Gjest Skrevet 17. oktober 2014 #33921 Skrevet 17. oktober 2014 Etter kontrollen i dag kan jeg med glede fortelle at jeg ikke har rippling, men en kjenner kanten på protesen fordi jeg er tynn og det er valgt en myk protese, hadde han valgt en hard protese ville jeg fått knallharde bryst. Jeg kan allerede nå begynne med push up og spile bh :D Jo mer push dess bedre siden jeg har så store proteser, slik at det ikke blir heng i de :D Åh så bra å høre :D :D push-up og spiler allerede?? Får ikke lov før om 6 måneder jeg, og 3 uker til spilleløs uten innlegg 1
Moshi Skrevet 17. oktober 2014 #33922 Skrevet 17. oktober 2014 Åh så bra å høre :D :D push-up og spiler allerede?? Får ikke lov før om 6 måneder jeg, og 3 uker til spilleløs uten innlegg Japp! Kunne ikke tro det jeg heller Måtte bare vente på at huden rundt arrene har roet seg, er veldig irritert pga teipen, så skal jeg begynne å bruke silikon teipe i stedenfor
sticalo Skrevet 17. oktober 2014 #33923 Skrevet 17. oktober 2014 Merker jeg stresser mer og mer i hodet mitt. Er det virkelig verdt det? jo jeg har ønsket meg større bryster så lenge jeg kan huske men alikavell. er så mye å tenke på. rippling, arr, ikke sove på magen/siden, smerter, kapsel, hvilken BH jeg skal kjøpe etter på, blødning, infeksjon osv... jeg blir litt gal. tenker jo nesten ikke på annet for tiden. har jo i utgangspunktet bestemt meg for å gjennomføre det men blir litt usikker. Forstår jo at det er normalt å tenke på det siden det er et inngrep og et fremmedlegeme som skal inn i kroppen min, men jeg får det seriøst ikke ut av hodet. i går fikk jeg telefon når jeg var på jobb fra kinikken om at de hadde ledig time nå 22.okt. og hadde satt meg opp... jeg bare HÆÆÆ? nei det er for fort. jeg hadde jo sendt mail om 20.nov. og hadde i utgangspunktet tenkt i januar. freeka litt ut kan du si. gikk ikke å tenkte på noe annet resten av vakta mi. er det flere som hadde/har det sånn ? at de ikke tenker på annet rett før eller i mitt tilfelle 1mnd før
Frazzy Skrevet 17. oktober 2014 #33924 Skrevet 17. oktober 2014 Merker jeg stresser mer og mer i hodet mitt. Er det virkelig verdt det? jo jeg har ønsket meg større bryster så lenge jeg kan huske men alikavell. er så mye å tenke på. rippling, arr, ikke sove på magen/siden, smerter, kapsel, hvilken BH jeg skal kjøpe etter på, blødning, infeksjon osv... jeg blir litt gal. tenker jo nesten ikke på annet for tiden. har jo i utgangspunktet bestemt meg for å gjennomføre det men blir litt usikker. Forstår jo at det er normalt å tenke på det siden det er et inngrep og et fremmedlegeme som skal inn i kroppen min, men jeg får det seriøst ikke ut av hodet. i går fikk jeg telefon når jeg var på jobb fra kinikken om at de hadde ledig time nå 22.okt. og hadde satt meg opp... jeg bare HÆÆÆ? nei det er for fort. jeg hadde jo sendt mail om 20.nov. og hadde i utgangspunktet tenkt i januar. freeka litt ut kan du si. gikk ikke å tenkte på noe annet resten av vakta mi. er det flere som hadde/har det sånn ? at de ikke tenker på annet rett før eller i mitt tilfelle 1mnd før Har hatt det på akkurat samme måte, og ble veldig i tvil rett før. Faktisk også litt rett etterpå...var dette rett osv..nå- en uke etterpå når ting har gått seg litt til og brystene har mistet litt hevelse osv er jeg kjempefornøyd og angrer ikke. Jeg smiler hver gang jeg ser på dem og dette bar jo det jeg ønsket meg! 👍👍
Gjest Skrevet 17. oktober 2014 #33925 Skrevet 17. oktober 2014 Merker jeg stresser mer og mer i hodet mitt. Er det virkelig verdt det? jo jeg har ønsket meg større bryster så lenge jeg kan huske men alikavell. er så mye å tenke på. rippling, arr, ikke sove på magen/siden, smerter, kapsel, hvilken BH jeg skal kjøpe etter på, blødning, infeksjon osv... jeg blir litt gal. tenker jo nesten ikke på annet for tiden. har jo i utgangspunktet bestemt meg for å gjennomføre det men blir litt usikker. Forstår jo at det er normalt å tenke på det siden det er et inngrep og et fremmedlegeme som skal inn i kroppen min, men jeg får det seriøst ikke ut av hodet. i går fikk jeg telefon når jeg var på jobb fra kinikken om at de hadde ledig time nå 22.okt. og hadde satt meg opp... jeg bare HÆÆÆ? nei det er for fort. jeg hadde jo sendt mail om 20.nov. og hadde i utgangspunktet tenkt i januar. freeka litt ut kan du si. gikk ikke å tenkte på noe annet resten av vakta mi. er det flere som hadde/har det sånn ? at de ikke tenker på annet rett før eller i mitt tilfelle 1mnd før Det eneste jeg tenkte på fra jeg hadde bestilt konsultasjon og frem til operasjonen var pupper, eller silikon, tror jeg har lest så og si alt som finnes på nett og tenkte på det hele tiden!! Var jo redd for komplikasjoner, og spesielt narkosen, og tenkte innimellom "herregud hva gjør jeg"! Jeg likte jo formen på puppene mine før, hvert fall når de var kalde (det lille som var), og rett før op begynte jeg å tenke at jeg kom til å savne dem. noe som jeg absolutt ikke gjør nå! Men slik er jeg når det kommer til det meste da, om jeg skal farge håret blir jeg plutselig så glad i hårfargen jeg har nå osv. Selv om jeg egentlig liker mørkere hår på meg mye bedre!! Men det er jo en stor ting å gjøre, så om man ikke tenker seg om i det hele tatt har man ikke gjort grundige nok research tenker nå jeg hvert fall! Tenker forresten ikke noe mindre på de nå
sticalo Skrevet 17. oktober 2014 #33926 Skrevet 17. oktober 2014 Det eneste jeg tenkte på fra jeg hadde bestilt konsultasjon og frem til operasjonen var pupper, eller silikon, tror jeg har lest så og si alt som finnes på nett og tenkte på det hele tiden!! Var jo redd for komplikasjoner, og spesielt narkosen, og tenkte innimellom "herregud hva gjør jeg"! Jeg likte jo formen på puppene mine før, hvert fall når de var kalde (det lille som var), og rett før op begynte jeg å tenke at jeg kom til å savne dem. noe som jeg absolutt ikke gjør nå! Men slik er jeg når det kommer til det meste da, om jeg skal farge håret blir jeg plutselig så glad i hårfargen jeg har nå osv. Selv om jeg egentlig liker mørkere hår på meg mye bedre!! Men det er jo en stor ting å gjøre, så om man ikke tenker seg om i det hele tatt har man ikke gjort grundige nok research tenker nå jeg hvert fall! Tenker forresten ikke noe mindre på de nå Så godt å høre at det ikke bare er meg. kjenner meg godt igjen med hårfarge og pupper. jeg har små bryster og har egentlig alltid likt de på en rar måte de er søte liksom. kan jo gå i en del topper andre med store bryster ikke kan osv.. men så klart hadde aldri giddi å lest "1000" sider opp og ned om silikon og gått til 3 konsultasjon på 2 uker hvis jeg ikke virkelig hadd lyst til å gjøre noe med de. men er som deg redd for å savne de og litt redd for at jeg ikke skal føle at de nye er meg/mine liksom. akkurat nå så tok jeg på meg risposene hehe...han Dr.Roald sa jeg måtte venne meg til å gå rundt sånn ca sånn som jeg blir. så skulle gå rundt i kjoler og forskjellige overdeler med ca 400g ris i hver. veldig rart. men ser jo at jeg kler det.
amatøør Skrevet 17. oktober 2014 #33927 Skrevet 17. oktober 2014 Merker jeg stresser mer og mer i hodet mitt. Er det virkelig verdt det? jo jeg har ønsket meg større bryster så lenge jeg kan huske men alikavell. er så mye å tenke på. rippling, arr, ikke sove på magen/siden, smerter, kapsel, hvilken BH jeg skal kjøpe etter på, blødning, infeksjon osv... jeg blir litt gal. tenker jo nesten ikke på annet for tiden. har jo i utgangspunktet bestemt meg for å gjennomføre det men blir litt usikker. Forstår jo at det er normalt å tenke på det siden det er et inngrep og et fremmedlegeme som skal inn i kroppen min, men jeg får det seriøst ikke ut av hodet. i går fikk jeg telefon når jeg var på jobb fra kinikken om at de hadde ledig time nå 22.okt. og hadde satt meg opp... jeg bare HÆÆÆ? nei det er for fort. jeg hadde jo sendt mail om 20.nov. og hadde i utgangspunktet tenkt i januar. freeka litt ut kan du si. gikk ikke å tenkte på noe annet resten av vakta mi. er det flere som hadde/har det sånn ? at de ikke tenker på annet rett før eller i mitt tilfelle 1mnd før Å ja.. Jeg var på konsultasjon en mandag etter å ha tenkt på dette siden jeg var 14 år (er nå 34!!) og fikk time til operasjon onsdag (pga en avbestilling). Fikk helt panikk, og satte meg opp uka etter. Og jeg skrev meldinger her på KG, sendte legen masse spørsmål.. Generelt, tenkte ikke på noe annet. Avbestille timen, booket den igjen.. 😜 Haha.. Så ja.. Gjorde jeg det🙈 Angret? Niks. Smertene er midlertidig (og for meg minimale), det var noe dritt å sove - tok 10 dager før jeg sov en god natt, og jeg har ikke trent på snart 7 uker.. Men som alt annet går alle disse tingene over. Er det voldsom ripling, dårlig resultat, komplikasjoner eller man angrer, så får man hjelp eller man tar de ut (gratis første året). Det er veldig viktig at man sjekker hvilke garantiordninger klinikkene har. Legene i Norge (i allefall i de store byene) gjør dette hele tiden og er svært dyktige, men det er stor forskjell på hvordan man blir tatt imot ved en klage. Jeg har tenkt på dette så lenge, og det har plaget og hemmet meg i så mange år.. Og nå var tiden inne. Jeg har fått to barn og er gift med en som er glad i meg uansett små eller store pupper ☺️
Mollydolly Skrevet 17. oktober 2014 #33928 Skrevet 17. oktober 2014 Etter kontrollen i dag kan jeg med glede fortelle at jeg ikke har rippling, men en kjenner kanten på protesen fordi jeg er tynn og det er valgt en myk protese, hadde han valgt en hard protese ville jeg fått knallharde bryst. Jeg kan allerede nå begynne med push up og spile bh :D Jo mer push dess bedre siden jeg har så store proteser, slik at det ikke blir heng i de :D Så bra👍 Hvor lenge er det siden du ble operert?
Gjest Skrevet 17. oktober 2014 #33929 Skrevet 17. oktober 2014 Så godt å høre at det ikke bare er meg. kjenner meg godt igjen med hårfarge og pupper. jeg har små bryster og har egentlig alltid likt de på en rar måte de er søte liksom. kan jo gå i en del topper andre med store bryster ikke kan osv.. men så klart hadde aldri giddi å lest "1000" sider opp og ned om silikon og gått til 3 konsultasjon på 2 uker hvis jeg ikke virkelig hadd lyst til å gjøre noe med de. men er som deg redd for å savne de og litt redd for at jeg ikke skal føle at de nye er meg/mine liksom. akkurat nå så tok jeg på meg risposene hehe...han Dr.Roald sa jeg måtte venne meg til å gå rundt sånn ca sånn som jeg blir. så skulle gå rundt i kjoler og forskjellige overdeler med ca 400g ris i hver. veldig rart. men ser jo at jeg kler det. Ikke bli redd om puppene ikke føles ut som en del av deg med en gang forresten! Den første tiden, spesielt første uke, føltes det ut som det var limt fast to kjegler på brystet mitt, men nå snart 3 uker føles de endelig ut som meg! (Begynte vel å føles ut som en del av meg rundt uke 2, da var jeg liksom ikke oppmerksom på de konstant lenger når jeg gikk osv.) Merker de ikke i det hele tatt lenger og de er begynt å mykne også! Er fremdeles ganske faste da, spesielt høyresiden. Prøvde med ris jeg også, men ble så hardt og ubehagelig, så gikk over til vann istedenfor og stappet de inni bhen :D haha! Bare hver obs på faren for lekkasje
sticalo Skrevet 17. oktober 2014 #33930 Skrevet 17. oktober 2014 hehe nei tror ikke jeg skal teste vann.fjerne meg hadde bare litt ris så hold bare til et bryst.tok det jeg hadde endte opp med kornblanding.endte med at den blr hull og jeg fikk korn i alt av klær og over hele gulvet.haha ikke å anbefale.
Moshi Skrevet 17. oktober 2014 #33931 Skrevet 17. oktober 2014 Så bra👍 Hvor lenge er det siden du ble operert? 3 uker og 1 dag :D
sticalo Skrevet 17. oktober 2014 #33932 Skrevet 17. oktober 2014 Kan noen hjelpe meg? tenkte å kjøpe en BH til etter operasjon. men vet jo ikke hvilken str jeg blir. skal BHén man bruker den første tiden være som en kompresjon altså helt stram ? forstår at det ikke er noe lurt med en topp som man trer over hodet siden man ikke skal løfte armene, altså må kneppingen være bak eller forran.. men forran er vell kanskje sårt. hvor kjøpe dere deres første BH til de nye opererte brystene deres? har sett at noe har lagt ut linker.. men tenkte mer å gå i en vanlig butikk jeg da ikke bestille.
Mollydolly Skrevet 18. oktober 2014 #33933 Skrevet 18. oktober 2014 (endret) hehe nei tror ikke jeg skal teste vann.fjerne meg hadde bare litt ris så hold bare til et bryst.tok det jeg hadde endte opp med kornblanding.endte med at den blr hull og jeg fikk korn i alt av klær og over hele gulvet.haha ikke å anbefale.Anbefaler å prøve med gele. Jeg kokte opp gele, fylte opp dessertskåler, lot det stivne i kjøleskapet og puttet det i to brødposer. Veide opp 450 gr i hver pose og la de i bh'en🙈😁 Ang. bh etter op, så kjøpte jeg triumph tro-action (disse får man kjøpt i noen av Cubus sine butikker). Sånn passelig fornøyd. Den ser jo mer ut som en vanlig bh enn en sportsbh iallfall. Jeg gikk over til Pierre Robert sine sportsbh'er som man får kjøpt på matbutikken, etter en kort stund. Har heldigvis en hjelpsom samboer som hjalp meg å få den av og på😁 Endret 18. oktober 2014 av Mollydolly
Gjest Miss Sofie Skrevet 18. oktober 2014 #33934 Skrevet 18. oktober 2014 Kan noen hjelpe meg? tenkte å kjøpe en BH til etter operasjon. men vet jo ikke hvilken str jeg blir. skal BHén man bruker den første tiden være som en kompresjon altså helt stram ? forstår at det ikke er noe lurt med en topp som man trer over hodet siden man ikke skal løfte armene, altså må kneppingen være bak eller forran.. men forran er vell kanskje sårt. hvor kjøpe dere deres første BH til de nye opererte brystene deres? har sett at noe har lagt ut linker.. men tenkte mer å gå i en vanlig butikk jeg da ikke bestille. Hei, Jeg anbefaler change sin! Den gir god støtte og er behagelig å gå med. Vet mange anbefaler Triumf sin - men dem syns jeg er ubehagelig.. Jeg kjøpte ikle før en uke etter operasjon!
sticalo Skrevet 18. oktober 2014 #33935 Skrevet 18. oktober 2014 får man med seg en bh fra klinikken? eller skal man ha med en hjemma fra?
Mollydolly Skrevet 18. oktober 2014 #33936 Skrevet 18. oktober 2014 får man med seg en bh fra klinikken? eller skal man ha med en hjemma fra? Det kommer an på hvilken klinikk du skal opereres. Jeg ble operert på Porsgrunn Plastikkirurgi (veldig fornøyd forresten), og der måtte man ta med selv.
frk.tre Skrevet 18. oktober 2014 #33937 Skrevet 18. oktober 2014 får man med seg en bh fra klinikken? eller skal man ha med en hjemma fra? Du får en på klinikken som du må betale 250,- for. Veldig grei med knepping foran og mulighet for å justere stroppene Jeg fikk ihvertfall det hos dr.Roald på Teres Colosseum.
sticalo Skrevet 18. oktober 2014 #33938 Skrevet 18. oktober 2014 Du får en på klinikken som du må betale 250,- for. Veldig grei med knepping foran og mulighet for å justere stroppene Jeg fikk ihvertfall det hos dr.Roald på Teres Colosseum. ok.hvis den er behagelig kan jeg vell kjøpe en sånn.var change i dag og kjøpte den de anbefalte der men den kosta 500kr syns det er i det dyreste laget
Moshi Skrevet 18. oktober 2014 #33939 Skrevet 18. oktober 2014 Er det noen som bruker silikon teip her? Var på to apotek i dag og de visste omtrent ikke hva det var-type/merke?
frk.tre Skrevet 18. oktober 2014 #33940 Skrevet 18. oktober 2014 ok.hvis den er behagelig kan jeg vell kjøpe en sånn.var change i dag og kjøpte den de anbefalte der men den kosta 500kr syns det er i det dyreste laget Jeg synes den er behagelig ihvertfall, men jeg la ikke inn så alt for mye heller da.. Du våkner med bandasje og den bh'en på etter op, så sånn sett er det veldig greit
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå