Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da trur eg du kommer til å klare deg veldig bra :-) har dere uniform på sykehjemmet? Da syner det jo ikkje så godt heller, å du kan jo si du har operert og at pga operasjonen så kan du ikkje ta tunge løft på en stund, di har ingen rett å vite hva slags operasjon du har tatt :-) hva er adventishjem? Eg skal gå ned di kg som eg har lagt på meg det siste året, å i mellomtiden jobber er og sparer som en gal for å få råd ;-) hehe... Har ikkje heilt bestemt meg for Stavanger eller Bergen... Kanskje tryggest nærmest mulig :-) vil vente med konsultasjon til eg er der eg vil være i vekt først, så kan eg hoppe i det :-D

Et adventisthjem er et sykehjem for adventister. ja vi har uniformer uten noen form for fasong. har gått med ris i bhén flere ganger på jobben og det er ikke noe man legger merke til så det er jeg ikke redd for lengre. skulle gjerne gått ned en del kg først jeg å, har gått ned en del det siste året men har en del igjen. men orker ikke å vente lengre og har penger til det så da passer det bra nå. les litt om de forskjellige stedene og legene og oppsøk flere kirurger så finner du en du føler deg trygg på. masse lykke til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et adventisthjem er et sykehjem for adventister. ja vi har uniformer uten noen form for fasong. har gått med ris i bhén flere ganger på jobben og det er ikke noe man legger merke til så det er jeg ikke redd for lengre. skulle gjerne gått ned en del kg først jeg å, har gått ned en del det siste året men har en del igjen. men orker ikke å vente lengre og har penger til det så da passer det bra nå. les litt om de forskjellige stedene og legene og oppsøk flere kirurger så finner du en du føler deg trygg på. masse lykke til.

Takk i like måte :-)

Skrevet

Takk i like måte :-)

Hadde du tenkt "åy hun har operert puppene" hvis du så meg i den drakta?(restultatet blir jo ikke noe særlig større enn det håper jeg) på bilde holder jeg den litt inn på siden så det i det hele tatt syns noe.

Skrevet

Hadde du tenkt "åy hun har operert puppene" hvis du så meg i den drakta?(restultatet blir jo ikke noe særlig større enn det håper jeg) på bilde holder jeg den litt inn på siden så det i det hele tatt syns noe.

Nei :-) reagerer noen får du bare si at du har kjøpt ny Bh ;-) eller du tar på deg en str større i overdelen :-) eg hadde ikkje komt på tanken om at du hadde operert deg :-)

Skrevet

Nei :-) reagerer noen får du bare si at du har kjøpt ny Bh ;-) eller du tar på deg en str større i overdelen :-) eg hadde ikkje komt på tanken om at du hadde operert deg :-)

hehe ja får det. vil ikke ha noe store greier som syns bare litt så jeg føler meg litt mer kvinnelig. hva med deg hvor mye kunne du tenke deg å førstørre de med? hvilken str har du nå ca?

Skrevet

hehe ja får det. vil ikke ha noe store greier som syns bare litt så jeg føler meg litt mer kvinnelig. hva med deg hvor mye kunne du tenke deg å førstørre de med? hvilken str har du nå ca?

Enig med deg der, eg og vil bare ha så di passer til kroppen min :-) eg må bruke 70C, men eg fyller ikkje ut cupen, så trur eg vil gå for en utfyllende til stor C :-D er spent på ka di komme til å foreslå på konsultasjon :-) må bare få tak i di pengene ;-) du da? :-)

Skrevet

Enig med deg der, eg og vil bare ha så di passer til kroppen min :-) eg må bruke 70C, men eg fyller ikkje ut cupen, så trur eg vil gå for en utfyllende til stor C :-D er spent på ka di komme til å foreslå på konsultasjon :-) må bare få tak i di pengene ;-) du da? :-)

jeg er en liten A så en kunne tenke meg en stor B /liten C. blir alt for uvant for meg med noe større enn det. 80A bruker jeg vanlig og det er for stort i cupen.

Skrevet

jeg er en liten A så en kunne tenke meg en stor B /liten C. blir alt for uvant for meg med noe større enn det. 80A bruker jeg vanlig og det er for stort i cupen.

Blir sikker kjempebra 😀 det hørres jo litt stort ut når jeg sier jeg bruker c cup, men kroppene er så forskjellige.. F.eks ei venninne av meg som er dobbel så stor over brystene bruker samme cup som meg, men større i omkrets... Eg brukte 80b før... Eg trur det blir bra uansett med litt symmetri 😀

Skrevet

Blir sikker kjempebra det hørres jo litt stort ut når jeg sier jeg bruker c cup, men kroppene er så forskjellige.. F.eks ei venninne av meg som er dobbel så stor over brystene bruker samme cup som meg, men større i omkrets... Eg brukte 80b før... Eg trur det blir bra uansett med litt symmetri

Ja egentlig kan man ikke sammenligne seg med andre når det gjelder akkurat det. kirurgen mener jeg burde ha ca 400cc runde i høyprofil og da vil det bli en normal C. vis ei som var 150 høy og veide 45 kg hadde lagt inn det hadde det sikkert blitt alt for stort. tror vi bare må høre på kirurgen han/hun vet som regel best.

Skrevet

Ja egentlig kan man ikke sammenligne seg med andre når det gjelder akkurat det. kirurgen mener jeg burde ha ca 400cc runde i høyprofil og da vil det bli en normal C. vis ei som var 150 høy og veide 45 kg hadde lagt inn det hadde det sikkert blitt alt for stort. tror vi bare må høre på kirurgen han/hun vet som regel best.

Det trur eg kommer til å passe deg kjempebra utifra bilde eg såg :-D kor du skal opereres ? :-)

Skrevet

Det trur eg kommer til å passe deg kjempebra utifra bilde eg såg :-D kor du skal opereres ? :-)

på teres colloseum i oslo av dr.roald. får legge ut bilde når jeg har vært der. gleder meg mer og mer.

Skrevet

på teres colloseum i oslo av dr.roald. får legge ut bilde når jeg har vært der. gleder meg mer og mer.

Trur det var han venninna mi reiste til for å gjer det for en del år siden :-) litt crazy person men vanvittig dyktig viss eg ikkje tar heilt feil :-D du blir sikker kjempefornøyd :-D glede meg mer å mer til eg får råd :-D men klare kje finne ut hjemme kor mye eg vil legge i 😳 trur eg må snakke med kirurg å la han hjelpe med bestemmelse 😊😊 skal jaffal ha runde proteser 😊 anatomiske hadde aldri passa min kropp... 😊

Skrevet

Trur det var han venninna mi reiste til for å gjer det for en del år siden :-) litt crazy person men vanvittig dyktig viss eg ikkje tar heilt feil :-D du blir sikker kjempefornøyd :-D glede meg mer å mer til eg får råd :-D men klare kje finne ut hjemme kor mye eg vil legge i trur eg må snakke med kirurg å la han hjelpe med bestemmelse skal jaffal ha runde proteser anatomiske hadde aldri passa min kropp...

Ja han er helsprø. skremte meg skikkelig i starten men så forsto jeg hvorfor han bare tulla og sang for meg, var jo for at jeg skulle slappe av. tror han er veldig dyktig. han har jobba i 25 år med plastiskkirurgi og er deleier i teres så han vet sikkert hva driver med. kjenner flere som har vært hos han og alle skryter. koster 400-500 kr å gå til konsultasjon er jo ikke bindene at du må ta opr der da. men hvis du velger det blir 500kr for konsultasjon trekt vekk fra totalbeløpet. jeg gikk til 3 stk før jeg bestemte meg og alle hadde ulike meninger. så anbefaler deg å gjøre det.

Skrevet

Ja han er helsprø. skremte meg skikkelig i starten men så forsto jeg hvorfor han bare tulla og sang for meg, var jo for at jeg skulle slappe av. tror han er veldig dyktig. han har jobba i 25 år med plastiskkirurgi og er deleier i teres så han vet sikkert hva driver med. kjenner flere som har vært hos han og alle skryter. koster 400-500 kr å gå til konsultasjon er jo ikke bindene at du må ta opr der da. men hvis du velger det blir 500kr for konsultasjon trekt vekk fra totalbeløpet. jeg gikk til 3 stk før jeg bestemte meg og alle hadde ulike meninger. så anbefaler deg å gjøre det.

Stemmer! Da er det han 😉 hehe... Han har eg forstått er veldig dyktig 😀 ja skal gå til flere konsultasjoner, er ifra Stavanger... Men kjenner eg trekker veldig mot Bergen.... Så vurdere 2 konsultasjoner her og muligens 2 i Bergen 😊😊

Skrevet

Stemmer! Da er det han hehe... Han har eg forstått er veldig dyktig ja skal gå til flere konsultasjoner, er ifra Stavanger... Men kjenner eg trekker veldig mot Bergen.... Så vurdere 2 konsultasjoner her og muligens 2 i Bergen

hehe... går ikke ann å ta feil av han tror jeg, sykt merkelig skrue. ja gå på flere det er lurt. så sammenligner du hva de sier og hvis de sier sånn ca likt høres jo det betryggende ut.

han første jeg var hos var en islandsk lege på teres Tønsberg. han var veldig hyggelig men litt beskjeden liksom. han pusha meg overhode ikke. og jeg ville da bare ha 225cc og synes det var stort. venninna mi synes ikke man så noen forskjell en gang. og han mente over muskel.

bestilte ny time på colloseum i Oslo. Var hos dr. Knut Chr. Skolleborg han mente 375 overmuskel, den konsultasjonen tok toppen 10min og var overhode ikke bra. så klagde jeg og ønsket meg en ny med Dr.Helge Roald, det fikk jeg etter bare noen dager.

han brukte 5 kvarter og var veldig nøye selv om han tulla så mye. slapp og betale for forrige konstultasjonen siden jeg klagde, skulle bare mangle sa de. gikk hjem å tenkte noen dager før jeg sendte mail om at jeg ønsket han. han ville at jeg skulle ha de under muskel i motsetning til de to andre for han mener bestemt at det blir penest og mest naturlig resultat. han tok seg gooood tid til å forklare meg om de ulike protesene og levrandørene noe de andre ikke gjore i det hele tatt. og så tok jeg 3D bilde. Han tok også bilder av meg med protesene og filma meg, noe som var veldig komisk. Lek modell roper han mens jeg bryter ut i latter.

Skrevet

hehe... går ikke ann å ta feil av han tror jeg, sykt merkelig skrue. ja gå på flere det er lurt. så sammenligner du hva de sier og hvis de sier sånn ca likt høres jo det betryggende ut.

han første jeg var hos var en islandsk lege på teres Tønsberg. han var veldig hyggelig men litt beskjeden liksom. han pusha meg overhode ikke. og jeg ville da bare ha 225cc og synes det var stort. venninna mi synes ikke man så noen forskjell en gang. og han mente over muskel.

bestilte ny time på colloseum i Oslo. Var hos dr. Knut Chr. Skolleborg han mente 375 overmuskel, den konsultasjonen tok toppen 10min og var overhode ikke bra. så klagde jeg og ønsket meg en ny med Dr.Helge Roald, det fikk jeg etter bare noen dager.

han brukte 5 kvarter og var veldig nøye selv om han tulla så mye. slapp og betale for forrige konstultasjonen siden jeg klagde, skulle bare mangle sa de. gikk hjem å tenkte noen dager før jeg sendte mail om at jeg ønsket han. han ville at jeg skulle ha de under muskel i motsetning til de to andre for han mener bestemt at det blir penest og mest naturlig resultat. han tok seg gooood tid til å forklare meg om de ulike protesene og levrandørene noe de andre ikke gjore i det hele tatt. og så tok jeg 3D bilde. Han tok også bilder av meg med protesene og filma meg, noe som var veldig komisk. Lek modell roper han mens jeg bryter ut i latter.

Haha!!! Då bra du fant en du følte deg trygg med. 😀 eg og vil ha under muskel, å hadde ikkje Oslo vært så langt vekke så hadde nok eg og gått å snakka med han 😉 hehe... Venninna mi å søstera har vært hos han og brystene til venninna mi e kjempefine å hu e veldig fornøyd å hatt di nå i en god del år og vært gravid i mellomtiden og 😊 trur nok du kjem til å bli fornøyd med resultatet 😊😊 men kan du gå tilbake på jobb så fort viss du skal ta under muskel? Eg jobber som nattevakt i bolig, så eg har funnet ut at eg må gjør det når han eine beboeren er bortreist på skole så eg slipper løft å unngå xtra vakter på sjukeheimen i perioden 😊

Skrevet

Haha!!! Då bra du fant en du følte deg trygg med. eg og vil ha under muskel, å hadde ikkje Oslo vært så langt vekke så hadde nok eg og gått å snakka med han hehe... Venninna mi å søstera har vært hos han og brystene til venninna mi e kjempefine å hu e veldig fornøyd å hatt di nå i en god del år og vært gravid i mellomtiden og trur nok du kjem til å bli fornøyd med resultatet men kan du gå tilbake på jobb så fort viss du skal ta under muskel? Eg jobber som nattevakt i bolig, så eg har funnet ut at eg må gjør det når han eine beboeren er bortreist på skole så eg slipper løft å unngå xtra vakter på sjukeheimen i perioden

vet ikke. alle reagerer jo forskjellig på smerter og slike operasjoner. for noen holder det med 5 dager og andre trenger 5 uker... vi får se eller så får jeg si at jeg syk å ta ut egenmelding i 3 dager. eller bare si det så jeg slipper tunge stell, eller putte i meg masse piller så jeg ikke merker noe. finner en løsning.

har du tenkt på det lenge eller? mye igjen å spare? tror du det blir neste år eller lengre frem i tid?

Skrevet

vet ikke. alle reagerer jo forskjellig på smerter og slike operasjoner. for noen holder det med 5 dager og andre trenger 5 uker... vi får se eller så får jeg si at jeg syk å ta ut egenmelding i 3 dager. eller bare si det så jeg slipper tunge stell, eller putte i meg masse piller så jeg ikke merker noe. finner en løsning.

har du tenkt på det lenge eller? mye igjen å spare? tror du det blir neste år eller lengre frem i tid?

Eller du går til fastlegen å får sykemld så slipper du å si noe på jobb 😊😊 ordne seg alltid 😀 har vel og lov å ta ut egen mld i 12 dager nå? 😊 eg har tenkt på det i maaaange år,men folk har alltid hatt fordommer mot det å alltid hatt noe negativt å sei så eg har blitt usikker og trukket meg... Men nå har eg bestemt meg, e meg det gjelder å ikkje alle andre.. Eg hadde egentlig nok, men så kom det plutselig utgifter som ikkje var planlagt så nå må eg starte heilt på ny 😔 må bare stå på å ta en del xtra, så tipper at eg e klar i januar / februar 😊

Skrevet

Eller du går til fastlegen å får sykemld så slipper du å si noe på jobb ordne seg alltid har vel og lov å ta ut egen mld i 12 dager nå? eg har tenkt på det i maaaange år,men folk har alltid hatt fordommer mot det å alltid hatt noe negativt å sei så eg har blitt usikker og trukket meg... Men nå har eg bestemt meg, e meg det gjelder å ikkje alle andre.. Eg hadde egentlig nok, men så kom det plutselig utgifter som ikkje var planlagt så nå må eg starte heilt på ny må bare stå på å ta en del xtra, så tipper at eg e klar i januar / februar

Man får ikke sykemelding når det er kosmetisk. men det ordner seg. har du tenkt på det lenge så syns jeg du skal gå for det. jeg har selv tenkt på det siden jeg var ca 15 år nå er jeg 24. så er godt gjennomtenkt. jobb litt ekstra og og vær flink med pengene så har du snart råd. lykke til....nå må jeg på jobb

Skrevet

Man får ikke sykemelding når det er kosmetisk. men det ordner seg. har du tenkt på det lenge så syns jeg du skal gå for det. jeg har selv tenkt på det siden jeg var ca 15 år nå er jeg 24. så er godt gjennomtenkt. jobb litt ekstra og og vær flink med pengene så har du snart råd. lykke til....nå må jeg på jobb

Trudde du kunne få viss du har store smerter ... Eg er 28 og tenkt på det ca så lenge eg og, ja e virkelig på tide 😊 ha ei go vakt 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...