Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen bilder av puppene dine? :D Jeg skal enten ha 160 eller 185, og bruker 65A. Hadde vært fint å sett noen bilder av en som har ca. like mye som jeg skal ha selv, siden det er vanskelig å finne bilder av noen som har så små implantater. Hvor høy er du og hvor mye veier du? Har du runde/anatomiske, og over eller under muskelen? :)

Nei jeg har faktisk ingen bilder :P Tok litt underveis men slettet alle, ble litt ekkelt og ha bilder av puppene på telefonen liksom.

Jeg er 166 og veide 43 da jeg opererte. Har runde i høy profil under muskel 😊

Ser veldig naturlig og bra ut på meg med 195, er storfornøyd 😁

Skrevet

Hei alle sammen! Da var jeg ferdig :D Hadde time kl 09.30 og tipper jeg lå på operasjonsbordet rundt 10.20 , jeg er utrolig fornøyd og har minimalt med smerter, har bare tatt paracet. Vet ikke hvor mye jeg har, er mye mulig de sa det, men det kan jeg ikke huske. Kan anbefale fornebuklinikken og Dr.Barstad, utrolig dyktig.

• Liker 2
Skrevet

Rett og slett elsker min nye bh :D

9sfknp.jpg

fin BH

Skrevet

Hei alle sammen! Da var jeg ferdig :D Hadde time kl 09.30 og tipper jeg lå på operasjonsbordet rundt 10.20 , jeg er utrolig fornøyd og har minimalt med smerter, har bare tatt paracet. Vet ikke hvor mye jeg har, er mye mulig de sa det, men det kan jeg ikke huske. Kan anbefale fornebuklinikken og Dr.Barstad, utrolig dyktig.

Gratulerer, begynner å glede meg til jeg kan skrive noe sånt jeg å.

• Liker 1
Skrevet

sånn så det ut når jeg prøvde protesene hos kirurgen.den ene er 375 og den andre 400cc ser det for stort ut til meg? vær ærlig

Jeg syns det så veldig fint ut på deg, passer kroppen din veldig :)

Skrevet

Gratulerer, begynner å glede meg til jeg kan skrive noe sånt jeg å.

Tusen takk! Hvis vi tenker på mine erfaringer så langt, så har du ikke noe å grue deg til, men jeg vet at folk reagerer forskjellig da :)

Skrevet

Tusen takk! Hvis vi tenker på mine erfaringer så langt, så har du ikke noe å grue deg til, men jeg vet at folk reagerer forskjellig da :)

Takk for tilbakemelding på bildet mitt. etter å forhørt meg med hele familien og alle venner lander jeg på 400cc da jeg ser at det passer. tror jeg vil angre hvis jeg tar mindre.

syns det er godt å lese at noen har det greit første kvelden etter operasjon. for jeg gruer meg til den kvelden.

Skrevet

Nei jeg har faktisk ingen bilder :P Tok litt underveis men slettet alle, ble litt ekkelt og ha bilder av puppene på telefonen liksom.

Jeg er 166 og veide 43 da jeg opererte. Har runde i høy profil under muskel

Ser veldig naturlig og bra ut på meg med 195, er storfornøyd

Føles de naturlige ut? Jeg er 150 og veier ca.41-42, skal ha anatomiske under muskelen :)

Skrevet

Har dere tatt 3D bilde før opr? og etter på synes dere resultatet ligner på 3D bildene? jeg tok sånt bilde og syns egentlig at det så bra ut så kunne godt tenke meg noe som er ganske likt

Skrevet

Har dere tatt 3D bilde før opr? og etter på synes dere resultatet ligner på 3D bildene? jeg tok sånt bilde og syns egentlig at det så bra ut så kunne godt tenke meg noe som er ganske likt

Jeg tok 3D bilde og synes mine er ganske lik bildet. Er bare det at de sitter litt tettere og er litt større i virkeligheten. Er nå snart 5 uker siden op.

Skrevet

Jeg tok 3D bilde og synes mine er ganske lik bildet. Er bare det at de sitter litt tettere og er litt større i virkeligheten. Er nå snart 5 uker siden op.

så greit. syns det er en smart oppfinnelse den 3D greia blir liksom litt mer ekte enn protesene nedi en bh. på bildene mine er brystene ganske langt fra hvernadre så blir bare glad om de blir mer tette.

Skrevet

I dag er det to uker siden op.

Puppene er blitt kjempe myke og enda finere😜

Er tilbake i jobb.

Arrene er kjempe fine og nesten hudfarget.

Dette gikk jo over all forventninger👍😊😉

• Liker 3
Skrevet

I dag er det to uker siden op.

Puppene er blitt kjempe myke og enda finere

Er tilbake i jobb.

Arrene er kjempe fine og nesten hudfarget.

Dette gikk jo over all forventninger

Så bra gratulerer

Skrevet

Hei alle flotte jenter! :)

Jeg ble operert på fornebuklinikken av Dr Pål Schistad 15 oktober. 415cc og 365cc høy profil over muskel.

Størrelse før operasjonen var 75A, 168 høy og ca 68 kg.

Har noen få spørsmål til dere som har operert før meg og er litt mer erfarne :D

Først må jeg bare si meg utrolig fornøyd med behandlingen jeg fikk hos fornebuklinikken! Utrolig hyggelige sykepleiere og Dr Schistad var utrolig omgjengelig og morsom :)

Er foreløpig veldig fornøyd med størrelsen, men bekymrer meg over at jeg har veldig mye pupp over brystvortene på en måte? Er dette normalt og vil de falle litt selv om jeg har over muskel?

Gjorde det klart for pk at jeg ville ikke ha silikonlook (noe jeg har nå), men at jeg ville puppene skulle "strutte". Har nå denne runde halvsirkelen over puppene som jeg ikke liker :(

Skrevet

Jeg ble operert på fornebuklinikken av Dr Pål Schistad 15 oktober. 415cc og 365cc høy profil over muskel.

Først må jeg bare si meg utrolig fornøyd med behandlingen jeg fikk hos fornebuklinikken! Utrolig hyggelige sykepleiere og Dr Schistad var utrolig omgjengelig og morsom :)

Er foreløpig veldig fornøyd med størrelsen, men bekymrer meg over at jeg har veldig mye pupp over brystvortene på en måte? Er dette normalt og vil de falle litt selv om jeg har over muskel?

Gjorde det klart for pk at jeg ville ikke ha silikonlook (noe jeg har nå), men at jeg ville puppene skulle "strutte". Har nå denne runde halvsirkelen over puppene som jeg ikke liker :(

Gratulerer, så bra du er fornøyd så langt. nå har ikke jeg operert enda men har lest og hørt fra andre at de "faller" nedover etter hvert tar litt tid fordi de må feste seg, tror ikke det har noe å si om det er over eller under. har du brystbånd?

Gjest Miss Sofie
Skrevet

Gratulerer med overstått :-)

Den ene puppen min har detti ned, håper den andre kommer etter snart for nå ser det ganske rart ut! 2 uker siden operasjon. første uka hadde jeg mest fylde over brystvorta, men det jevnet seg ut.

Skrevet

Gratulerer, så bra du er fornøyd så langt. nå har ikke jeg operert enda men har lest og hørt fra andre at de "faller" nedover etter hvert tar litt tid fordi de må feste seg, tror ikke det har noe å si om det er over eller under. har du brystbånd?

Takk :)

Merker de har falt en smule, men det er nesten ikke merkbart. Har ikke nedpressbånd nei, han nevnte ikke noe om det :(

Må vel bare smøre meg med tålmodighet, er tross alt bare 6 dager post op :P

Skrevet

Takk :)

Merker de har falt en smule, men det er nesten ikke merkbart. Har ikke nedpressbånd nei, han nevnte ikke noe om det :(

Må vel bare smøre meg med tålmodighet, er tross alt bare 6 dager post op :P

ja du får prøve på det. hvis det plager deg så snakk med kirurgen eller de som jobber der, de kan helt sikkert svare om det er normalt eller ikke.

Skrevet

Til dere som har operert; hvor lenge tok det før puppene ble litt myke?? Er nå 10 dgr post op og synes ennå de er så harde..begynner å bli utålmodig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...