Frazzy Skrevet 28. oktober 2014 #34161 Skrevet 28. oktober 2014 Er jo ikke sikkert alle opplever å få spisse bryster/rar fasong etter operasjon, men dere som hadde det: hvor lang tid tok det før de ble mer normale i fasongen? Etter et par uker følte jeg ikke de var like spisse. Føler at nedpressbåndet har hjulpet veldig på formen generelt. De er litt lengre ned (ikke like runde på oversiden) og blitt mindre spiss. Når opererte du?
Gjest Skrevet 28. oktober 2014 #34162 Skrevet 28. oktober 2014 Er jo ikke sikkert alle opplever å få spisse bryster/rar fasong etter operasjon, men dere som hadde det: hvor lang tid tok det før de ble mer normale i fasongen? Mine var skikkelig spisse, ble egentlig bedre dag for dag, en del bedre etter en uke, og mye bedre etter to uker hadde ikke nedpressbånd, og runde under muskel. Nå er mine veldig runde og fine, men fremdeles litt høye, og huden under må fremdeles slappe av! 4 uker + 1 i dag
Boobjobgirl Skrevet 28. oktober 2014 #34163 Skrevet 28. oktober 2014 Noen som har tatt brystløft kombinert med implantater? Var på konsultasjon i dag og måtte dessverre ha løft, noe som fordøyrer prosessen en god del. Jeg fikk en pris på 80.000 ,- . Vurderer en konsultasjon en annen plass, hva betalte dere for brystløft + protese ? Tok dere begge inngrepene i samme operasjon ? Er artene veldig synlig ? Det kostet 89500 på fana medisinske menvel verdt hver eneste krone!! Har veldig lyst til å fikse " mammapuppene" mine, men 80.000 er vel dyrt Etter et par uker følte jeg ikke de var like spisse. Føler at nedpressbåndet har hjulpet veldig på formen generelt. De er litt lengre ned (ikke like runde på oversiden) og blitt mindre spiss. Når opererte du? Hvor stramt hadde du ditt nedpress bånd? Jeg var på kontroll igår og fikk kraftig beskjed om og ha båndet så stramt som overhode var mulig, og det skal jeg love er smertefullt men ja så lenge det blir verdt det så er det bare og holde ut! To uker siden op imorgen!
lottis91 Skrevet 28. oktober 2014 #34164 Skrevet 28. oktober 2014 Hei! Jeg var også på konsultasjonstime idag på teres colusseum, hos Dr. Helge E. Roald. Han kom frem med to forslag, 190 eller 220 rund protese, under muskel moderat profil. Er 164 og veier ca 45, og har kanskje en A cup fra før (er ikke helt sikker). Vet dere om 30 gram til eller fra er mye, burde jeg ta den største siden han også anbefalte den og er det mange som angrer på at de ikke tok mer? Er så vanskelig å se for seg om det er mye forskjell på de to strl. Håper på svar!
kristinen Skrevet 28. oktober 2014 #34165 Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Etter et par uker følte jeg ikke de var like spisse. Føler at nedpressbåndet har hjulpet veldig på formen generelt. De er litt lengre ned (ikke like runde på oversiden) og blitt mindre spiss. Når opererte du? Det høres bra ut Jeg blir helt stresset hver gang jeg ser på de fra siden, for de er så rare. Og jeg vet det er normalt, men allikevel klarer jeg ikke å legge tanken helt fra meg. Jeg opererte på fredag, så det er ikke lenge siden. Lurer på om jeg ikke har nedpressbåndet stramt nok, etter at jeg så en kommentar lenger ned her. *strammerdennå* Endret 28. oktober 2014 av kristinen
kristinen Skrevet 28. oktober 2014 #34166 Skrevet 28. oktober 2014 Mine var skikkelig spisse, ble egentlig bedre dag for dag, en del bedre etter en uke, og mye bedre etter to uker hadde ikke nedpressbånd, og runde under muskel. Nå er mine veldig runde og fine, men fremdeles litt høye, og huden under må fremdeles slappe av! 4 uker + 1 i dag Da er det nok bare å smøre seg med tålmodighet Det første jeg gjør når jeg våkner om morgenen, er å løpe på bade for å se på puppene! Formen er jo helt merkelig... haha. Er så glad i den tråden her, tror jeg hadde blitt gal uten å kunne titte innom her når jeg lurer på noe
Willow24 Skrevet 28. oktober 2014 #34167 Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Noen som har tatt brystløft kombinert med implantater? Var på konsultasjon i dag og måtte dessverre ha løft, noe som fordøyrer prosessen en god del. Jeg fikk en pris på 80.000 ,- . Vurderer en konsultasjon en annen plass, hva betalte dere for brystløft + protese ? Tok dere begge inngrepene i samme operasjon ? Er artene veldig synlig ? Har veldig lyst til å fikse " mammapuppene" mine, men 80.000 er vel dyrt Jeg tok løft for noen måneder siden og når arrene har grodd ordentlig skal jeg ta silikon. kunne kun få det minste implantatet visst jeg skulle ta det i en operasjon og synes det ble for lite for min kropp. løft kostet 39900 ( det koster 47900 for løft+protese.) så når jeg skal ta operasjon nr 2 betaler jeg kun 8000. arrene min er enda røde da det bare er 2 måneder siden op. men det ser bedre og bedre ut for hver uke som går;) hvor synlig arrene blir er forskjellig fra person til person, se på arr du har fra før hvordan de har blitt. visst du vil kan jeg sende bilde av arrene ved neste teipbytte:) Endret 28. oktober 2014 av Willow24
Gjest Skrevet 29. oktober 2014 #34168 Skrevet 29. oktober 2014 Da er det nok bare å smøre seg med tålmodighet Det første jeg gjør når jeg våkner om morgenen, er å løpe på bade for å se på puppene! Formen er jo helt merkelig... haha. Er så glad i den tråden her, tror jeg hadde blitt gal uten å kunne titte innom her når jeg lurer på noe Ja, men er veldig irriterende å vente! Vil ha de med en gang hehe Første gangen jeg tok av meg bhen, på dag 2 tror jeg får å ta av bandasje, så ble keg skikkelig kvalm og svimmel, i tillegg til st jeg ble kvalm og svimmel bare av å ta den av meg da, da jeg så de i speilet!! Super harde og stoffet ut som to kiegler, så ut som de var limt fast på meg liksom!! nå syntes jeg de er utrolig fine og gjør ikke annet enn å se på de i speilet hele dagen føler jeg
Gjest Miss Sofie Skrevet 29. oktober 2014 #34169 Skrevet 29. oktober 2014 Hvor stramt hadde du ditt nedpress bånd? Jeg var på kontroll igår og fikk kraftig beskjed om og ha båndet så stramt som overhode var mulig, og det skal jeg love er smertefullt men ja så lenge det blir verdt det så er det bare og holde ut! To uker siden op imorgen! Jeg tok opp dette på kontroll jeg også, fikk beskjed at det skulle være stramt, men ikke så stramt at det gjør vondt!
simple92 Skrevet 29. oktober 2014 #34170 Skrevet 29. oktober 2014 Hei! Er det noen av dere som har opplevd at brystvortene har blitt mye større? Mine er på en måte myke og "bløte", og hovne. Så areolaen står på en måte ut rundt selve brystvorten. Også har jeg fått blodårer rundt der som man ser veldig godt, som jeg ikke hadde før. Noen som har det på samme måte? Er 4 uker og 5 dager post op nå.
kristinen Skrevet 29. oktober 2014 #34171 Skrevet 29. oktober 2014 Ja, men er veldig irriterende å vente! Vil ha de med en gang hehe Første gangen jeg tok av meg bhen, på dag 2 tror jeg får å ta av bandasje, så ble keg skikkelig kvalm og svimmel, i tillegg til st jeg ble kvalm og svimmel bare av å ta den av meg da, da jeg så de i speilet!! Super harde og stoffet ut som to kiegler, så ut som de var limt fast på meg liksom!! nå syntes jeg de er utrolig fine og gjør ikke annet enn å se på de i speilet hele dagen føler jeg Åh ja, det er veldig irriterende å vente! Vil jo bare ha det ferdige resultatet nå med en gang Haha huff.. Jeg tok av bhen for første gang på dag 3, og jeg fikk latterkrampe. Steinharde (det er de enda), og kjegleformet... Hørt at mange blir litt uvel av å fjerne bandasjen, selv hadde jeg ingen. Jeg hadde bare to små kompress på hver side. Det må være en ubeskrivelig deilig følelse når de blir som de skal, og du hele tiden kan titte ned på puppene som er akkurat sånn du vil ha dem :D
Gjest Skrevet 29. oktober 2014 #34172 Skrevet 29. oktober 2014 Åh ja, det er veldig irriterende å vente! Vil jo bare ha det ferdige resultatet nå med en gang Haha huff.. Jeg tok av bhen for første gang på dag 3, og jeg fikk latterkrampe. Steinharde (det er de enda), og kjegleformet... Hørt at mange blir litt uvel av å fjerne bandasjen, selv hadde jeg ingen. Jeg hadde bare to små kompress på hver side. Det må være en ubeskrivelig deilig følelse når de blir som de skal, og du hele tiden kan titte ned på puppene som er akkurat sånn du vil ha dem :D Å Gud ja!! Har akkurat kunne begynne med vanlig bh uten spiler nå, og klarer ikke gjøre annet enn å se på puppene hele tiden ble ikke uvel av å fjerne bandasjen, men ble uvel av å ta av bhen i starten! Ble sånn rart trykk utover på en måte! ___________________________________________ Er det noen her som har noen linker til noen gode spileløse bher? Var over alt i byen for å finne, men finner ingen i min størrelse... Må egentlig ha 65 rundt, men 70 går til nøds.. Vil helst ikke kjøpe på en dyrere butikk siden jeg ikke kommer til å brukes spileløs bh i mer enn 6 måneder, syntes de er så ubehagelige! Lener egentlig mest mot å bare kjøpe noen sånne soft bras, og å bruke sports bh frem til jeg kan bruke vanlige. Problemet er st jeg finner ingen soft bra med cup størrelser, bare xs,s,m osv, og jeg må ha xs for at de skal sitte rundt, men det blir alt for lite rundt brystet :/
Gjest Skrevet 29. oktober 2014 #34173 Skrevet 29. oktober 2014 Hei! Er det noen av dere som har opplevd at brystvortene har blitt mye større? Mine er på en måte myke og "bløte", og hovne. Så areolaen står på en måte ut rundt selve brystvorten. Også har jeg fått blodårer rundt der som man ser veldig godt, som jeg ikke hadde før. Noen som har det på samme måte? Er 4 uker og 5 dager post op nå. Mine var veldig slik i starten, og kan noen ganger være litt sånn fremdeles. Om jeg er varm og brystvortene ikke er harde så er areoLaen slik du beskriver. Syntes det ser ganske rart ut, for de er runde og fine ellers, brystene altså, men når areolaen oppfører seg slik blir de mer spisse er 4 uker og 2 dager post op
frk.tre Skrevet 29. oktober 2014 #34174 Skrevet 29. oktober 2014 Hei! Jeg var også på konsultasjonstime idag på teres colusseum, hos Dr. Helge E. Roald. Han kom frem med to forslag, 190 eller 220 rund protese, under muskel moderat profil. Er 164 og veier ca 45, og har kanskje en A cup fra før (er ikke helt sikker). Vet dere om 30 gram til eller fra er mye, burde jeg ta den største siden han også anbefalte den og er det mange som angrer på at de ikke tok mer? Er så vanskelig å se for seg om det er mye forskjell på de to strl. Håper på svar! Jeg ble operert hos dr.Helge Roald for 6 uker siden. Jeg fikk valget mellom 215 og 235, jeg gikk for de største (anatomiske, under muskel, moderat) og jeg er veldig fornøyd, samtidig som jeg er veldig glad for at de ikke er større. Jeg er 170cm og 52kg. 30gr er veldig lite, men jeg tror jeg ville tatt den største hvis jeg var deg, ihvertfall hvis han anbefalte den og hvis du ikke er helt flat fra før
kristinen Skrevet 29. oktober 2014 #34175 Skrevet 29. oktober 2014 Å Gud ja!! Har akkurat kunne begynne med vanlig bh uten spiler nå, og klarer ikke gjøre annet enn å se på puppene hele tiden ble ikke uvel av å fjerne bandasjen, men ble uvel av å ta av bhen i starten! Ble sånn rart trykk utover på en måte! ___________________________________________ Er det noen her som har noen linker til noen gode spileløse bher? Var over alt i byen for å finne, men finner ingen i min størrelse... Må egentlig ha 65 rundt, men 70 går til nøds.. Vil helst ikke kjøpe på en dyrere butikk siden jeg ikke kommer til å brukes spileløs bh i mer enn 6 måneder, syntes de er så ubehagelige! Lener egentlig mest mot å bare kjøpe noen sånne soft bras, og å bruke sports bh frem til jeg kan bruke vanlige. Problemet er st jeg finner ingen soft bra med cup størrelser, bare xs,s,m osv, og jeg må ha xs for at de skal sitte rundt, men det blir alt for lite rundt brystet :/ Det må være så deilig!! Må skaffe meg en ny støttebh jeg, synes ikke den fra klinikken sitter godt. I tillegg så er den jo forferdelig stygg, haha Ååja, men det forstår jeg! Jeg får også litt sånn trykk når jeg tar av meg bhen, og det føles helt merkelig.
sticalo Skrevet 29. oktober 2014 #34176 Skrevet 29. oktober 2014 Hei! Jeg var også på konsultasjonstime idag på teres colusseum, hos Dr. Helge E. Roald. Han kom frem med to forslag, 190 eller 220 rund protese, under muskel moderat profil. Er 164 og veier ca 45, og har kanskje en A cup fra før (er ikke helt sikker). Vet dere om 30 gram til eller fra er mye, burde jeg ta den største siden han også anbefalte den og er det mange som angrer på at de ikke tok mer? Er så vanskelig å se for seg om det er mye forskjell på de to strl. Håper på svar! det er ikke stor forskjell i det hele tatt. jeg så ikke noe forskjell på 375 og 400... han sa til meg at jeg burde gå opp da de fleste angrer på at de tok for lite. hva synes du om han?
lottis91 Skrevet 29. oktober 2014 #34177 Skrevet 29. oktober 2014 det er ikke stor forskjell i det hele tatt. jeg så ikke noe forskjell på 375 og 400... han sa til meg at jeg burde gå opp da de fleste angrer på at de tok for lite. hva synes du om han? Ja, tror jeg ender opp med 220! Jeg syns han var veldig morsom, men tenkte litt hjelp skal han være sånn her når han opererer meg også, han hadde jo masse spytt i munnvikene så ivrig var han! hehe. Men fikk veldig bra inntrykk av han og han brukte lang tid på konsultasjonen. Så føler at jeg er i trygge hender! Har du operert?
lottis91 Skrevet 29. oktober 2014 #34178 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg ble operert hos dr.Helge Roald for 6 uker siden. Jeg fikk valget mellom 215 og 235, jeg gikk for de største (anatomiske, under muskel, moderat) og jeg er veldig fornøyd, samtidig som jeg er veldig glad for at de ikke er større. Jeg er 170cm og 52kg. 30gr er veldig lite, men jeg tror jeg ville tatt den største hvis jeg var deg, ihvertfall hvis han anbefalte den og hvis du ikke er helt flat fra før Takk for svar! Ja jeg tror jeg kommer til å velge 220 g! Du er heldig som er ferdig med alt, gruer meg til operasjon og de neste dagene
Frazzy Skrevet 29. oktober 2014 #34179 Skrevet 29. oktober 2014 Please noen svar meg fort! Hvor kjøper man bh uten spiler? Kan man evt kjøpe med spiler og så ta ut selve spillene??
Gjest Miss Sofie Skrevet 29. oktober 2014 #34180 Skrevet 29. oktober 2014 Please noen svar meg fort! Hvor kjøper man bh uten spiler? Kan man evt kjøpe med spiler og så ta ut selve spillene?? Jeg har kjøpt sportsbh på Lindex med tynne stripper som går i kryss på ryggen - de er fine! Men er ikke noe særlig hold i de, så kun til daglig bruk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå