Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Det tror jeg også, tror de papirene man får med hjem er "skreddersydde" fordi det står ikke noe om nedpressbånd på mine. Hvor lenge må du ha på sportsbh? Jeg har hørt at det er vanlig å måtte ha det i 6 uker, men jeg må ha i 4.

I mine papirer er det skrevet på for hånd nederst. Jeg må bruke sportsbh i fire uker jeg også, og jeg må vente 6 mnd før jeg kan bruke spilebh/pushup. Stusset litt over at det kun var fire uker, for jeg har også fått for meg at seks uker er "normalt". Endret av kristinen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mine papirer er det skrevet på for hånd nederst. Jeg må bruke sportsbh i fire uker jeg også, og jeg må vente 6 mnd før jeg kan bruke spilebh/pushup. Stusset litt over at det kun var fire uker, for jeg har også fått for meg at seks uker er "normalt".

Kan jo hende de har funnet ut at det ikke er nødvendig, ser på det som positivt jeg :)

Skrevet

Hvis noen vil se før og etter bilde, så er det bare å sende meg en melding :)

Skrevet

Jeg kan :) opererte i mars og har bilder fra før, tiden etter og nå. Hvis flere vil se er det bare å si i fra!

Jeg vil gjerne ha bilder! Hvirdan legger man inn bilder i pm?

Skrevet

Tuuusen takk :D Haha ja, det var en merkelig opplevelse, nesten så noen skulle filmet vettu!

Ja fy.... Jeg synes det er tungt å puste, og føler jeg må ha den så langt ned (rett ovenfor brystvortene). Tar jeg det høyere opp kommer jeg til å få gnagsår under armene! Åh, god idé - skal faktisk brenne den selv tror jeg

jaaaa vi kan ha bildebrenne seremoni senere! Det synes jeg høres veldig bra ut :)

Hvis jeg får et slikt bånd skal jeg også brenne det, putter det i peisen eller noe.. morsomt om dere legger ut bilde når dere er ferdig med båndet og brenner det.hehe.

OH yes da kommer det bilder skal jeg love!! *Hater nedpressbåndet*

Skrevet

ja tror det er ganske vanlig.fikk du noen andre piller som antibiotike,beroligende eller noe når du kom dit?

Ja, fikk en mix av forskjellige tabletter før han tegnet på meg. Husker ikke hva tablettene var, jeg var bare så ivrig på å bli operert 🙈

Skrevet

Ja, fikk en mix av forskjellige tabletter før han tegnet på meg. Husker ikke hva tablettene var, jeg var bare så ivrig på å bli operert

forstår. jeg bare liker ikke å ta noe jeg ikke vet hva er. får bare ta å spørre de når jeg får servert den mixen. Er litt kontrollfreak når det gjelder piller. Har sikkert noe med at jeg er sykepleier å gjøre.

Skrevet

Når begynte dere med vanlig BH igjen? Nå er det 4 1/2 måned siden min operasjon:)

3 uker etter :) Beskjed fra kirurgen :)

Skrevet

Hvordan blir puppene hvis man går en god del ned i vekt? Noen som har erfaring med det?

jeg prøver å gå ned litt og egentlig hadde jeg tenkt å gjøre det først. men kirurgen mente at ikke det ville påvirke puppene siden jeg ikke har noe fra før av som kan bli mindre. Stoler jo på han men tenkte hvis noen hadde noen mening eller erfaring om det så vil jeg gjerne høre.

Skrevet

Går ikke det ann å legge inn bilder via mobilen? Skulle hørt noen meninger ang brystene mine, som jeg mener IKKE ser bra ut. Venstre bryst ser deformert ut i forhold til høgre bryst, og jeg lurer litt på rettigheter osv. Prøvde å ta opp problemstillingen med kirurgen på 3 ukers kontrollen, men han klarte å spøke det vekk, og han sa at jeg ikke måtte henge meg opp i bagateller, jeg mener ikke at dette er en bagatell så ville høre med dere

Skrevet

Går ikke det ann å legge inn bilder via mobilen? Skulle hørt noen meninger ang brystene mine, som jeg mener IKKE ser bra ut. Venstre bryst ser deformert ut i forhold til høgre bryst, og jeg lurer litt på rettigheter osv. Prøvde å ta opp problemstillingen med kirurgen på 3 ukers kontrollen, men han klarte å spøke det vekk, og han sa at jeg ikke måtte henge meg opp i bagateller, jeg mener ikke at dette er en bagatell så ville høre med dere

Du må trykke på bruk full editor så får du lagt inn bilde og slikt :) om ikke den kommer opp er det en knapp helt nederst på nettsiden der det står: " full versjon" slik at man kan bruke den vanlige nettside verjsonen.

Men uff da :/ syntes nesten du burde få en til time hos han for vurdering, nå som du også har tenkt mer og sett mer, slik at du på en ikke måte glir med på spøkingen hans og syntes det er greit selv :/ men husk at ting kan fremdeles forandre seg :)

Gjest Miss Sofie
Skrevet

Mine er også forskjellige, den ene siden har mye mere pupp på siden og under brystvorta enn den andre. Men håper jo det kommer til å endre seg!

Kirurgen sa at jeg ikke fikk lov å tenke på form før etter 3 måneder, for de kom til å forandre seg.. Håper han har rett!

Skrevet

Bare send bilde så kan jeg si hva jeg synes. Ellers kan du jo legge det ut her på sida. Legger inn bilder på sida ved å klikke på der det står velg fil nedenfor der du skriver svar(se bildet jeg har lagt inn).

post-86411-23954_thumb.jpg

Skrevet (endret)

Sendte deg pm med bilde, fant ut at jeg ikke ville poste det utpå forumet :)

Endret av Moshi
Skrevet

Ikke quote bildet, sletter det om litt!

Slik ser den deformerte venstre puppen ut når jeg ligger (høgre på bildet), er ikke så ille når jeg står. Er mer heng i den pga forskjellen på brystvortene, som han egentlig skulle i tillegg fikse på, men bestemte seg under operasjonen at han ikke gjorde det likevell.

syns ikke det ser så ille ut,men forstår jo hva du mener.kan jo være det retter seg til etter hvert.syns du skal høre med han igjen og vær litt alvorlig så han ikke bare tuller det bort.lykke til

Gjest Miss Sofie
Skrevet

Sendte deg pm med bilde, fant ut at jeg ikke ville poste det utpå forumet :)

Vil du sende til meg og? Jeg lurer litt på om mine er deformerte også :/

Skrevet

Mulig jeg sletter dette i løpet av dagen, selv om bildet er nokså anonymt synes jeg det er skummelt å legge ut. Hehe :)

Her er ihvertfall mitt resultat så langt, opererte på fredag. De sitter høyt, er hovne og sprengte, men jeg elsker de allerede :D

post-85484-0-10282100-1414421208_thumb.j

Skrevet

Mulig jeg sletter dette i løpet av dagen, selv om bildet er nokså anonymt synes jeg det er skummelt å legge ut. Hehe :)

Her er ihvertfall mitt resultat så langt, opererte på fredag. De sitter høyt, er hovne og sprengte, men jeg elsker de allerede :D

Veldig fine! Mine var lik dine. Nå har jeg gått 2.5 uker og hevelsen har gått litt bed og de har satt seg litt. Jeg er også superfornøyd! 👏👏 hvor mye la du inn? Hvilken cup var du før?

Skrevet

Veldig fine! Mine var lik dine. Nå har jeg gått 2.5 uker og hevelsen har gått litt bed og de har satt seg litt. Jeg er også superfornøyd! hvor mye la du inn? Hvilken cup var du før?

Tusen takk :) Jeg gleder meg veldig til de roer seg litt, og det blir spennende å se hvordan de utvikler seg. Bra du også er fornøyd :D Jeg la inn 365 i venstre og 385 i høyre. Før var jeg en liten 75b, og støttebhen jeg har på som jeg fikk på klinikken er en 80c. Hvor mye har du lagt inn, og hvilken cup var du før du la inn? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...