sticalo Skrevet 18. oktober 2014 #33941 Skrevet 18. oktober 2014 Jeg synes den er behagelig ihvertfall, men jeg la ikke inn så alt for mye heller da.. Du våkner med bandasje og den bh'en på etter op, så sånn sett er det veldig greit Ok men da betaler jeg for en sånn i tilegg til den nye jeg kjøpte greit å ha en å bytte på når man skal gå med de såpass lenge dag og natt.Gidder ikke å gå så lenge tilbake i innlegg her, hva var det du har lagt inn igjen?
Boobjobgirl Skrevet 19. oktober 2014 #33942 Skrevet 19. oktober 2014 Dette berømte nedpress båndet vi må gå med, hvor plasserer dere dette?! Jeg fikk beskjed om og ha det nesten helt ned til brystvorten, men da presser det jo ikke ned de øverste kantene ved silikonen '!logisk for meg ville være og ha det litt lengre opp forbi brystvorten sånn at det Faktisk gir nedpress og ikke bare presser inn om dere forstår?! :-)
Frazzy Skrevet 19. oktober 2014 #33943 Skrevet 19. oktober 2014 Dette berømte nedpress båndet vi må gå med, hvor plasserer dere dette?! Jeg fikk beskjed om og ha det nesten helt ned til brystvorten, men da presser det jo ikke ned de øverste kantene ved silikonen '!logisk for meg ville være og ha det litt lengre opp forbi brystvorten sånn at det Faktisk gir nedpress og ikke bare presser inn om dere forstår?! :-) Jeg har båndet overfor brystvortene. Det er akkurat som om brydtvortene er rett under båndet. fikk beskjed om ar det skulle dras lengre en under armene, det skal ikke gå opp i armhulen på en måte. Så, logisk for meg også så har heg det dratt litt lengre ned bak på ryggen. Da er gnager det ikke under armene, og jeg ser jo at de med slik vinkel på båndet blir presset nedover. Andre som kan dele erfaringer...jeg kunne også tenkt å høre hva andre mener. Hvor lang tid har dere fått beskjed om å ha det på -de son har op under muskel? 1
sticalo Skrevet 19. oktober 2014 #33944 Skrevet 19. oktober 2014 vet dere om jeg trenger brystbånd? skal ha 400cc runde høy profil under muskel.er dr.helge roald som skal utføre det? praktiserer de på colloseun brystbånd?
Gjest Skrevet 19. oktober 2014 #33945 Skrevet 19. oktober 2014 vet dere om jeg trenger brystbånd? skal ha 400cc runde høy profil under muskel.er dr.helge roald som skal utføre det? praktiserer de på colloseun brystbånd? Tror det er veldig individuelt! Jeg har under muskel moderat runde, og må ikke ha nedpressbånd! Jeg ble operert på fornebuklinikken, jeg vet om andre som har operert der som har fått nedpressbånd, så er nok fra person til person, også hvor lenge du må gå med det
sticalo Skrevet 19. oktober 2014 #33946 Skrevet 19. oktober 2014 kirurgen nevte ingen ting på det men får sikkert ordentlig beskjed før oprasjonen.er jo flere som skriver de må ha det og er usikkre på hvordan den skal sitte så det må jeg jo forhøre meg om.
frk.tre Skrevet 19. oktober 2014 #33947 Skrevet 19. oktober 2014 Ok men da betaler jeg for en sånn i tilegg til den nye jeg kjøpte greit å ha en å bytte på når man skal gå med de såpass lenge dag og natt.Gidder ikke å gå så lenge tilbake i innlegg her, hva var det du har lagt inn igjen? Ja, kjekt med 2 stk å variere mellom jeg la inn 235 under muskel. Ang. nedpressbånd så tror jeg dr.Roald bruker dette på alle pasienter som legger under muskel, det inntrykket fikk jeg ihvertfall.
sticalo Skrevet 19. oktober 2014 #33948 Skrevet 19. oktober 2014 Ja, kjekt med 2 stk å variere mellom jeg la inn 235 under muskel. Ang. nedpressbånd så tror jeg dr.Roald bruker dette på alle pasienter som legger under muskel, det inntrykket fikk jeg ihvertfall. ok.hvor lenge brukte du det båndet? er det veldig ubehagelig?
frk.tre Skrevet 19. oktober 2014 #33949 Skrevet 19. oktober 2014 ok.hvor lenge brukte du det båndet? er det veldig ubehagelig? Jeg skulle egentlig bare bruke det i 7 dager, men brukte det 7 ekstra netter i tillegg for å holde puppene på plass. Jeg syntes ikke det var ubehagelig, men glad for at jeg ikke trengte å bruke der i mange uker. Det er veldig vanskelig å skule det under klær og tror jeg hadde blitt lei av å gå med det i mange uker.
sticalo Skrevet 19. oktober 2014 #33950 Skrevet 19. oktober 2014 Prøver å forberede hodet mitt mentalt på å ha bryster og operasjonen for tiden. som tidligere nevt tenker jeg jo nesten ikke på annet. i går kjøpte jeg en sports-BH putta poser med ris i den og har gått sånn hele dagen på jobb... ikke akkurat sånn kjempe behagelig men funka jo greit. etter det dro jeg til bestemor. ingen har sett det eller nevt noe. sier det til slutt til bestemor. hun sier at hun ikke ser noe forskjell og synes jeg burde ta større enn 375-400cc som jeg tenker. når jeg har nevt det for henne tidligere etter første konsultasjon klikka hun og sa at jeg ikke måtte finne på å gjøre det. nå som hun faktisk la merke til at jeg er flat som en 13 åring så forsto hun det og støttet meg, men mente at når jeg først skulle gjøre det at det burde synes litt. jeg er egentlig bare glad for at ingen ser det. vil jo si at det passer meg og at det ikke er så stor forskjell og lyser silikon av meg når jeg kommer tilbake på jobb. jobber på et adventist sykehjem... så sånt er liksom ikke helt akseptert. men blir jo litt usikker også. hvis ingen ser det , er det kanskje for lite? 1
Trulterulte Skrevet 19. oktober 2014 #33951 Skrevet 19. oktober 2014 Jeg skulle egentlig bare bruke det i 7 dager, men brukte det 7 ekstra netter i tillegg for å holde puppene på plass. Jeg syntes ikke det var ubehagelig, men glad for at jeg ikke trengte å bruke der i mange uker. Det er veldig vanskelig å skule det under klær og tror jeg hadde blitt lei av å gå med det i mange uker. Dere er heldige! Jeg har brukt mitt i 6 uker og skal nå etter avtale med pk bruke det i minst to uker til! :O
sticalo Skrevet 19. oktober 2014 #33952 Skrevet 19. oktober 2014 Dere er heldige! Jeg har brukt mitt i 6 uker og skal nå etter avtale med pk bruke det i minst to uker til! :O 8 uker er ganske lenge. hva syns du, er det ubehagelig?
Bordbrikke Skrevet 19. oktober 2014 #33953 Skrevet 19. oktober 2014 Dette berømte nedpress båndet vi må gå med, hvor plasserer dere dette?! Jeg fikk beskjed om og ha det nesten helt ned til brystvorten, men da presser det jo ikke ned de øverste kantene ved silikonen '!logisk for meg ville være og ha det litt lengre opp forbi brystvorten sånn at det Faktisk gir nedpress og ikke bare presser inn om dere forstår?! :-) Sånn lå mitt i 7 dager. Kirurgen plasserte det (våknet med det etter operasjonen), også tegnet han på det og sa at det ikke skulle være strammere enn det. Det lå rett øverst på puppene 😊
Bordbrikke Skrevet 19. oktober 2014 #33954 Skrevet 19. oktober 2014 kirurgen nevte ingen ting på det men får sikkert ordentlig beskjed før oprasjonen.er jo flere som skriver de må ha det og er usikkre på hvordan den skal sitte så det må jeg jo forhøre meg om. Du får vite det etterpå om du trenger det. Kirurgen ser det ann etter operasjonen er over. Som oftes er det bare de som ha høyprofil og under muskel som trenger. Dette varierer veldig da. Men som sagt; du får vite det etter operasjonen er over ☺️
Bordbrikke Skrevet 19. oktober 2014 #33955 Skrevet 19. oktober 2014 Prøver å forberede hodet mitt mentalt på å ha bryster og operasjonen for tiden. som tidligere nevt tenker jeg jo nesten ikke på annet. i går kjøpte jeg en sports-BH putta poser med ris i den og har gått sånn hele dagen på jobb... ikke akkurat sånn kjempe behagelig men funka jo greit. etter det dro jeg til bestemor. ingen har sett det eller nevt noe. sier det til slutt til bestemor. hun sier at hun ikke ser noe forskjell og synes jeg burde ta større enn 375-400cc som jeg tenker. når jeg har nevt det for henne tidligere etter første konsultasjon klikka hun og sa at jeg ikke måtte finne på å gjøre det. nå som hun faktisk la merke til at jeg er flat som en 13 åring så forsto hun det og støttet meg, men mente at når jeg først skulle gjøre det at det burde synes litt. jeg er egentlig bare glad for at ingen ser det. vil jo si at det passer meg og at det ikke er så stor forskjell og lyser silikon av meg når jeg kommer tilbake på jobb. jobber på et adventist sykehjem... så sånt er liksom ikke helt akseptert. men blir jo litt usikker også. hvis ingen ser det , er det kanskje for lite? En ting er hvordan det ser ut med klær på, en annen er hvordan det er uten ☺️ Om du vil ha naturlig utseende eller den falske looken uten klær/i bikini/topper osv..
Trulterulte Skrevet 19. oktober 2014 #33956 Skrevet 19. oktober 2014 8 uker er ganske lenge. hva syns du, er det ubehagelig? Nei, ikke nå. Har blitt så vant til det og så er ikke puppene vonde lenger. Var verst de første ukene. Det er jo ikke stas å gå med båndet så lenge, men den ene puppen er litt høyere opp og dersom det kan hjelpe den litt ned så er det jo verdt det.
sticalo Skrevet 19. oktober 2014 #33957 Skrevet 19. oktober 2014 En ting er hvordan det ser ut med klær på, en annen er hvordan det er uten ☺️ Om du vil ha naturlig utseende eller den falske looken uten klær/i bikini/topper osv.. helt klart.vil ha de så naturlig som mulig.men også at det utgjør en forskjell.400cc gjør at mine bryst blir x3 så store.og da kjenner man jo mer protese enn mitt bryst så det bekjymrer meg.for vil det blir hardh og kjenner silikon aktig ut så vil jeg ikke ha så stort.men legen fra rådet meg til å gå under 375 for da kom det ikke til å bli noe merkbart forandring og jeg vil jo ha det.sykt vanskelig,er skikkelig i tenke boksen
sticalo Skrevet 19. oktober 2014 #33958 Skrevet 19. oktober 2014 Sånn lå mitt i 7 dager. Kirurgen plasserte det (våknet med det etter operasjonen), også tegnet han på det og sa at det ikke skulle være strammere enn det. Det lå rett øverst på puppene 😊 nice:) hvordan får dere lagt inn bilder? skal bh'en være så slapp eller skal den være stram forstår ikke meg på det noen ser så stramme ut
Bordbrikke Skrevet 19. oktober 2014 #33959 Skrevet 19. oktober 2014 nice:) hvordan får dere lagt inn bilder? skal bh'en være så slapp eller skal den være stram forstår ikke meg på det noen ser så stramme ut Velg fil står det, mellom svarboksen og "svar nå" på mobilsiden. Her lå jeg langt ned med overkroppen, og da blir den litt slapp, som alle bh'er blir når man ligger lavt 😊 den var perfekt stram når jeg stod/satt.
sticalo Skrevet 19. oktober 2014 #33960 Skrevet 19. oktober 2014 (endret) sånn så det ut når jeg prøvde protesene hos kirurgen.den ene er 375 og den andre 400cc ser det for stort ut til meg? vær ærlig Endret 30. november 2014 av sticalo
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå