Moshi Skrevet 22. oktober 2014 #34041 Skrevet 22. oktober 2014 Mine pupper har aldri vært harde, har 370 cc anatomiske over muskelen. De blir hardere enn vanlige bryst når jeg ligger på rygg
Gjest Miss Sofie Skrevet 22. oktober 2014 #34042 Skrevet 22. oktober 2014 Mon tro om jeg kan ta sol hvis jeg dekker til sårene? Tenkte jeg kunne rulle genseren som en pølse og legge over - godt nok? Står jo at arrene ikke skal være i sol første året 😕
Gjest Skrevet 22. oktober 2014 #34043 Skrevet 22. oktober 2014 Mja de er myke men de er hardere enn vanlige pupper. Nå er det bare 3 måneder siden operasjonen min da så mye kan fortsatt skje Åh, så bra! Så lenge de ikke er harde så er jeg fornøyd :D
frk.tre Skrevet 22. oktober 2014 #34044 Skrevet 22. oktober 2014 Mon tro om jeg kan ta sol hvis jeg dekker til sårene? Tenkte jeg kunne rulle genseren som en pølse og legge over - godt nok? Står jo at arrene ikke skal være i sol første året 😕 Det skal vel gå fint hvis du dekker over arrene Jeg tok sol 3 uker etter op, men hadde to lag med teip som dekker arrene
Missy86 Skrevet 22. oktober 2014 #34045 Skrevet 22. oktober 2014 Mon tro om jeg kan ta sol hvis jeg dekker til sårene? Tenkte jeg kunne rulle genseren som en pølse og legge over - godt nok? Står jo at arrene ikke skal være i sol første året 😕 Syn block eller linkluter som du får kjøpt på apoteket så e tjukkere en tape som du kan legge over ? 😊
sticalo Skrevet 22. oktober 2014 #34046 Skrevet 22. oktober 2014 Trudde du kunne få viss du har store smerter ... Eg er 28 og tenkt på det ca så lenge eg og, ja e virkelig på tide ha ei go vakt . ja da er det vell på tiden.usikker på om man får det hvis smertene ikke gir seg.får bare satsen på at det går bra
Tesselesse Skrevet 22. oktober 2014 #34047 Skrevet 22. oktober 2014 Vet dere om noen gode sportsbher med knepping foran, som man får kjøpt i butikk?
sticalo Skrevet 22. oktober 2014 #34048 Skrevet 22. oktober 2014 Vet dere om noen gode sportsbher med knepping foran, som man får kjøpt i butikk? det lurer jeg også på. tenkte å kjøpe en slik før opr så jeg har en å bytte på ,for den jeg har kjøpt har knepping bak. det er kanskje vanskelig å bruke den de første dagene/ukene. leter litt på nettet men vanskelig å finne. fant noen få men aner ikke om de er bra http://www.zalando.no/odlo-high-power-front-sports-bh-hvit-od141b04c-002.html http://www.zalando.no/triumph-active-star-f-sports-bh-hvit-tr541b00a-002.html https://www.getinspired.no/sports-bh/stay-in-place-zip-superactive-c-d.html 1
MissA Skrevet 22. oktober 2014 #34049 Skrevet 22. oktober 2014 Er det noen her som har erfaring med å operere i utlandet? Budapestklinikken er ikke aktuelt, men ser på nordesthetics blandt annet
simple92 Skrevet 22. oktober 2014 #34050 Skrevet 22. oktober 2014 Er fire uker post op i morgen😸 Puppene er myke, og kan beveges rimelig greit. Men synes dog de fortsatt er litt spisse på en måte.. Men dette går seg vel til.. Noen som har begynt å trene rundt denne tiden? Står i infoskrivet jeg fikk at jeg kunne begynne så smått å løpe etter tre uker, men det var jeg ikke komfortabel med.. Noen som vet hvordan det er med feks ellipsemaskin? Er det for tidlig eller hva?
sticalo Skrevet 22. oktober 2014 #34051 Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Noen som vil dele hvordan de forberede seg på tiden etter operasjonen? eks. ved å vaske huset, finne frem store klær osv. er slike tiltak nødvendig eller har dere bare tatt det på sparket? Tar gjerne i mot lure tips. Endret 22. oktober 2014 av sticalo
My1 Skrevet 23. oktober 2014 #34052 Skrevet 23. oktober 2014 Noen som vil dele hvordan de forberede seg på tiden etter operasjonen? eks. ved å vaske huset, finne frem store klær osv. er slike tiltak nødvendig eller har dere bare tatt det på sparket? Tar gjerne i mot lure tips. Siden jeg ikke viste hvordan formen ville være etter op. skiftet jeg på alle sengene, vasket hus og handlet inn det jeg trengte av husholdning og mat dagene før op. Men formen var overraskende bra etter op, men glad jeg gjorde det jeg gjorde før op.
sticalo Skrevet 23. oktober 2014 #34053 Skrevet 23. oktober 2014 Siden jeg ikke viste hvordan formen ville være etter op. skiftet jeg på alle sengene, vasket hus og handlet inn det jeg trengte av husholdning og mat dagene før op. Men formen var overraskende bra etter op, men glad jeg gjorde det jeg gjorde før op. ja litt sånn jeg tenker også. kommer nok til å passe på at det er ganske reint og pent rundt meg så jeg ikke går å irriterer meg på det og ikke får gjort noe. mat er også greit å handle inn. siden jeg er aleine så får jeg jo ingen hjelp.. tenkte å sove hos mamma første natta siden man skal være rundt noen da men ellers vil jeg greie meg selv hvis det lar seg gjøre. og sette det jeg vet jeg vil strekke meg etter på eks kjøkkenet mer i benk høyde.
Butterfly_m Skrevet 23. oktober 2014 #34054 Skrevet 23. oktober 2014 Hei og hopp! Om en ukes tid er det 6 mnd siden min operasjon, og jeg kan få lov å bruke spile-BH igjen! Blir gøy å kjøpe seg en "ordentlig" og sexy BH igjen! Gleder meg Men det var noen her inne som ønsket at jeg skulle sende dem bilde fra noen dager etter OP og nå 6 mnd etter - men husker ikke hvem! Så si ifra så skal jeg fikse. Glemmer meg vekk litt på dette forumet... Sorry! 1
My1 Skrevet 23. oktober 2014 #34055 Skrevet 23. oktober 2014 ja litt sånn jeg tenker også. kommer nok til å passe på at det er ganske reint og pent rundt meg så jeg ikke går å irriterer meg på det og ikke får gjort noe. mat er også greit å handle inn. siden jeg er aleine så får jeg jo ingen hjelp.. tenkte å sove hos mamma første natta siden man skal være rundt noen da men ellers vil jeg greie meg selv hvis det lar seg gjøre. og sette det jeg vet jeg vil strekke meg etter på eks kjøkkenet mer i benk høyde. Jeg måtte ha noen sammen med meg første døgnet.. Ikke at jeg trengte det, men var liksom et krav fra klinikken. Når skal du op?
Gjest Miss Sofie Skrevet 23. oktober 2014 #34056 Skrevet 23. oktober 2014 Noen som vil dele hvordan de forberede seg på tiden etter operasjonen? eks. ved å vaske huset, finne frem store klær osv. er slike tiltak nødvendig eller har dere bare tatt det på sparket? Tar gjerne i mot lure tips. Kjøp deg en god bok Er du alene eller har du samboer? Hvis du er alene ville jeg alliert meg med en god venninne. Første uka var jeg rimelig avhengig av samboeren min - han ordna alt for meg!
Gjest Miss Sofie Skrevet 23. oktober 2014 #34057 Skrevet 23. oktober 2014 (endret) Hei og hopp! Om en ukes tid er det 6 mnd siden min operasjon, og jeg kan få lov å bruke spile-BH igjen! Blir gøy å kjøpe seg en "ordentlig" og sexy BH igjen! Gleder meg Men det var noen her inne som ønsket at jeg skulle sende dem bilde fra noen dager etter OP og nå 6 mnd etter - men husker ikke hvem! Så si ifra så skal jeg fikse. Glemmer meg vekk litt på dette forumet... Sorry! Jeg har ikke bedt om det - men jeg vil gjerne se hvis du vil sende! Veldig spent på å se hvor mye de kan forandre seg! Endret 23. oktober 2014 av Miss Sofie
Gjest Skrevet 23. oktober 2014 #34058 Skrevet 23. oktober 2014 Hei og hopp! Om en ukes tid er det 6 mnd siden min operasjon, og jeg kan få lov å bruke spile-BH igjen! Blir gøy å kjøpe seg en "ordentlig" og sexy BH igjen! Gleder meg Men det var noen her inne som ønsket at jeg skulle sende dem bilde fra noen dager etter OP og nå 6 mnd etter - men husker ikke hvem! Så si ifra så skal jeg fikse. Glemmer meg vekk litt på dette forumet... Sorry! Jeg var heller ikke den som spurte, men vil veldig gjerne se bildet jeg også om det går greit
My1 Skrevet 23. oktober 2014 #34059 Skrevet 23. oktober 2014 Jeg var heller ikke den som spurte, men vil veldig gjerne se bildet jeg også om det går greit [/quot Samme her😉
sticalo Skrevet 23. oktober 2014 #34060 Skrevet 23. oktober 2014 Kjøp deg en god bok Er du alene eller har du samboer? Hvis du er alene ville jeg alliert meg med en god venninne. Første uka var jeg rimelig avhengig av samboeren min - han ordna alt for meg! er aleine. Ja får avtale med enten familie eller ei god venninne. ordner seg sikkert. får handle inne noen blader , låne en bok og finne en nye serie å glo på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå