Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mye la du inn... Over eller under?

Krympet puppene mye og hvilken str. var du før op?

Ble mye sp.mål😱😉

Sorry for sent svar, har en syk hund her hjemme som krever sitt.

Jeg la inn 375cc over muskelen, og var en liten 70b før operasjonen (kanskje egentlig 70a, for 70b var litt for stort).

Vil ikke si at puppene har krympet noe jeg! Eneste er at de ikke sitter like høyt oppe lengre, og derfor ser de mer naturlig ut. Veeeeldig fornøyd! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Miss Sofie
Skrevet

sånn så det ut når jeg prøvde protesene hos kirurgen.den ene er 375 og den andre 400cc ser det for stort ut til meg? vær ærlig

Veldig liten forskjell:) greier ikke se forskjell på 375 og 400 - jeg tok 350 og er fornøyd med det, men jeg valge bare det kirurgen anbefalte - for han er fagpersonen tenkte jeg..

Hvis du er redd for at det blir for lite ville jeg valgt 400 ;)

Gjest Miss Sofie
Skrevet (endret)

Dustebånd. Jeg syns det er ubehagelig, men må gå med det i 4 uker. Dvs 2 uker igjen 😩

PS. Jeg klarer ikke legge ut bildet riktig vei, det kommer opp ned.

post-36860-6063_thumb.jpg

post-36860-6124_thumb.jpg

Endret av Miss Sofie
Skrevet (endret)

Veldig liten forskjell:) greier ikke se forskjell på 375 og 400 - jeg tok 350 og er fornøyd med det, men jeg valge bare det kirurgen anbefalte - for han er fagpersonen tenkte jeg..

Hvis du er redd for at det blir for lite ville jeg valgt 400 ;)

Ja, jeg ville også gått opp om jeg var usikker. Selv skulle jeg ha 350, men under op prøvde kirurgen 365 og det ble alt for stort, så jeg endte opp med 300 og er fornøyd med det. Var våken under operasjonen så vi snakket om det underveis mens hun opererte. 365 på meg gikk alt for langt opp mot kragebenet og det så ikke pent ut rett og slett. Så selv om man avtaler en str på forhånd er det ikke sikkert det er den str som blir riktig under operasjon. Endret av Trulterulte
Skrevet

Dustebånd. Jeg syns det er ubehagelig, men må gå med det i 4 uker. Dvs 2 uker igjen 😩

PS. Jeg klarer ikke legge ut bildet riktig vei, det kommer opp ned.

Det blir bedre når puppene ikke er så vonde/ømme lenger. Jeg er nå på 7. uka med bånd og nå kjenner jeg det nesten ikke lenger.

Skrevet

tenker jeg går for 390cc eller 400cc ser jo ingen forskjell på det og 375cc legen sa det ble mindre når de var i kroppen så han syns man burde gå opp et hakk hvis man var usikker

Skrevet

Ja dette nedpress båndet er virkelig ikke min venn ;-)

Men jeg lurer på om det er for Stramt?! Sykepleieren strammet det veldig hardt når jeg var på to dagers kontroll på fredag som var, men det skjærer jo inn i sidene og er sykt vondt!

Og er det flere som har fått væske ansamling over navlen etter operasjonen?! Jeg har en stor bul rett over navlen, som er spent men kjenner at det er væske.... Hmm.

Er superfornøyd med puppene og jobben kirurgen gjorde, men dette er noe av det vondeste jeg har vært borti..

Pga innlegg under musklene! Men det blir verdt smerten :-)

Gjest Miss Sofie
Skrevet

Men jeg lurer på om det er for Stramt?! Sykepleieren strammet det veldig hardt når jeg var på to dagers kontroll på fredag som var, men det skjærer jo inn i sidene og er sykt vondt!

Og er det flere som har fått væske ansamling over navlen etter operasjonen?! Jeg har en stor bul rett over navlen, som er spent men kjenner at det er væske.... Hmm.

Er superfornøyd med puppene og jobben kirurgen gjorde, men dette er noe av det vondeste jeg har vært borti..

Jeg hadde løsnet det, jeg tar mitt av og på flere ganger om dagen fordi det gjør vondt. På kvelden sitter jeg ofte litt uten også ;) spurte på kontroll hvor fast det skulle være - fikk beskjed om at det skulle sitte innat, men ikke være så stramt at det gjør vondt.

Gjest Miss Sofie
Skrevet

tenker jeg går for 390cc eller 400cc ser jo ingen forskjell på det og 375cc legen sa det ble mindre når de var i kroppen så han syns man burde gå opp et hakk hvis man var usikker

Hør på hva kirurgen anbefaler, han et eksperten ;)

Gjest Miss Sofie
Skrevet

Det blir bedre når puppene ikke er så vonde/ømme lenger. Jeg er nå på 7. uka med bånd og nå kjenner jeg det nesten ikke lenger.

Håper du har rett!! 😱😱

Skrevet

Oi gjør det vondt? Da ville jeg faktisk ha slakket det bittelitt men ikke mye. Mitt var stramt men ikke vondt. På sidene kan du ha bind (altså teipen på båndet) så det ikke gnager, eller bomull/kleenex så det ikke gnager 😊

Jeg hadde også sinsykt med ubehag etterpå på grunn av stram brystmusklatur. Burde fått muskelavslappende..

Skrevet

Jeg hadde valget mellom 170 og 195, var redd det skulle bli for lite med 170 så gikk opp og er utrolig fornøyd med det. Var 65A og er nå 65D men bruker 70C siden jeg bare finner dem uten spiler. Funker veldig bra og er utrolig fornøyd. Veldig glad jeg makset ellers ville jeg blitt misfornøyd, kjipt og bruke 33k på noe man ikke er fornøyd med liksom.

Skrevet (endret)

Nå går det her ordentlig opp for meg. fikk papirene i posten i dag.

har noen spørsmål som jeg også sendte dem på mail.

1. fikk kun resept på paracet og ibux, skal ta under muskel . er ikke det alt for lite? tar jo det ved menssmerter liksom. leser jo her at andre har fått codaxol/paralgin/pinex forte og noen har også fått oxynorm. jeg er ganske redd for smertene så dette bekymrer meg virkelig.

2. hvorfor skal jeg levere egenerklæringskjema en gang til når jeg ga han to på konsultasjonen? gjorde dere det?

3. hva med antibiotika fikk ikke dere det på respet? jeg har ikke fått noe sånt i det hele tatt kun paracet og ibux.

4. det 3 er at det står to ulike priser... blir forvirret jeg altså. men det får jeg ta med dem.

Endret av sticalo
Skrevet (endret)

1. fikk kun resept på paracet og ibux, skal ta under muskel . er ikke det alt for lite? tar jo det ved menssmerter liksom. leser jo her at andre har fått codaxol/paralgin/pinex forte og noen har også fått oxynorm. jeg er ganske redd for smertene så dette bekymrer meg virkelig.

2. hvorfor skal jeg levere egenerklæringskjema en gang til når jeg ga han to på konsultasjonen? gjorde dere det?

3. hva med antibiotika fikk ikke dere det på respet? jeg har ikke fått noe sånt i det hele tatt kun paracet og ibux.

4. det står to ulike priser... blir forvirret jeg altså. men det får jeg ta med dem.

Endret av sticalo
Gjest Miss Sofie
Skrevet

4. det 3 er at det står to ulike priser... blir forvirret jeg altså. men det får jeg ta med dem.

Hmm.. Jeg fikk resept på tramadol,

Og fikk oxynorm og noe annet av klinikken etter operasjonen.. Paracet og Ibux får man vel ikke resept på? det er jo reseptfritt. Tok antibiotika et par timer før operasjonen, men trengte ikke vaske med hibuscrub!

Når det gjelder egenerklæringsskjema ville jeg bare tatt det med, heller en for mye enn en for lite!

Du har signert en avtale som det står pris på, denne er gjeldene. Når jeg skulle betale skulle de ha 2000kr mer enn avtalen, da viste jeg kun til den, og slapp å betale.

Lykke til, dette kommer til å gå bra :)

Skrevet

Hmm.. Jeg fikk resept på tramadol,

Og fikk oxynorm og noe annet av klinikken etter operasjonen.. Paracet og Ibux får man vel ikke resept på? det er jo reseptfritt. Tok antibiotika et par timer før operasjonen, men trengte ikke vaske med hibuscrub!

Når det gjelder egenerklæringsskjema ville jeg bare tatt det med, heller en for mye enn en for lite!

Du har signert en avtale som det står pris på, denne er gjeldene. Når jeg skulle betale skulle de ha 2000kr mer enn avtalen, da viste jeg kun til den, og slapp å betale.

Lykke til, dette kommer til å gå bra :)

nei gir ingen mening med resept på ibux og paracet. men det står tydelig respet på arket som er stemplet og signert av kirurgen. ikke nevt et ord om AB. har sendt mail så håper på en ordentlig forklaring i morgen .

- det står at egenerklæringskjemaet skal sendes inn pr post. kan jeg ikke levere de den på opr dagen?

grugleder meg. veldig spennende når man har ønsket seg noe så lenge og det endelig skjer.

Skrevet

Resept på ibux og paracet får du fordi du må ha ut mer enn du får kjøpt om gangen. Men sto det ikke at du skulle ha Codaxol også?

Når du våkner etter op. får du utdelt ketorax, som er morfin lignende preparat som du får nøye beskrivelse på hvordan du skal bruke.

Egenerklæring er rart at du må levere to ganger, jeg levert på konsultasjon, og det var alt..

Antibiotika fikk ikke jeg heller, men fikk en cocktailmix på op.dagen før jeg ble tegnet på.

Og ang. Pris ble dette oppgitt feil på det skjemaet jeg fikk tilsendt i posten også, så det må du få klaret opp på forhånd.

Håper du ikke stresser deg ihjel og kan begynne å glede deg til operasjonen :)

Skrevet

Resept på ibux og paracet får du fordi du må ha ut mer enn du får kjøpt om gangen. Men sto det ikke at du skulle ha Codaxol også?

Når du våkner etter op. får du utdelt ketorax, som er morfin lignende preparat som du får nøye beskrivelse på hvordan du skal bruke.

Egenerklæring er rart at du må levere to ganger, jeg levert på konsultasjon, og det var alt..

Antibiotika fikk ikke jeg heller, men fikk en cocktailmix på op.dagen før jeg ble tegnet på.

Og ang. Pris ble dette oppgitt feil på det skjemaet jeg fikk tilsendt i posten også, så det må du få klaret opp på forhånd.

Håper du ikke stresser deg ihjel og kan begynne å glede deg til operasjonen :)

Skrevet

tror ikke jeg kommer der at jeg gleder meg til operasjon.stresse gjør jeg og tror ikke det blir noe bedre.vil bare ha det overstått.

Skrevet

Jeg hadde valget mellom 170 og 195, var redd det skulle bli for lite med 170 så gikk opp og er utrolig fornøyd med det. Var 65A og er nå 65D men bruker 70C siden jeg bare finner dem uten spiler. Funker veldig bra og er utrolig fornøyd. Veldig glad jeg makset ellers ville jeg blitt misfornøyd, kjipt og bruke 33k på noe man ikke er fornøyd med liksom.

Har du noen bilder av puppene dine? :D Jeg skal enten ha 160 eller 185, og bruker 65A. Hadde vært fint å sett noen bilder av en som har ca. like mye som jeg skal ha selv, siden det er vanskelig å finne bilder av noen som har så små implantater. Hvor høy er du og hvor mye veier du? Har du runde/anatomiske, og over eller under muskelen? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...