sticalo Skrevet 27. oktober 2014 #34141 Skrevet 27. oktober 2014 Mulig jeg sletter dette i løpet av dagen, selv om bildet er nokså anonymt synes jeg det er skummelt å legge ut. Hehe Her er ihvertfall mitt resultat så langt, opererte på fredag. De sitter høyt, er hovne og sprengte, men jeg elsker de allerede :D Ser ganske bra ut til å bare være noen dager gamle. gratulerer
sticalo Skrevet 27. oktober 2014 #34142 Skrevet 27. oktober 2014 Gleder meg mer og mer for hver dag.spesielt etter å ha sett flere andres resultater. Gleder meg til å føle meg pen i årets julekjole Skulle ønske tiden gikk fortere! 1
Frazzy Skrevet 27. oktober 2014 #34143 Skrevet 27. oktober 2014 Tusen takk Jeg gleder meg veldig til de roer seg litt, og det blir spennende å se hvordan de utvikler seg. Bra du også er fornøyd :D Jeg la inn 365 i venstre og 385 i høyre. Før var jeg en liten 75b, og støttebhen jeg har på som jeg fikk på klinikken er en 80c. Hvor mye har du lagt inn, og hvilken cup var du før du la inn? Jeg var en 75a og fikk lagt inn 290 under muskel. Nå er jeg 75c. Passer kroppen min godt, selv om de ennå er nye. Ser allerede effekten av nedpressbåndet og de blir finere og finere for hver dag. Nå er det 2 1/2 uke siden op. Kan sende bilde på pm om du vil?
kristinen Skrevet 27. oktober 2014 #34144 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg var en 75a og fikk lagt inn 290 under muskel. Nå er jeg 75c. Passer kroppen min godt, selv om de ennå er nye. Ser allerede effekten av nedpressbåndet og de blir finere og finere for hver dag. Nå er det 2 1/2 uke siden op. Kan sende bilde på pm om du vil? Det høres veldig bra ut Jeg er sikker på at nedpressbåndet gjør jobben sin, og det er nok verdt de to ukene jeg må bruke det. Jeg vil gjerne se bilder om du vil sende
Scorp80 Skrevet 27. oktober 2014 #34145 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg lurer på om noen har lyst å vise meg bilder av di nye puppene deres? 😊 Spesielt dere som er +-170høy og +-60kg, som er noe ala min kropp 😊 Planen min er ca 330-350gram foran muskel. Jeg skal op 21 november 😊
Rediken Skrevet 27. oktober 2014 #34146 Skrevet 27. oktober 2014 Noen som har tatt brystløft kombinert med implantater? Var på konsultasjon i dag og måtte dessverre ha løft, noe som fordøyrer prosessen en god del. Jeg fikk en pris på 80.000 ,- . Vurderer en konsultasjon en annen plass, hva betalte dere for brystløft + protese ? Tok dere begge inngrepene i samme operasjon ? Er artene veldig synlig ? Har veldig lyst til å fikse " mammapuppene" mine, men 80.000 er vel dyrt 1
Tesselesse Skrevet 27. oktober 2014 #34147 Skrevet 27. oktober 2014 Noen som har tatt brystløft kombinert med implantater? Var på konsultasjon i dag og måtte dessverre ha løft, noe som fordøyrer prosessen en god del. Jeg fikk en pris på 80.000 ,- . Vurderer en konsultasjon en annen plass, hva betalte dere for brystløft + protese ? Tok dere begge inngrepene i samme operasjon ? Er artene veldig synlig ? Har veldig lyst til å fikse " mammapuppene" mine, men 80.000 er vel dyrt Hei, på fornebuklinikkens hjemmeside så står det Brystforstørrelse med samtidig brystløft 50800,- .. Det er jo endel billigere enn 80.000 .. https://www.fornebuklinikken.no/priser/%C2'>
Trulterulte Skrevet 28. oktober 2014 #34148 Skrevet 28. oktober 2014 Mine er også forskjellige, den ene siden har mye mere pupp på siden og under brystvorta enn den andre. Men håper jo det kommer til å endre seg! Kirurgen sa at jeg ikke fikk lov å tenke på form før etter 3 måneder, for de kom til å forandre seg.. Håper han har rett! Min kirurg sier også det samme. Håper hun har rett! Mine er også forskjellige, ser det spesielt på plassering av brystvortene. Håper det kommer seg.
Gjest Miss Sofie Skrevet 28. oktober 2014 #34149 Skrevet 28. oktober 2014 Min kirurg sier også det samme. Håper hun har rett! Mine er også forskjellige, ser det spesielt på plassering av brystvortene. Håper det kommer seg. Hvor lenge er det siden operasjonen din? Jeg var 3 uker i går. Det er ganske stor størrelsesforskjell i mine, syns det er vanskelig å se hvordan det skal kunne rette seg - men man må jo bare vente å se!
Trulterulte Skrevet 28. oktober 2014 #34150 Skrevet 28. oktober 2014 Straks 8 uker siden. Det er stor forskjell på mine fra 3 uker postop til nå.
Gjest Miss Sofie Skrevet 28. oktober 2014 #34151 Skrevet 28. oktober 2014 Straks 8 uker siden. Det er stor forskjell på mine fra 3 uker postop til nå. Ok, jaja - vi får jo bare være tålmodige. Men jeg skulle helst sett til at de var ferdige allerede nå 😜 jeg vil trene og sove på magen!!
Trulterulte Skrevet 28. oktober 2014 #34152 Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Ja, det forstår jeg godt! Jeg er ikke stressa enda, men såklart mer urolig nå enn når det hadde gått 3 uker. Jeg kan sove på magen og gjøre alt annet, men de ER forskjellige enda - de er det. Endret 28. oktober 2014 av Trulterulte
Bordbrikke Skrevet 28. oktober 2014 #34153 Skrevet 28. oktober 2014 Det er nå 3 måneder siden jeg opererte (snart 4 faktisk, tiden flyr), og nå er brystene mine blitt litt harde 😞 Det er nok ikke kapsling for det gjør ikke vondt, og når jeg flexer musklene er de like, men det er irriterende. Kan det ha en sammenheng med at jeg har fått sterke brystmusklatur igjen? Har jo begynt med hest igjen så musklene vokser. Kan bli litt ubehagelig når jeg ligger på siden også, men håper det blir bedre med tiden. Er bare sånn når jeg har på bh og ligger på siden da. Ååh så sykt irriterende 😞 Jeg la under muskel.
Sissi123 Skrevet 28. oktober 2014 #34154 Skrevet 28. oktober 2014 Hei.:-) Var på konsultasjonstime idag på teres colusseum, hos Dr. Helge E. Roald. Han anbefalte 250 gram høyprofil. Har noen erfaring med høyprofil ? Også fikk jeg resept på codaxol som smertelindring, er dette tilfredstillende smertelindring synes dere? Hilsen Sissi
sticalo Skrevet 28. oktober 2014 #34155 Skrevet 28. oktober 2014 Hei.:-) Var på konsultasjonstime idag på teres colusseum, hos Dr. Helge E. Roald. Han anbefalte 250 gram høyprofil. Har noen erfaring med høyprofil ? Også fikk jeg resept på codaxol som smertelindring, er dette tilfredstillende smertelindring synes dere? Hilsen Sissi Jeg skal operere hos han 20.nov. veldig merkelig skrue. men på en rar måte fikk han meg til å slappe av fordi han bare tulla og tøysa... jeg fikk ikke codaxol først.kun ibux og paracet. sendte mail og de skreiv ut codaxol. vi får sterkere smertestillende av dem i pose etter operasjonen.
Sissi123 Skrevet 28. oktober 2014 #34156 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg skal operere hos han 20.nov. veldig merkelig skrue. men på en rar måte fikk han meg til å slappe av fordi han bare tulla og tøysa... jeg fikk ikke codaxol først.kun ibux og paracet. sendte mail og de skreiv ut codaxol. vi får sterkere smertestillende av dem i pose etter operasjonen. Hei Sticalo. Masse lykke til. Ja han er merkelig morsom. Åja, så bra vi får mer. Syns det var litt lite
sticalo Skrevet 28. oktober 2014 #34157 Skrevet 28. oktober 2014 Hei Sticalo. Masse lykke til. Ja han er merkelig morsom. Åja, så bra vi får mer. Syns det var litt lite Ja da kan du tru jeg reagerte når jeg fikk respeten i posten på kun paracet og ibux. de beklagde det da og sendte med en gang resept på Codaxol. spurte om det var alt og hun svarte at vi fikk morfinpreparater av dem etter operasjonen
Frazzy Skrevet 28. oktober 2014 #34158 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg lurer på om noen har lyst å vise meg bilder av di nye puppene deres? Spesielt dere som er +-170høy og +-60kg, som er noe ala min kropp Planen min er ca 330-350gram foran muskel. Jeg skal op 21 november Sendt deg bilde på pm!
Gjest Miss Sofie Skrevet 28. oktober 2014 #34159 Skrevet 28. oktober 2014 Ja, det forstår jeg godt! Jeg er ikke stressa enda, men såklart mer urolig nå enn når det hadde gått 3 uker. Jeg kan sove på magen og gjøre alt annet, men de ER forskjellige enda - de er det. Jeg klarte ikke dy meg, så jeg sendte Mail til kirurgen og spurte - og det han sa var at det er ingen ting som skal tilsi at det skal være forskjell da innleggene er like, men det kunne ligge en hevelsen under muskelen eller noe sånt som kunne vare lenge..
kristinen Skrevet 28. oktober 2014 #34160 Skrevet 28. oktober 2014 Er jo ikke sikkert alle opplever å få spisse bryster/rar fasong etter operasjon, men dere som hadde det: hvor lang tid tok det før de ble mer normale i fasongen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå