Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Gjest Miss Sofie
Skrevet

Den er virkelig guddommelig <3 Fikk min andre i dag :D Så ny bh til kontrollen i morgen passet bra :P[/quot

Hvor lang tid tok det før dere fikk den? Jeg venter og venter!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk begge 3 dager etter bestilling. Den andre jeg fikk i dag, bestilte jeg fra en annen nettside som var billigere :)

Skrevet

Ville bare tipse om figleaves.com. Der har de mye undertøy i forskjellige størrelser og priser

Tusen takk for tips :)

Skrevet

Ville bare tipse om figleaves.com. Der har de mye undertøy i forskjellige størrelser og priser

Bestilles fra England? Blir det ikke toll da?

Skrevet (endret)

l

Endret av sticalo
Skrevet (endret)

Lurer på om jeg skal begynne å jobbe på mandag...?!!

I dag er det 9 dager siden op. Kjenner ikke at jeg er op. Har full følelse i puppene, de er ikke så hovne nå.. Veldig bevegelige og seget betraktelig disse dager og så er de blitt ganske mjuke😜

Gjør jo alt av husarbeid... Ligger på siden...

Kjenner jeg blir litt tummelumsk av å gå hjemme😱

........ Tror jeg tar en telefon og sier at jeg kommer på mandag, og får det litt tilrette lagt...

Jeg skal også på jobb på mandag, 9 dager post op og kjenner meg i fin form til det allerede nå 7 dager post op.

Kjenner jeg ikke kan løfte så mye, så må jo bare tilpasse litt, men det blir godt å komme seg på jobb.

Mine har også myknet litt og ellers har jeg full følelse som før op. Brystvortene er MYE mer sensitive enn før, det er det eneste.

Endret av Frazzy
Skrevet (endret)

Hei. jeg er nye her.

jeg er ei jente på 24 år som lenge i 8-9 år har tenkt på at jeg vil gjøre noe med de alt for små brystene mine. jeg er 170 høy og ca 80kg. er ganske kraftig bygd med bred brystkasse og skuldre, samt at jeg har brede hofter og rumpe. derfor gir det ingen mening at jeg har en AA i str. bruker 80-85 A og det er egentlig ganske for stort i cupen..etter som at cupen blir større etter bredden rundt.

var på en konsultasjon for en 2-3 uker siden på Teres Tønsberg, etter som jeg bor i Sandefjord. Veldig hyggelig islandsk kirurg jeg var hos. han ønsket at jeg skulle over 250cc for at det skulle ha noe å si. det skremte med veldig. jeg er jo helt flat og det å i det hele tatt fylle ut et A er for meg stort. jeg var egentlig litt redd og usikker og sa at nei 225 cc det var mer enn nok. venninna mi var med og hun forsto ikke problemet mitt etter som det ikke var noe som helst. hun synes jeg burde høre på legen og ta større... det likte jeg ikke. jeg ville jo i utgangspunktet bare ha litt mer runde og litt større.

gikk hjem å tenkte meg nøye om i ca 2 uker før jeg bestilte en ny konsultasjon denne gang på Teres Colosseum hos dr.Knut Chr. Skolleborg ... denne gang var jeg alene. jeg likte virkelig ikke han.. brukte kun 10 min ca på å bestemme at jeg SKULLE ha minst 375cc og det over muskel.. hørte ikke på meg en gang. ingen 3d bilde eller info på ark som egentlig hører med i konsultasjonen. egentlig ingenting han mente vell at jeg burde vite det meste siden jeg nettopp hadde vært hos en annen kirurg. senere på kvelden sendte jeg en mail og klagde på han. fikk ny time hos dr. Helge Roald.

timen var i går og det var to vidt forskjellige verdner. kusina mi var med og han var virkelig tusen ganger bedre. fikk ordentlig skjekk av brystene etter evt kreft og 3d bilder, brukte gooood tid på å fortelle meg de ulike protensene og egentlig god tid til alt. jeg var i utgangspunktet kjempe stressa men han fikke meg til å slappe av med humor, sang,hehe... han tok å filma meg med mobilen min og tok bilder for at jeg kunne se på de hjemme. veldig lurt anbefales virkelig. så nå har jeg endt på 400cc kanskje 420cc..... det er stooor forskjell fra 225 som jeg engeltig ville ha. men det ser veldig bra ut og passer meg godt. alle jeg har vist bilder til sier det også. oprasjon blir 20.nov kl 9.45..... gruer meg helt sykt. blir under muskelen ikke over som de to andre sa.

Hei og velkommen :)

Så spennende! Der ser man virkelig viktigheten av å høre med forskjellige kirurger.

Jeg ble selv operert hos dr. Helge Roald for akkurat 4 uker og jeg er veldig fornøyd med resultatet. Du er i de beste hender, så ingen vits i å gruve seg, tenk bare på hvor glad du bli når du har fått det gjort! :)

Endret av frk.tre
Gjest Miss Sofie
Skrevet

Trodde jeg skulle miste følelsen, men de er som før😉

De toppene fra lindex tror jeg kommer til å bli min favoritt når jeg er ferdig med nedpressbånd og sportsbh med ekstra støtte.. Ca 3-4 uker til.

Er liksom to stropper i en som deler seg, så det blir fire smale stropper som går i kryss på ryggen.... Med det, så ble sports toppen fin i tillegg😉

De er beregnet for daglig aktivitet, som lett trening og hverdags bruk.

Jeg må innrømme at jeg bruker den fra lindex på kvelden og natten 🙈 og jeg er på dag 10 nå. Tenker at det er greit med litt mindre støtte på natta? Bruker jo nedpressbånd og..

Gjest Miss Sofie
Skrevet

Fikk begge 3 dager etter bestilling. Den andre jeg fikk i dag, bestilte jeg fra en annen nettside som var billigere :)

Ok, da satser jeg på i morra 😃👏

Skrevet

Hei. jeg er nye her.

jeg er ei jente på 24 år som lenge i 8-9 år har tenkt på at jeg vil gjøre noe med de alt for små brystene mine. jeg er 170 høy og ca 80kg. er ganske kraftig bygd med bred brystkasse og skuldre, samt at jeg har brede hofter og rumpe. derfor gir det ingen mening at jeg har en AA i str. bruker 80-85 A og det er egentlig ganske for stort i cupen..etter som at cupen blir større etter bredden rundt.

var på en konsultasjon for en 2-3 uker siden på Teres Tønsberg, etter som jeg bor i Sandefjord. Veldig hyggelig islandsk kirurg jeg var hos. han ønsket at jeg skulle over 250cc for at det skulle ha noe å si. det skremte med veldig. jeg er jo helt flat og det å i det hele tatt fylle ut et A er for meg stort. jeg var egentlig litt redd og usikker og sa at nei 225 cc det var mer enn nok. venninna mi var med og hun forsto ikke problemet mitt etter som det ikke var noe som helst. hun synes jeg burde høre på legen og ta større... det likte jeg ikke. jeg ville jo i utgangspunktet bare ha litt mer runde og litt større.

gikk hjem å tenkte meg nøye om i ca 2 uker før jeg bestilte en ny konsultasjon denne gang på Teres Colosseum hos dr.Knut Chr. Skolleborg ... denne gang var jeg alene. jeg likte virkelig ikke han.. brukte kun 10 min ca på å bestemme at jeg SKULLE ha minst 375cc og det over muskel.. hørte ikke på meg en gang. ingen 3d bilde eller info på ark som egentlig hører med i konsultasjonen. egentlig ingenting han mente vell at jeg burde vite det meste siden jeg nettopp hadde vært hos en annen kirurg. senere på kvelden sendte jeg en mail og klagde på han. fikk ny time hos dr. Helge Roald.

timen var i går og det var to vidt forskjellige verdner. kusina mi var med og han var virkelig tusen ganger bedre. fikk ordentlig skjekk av brystene etter evt kreft og 3d bilder, brukte gooood tid på å fortelle meg de ulike protensene og egentlig god tid til alt. jeg var i utgangspunktet kjempe stressa men han fikke meg til å slappe av med humor, sang,hehe... han tok å filma meg med mobilen min og tok bilder for at jeg kunne se på de hjemme. veldig lurt anbefales virkelig. så nå har jeg endt på 400cc kanskje 420cc..... det er stooor forskjell fra 225 som jeg engeltig ville ha. men det ser veldig bra ut og passer meg godt. alle jeg har vist bilder til sier det også. oprasjon blir 20.nov kl 9.45..... gruer meg helt sykt. blir under muskelen ikke over som de to andre sa.

Hei, jeg var 70 liten C. La inn 400cc moderat over muskel og er målt til 70H på Change. Håper du finner det rette og at du blir hørt.

Gjest Miss Sofie
Skrevet

Ok, da satser jeg på i morra 😃👏

Skrevet

skremmer meg faktisk veldig med 400cc.... høres helt sykt mye ut. men jeg er bred og er helt flat. vil si at han målte meg på 3d bilde greiene.. det utgjorde under 200cc mine egne bryster. vil med andre ord at hvis jeg tar ca 400cc 3 dobbler jeg mine egne. har prøvd tipset hans med to ripsoser med ca 400gram i og pytta det i en bh uten fyll... det er faktisk veldig fint og ikke stort til meg. gikk rundt sånn hos mormoren min og hun merket det ikke før jeg sa det. tok til å med bilde av meg selv med jobbe uniformen min (er sykepleier) og det var ikke rart eller noe. egnetlig bare litt større enn jeg normalt går med i en push up BH.

Skrevet

Hmm, jeg har gått fra 92cm til 88cm rundt brystene. Så har vel gått ned i BH størrelse ja. 70F kanskje. Jeg drar på Change i morgen og får målt på nytt. Har også gått ned 7kg.

Skrevet

skremmer meg faktisk veldig med 400cc.... høres helt sykt mye ut. men jeg er bred og er helt flat. vil si at han målte meg på 3d bilde greiene.. det utgjorde under 200cc mine egne bryster. vil med andre ord at hvis jeg tar ca 400cc 3 dobbler jeg mine egne. har prøvd tipset hans med to ripsoser med ca 400gram i og pytta det i en bh uten fyll... det er faktisk veldig fint og ikke stort til meg. gikk rundt sånn hos mormoren min og hun merket det ikke før jeg sa det. tok til å med bilde av meg selv med jobbe uniformen min (er sykepleier) og det var ikke rart eller noe. egnetlig bare litt større enn jeg normalt går med i en push up BH.

Så spennende! Tror det er veldig passelig og naturlig størrelse, og heller ikke for stort hvis du har bred brystvidde, omkrets og er så høy. Jeg har 255, men er 70 rundt og ikke så brede pupper, så implantatet fyller mer ut enn i bredden

Skrevet

Hmm, jeg har gått fra 92cm til 88cm rundt brystene. Så har vel gått ned i BH størrelse ja. 70F kanskje. Jeg drar på Change i morgen og får målt på nytt. Har også gått ned 7kg.

F høres veldig stort ut.. men er det det eller? tenker liksom jeg er en liten A i 80cm rundt. hva vil jeg få da? han sa at jeg ville få ca en stor B eller liten C. merkelig det der med BH størrelser for har så sykt mye å si hvor stor du er rundt.

Gjest Miss Sofie
Skrevet

Jeg er 93 cm rundt - og måtte hos change ha 70DD. Sitter perfekt 👍

Skrevet

Jeg er 93 cm rundt - og måtte hos change ha 70DD. Sitter perfekt

okei hva har du tatt og hva var utgangspunktet ditt? jeg er 82 cm rundt og bruker 80a i BH og det er stort for meg. så klarer ikke å se for meg å ha 80 DD liksom.

Skrevet

Så spennende! Tror det er veldig passelig og naturlig størrelse, og heller ikke for stort hvis du har bred brystvidde, omkrets og er så høy. Jeg har 255, men er 70 rundt og ikke så brede pupper, så implantatet fyller mer ut enn i bredden

Det vil mine implantater gjøre også for jeg har ingen bredde på brystene mine. ser litt ut som en 13 åring som akkurat har kommer i puberteten altså spisse og formløse. så han vil legge det under muskelen og ha høyprofil mener jeg og litt ruglete proteser. håper virkelig at han legen vet hva han snakker om og at det ikke blir for stort. for jeg synes ikke store bryst er fint og er så vant til at de er så små. tenker jo klart på hva andre tenker og at de kommer til å se det med en gang de ser meg første gang etter operasjon.

Skrevet

Hvis jeg drar inn til Oslo S. Hvilken klinikker kan dere anbefale? og navn på PK? :D Må nesten ta kontakt for å høre om de har ledig konsultasjon om 1,5 uke… =) Vil helst ha en som er litt kjent og som har mye positiv feedback =)

Takk for svar jeg får =)

• Liker 1
Gjest Miss Sofie
Skrevet

okei hva har du tatt og hva var utgangspunktet ditt? jeg er 82 cm rundt og bruker 80a i BH og det er stort for meg. så klarer ikke å se for meg å ha 80 DD liksom.

Jo større cup, jo mindre størrelse rundt. Jeg har hatt 80B i vanlig bh - er 76 cm under puppene 93 over. Etter operasjon ble jeg målt til 70DD, men hun sa at Change hadde andre størrelser enn andre - tipper jeg ville brukt 75 C/D hos andre? Jeg har tatt 350cc anatomiske protester med medium profil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...