Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bra de har en svensk lege da :P han jeg en gang var hos,var Dansk, forstod ikke en dritt :P haha Bortkastet… :P Har sendt mail til Teres iBodø om å få en konsultasjon. Så da er det bare å vente på å få svar. =) spent =)

Kunne også kanskje tenkt meg 400cc. Men skal prøve med litt ris i de gram`ene, for å se. Men blir nok tungt ja. Å gå m BH hele tiden, må nesten det da =)

Ja jeg har nok pupp, mye som kan fylles ut. Trur nok huden min strekkes fort. Hadde store pupper da jeg var gravid og etter førdsel, skulle tro jeg hadde silikon da. En pleier spurte faktisk om jeg hadde silikon :P

Er det mulig å få sett noen før og etter bilder? Har litt heng på mine pupper etter graviditeten.

Så fint at du er fornøyde med dine nå <3

Vil ha litt faste pupper om det er mulig å få det igjen, men ikke så mye heng =) Vil ha litt fylde oppå puppen og ikke bare under, slik at jeg en skjelden gang kan gå med kjole uten stropper og bh…. Så er spent med hva jeg kan ende opp med :P

(Har funne et bilde som kan være litt likt med og som har en fin fasong etter opr.)

Hei, sender deg bilder nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar!

Er veldig nervøs! Skal på konsultasjon i neste uke. Har blitt avvist før, og er derfor livredd for avvisning igjen. Dette er noe jeg har hatt lyst til i maange år, og endelig er økonomien der.

Jeg er ikke den personen som tror at nye pupper gjør livet bra, men jeg vet at det kan gjøre utrolig mye for mitt selvbilde, og det mener jeg er viktig. Når det har vært et problem for meg i SÅ mange år (snakk om helt siden puberteten) så føler jeg at det burde veie mer enn at jeg i senere tid har fått problemer med min psyke, som imidlertid ikke har noe med brystene mine å gjøre.. Krysser fingrene!!!

Skrevet

Du kan jo snakke med legen din som kjenner deg og hørre om du kan få en skriftlig bekreftelse i tilfelle? 😊 er jo mangen som faktisk har fått brystoperasjon dekket pga det får så utover selvbilde til personen... Ei venninne av meg fikk det dekket, så krysser fingrene for at det går din vei 😀 lykke til 😀

Skrevet

Hmm, når jeg bøyer meg frem så kjenner jeg protesen veldig godt. Den vises godt også..

Gjest Miss Sofie
Skrevet

Jeg er er nå på dag 8 etter operasjon og har fortsatt vondt for å komme meg opp av senga og har mye vondt iløpet av dagen. Jeg er lei og vil gjerne at kroppen skal fungerer igjen snart.

Kunne tenkt meg å høre fra dere som har operert hvor mange dager/uker-mnd det er siden og om dere har noen ubehag?

Skrevet

Hmm, når jeg bøyer meg frem så kjenner jeg protesen veldig godt. Den vises godt også..

Jeg kjenner også mine proteser, så jeg har konkludert med rippling :-( Heldigvis så ser jeg ikke det og skal på 3 ukers kontroll på fredag så skal ta det opp med kirurgen da. Lenge siden du har operert?

Skrevet

Jeg er er nå på dag 8 etter operasjon og har fortsatt vondt for å komme meg opp av senga og har mye vondt iløpet av dagen. Jeg er lei og vil gjerne at kroppen skal fungerer igjen snart.

Kunne tenkt meg å høre fra dere som har operert hvor mange dager/uker-mnd det er siden og om dere har noen ubehag?

God morgen :)

I dag er det akkurat 1 uke siden jeg opererte :tommel: Formen min forbedret seg mye etter dag 4, da sluttet jeg med smertestillende, og sov i senga for første gang etter operasjonen. Har tilbragt de første dagene i sofaen med masse puter. Muskulaturen er fortsatt litt stram, kjenner de "knyter" seg hvis jeg beveger meg mye eller ligger for lavt med ryggen. Sover fortatt med puter bak ryggen :)

Puppene ser veldig fine ut, og er veldig fornøyd med resultatet :rodmer:

Har store blåmerker ved snittet i folden, ser ut som jeg har fått bank, med dette forsvinner vel snart.

I dag skal jeg fjerne stripsen som ligger under tapen, kjenner jeg gruver meg til dette. Da jeg fjerna bandasjen ble jeg litt ør i hode, ikke det at det var vondt men bare ubehagelig :fnise:

Det er jo så forskjellig hvor fort man kommer seg etter et inngrep. Ønsker deg god bedring, håper du kommer det fort :blomst:

Gjest Miss Sofie
Skrevet

God morgen :)

I dag er det akkurat 1 uke siden jeg opererte :tommel: Formen min forbedret seg mye etter dag 4, da sluttet jeg med smertestillende, og sov i senga for første gang etter operasjonen. Har tilbragt de første dagene i sofaen med masse puter. Muskulaturen er fortsatt litt stram, kjenner de "knyter" seg hvis jeg beveger meg mye eller ligger for lavt med ryggen. Sover fortatt med puter bak ryggen :)

Puppene ser veldig fine ut, og er veldig fornøyd med resultatet :rodmer:

Har store blåmerker ved snittet i folden, ser ut som jeg har fått bank, med dette forsvinner vel snart.

I dag skal jeg fjerne stripsen som ligger under tapen, kjenner jeg gruver meg til dette. Da jeg fjerna bandasjen ble jeg litt ør i hode, ikke det at det var vondt men bare ubehagelig :fnise:

Det er jo så forskjellig hvor fort man kommer seg etter et inngrep. Ønsker deg god bedring, håper du kommer det fort :blomst:

Takk for det 😊 fjerna teip på mandag og det var ikke vondt, så ingen ting å grue seg for👍

Er du no særlig hoven nå? Jeg håper jeg er det - for mine er foreløpig litt for svære 😂 vil gjerne at de skal minske en str 😋

Jeg tror jeg har spurt deg om det før -

Men hvor mye la du inn igjen? Jeg la inn 350 - er litt redd det var for mye 😔

Gjest Gjest_Kalia
Skrevet

Takk for svar!

Er veldig nervøs! Skal på konsultasjon i neste uke. Har blitt avvist før, og er derfor livredd for avvisning igjen. Dette er noe jeg har hatt lyst til i maange år, og endelig er økonomien der.

Jeg er ikke den personen som tror at nye pupper gjør livet bra, men jeg vet at det kan gjøre utrolig mye for mitt selvbilde, og det mener jeg er viktig. Når det har vært et problem for meg i SÅ mange år (snakk om helt siden puberteten) så føler jeg at det burde veie mer enn at jeg i senere tid har fått problemer med min psyke, som imidlertid ikke har noe med brystene mine å gjøre.. Krysser fingrene!!!

Jeg har slitt en del med depresjon det siste året grunnet en sykdom som har gjort at jeg ikke har klart å jobbe og har måttet avbryte studier og alt mulig rart... Jeg fikk klarering for operasjon med sykdommen, men jeg var hundre prosent klar over at depresjonen ikke hadde noe med mitt ønske om operasjon å gjøre. Har ønsket meg pupper siden jeg var en liten jente, og allerede fra jeg var 12 år gammel husker jeg at jeg tenkte at om jeg ikke får pupper naturlig så skulle jeg fikse på det når jeg ble voksen. På den tiden var det mye snakk om naturlig brytåstforstørrelse med fett, så jeg så for meg at det kom til å bli det nye innen jeg var voksen :fnise:

Det jeg prøver å si er at jeg ser på depresjonen og operasjonen som to helt separate ting, men du må være sikker på at psyken din klarer å takle det, for det kan være tøft for mange etter operasjon, selv om de er helt friske. Jeg nevnte ikke depresjoner eller noe for kriugen min eller klinikken, for meg var deg ikke relevant og jeg vet at jeg bare ville blitt enda mer deprimert om sykdommen skulle ødelegge enda mer for meg. Jeg oppfordrer ikke deg til å gjøre det samme, for jeg vet ikke hvordan du har det.

Det ironiske er at symptomene mine på sykdommen har blitt svakere etter op av en eller annen grunn, altså fysiske plagene :vetikke:

Skrevet

I dag er det fem dager post op, og jeg er i grei form. Ikke tatt smertestillende det siste døgnet. Har til og med kjørt bil (måtte bruke begge hendene til å skifte gir). Jeg våkner behøver natt med smerter/stølhet, men så fort jeg kommer meg opp og rører litt på meg er jeg grei etter en times tid. Firtsatt ømt og jeg kjenner fortsatt at brystet "knyter seg" slik hun andre beskrev, men må jo bare være flink å tilpasse. Er du nok i bevegelse og bruker armene? Min PK understreket veldig viktigheten i å ikke stivne for da gjør muskulaturen det samme og da får man langvarige smerter. Klø deg i nakken- bevegelser jevnlig, pendle med armene ut fra kroppen og fram og tilbake.

Håper du kommer deg på bedringens vei snart, kjære du! 😊💕

Skrevet

Takk for det fjerna teip på mandag og det var ikke vondt, så ingen ting å grue seg for

Er du no særlig hoven nå? Jeg håper jeg er det - for mine er foreløpig litt for svære vil gjerne at de skal minske en str

Jeg tror jeg har spurt deg om det før -

Men hvor mye la du inn igjen? Jeg la inn 350 - er litt redd det var for mye

Jeg er hoven på siden og litt under armene, men tror ikke det er så mye hevelse ellers. Jeg la inn 330 cc under muskel (er 168 og 52 kg), blir nok akkurat passende til meg :) Jeg har like store pupper nå som jeg hadde første dag med melkspreng etter førstefødte.

- So, hello again boobs :bolledeig:

Jeg har også, som Frazzy skriver, vært flink til å bevege meg mye :)

Gjest Miss Sofie
Skrevet

I dag er det fem dager post op, og jeg er i grei form. Ikke tatt smertestillende det siste døgnet. Har til og med kjørt bil (måtte bruke begge hendene til å skifte gir). Jeg våkner behøver natt med smerter/stølhet, men så fort jeg kommer meg opp og rører litt på meg er jeg grei etter en times tid. Firtsatt ømt og jeg kjenner fortsatt at brystet "knyter seg" slik hun andre beskrev, men må jo bare være flink å tilpasse. Er du nok i bevegelse og bruker armene? Min PK understreket veldig viktigheten i å ikke stivne for da gjør muskulaturen det samme og da får man langvarige smerter. Klø deg i nakken- bevegelser jevnlig, pendle med armene ut fra kroppen og fram og tilbake.

Håper du kommer deg på bedringens vei snart, kjære du! 😊💕

Takk for koselig svar 🌸

Så bra at du er uten smertestillende! Jeg hadde ikke turt å kjøre bil 5 dgr etter operasjonen! Men er du i fin form er det jo ingen ting som er bedre 😃 Skal bli flinkere til å pendle med armene og rette meg opp i ryggen. Fort gjort å kroke seg litt når man har vondt! Men jeg er i full jobb og har 3 barn annenhver uke, så jeg er i sving også, men blir fort sliten 😞

Savner å trene og sove på magen😜

Gjest Gjest_Kalia
Skrevet

Nå husker jeg ikke hvem jeg skulle si ifra til, men nå har endelig min abecita kimberly sportsbh kommet :D Brukte ikke målene på siden deres, men heller utifra hva jeg selv trodde i forhold til den jeg fikk på klinikken, 75C, og hvor stor jeg var før! Så kjøpte 70D og den passer helt perfekt :D og den er super deilig å ha på seg! Skulle nok egentlig hatt 65E, men nå skal den jo ikke sitte like stramt som en treningsbh heller, så som postop bh sitter den perfekt! Om jeg strammet stroppene og har den på innerste hakket blir den nok bra til trening også :)

Skrevet

Gratulere til alle som har opperert i det siste.

I dag er det 8 dager siden jeg ble op. og må si at det fortsatt går veldig bra.

Kom til å tenke på en sak.....

Vi som er puppe opperert skal ikke gjøre ditt og datt... Hva med de som har lagt inn silikon i rompeballene.... Får de ikke sitte på en stund, gå... Hmmmm.... Hvordan har de det egentlig i forhold til puppeopererte???

Forskjellig man tenker på🙊🙊🙊🙈

Gjest Miss Sofie
Skrevet

Gratulere til alle som har opperert i det siste.

I dag er det 8 dager siden jeg ble op. og må si at det fortsatt går veldig bra.

Kom til å tenke på en sak.....

Vi som er puppe opperert skal ikke gjøre ditt og datt... Hva med de som har lagt inn silikon i rompeballene.... Får de ikke sitte på en stund, gå... Hmmmm.... Hvordan har de det egentlig i forhold til puppeopererte???

Forskjellig man tenker på🙊🙊🙊🙈

Likevel et meget betimelig spørsmål! Ikke lov å sitte/ligge på rygg på 6 uker 😳 ?

Skrevet

Hei!

Har fulgt med på dette forumet leeeenge, og er sikker på at jeg leste alle postene her inne før jeg opererte meg :fnise:

Jeg opererte for ca tre uker siden, på Teres Colosseum på Majorstua. Veldig fornøyd med alt der, ble godt tatt i mot og fikk svar på alt jeg lurte på. La inn 330cc runde implantater, høyprofil. So far so good, ikke vondt lengre, sluttet med smertestillende etter tredje dagen.

Men jeg lurer på om det er noen av dere andre som har mye mer pupp oppe enn under? Føler brystvortene "peker nedover". De gjør selvfølgelig ikke det, men de er langt nede. Er dette veldig normalt, og hvor lang tid tar det før de evt gjevner seg til? Og det står i skrivet mitt at jeg skal bruke sportsBH dag og natt de to første ukene, deretter bare på dag. Men jeg har ikke sjangs til å sove uten sportsBH, skikkelig ekkelt og føler de skal dette av meg!!

Ellers er jeg veeeldig fornøyd, og ekstremt glad for at jeg endelig tok valget om å operere meg. Har vært på konsultasjon hos Fornebuklinkken også, men det var ikke noe for meg. Hadde ingen pupp oppe, bare litt nede, etter å ha gått ned 8kg. Så det så ut som noen tomme poser.. Men der anbefalte de meg anatomiske proteser, noe jeg ikke ville ha. For da følte jeg at jeg fikk litt heng, og at det ble mye pupp nede, og ingenting oppe.

Så veldig glad jeg valgte Teres, da han anbefalte meg akkurat det jeg ville ha uten at jeg sa noe først :) Absolutt verdt pengene, selv om det føltes helt sykt å dra kortet på 33 000kr. :ler:

Skrevet

La du under eller over muskel malin1392? og har du brukt nedpressbånd? De er jo ikke sikkert de har droppet enda hvis du synes mye av protesen fortsatt er over brystvorten. Jeg opererte selv på Teres Colosseum på Majorstuen for 4 uker siden, la 235cc anatomiske under muskel som nå ser ganske bra ut :) men puppene forandrer seg vel en god del de første 2/3 månedene, så man ser vel ikke helt ferdig resultat enda.

Skrevet

La du under eller over muskel malin1392? og har du brukt nedpressbånd? De er jo ikke sikkert de har droppet enda hvis du synes mye av protesen fortsatt er over brystvorten. Jeg opererte selv på Teres Colosseum på Majorstuen for 4 uker siden, la 235cc anatomiske under muskel som nå ser ganske bra ut :) men puppene forandrer seg vel en god del de første 2/3 månedene, så man ser vel ikke helt ferdig resultat enda.

Jeg la under muskel, og brukte nedpressbånd i 7 dager! Nei, de har sikkert ikke det enda. Er så utålmodig, vil helst se resultat nåå, hehe :) Men sant som du sier, det kan vel ta bortimot et helt år før puppene blir "ferdige".

Skrevet

Jeg la under muskel, og brukte nedpressbånd i 7 dager! Nei, de har sikkert ikke det enda. Er så utålmodig, vil helst se resultat nåå, hehe :) Men sant som du sier, det kan vel ta bortimot et helt år før puppene blir "ferdige".

Åja, men da er det vel bare å ta tiden til gode, selv om det er fort å bli utålmodig :) Jeg brukte også i 7 dager, men syntes det var litt kort i forhold til andre her som bruker det i 6 uker. Derfor hadde jeg det på om nettene en uke ekstra.

Skrevet

Jeg kjenner også mine proteser, så jeg har konkludert med rippling :-( Heldigvis så ser jeg ikke det og skal på 3 ukers kontroll på fredag så skal ta det opp med kirurgen da. Lenge siden du har operert?

Hei

Jeg kjenner de bare litt mellom kløfta når jeg ligger på rygg og det vises mer og kjennes mer når jeg bøyer meg frem. Har ingen rippling da. Jeg ble operert den 10 mars. 400cc moderat over muskel.

Jeg klagde på mine men kirurg sa det var ikke så dårlig resultat og de ser veldig naturlig ut og er veldig myke å ta på. Jeg får bare prøve å trives med de som de er.. litt asymmetriske og størrelseforskjell :) Jaja tenker jeg, de er fyldigere enn før :)

La du inn mye?

Håper det ordner seg på kontrollen og at du blir hørt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...