Gjest Miss Sofie Skrevet 23. oktober 2014 #34061 Skrevet 23. oktober 2014 Har hengt meg litt opp i dette med hardhet på bubsa. Er det noen med anatomiske innlegg under muskel som har fått myke pupper, eller er det sånn at disse blir fastere enn runde? Mine er harde og til mandagen er det 3 uker siden operasjon.
sticalo Skrevet 23. oktober 2014 #34062 Skrevet 23. oktober 2014 Hei og hopp! Om en ukes tid er det 6 mnd siden min operasjon, og jeg kan få lov å bruke spile-BH igjen! Blir gøy å kjøpe seg en "ordentlig" og sexy BH igjen! Gleder meg Men det var noen her inne som ønsket at jeg skulle sende dem bilde fra noen dager etter OP og nå 6 mnd etter - men husker ikke hvem! Så si ifra så skal jeg fikse. Glemmer meg vekk litt på dette forumet... Sorry! vil gjerne se bilde hvis det er greit.
sticalo Skrevet 23. oktober 2014 #34063 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg måtte ha noen sammen med meg første døgnet.. Ikke at jeg trengte det, men var liksom et krav fra klinikken. Når skal du op? 20.nov så er en stund til.
My1 Skrevet 23. oktober 2014 #34064 Skrevet 23. oktober 2014 20.nov så er en stund til. Tiden går fort.. Før du vet ordet av det så er dagen her😉
sticalo Skrevet 23. oktober 2014 #34065 Skrevet 23. oktober 2014 Tiden går fort.. Før du vet ordet av det så er dagen her ja 29 dager går egentlig ganske fort. teller ned dagene..hehe. 1
My1 Skrevet 23. oktober 2014 #34066 Skrevet 23. oktober 2014 ja 29 dager går egentlig ganske fort. teller ned dagene..hehe. 😉👍
inae Skrevet 23. oktober 2014 #34067 Skrevet 23. oktober 2014 Hei og hopp! Om en ukes tid er det 6 mnd siden min operasjon, og jeg kan få lov å bruke spile-BH igjen! Blir gøy å kjøpe seg en "ordentlig" og sexy BH igjen! Gleder meg Men det var noen her inne som ønsket at jeg skulle sende dem bilde fra noen dager etter OP og nå 6 mnd etter - men husker ikke hvem! Så si ifra så skal jeg fikse. Glemmer meg vekk litt på dette forumet... Sorry! Jeg vil også gjerne se bilder :-)
Lulu21 Skrevet 23. oktober 2014 #34068 Skrevet 23. oktober 2014 Hei og hopp! Om en ukes tid er det 6 mnd siden min operasjon, og jeg kan få lov å bruke spile-BH igjen! Blir gøy å kjøpe seg en "ordentlig" og sexy BH igjen! Gleder meg Men det var noen her inne som ønsket at jeg skulle sende dem bilde fra noen dager etter OP og nå 6 mnd etter - men husker ikke hvem! Så si ifra så skal jeg fikse. Glemmer meg vekk litt på dette forumet... Sorry! Send gjerne til meg Jeg vil se så mange bilder av resultater jeg kan før jeg nå skal i ilden!
sticalo Skrevet 23. oktober 2014 #34070 Skrevet 23. oktober 2014 de selger forskjellige bh'er til etter operasjon med knepping forran på apotek 1.var der i dag de hadde godt utvalg.pris fra 350-500kr
Lulu21 Skrevet 23. oktober 2014 #34071 Skrevet 23. oktober 2014 når skal du operere lulu21? 4. november!! Gleder meg masse nå, men kommer til å være helt nervevrak på selve dagen! Når skal du opereres?
Scorp80 Skrevet 23. oktober 2014 #34072 Skrevet 23. oktober 2014 ja 29 dager går egentlig ganske fort. teller ned dagene..hehe. Da er det bare 30 dager igjen for meg da jo 😊 21 nov her 😁
Tesselesse Skrevet 23. oktober 2014 #34073 Skrevet 23. oktober 2014 Hei og hopp! Om en ukes tid er det 6 mnd siden min operasjon, og jeg kan få lov å bruke spile-BH igjen! Blir gøy å kjøpe seg en "ordentlig" og sexy BH igjen! Gleder meg Men det var noen her inne som ønsket at jeg skulle sende dem bilde fra noen dager etter OP og nå 6 mnd etter - men husker ikke hvem! Så si ifra så skal jeg fikse. Glemmer meg vekk litt på dette forumet... Sorry! Jeg slenger meg på jeg, jeg vil gjerne også se bilder!
sticalo Skrevet 23. oktober 2014 #34074 Skrevet 23. oktober 2014 Da er det bare 30 dager igjen for meg da jo 21 nov her blir spennende,får oppdatere hverandre,hehe.
frk.tre Skrevet 23. oktober 2014 #34075 Skrevet 23. oktober 2014 Har hengt meg litt opp i dette med hardhet på bubsa. Er det noen med anatomiske innlegg under muskel som har fått myke pupper, eller er det sånn at disse blir fastere enn runde? Mine er harde og til mandagen er det 3 uker siden operasjon. Jeg har anatomiske under muskel, mine har blitt ganske myke nå og litt bevegelige Det er nøyaktig 5 uker i dag siden op. Men det var ikke før uke 4 at jeg merket at de begynte å bli betydelig mykere Vi må vel bare være tålmodige og huske at det kan ta opptil 1 år før de har fått endelig form og mykhet
Gjest Skrevet 23. oktober 2014 #34076 Skrevet 23. oktober 2014 Lurer på en ting angående trening! Er fire uker post op nå på mandag, og skal jo ikke begynne å trene før uke 6. Men er det noen her som vet om det er greit å ta litt situps, knebøy, glute bridge osv. Helt uten vekter og uten å bli sliten? Altså øvelser der man ikke rister (løping etc.) eller øvelser der man bruker brystet eller armene i det hele tatt? Bare slik at man får bevegd seg litt i det minste, men kkke trener per se. Holder på å gå på veggen her!! Haha
frk.tre Skrevet 23. oktober 2014 #34077 Skrevet 23. oktober 2014 Lurer på en ting angående trening! Er fire uker post op nå på mandag, og skal jo ikke begynne å trene før uke 6. Men er det noen her som vet om det er greit å ta litt situps, knebøy, glute bridge osv. Helt uten vekter og uten å bli sliten? Altså øvelser der man ikke rister (løping etc.) eller øvelser der man bruker brystet eller armene i det hele tatt? Bare slik at man får bevegd seg litt i det minste, men kkke trener per se. Holder på å gå på veggen her!! Haha Jeg har tatt enkle hjemme øvelser som går på rumpe siden uke 4. Tenker at så lenge jeg ikke strammer brystmuskelen eller føler noe ubehag så gjør jeg det jeg føler for
Gjest Skrevet 23. oktober 2014 #34078 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg har tatt enkle hjemme øvelser som går på rumpe siden uke 4. Tenker at så lenge jeg ikke strammer brystmuskelen eller føler noe ubehag så gjør jeg det jeg føler for Ja! Det er det jeg også har tenkt, skjønner ikke hvordan det kan skade å bruke rumpe og ben for eksempel da, uten å få opp pulsen for mye. Men vil ikke gjøre noe om det kan skade heller, fikk jo streng beskjed om å ikke trene før etter 6 uker, og står jo det i skrivet mitt også, så jeg burde jo kanskje høre på det da...
frk.tre Skrevet 23. oktober 2014 #34079 Skrevet 23. oktober 2014 Ja! Det er det jeg også har tenkt, skjønner ikke hvordan det kan skade å bruke rumpe og ben for eksempel da, uten å få opp pulsen for mye. Men vil ikke gjøre noe om det kan skade heller, fikk jo streng beskjed om å ikke trene før etter 6 uker, og står jo det i skrivet mitt også, så jeg burde jo kanskje høre på det da... Ja, det er jo opp til deg hva du velger å gjøre. Jeg klarte ikke å gå lengre uten å trene, og har snakket med andre som har startet med lett styrke på ben etter 3 uker. Jeg venter derimot med å dra på treningssenter til 6 uker har gått og venter 8 uker med tung styrke
Gjest Skrevet 23. oktober 2014 #34080 Skrevet 23. oktober 2014 Ja, det er jo opp til deg hva du velger å gjøre. Jeg klarte ikke å gå lengre uten å trene, og har snakket med andre som har startet med lett styrke på ben etter 3 uker. Jeg venter derimot med å dra på treningssenter til 6 uker har gått og venter 8 uker med tung styrke Har allerede syndet har allerede gjort litt øvelser i dag, gjorde ikke noe vondt eller noe. Så går nok greit jeg har hvert overforsiktig de to første ukene. Men altså, det er jo lov å gå og det er jo lov til å bøye seg ned til gulvet, hvorfor kan man da ikke bøye seg opp og ned, 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå