Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg begynte etter 3 mnd å bruke denne sports-bh fra H&M. Finnes i mange farger og er veldig behagelig på :)

post-81021-0-75189800-1413399979_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg kjenner de bare litt mellom kløfta når jeg ligger på rygg og det vises mer og kjennes mer når jeg bøyer meg frem. Har ingen rippling da. Jeg ble operert den 10 mars. 400cc moderat over muskel.

Jeg klagde på mine men kirurg sa det var ikke så dårlig resultat og de ser veldig naturlig ut og er veldig myke å ta på. Jeg får bare prøve å trives med de som de er.. litt asymmetriske og størrelseforskjell :) Jaja tenker jeg, de er fyldigere enn før :)

La du inn mye?

Håper det ordner seg på kontrollen og at du blir hørt.

Jeg kan kjenne "bølgene" rundt hele brystet, uansett om jeg står, sitter eller ligger :( Jeg la inn 370 cc anatomiske... Tviler på han "gjør" noe med det eller bryr seg så mye om det jeg sier, har et slikt inntrykk av han, desverre...men kanskje han overrasker :)

Skrevet

Jeg kan kjenne "bølgene" rundt hele brystet, uansett om jeg står, sitter eller ligger :( Jeg la inn 370 cc anatomiske... Tviler på han "gjør" noe med det eller bryr seg så mye om det jeg sier, har et slikt inntrykk av han, desverre...men kanskje han overrasker :)

Så synd at du har fått rippling, Moshi! :(

La du protesene over muskel?

Skrevet (endret)

Så synd at du har fått rippling, Moshi! :(

La du protesene over muskel?

Over ja..tross så tynn som jeg er, men siden jeg hadde en del løs hud på venstre side etter amming så måtte jeg legge over i følge Kirurgen, viss ikke hadde det blitt "dobbelt" pupp om du skjønner...Ja, dette var noe dritt, rekner ikke med kirurgen sier noe annet enn at dette sa han/visste jeg kom til å skje, siden jeg er så tynn. Men kunne komt senere viss det skulle komme, ikke bare etter 3 uker :-( Får bare trøste meg med at jeg ikke ser det...enda...

Rekner ikke med jeg får dekket ny operasjon og da muligens under muskelen for å se om det blir bedre?

Endret av Moshi
Skrevet

Da har jeg også endelig pupper :-) yeeeey!

Ble tatt imot på fana medisinske kl 7 idag morges og da gikk det greit fort, ble tegnet på og fikk forklart igjen hvordan oppstår skulle bli gjort, jeg følte meg så utrolig trygg og godt tatt imot'!

Jeg ble lagt på bordet og fikk intravenøst og borte var jeg :-) våknet kjapt når de fikk meg over i senga og fikk med meg at det blei lagt inn 420 g i hver pupp :-) under muskel!

Var ganske kvalm når jeg våknet pga oxynorm smertestillende jeg fikk, men fikk kvalmestillende så gikk det bedre! Hadde det faktisk veldig morsomt på oppvåkningen jeg, sykepleierene var så kjekke! Så hun ene hjalp meg så jeg fikk tatt bilde av mine nye fine pupper og så sendte jeg mms til min fantastiske samboer som satt på vente rommet HELE dagen for meg, han var veldig fornøyd med resultatet hehe!!

Smerter har jeg hatt jevnt hele dagen, men holder dem i sjakk med tabletter så det går bra '! Men sover nok på sofaen inatt bygget opp med puter, kjøpte to hotell puter på kid her om dagen på tilbud, anbefales på det sterkeste!

Det kommer mer oppdatering etterhvert men nå må jeg slappe av litt igjen :-)

Lykke til alle som har dette i vente, det er verdt det!

Skrevet

Ble tatt imot på fana medisinske kl 7 idag morges og da gikk det greit fort, ble tegnet på og fikk forklart igjen hvordan oppstår skulle bli gjort, jeg følte meg så utrolig trygg og godt tatt imot'!

Jeg ble lagt på bordet og fikk intravenøst og borte var jeg :-) våknet kjapt når de fikk meg over i senga og fikk med meg at det blei lagt inn 420 g i hver pupp :-) under muskel!

Var ganske kvalm når jeg våknet pga oxynorm smertestillende jeg fikk, men fikk kvalmestillende så gikk det bedre! Hadde det faktisk veldig morsomt på oppvåkningen jeg, sykepleierene var så kjekke! Så hun ene hjalp meg så jeg fikk tatt bilde av mine nye fine pupper og så sendte jeg mms til min fantastiske samboer som satt på vente rommet HELE dagen for meg, han var veldig fornøyd med resultatet hehe!!

Smerter har jeg hatt jevnt hele dagen, men holder dem i sjakk med tabletter så det går bra '! Men sover nok på sofaen inatt bygget opp med puter, kjøpte to hotell puter på kid her om dagen på tilbud, anbefales på det sterkeste!

Gratulerer med nye boobs!!

Jeg har også investert i hotellputene fra Kid- marvelous!!!❤️❤️❤️

Lykke til de neste døgnene- hold oss oppdatert!!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Må bare skryte av denne fantastiske sports-bh'en som jeg nå innser er den jeg bare skulle hatt fra dag én- den klinikken hadde anbefalt var helt unødvendig å kjøpe egentlig. Denne har samme nytten og pk'en min sa den var bra. Den er i alle fall suuuuper komfortabel og har gode størrelser. Jeg målte meg etter operasjonen og jfr det målet var jeg en C-cup. Bestilte da 75c og den passet helt perfekt!! Det som er så bra også er st det er hemper bak, så man for den på seg selv (eller med litt hempehjelp) etter operasjonen. De fleste må jo tas over hodet- ikke å anbefale!

Denne anbefales på det sterkeste!!!

http://www.timarco.com/se/sport-bh/sport-bh/abecita-kimberly-soft-sports-bra-?colID=056

Endret av Frazzy
Skrevet

Gratulera 😀 så kjekt du er så fornøyd 😀😀 lykke til videre 😀 hvem opererte deg? 😊

• Liker 1
Skrevet

Gratulera så kjekt du er så fornøyd lykke til videre hvem opererte deg?

Det var selveste Dr Bugge! :D

Skrevet

Det var selveste Dr Bugge! :D

Hørtes dyktig ut 😀

Skrevet (endret)

Jeg begynte etter 3 mnd å bruke denne sports-bh fra H&M. Finnes i mange farger og er veldig behagelig på :)

De der toppene er kjempe fine, var å handlet en slik selv.

De har de på lindex også, bare at de på lindex har stroppene i kryss på ryggen.

Endret av My1
  • Liker 1
Skrevet

Lurer på om jeg skal begynne å jobbe på mandag...?!!

I dag er det 9 dager siden op. Kjenner ikke at jeg er op. Har full følelse i puppene, de er ikke så hovne nå.. Veldig bevegelige og seget betraktelig disse dager og så er de blitt ganske mjuke😜

Gjør jo alt av husarbeid... Ligger på siden...

Kjenner jeg blir litt tummelumsk av å gå hjemme😱

........ Tror jeg tar en telefon og sier at jeg kommer på mandag, og får det litt tilrette lagt...

Skrevet

Noen som har bilder fra dagene/uke etter op og fra Ca 6mnd/1 år etter op?

Er spent på hvor mye puppene krymper etter hvert😱

Ja, jeg har bilder fra nå etter 6-7 mnd og fra de første dagene :)

Skrevet

Ja, jeg har bilder fra nå etter 6-7 mnd og fra de første dagene :)

Mye la du inn... Over eller under?

Krympet puppene mye og hvilken str. var du før op?

Ble mye sp.mål😱😉

Skrevet

De der toppene er kjempe fine, var å handlet en slik selv.

De har de på lindex også, bare at de på lindex har stroppene i kryss på ryggen.

Åååh da skal jeg dra å se.. takker :) Jeg har blitt forvent til sports-bh!! Syns vanlig spile BH blir for trangt.. å attpåtil finner ikke min størrelse andre plasser enn på Change og Mymuse...DYRT!!!

Cubus har 70E og er i minste laget. Jeg skal sjekke litt på EBAY om det finnes noe fint ;)

Så bra du har full følelse i puppene, det har ikke jeg :( :( :(

Skrevet

Åååh da skal jeg dra å se.. takker :) Jeg har blitt forvent til sports-bh!! Syns vanlig spile BH blir for trangt.. å attpåtil finner ikke min størrelse andre plasser enn på Change og Mymuse...DYRT!!!

Cubus har 70E og er i minste laget. Jeg skal sjekke litt på EBAY om det finnes noe fint ;)

Ville bare tipse om figleaves.com. Der har de mye undertøy i forskjellige størrelser og priser 😉

Skrevet

Trodde jeg skulle miste følelsen, men de er som før😉

De toppene fra lindex tror jeg kommer til å bli min favoritt når jeg er ferdig med nedpressbånd og sportsbh med ekstra støtte.. Ca 3-4 uker til.

Er liksom to stropper i en som deler seg, så det blir fire smale stropper som går i kryss på ryggen.... Med det, så ble sports toppen fin i tillegg😉

De er beregnet for daglig aktivitet, som lett trening og hverdags bruk.

Skrevet (endret)

Må bare skryte av denne fantastiske sports-bh'en som jeg nå innser er den jeg bare skulle hatt fra dag én- den klinikken hadde anbefalt var helt unødvendig å kjøpe egentlig. Denne har samme nytten og pk'en min sa den var bra. Den er i alle fall suuuuper komfortabel og har gode størrelser. Jeg målte meg etter operasjonen og jfr det målet var jeg en C-cup. Bestilte da 75c og den passet helt perfekt!! Det som er så bra også er st det er hemper bak, så man for den på seg selv (eller med litt hempehjelp) etter operasjonen. De fleste må jo tas over hodet- ikke å anbefale!

Denne anbefales på det sterkeste!!!

http://www.timarco.com/se/sport-bh/sport-bh/abecita-kimberly-soft-sports-bra-?colID=056

Den er virkelig guddommelig <3 Fikk min andre i dag :D Så ny bh til kontrollen i morgen passet bra :P Endret av Moshi
Skrevet

Må innrømme at natten og dagen idag har vært tøff :-S sikkert fordi innleggene er lagt under muskel?! Tar paralgin forte hver 3 time men har allikevel veldig vondt! Men lurer på om de har tatt en alt for stram sports bh på meg,kan det også være grunn til ekstra smerter?! Skal heldigvis på kontroll imorgen så ser jeg hva dem sier :-) men for all del, se bort Fra klagingen min, jeg er sååå glad jeg endelig har pupper hehe!

Gjest Miss Sofie
Skrevet

Må innrømme at natten og dagen idag har vært tøff :-S sikkert fordi innleggene er lagt under muskel?! Tar paralgin forte hver 3 time men har allikevel veldig vondt! Men lurer på om de har tatt en alt for stram sports bh på meg,kan det også være grunn til ekstra smerter?! Skal heldigvis på kontroll imorgen så ser jeg hva dem sier :-) men for all del, se bort Fra klagingen min, jeg er sååå glad jeg endelig har pupper hehe!

Uff da, det hørtes ikke noe særlig ut. Kanskje det er mulig å løsne bhen noe? Er det hemper foran? Da skal det hvertfall være to hakk! Jeg fikk ny fra klinikken for jeg hadde mye smerter med den jeg hadde, men det dumme var at jeg ventet 5 dgr før jeg sa noe 😩

Mitt beste råd er å kjøpe noen forskjellige sportsbher, for alle er stramme, og selv om de er behagelige med en gang - så er alle ubehagelige etter et par døgn, og da er det fint med en annen type som klemmer på litt forskjellige steder 😋

Lykke til på kontroll i mrg 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...