer til å velge 220 g! Du er heldig som er ferdig med alt, gruer meg til operasjon og de neste dagene :omg:

Det blir helt sikkert bra :)

Må bare legge til at du er i de beste hender hos dr.Roald. Jeg la under muskel og var forberedt på store smerter, men endte opp med å bare føle at det var litt ubehagelig og langt i fra så vondt som jeg hadde trodd på forhånd. Jeg ringte til og med Dr.Roald på dag 4, og spurte om han la under muskel for jeg var i tvil ettersom jeg nesten ikke hadde følt smerte når lokalbedøvelsen gikk ut :) Så forbered deg på det verste og forhåpentligvis bli positivt overrasket som jeg ble :)

Skrevet

Skal man kjøpe en BH å ta med til operasjonen eller kjøper man den der? eller kan man velge?

Du kan sikkert ta med en du har kjøpt, men det beste er å kjøpe en på klinikken, jeg tror de tar de som en selvfølge at du kjøper der. Du vet jo ikke hvilken størrelse du blir etter op. og da kan det være at du har en i feil størrelse som kirurgen mener ikke vil passe hvis den er for liten/stor.
Skrevet

Er det noen som har kjempelyst til å skrive en liste over ting man burde tenke på før operasjon og etter? :D Har brukt lang tid på å lese gjennom forumet og husker at jeg kom over en sånn liste men klarer ikke finne den igjen, er så mange sider! Det hadde vært supersnilt. Sikkert mange ting man ikke tenker over at er lurt å gjøre og ikke bør gjøre. :)

Jeg kan si hva jeg gjorde før/etter av det jeg husker :)

- Vasket rom og la på nytt sengetøy

- La store og behagelige klær fremst i klesskapet

- Kjøpe inn type "rett i pannen" middager, fjorland og laget flere måltider som jeg frøs ned (dette kom veldig godt med!)

-Kjøpte inn masse på forhånd av matvarer slik at jeg slapp å handle inn mye rett etter op.

- Laget dagseng med madrass og masse puter på sofaen min, og plasserte tvn slik at jeg kunne ligge rett ut og se på tv

- Etter op. plasserte jeg vannflaske og smertestillende lett tilgjengelig på nattbordet, noe som var veldig greit siden jeg ofte var tørst og hadde det litt vondt når jeg våknet på nettene.

Dette er det jeg kom på nå i forbifarten :) Jeg var heldig som hadde snille medboere i kollektivet som hjalp meg når jeg skulle vaske håret og ta ned asjetter fra hyller høyt oppe og lignende.

Skrevet (endret)

Du kan sikkert ta med en du har kjøpt, men det beste er å kjøpe en på klinikken, jeg tror de tar de som en selvfølge at du kjøper der. Du vet jo ikke hvilken størrelse du blir etter op. og da kan det være at du har en i feil størrelse som kirurgen mener ikke vil passe hvis den er for liten/stor.

Endret av sticalo
Skrevet

Hvilken str er du da? Jeg fant noen på cubus i 70C uten spiler, men stoffet var litt hardt så bruker dem ikke så ofte. Men fant noen PERFEKTE på lindex, de er av en spileløs kolleksjon de nettopp har fått, er skikkelig behagelige, fine og billige 😁 Jeg burde egentlig ha 65 men 70 går kjempefint, bare ikke start innerst med en gang så holder de en stund.

Skrevet

jeg kjøpte en sånn BH på apoteket...er det sånn man får etter operasjon?

Skrevet

jeg kjøpte en sånn BH på apoteket...er det sånn man får etter operasjon?

Ja, nesten akkurat slik! :)

Skrevet

Ja, nesten akkurat slik! :)

Er det god å ha på eller? har bare prøvd den nå (uten pupper).

Skrevet

Hei alle sammen! Er ny her og skal oppereres allerede om 14 dager.

Når jeg var på konsultasjon for en tid tilbake, spurte kirurgen meg hva jeg så for meg. Jeg kom med ett ønske om å få mef naturlige pupper, har ammet to barn og har absolutt ingenting igjen. (Kan telle ribbeina igjennom puppen). Han anbefalte da 335 ml under muskel, profil snakket vi ikke om, men blir runde. Sa meg enig med han, og slo meg til ro med det. Men nå har jeg begynt å tvile, og har prøvd risposer med 300gr og de virker alt for store. Er selv 156 høy og 52 kg. Har ett flere før/etter bilder på nett og str varierer veldig på person til person. Mitt ønske er å fylle en b/max liten C. Ønsker jo å stole på kirurgen, men kjennet panikken har tatt meg:/ Noen som har noen innspill på str? Skal oppereres ved teres bodø, til opplysning:)

Skrevet

Når jeg var på konsultasjon for en tid tilbake, spurte kirurgen meg hva jeg så for meg. Jeg kom med ett ønske om å få mef naturlige pupper, har ammet to barn og har absolutt ingenting igjen. (Kan telle ribbeina igjennom puppen). Han anbefalte da 335 ml under muskel, profil snakket vi ikke om, men blir runde. Sa meg enig med han, og slo meg til ro med det. Men nå har jeg begynt å tvile, og har prøvd risposer med 300gr og de virker alt for store. Er selv 156 høy og 52 kg. Har ett flere før/etter bilder på nett og str varierer veldig på person til person. Mitt ønske er å fylle en b/max liten C. Ønsker jo å stole på kirurgen, men kjennet panikken har tatt meg:/ Noen som har noen innspill på str? Skal oppereres ved teres bodø, til opplysning:)

kan komme med innspill.. hvis du vil kan du jo sende PM bilde av deg med de risposene.. har prøvd det samme trikset og jeg syns også mine ser ganske store ut selv.. men kan ha noe med at de er ganske tunge og uvante. kan godt sende deg bilde så kan vi vurdere hverandre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble operert ved teres Bodø for tre uker siden. Er 169cm og veier 61 kg. Fikk lagt inn 290. Jeg ville ca blinken god B /liten C og har fått akkurat det. Jeg stolte på kirurgen og det var etter jeg fikk prøve en bh hos han med noe innlegg i og sa at va slik ville jeg ha det. Da ble det 290 gram. Kjempefornøyd i dag og synes de passer godt til meg. 👍

Hvem skal operere deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...