sticalo Skrevet 16. oktober 2014 #33901 Skrevet 16. oktober 2014 Hvis jeg drar inn til Oslo S. Hvilken klinikker kan dere anbefale? og navn på PK? :D Må nesten ta kontakt for å høre om de har ledig konsultasjon om 1,5 uke =) Vil helst ha en som er litt kjent og som har mye positiv feedback =) Takk for svar jeg får =) ta trikk 19 til majorstuen og gå til xxl butikken på andre siden likker colloseum kino og teres colloseum anbefaler virkelig dr.helge roald der
Ankh Su Namun Skrevet 16. oktober 2014 #33902 Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Jeg er 93 cm rundt - og måtte hos change ha 70DD. Sitter perfekt Da jeg var 92 rundt bysten så målte de 65I eller 70H på change.. Nå har jeg på med en BH fra Cubus i 75E men den er for stor rundt, så i Cubus størrelse må jeg ha 70F noe som de ikke har... Er det lenge siden du ble operert? Endret 16. oktober 2014 av Ankh Su Namun
Ankh Su Namun Skrevet 16. oktober 2014 #33903 Skrevet 16. oktober 2014 okei hva har du tatt og hva var utgangspunktet ditt? jeg er 82 cm rundt og bruker 80a i BH og det er stort for meg. så klarer ikke å se for meg å ha 80 DD liksom. Jeg var 70 liten C. La inn 400cc moderat over muskel. BH fra Cubus i 75E er for stor rundt, det det blir 70F noe som de ikke har.
Ankh Su Namun Skrevet 16. oktober 2014 #33904 Skrevet 16. oktober 2014 skremmer meg faktisk veldig med 400cc.... høres helt sykt mye ut. men jeg er bred og er helt flat. vil si at han målte meg på 3d bilde greiene.. det utgjorde under 200cc mine egne bryster. vil med andre ord at hvis jeg tar ca 400cc 3 dobbler jeg mine egne. har prøvd tipset hans med to ripsoser med ca 400gram i og pytta det i en bh uten fyll... det er faktisk veldig fint og ikke stort til meg. gikk rundt sånn hos mormoren min og hun merket det ikke før jeg sa det. tok til å med bilde av meg selv med jobbe uniformen min (er sykepleier) og det var ikke rart eller noe. egnetlig bare litt større enn jeg normalt går med i en push up BH. Jeg har også brede pupper. Men de er asymmetriske også.
sticalo Skrevet 17. oktober 2014 #33905 Skrevet 17. oktober 2014 har tenkt mye på om jeg kommrer til å få sove etter opr for jeg klarer ikke å sove hvis jeg ikke ligger på magen.noen som kan si om det går greit å ligge på magen når alt ha satt seg og grodd fint? er det ubehagelig å ligge på protesene,kjenner man de?
Gjest Miss Sofie Skrevet 17. oktober 2014 #33906 Skrevet 17. oktober 2014 har tenkt mye på om jeg kommrer til å få sove etter opr for jeg klarer ikke å sove hvis jeg ikke ligger på magen.noen som kan si om det går greit å ligge på magen når alt ha satt seg og grodd fint? er det ubehagelig å ligge på protesene,kjenner man de? Vanskelig å sove først natt nr 10 jeg har sovet godt hele natta. Men helt utenkelig å sove på magen foreløpig. Kanskje etter 6 uker når man er friskmeldt? Mine er fortsatt harde, så ikke no godt å ligge på de. Men. Det er jo verdt det ❤️
Cheeky Skrevet 17. oktober 2014 #33907 Skrevet 17. oktober 2014 har tenkt mye på om jeg kommrer til å få sove etter opr for jeg klarer ikke å sove hvis jeg ikke ligger på magen.noen som kan si om det går greit å ligge på magen når alt ha satt seg og grodd fint? er det ubehagelig å ligge på protesene,kjenner man de? Jeg var ikke vandt til å sove på ryggen, men det har gått overraskende bra
Trulterulte Skrevet 17. oktober 2014 #33908 Skrevet 17. oktober 2014 Vanskelig å sove først natt nr 10 jeg har sovet godt hele natta. Men helt utenkelig å sove på magen foreløpig. Kanskje etter 6 uker når man er friskmeldt? Mine er fortsatt harde, så ikke no godt å ligge på de. Men. Det er jo verdt det ❤️ Nå kan jeg sove på magen igjen, uten særlig ubehag. 6 uker etter op. Har sovet på siden noen uker. Det er ikke ubehagelig syns jeg, føles ikke som om jeg ligger på noe. Men det er jo i en myk seng.
frk.tre Skrevet 17. oktober 2014 #33909 Skrevet 17. oktober 2014 har tenkt mye på om jeg kommrer til å få sove etter opr for jeg klarer ikke å sove hvis jeg ikke ligger på magen.noen som kan si om det går greit å ligge på magen når alt ha satt seg og grodd fint? er det ubehagelig å ligge på protesene,kjenner man de? Etter 4 uker er det for meg forsatt utenkelig å sove på magen. Kan ligge litt på siden, men blir fort øm i puppene. Tror ikke det er ideelt å sove på magen før de er ferdig healet
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 17. oktober 2014 #33910 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg har sovet på siden allerede fra dag 3 etter operasjonen! Eller ikke helt på siden, men sidelengs med hoften, og så skuldrene mer skrå. Også har jeg hatt en stor pute bak ryggen som har holdt meg i deg stillingen mye bedre enn å sove på ryggen! Fikk beskjed om at jeg kunne sove på siden fra dag 1 så lenge jeg ikke klemmer brystene på noen måte. På magen har jeg ikke turt å prøve på enda en gang! Er 2 uker og 4 dager post op i dag, så er alt for tidlig enda. Kommer nok ikke til å prøve det før uke 6 regner jeg med
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 17. oktober 2014 #33911 Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Fikk begge 3 dager etter bestilling. Den andre jeg fikk i dag, bestilte jeg fra en annen nettside som var billigere Hvilken nettside var det, og hvor mye betalte du ? Siden det skjedde noe feil med min første leveranse så får jeg forlenget salg, så de sa jeg bare skulle si ifra om jeg ville ha en til, så skulle jeg få den til 30% som de hadde da den var på salg, altså 300. De hadde glemt å sende min, så ble først sendt på lørdag forrige uke Edit: lykke til i dag forresten!! Håper pk er på din side og at alt går bra Endret 17. oktober 2014 av Kalia
amatøør Skrevet 17. oktober 2014 #33912 Skrevet 17. oktober 2014 Er 6 uker og har ligget på siden siste to ukene kanskje. Før det også, men ikke ordentlig, da ble det mer på skrå uten at puppen var nede i madrassen. Jeg liker egentlig å ligge halvveis på magen. Synes det kan være litt ubehagelig enda hvis jeg ligger lenge i samme stilling. Puppen liksom blir klemt opp mot den andre. Men jeg våkner nesten alltid av at jeg ligger nesten halvveis på magen. Liker ikke å ligge på magen, men det gjør egentlig ikke vondt - det bare føles veldig rart. Kjenner at det er noe som ligger i mellom for å si det sånn :-p
amatøør Skrevet 17. oktober 2014 #33913 Skrevet 17. oktober 2014 Jo større cup, jo mindre størrelse rundt. Jeg har hatt 80B i vanlig bh - er 76 cm under puppene 93 over. Etter operasjon ble jeg målt til 70DD, men hun sa at Change hadde andre størrelser enn andre - tipper jeg ville brukt 75 C/D hos andre? Jeg har tatt 350cc anatomiske protester med medium profil. Jeg har skjønt det slik at det er differansen mellom bryst og under bryst som er cup størrelsen, Hvis man bruker 70D kan man for eksempel også bruke 75C i noen tilfeller. En 80 D er derfor ikke det samme som en 70D (heller 70F=75E=80D - selv om det neppe hadde vært mulig å vekslet mellom disse tre i praksis). Change har en egen måte å måle på. De har gjort cupene mindre og båndstørrelsen større for at kvinner skal føle seg bra tipper jeg... :-) : http://change.com/no/bh-guide Mens "alle" andre bruker denne normen: http://www.mammatrend.no/pages/bhkalkulator
Gjest Miss Sofie Skrevet 17. oktober 2014 #33914 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg har skjønt det slik at det er differansen mellom bryst og under bryst som er cup størrelsen, Hvis man bruker 70D kan man for eksempel også bruke 75C i noen tilfeller. En 80 D er derfor ikke det samme som en 70D (heller 70F=75E=80D - selv om det neppe hadde vært mulig å vekslet mellom disse tre i praksis). Change har en egen måte å måle på. De har gjort cupene mindre og båndstørrelsen større for at kvinner skal føle seg bra tipper jeg... :-) : http://change.com/no/bh-guide Mens "alle" andre bruker denne normen: http://www.mammatrend.no/pages/bhkalkulator Ja, det tipper jeg og mye hyggeligere å høre du må ha en 70DD, enn: "du må jo ha minst 80!"
Gjest Miss Sofie Skrevet 17. oktober 2014 #33915 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg har skjønt det slik at det er differansen mellom bryst og under bryst som er cup størrelsen, Hvis man bruker 70D kan man for eksempel også bruke 75C i noen tilfeller. En 80 D er derfor ikke det samme som en 70D (heller 70F=75E=80D - selv om det neppe hadde vært mulig å vekslet mellom disse tre i praksis). Change har en egen måte å måle på. De har gjort cupene mindre og båndstørrelsen større for at kvinner skal føle seg bra tipper jeg... :-) : http://change.com/no/bh-guide Mens "alle" andre bruker denne normen: http://www.mammatrend.no/pages/bhkalkulator Ja, det stemmer nok - for da skal jeg ha 75D ifølge den bhkalkulatoren. Høres så svært ut, men det er jo ikke det 😋
Tesselesse Skrevet 17. oktober 2014 #33916 Skrevet 17. oktober 2014 Hei folkens! Vet dere noe om hvordan det med tannpuss og hårføner på op dagen? Er det slik at det er noe man skal unngå?
amatøør Skrevet 17. oktober 2014 #33917 Skrevet 17. oktober 2014 Hei folkens! Vet dere noe om hvordan det med tannpuss og hårføner på op dagen? Er det slik at det er noe man skal unngå? Før? Det skal vel ikke ha noe å si.... Etter? Jeg pusset tennene selv, men hårføner var ikke aktuelt før jeg kunne dusje igjen.
Moshi Skrevet 17. oktober 2014 #33918 Skrevet 17. oktober 2014 Etter kontrollen i dag kan jeg med glede fortelle at jeg ikke har rippling, men en kjenner kanten på protesen fordi jeg er tynn og det er valgt en myk protese, hadde han valgt en hard protese ville jeg fått knallharde bryst. Jeg kan allerede nå begynne med push up og spile bh :D Jo mer push dess bedre siden jeg har så store proteser, slik at det ikke blir heng i de :D 1
Frazzy Skrevet 17. oktober 2014 #33919 Skrevet 17. oktober 2014 Noen som svir mellom puppene etter operasjonen? Det er 7 dager siden operasjonen og alt føles bra, men de siste to dagene har det svidd sånn mellom puppene. Kjennes nesten som om jeg er solbrent der, sånn sviende smerte. Noen andre som har/har hatt det slik?
Gjest Miss Sofie Skrevet 17. oktober 2014 #33920 Skrevet 17. oktober 2014 Ingen over - ingen ved siden av! http://www.timarco.com/no/sports-bh/sports-bh/abecita-kimberly-soft-sports-bra-?colID=004 Jeg har endelig fått min!! Herregud så deilig den var 😃👏👏😃
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå