Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har han fortalt deg noe om garatien, vet du om denne gjelder kapsling? Står mellom han og Dr. Ørner på Teres, men har egentlig veldig lyst til å bli operert av Bugge selvom veninner har anbefalt Ørner og sier de hjelper med alt på klinikken. Hittil står Teres høyest fordi de har garanti som gjelder med kapsling! Vet ikke hvem jeg skal velgeeee :bond:

Sånn jeg har forstått det så må jeg betale narkosekostanden selv, om det er kapseldannelse og lignende!

Det var ekstremt billig.. Nei fy fader for en pris altså. Hva er det som koster som himla mye :O

Tar du ut gammel protese og erstatter med ny pluss løft?

Sånn jeg forstår så er jeg visst litt komplisert og løfte brystene på da det er så kort underfra opp til brystvorten, har ingen implantater fra før jeg så dette er kun for løft og silikon :)

Har nok også mye med at hun bruker Dr. Bugge, kjent og etterspurt kirurg = more money!

Veldig enig mims, er garantert derfor! Så jeg satser på at det blir verdt hver en krone :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,Okay. La du under eller over?

Jeg la over muskel

Skrevet

Sånn jeg har forstått det så må jeg betale narkosekostanden selv, om det er kapseldannelse og lignende!

Sånn jeg forstår så er jeg visst litt komplisert og løfte brystene på da det er så kort underfra opp til brystvorten, har ingen implantater fra før jeg så dette er kun for løft og silikon :)

Veldig enig mims, er garantert derfor! Så jeg satser på at det blir verdt hver en krone :D

Det vil det nok være! Ser for meg han har magiske og erfarne hender 🙈

Han nevnte ingenting om at du måtte betale for selve operasjonen altså?

Skrevet

Nå har jeg snakket med Teres Bergen og fått time til konsultasjon 17.November!

Utrolig hyggelig dame i telefonen selvom hun var litt skeptisk og anbefalte å vente til jeg er 20-22 år med operasjon.

Litt lenge til, men gleder meg sånn! 🙈🙈

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hei.

Har i mange år kunne tenkt med nye pupper. Men har bare blitt med tanken. Og har vært på en konsultasjon for mange år siden. Ble bare med det.

Når har jeg fått et barn, å puppene mine ble helt ødelagt. Nå har jeg hengepupper på ca 3-4 cm. Å er ikke nå fint hadde faste små pupper før. Nå er de slappe og små, å holder seg dårlig på innsiden av BH`en

:-S

I tillegg har jeg lagt på meg noen kg som ikke er så enkelt å få vekk var før graviditeten 57-58 kg , nå er jeg 66kg :( er 168 cm. I går målte jeg BH størrelsen fra en nettside som viser 80A. (men har brukt cubus BH hele tiden med str 75B)

Skal jo ha flere barn, men det blir ikke før om noen år til enda Vet ikke hva som er lurt å gjøre i forhold til det?

Må jeg kanskje ha brystløft? også syns jeg at areolene er blitt veldig store, når huden ble strekket.

Nærmeste for operasjon for meg blir Bodø. Vet bare om en plass der, Teres klinikken.

Hei

Mine var også slappe før operasjon, var en 75B. Kirurg anbefalte ikke løft da det ikke var hengpupper. Hengepupper er når brystvorte peker nedover. Jeg fikk 400cc moderat over muskel og de ser veldig naturlige ut. De var asymmetriske før og litt mindre etter. Når det gjelder amming så er det ikke alle som får kapsel, det er veldig individuelt. Jeg hadde ikke kommet til å vente med silikon. Om det skulle bli kapsel så er den i 3 grader der 3 grad er så ille at det må gjøres noe med. Jeg har en venninne som ble gravid flere år etter operasjon og henne har det gått bra med :)

Jeg opererte meg på Teres i Bodø. Bor 5 min unna klinikken :)

Endret av Ankh Su Namun
Skrevet

Hei

Mine var også slappe før operasjon, var en 75B. Kirurg anbefalte ikke løft da det ikke var hengpupper. Hengepupper er når brystvorte peker nedover. Jeg fikk 400cc moderat over muskel og de ser veldig naturlige ut. De var asymmetriske før og litt mindre etter. Når det gjelder amming så er det ikke alle som får kapsel, det er veldig individuelt. Jeg hadde ikke kommet til å vente med silikon. Om det skulle bli kapsel så er den i 3 grader der 3 grad er så ille at det må gjøres noe med. Jeg har en venninne som ble gravid flere år etter operasjon og henne har det gått bra med :)

Jeg opererte meg på Teres i Bodø. Bor 5 min unna klinikken :)

Ok. Får ta å fikse en konsultasjon å høre hva de sier på Teresklinikken i Bodø. Var det en Norsk lege du fikk og fikk snakket med? Gikk du på konsultasjon flere plasser?

Da jeg var på konsultajon for mange år siden fikk jeg snakket med en dansk lege,å sjønte lite av alt han sa :( Så bortkastet time da :-S

Har ikke så lyst til å vente i maaaange år før jeg endelig tar det steget… =)

Men så leser jeg om alle komplikasjoner og blir en del betengt… =)

Men har sååå lyst, penger har jeg… Er bare å få det gjort når jeg vet nok info om alt… har lest mye av dette forumet… osv…. men likevell ikke lett å få oversikt over alt, serlig "høy profil,lav profil, moderan" … ja… Ikke så lett å se for seg hvordan det vil se ut, eller hva det vil si i det hele tatt :P

Har prøvd å hatt 300 gram ris i poser for å se str, men ut fra det kunne jeg tenkt meg litt større… =)

Også blir jeg litt usikker når noen skriver under muskel og over muskel… hva blir best… =)

Takk for at du tok deg tid til å svare meg=)

Er det lenge siden du opererte deg i Bodø?

Skrevet

Det kan vel ikke stemme :fnise: opererte ikke du deg omtrent 4 dager før meg? Jeg er hvert fall 14 dager post op i dag, så du må jo være 18 eller noe haha! Eller er det jeg som surrer helt ekstremt nå??

Hehe, stemmer det 18 dager i dag :fnise: Skal på 3 ukers kontroll på Fredag å fjerne stingene :danse:

Skrevet

Ok. Får ta å fikse en konsultasjon å høre hva de sier på Teresklinikken i Bodø. Var det en Norsk lege du fikk og fikk snakket med? Gikk du på konsultasjon flere plasser?

Da jeg var på konsultajon for mange år siden fikk jeg snakket med en dansk lege,å sjønte lite av alt han sa :( Så bortkastet time da :-S

Har ikke så lyst til å vente i maaaange år før jeg endelig tar det steget =)

Men så leser jeg om alle komplikasjoner og blir en del betengt =)

Men har sååå lyst, penger har jeg Er bare å få det gjort når jeg vet nok info om alt har lest mye av dette forumet osv. men likevell ikke lett å få oversikt over alt, serlig "høy profil,lav profil, moderan" ja Ikke så lett å se for seg hvordan det vil se ut, eller hva det vil si i det hele tatt :P

Har prøvd å hatt 300 gram ris i poser for å se str, men ut fra det kunne jeg tenkt meg litt større =)

Også blir jeg litt usikker når noen skriver under muskel og over muskel hva blir best =)

Takk for at du tok deg tid til å svare meg=)

Er det lenge siden du opererte deg i Bodø?

Ikke meningen å blande meg inn i deres tråd her, men jeg opererte meg i Bodø bare fire dager siden. Superfornøyd med pk og alt ved klinikken! Anbefales!

Gjest Gjest_Kalia
Skrevet (endret)

Hehe, stemmer det 18 dager i dag :fnise: Skal på 3 ukers kontroll på Fredag å fjerne stingene :danse:

Ahh spennende :D Jeg har ingen etterkontroller jeg!! Eller har om ett år om jeg ønsker, også kan jeg så klart få en sjekk om jeg føler det trengs, men skulle ønske jeg hadde en "obligatorisk" kontroll også!

Skulle egentlig bytte tape nå i helgen, men jeg turte ikke :fnise: venter noen dager til!! Redd for at kuttet ikke har lukket seg! :0

Endret av Kalia
Skrevet (endret)

Ahh spennende :D Jeg har ingen etterkontroller jeg!! Eller har om ett år om jeg ønsker, også kan jeg så klart få en sjekk om jeg føler det trengs, men skulle ønske jeg hadde en "obligatorisk" kontroll også!

Skulle egentlig bytte tape nå i helgen, men jeg turte ikke :fnise: venter noen dager til!! Redd for at kuttet ikke har lukket seg! :0

Ja, jeg var/er litt mer "safe" siden jeg har sting, å da er alt "lukket" :fnise: Vet ikke om det er han jeg skal inn til, eller sykepleieren for å fjerne stingene. Har sendt de mail for en stund siden å spørt, håper jeg får komme til dr. Ørner siden jeg ikke er 100% happy med venstre side, så det skal han få lov å fikse :dry: Og jeg har nok fått rippling, kjenner bølgene i protesene i kløfta på begge sider :sur: men ser det heldigvis ikke

Endret av Moshi
Gjest Gjest_Kalia
Skrevet

Ja, jeg var/er litt mer "safe" siden jeg har sting, å da er alt "lukket" :fnise: Vet ikke om det er han jeg skal inn til, eller sykepleieren for å fjerne stingene. Har sendt de mail for en stund siden å spørt, håper jeg får komme til dr. Ørner siden jeg ikke er 100% happy med venstre side, så det skal han få lov å fikse :dry: Og jeg har nok fått rippling, kjenner bølgene i protesene i kløfta på begge sider :sur: men ser det heldigvis ikke

ÅJa da så! Du får sikkert møte han om du ber om det! :) husk at det er mye som fremdeles kan skje fremover, så du får nok mest sannsynlig beskjed om å vente å se noen måneder til. Hva er det med venstre siden du ikke er fornøyd med? Tror du har sagt det tidligere, men jeg husker ikke helt. Ripling har jeg hørt kan "forsvinne" når innleggene dropper osv. At slik de ligger nå får du ripling, men siden det er så tidlig så kan de flytte seg/endre seg og ikke ha ripling lenger! Men aner ikke om dette stemmer da, leste det tidligere i denne tråden et sted tror jeg det var :fnise:

Skrevet

Ikke meningen å blande meg inn i deres tråd her, men jeg opererte meg i Bodø bare fire dager siden. Superfornøyd med pk og alt ved klinikken! Anbefales!

Er glad for alle som vil svare meg =)

Så bra da=) Var det en norsk lege? var du på flere konsultasjoner? Tok det lang tid for å få operasjons time? Har du noen tips til meg. Hva jeg bør tenke på, spørre? Ha med meg dit?

Skrevet

Hvor mye la du inn og la du inn over el under muskel?

Tar mer en gjerne i mot bilder😉

Sorry! Glemte det helt vekk... har ikke bildene her akkurat nå. Men skal prøve å huske det i morra :)

Jeg la inn 330cc / 345cc under muskel.

Skrevet (endret)

ÅJa da så! Du får sikkert møte han om du ber om det! :) husk at det er mye som fremdeles kan skje fremover, så du får nok mest sannsynlig beskjed om å vente å se noen måneder til. Hva er det med venstre siden du ikke er fornøyd med? Tror du har sagt det tidligere, men jeg husker ikke helt. Ripling har jeg hørt kan "forsvinne" når innleggene dropper osv. At slik de ligger nå får du ripling, men siden det er så tidlig så kan de flytte seg/endre seg og ikke ha ripling lenger! Men aner ikke om dette stemmer da, leste det tidligere i denne tråden et sted tror jeg det var :fnise:

Det var planlagt at jeg skulle ta et løft på venstre side + forminsking av arola siden den på venstre var litt større pga mer løs hud, slik at begge brystene skulle bli like. Men dette fant han ut under operasjonen at dette ikke var nødvendig, noe jeg absolutt ser det er. Ikke med løftet, men forminsking av arolaen.

Mine innlegg "kan ikke" droppe, de er lagt over muskelen (har jeg hørt siden de er lagt over) Han mente jeg hadde nok vev til dette. Jeg er veldig tynn og spinkel, så dette overrasket litt, men han mente nå dette.

Endret av Moshi
Skrevet (endret)

Er glad for alle som vil svare meg =)

Så bra da=) Var det en norsk lege? var du på flere konsultasjoner? Tok det lang tid for å få operasjons time? Har du noen tips til meg. Hva jeg bør tenke på, spørre? Ha med meg dit?

Jeg var bare på en konsultasjonstime. Legen het Dr.Alberius og var svensk og en erfaren kirurg. Var på konsultasjonstime i slutten av august og ble operert i nå i første uka av oktober. Fikk velge mellom flere alternative datoer, så det virket å gå fort å få time. Ta med deg bilder av hvordan pupper du liker og ikke liker , ha på deg en litt tight topp ettersom du vil få på deg en sports bh med ulike innlegg i. Videre sier du hvilken str du like best, pk kommer med forslag og informerer om risikoer osv. Følte han visste hva han drev med og var beroliget hele tiden mens jeg var der. Lykke til! 👏👍 Endret av Frazzy
Skrevet (endret)

Hei. bare hyggelig :) Jeg var bare på Teres i Bodø på konsultasjon, fikk time ca 1 mnd etter.. det var den 10 mars. Han som opererte meg var norsk, men han er sluttet (han er i Bergen nå) Kirurgen som har erstattet han er svensk, han var jeg på etterkontroll hos forrige onsdag. Veldig hyggelig herremann.

Jeg og min kirurg drøftet om hvilke proteser og størrelser, han sa han ville legge inn 350cc moderat over muskel, men jeg sa om det var plass til 400cc så ville jeg ha det. Siden jeg hadde nok brystvev fra før så ble det over muskel. Jeg har nå i dag myke naturlige pupper. Men det den nye kirurg sa til meg var at jeg er nå nødt til å bruke BH hele tiden pga store tunge proteser. Det er jo logisk, uten BH så vil huden strekke seg. Jeg kjenner at det er noe tyngde i de.

Mine bryster er helt greie, jeg skal ikke klage. Men man blir noe puppeblind og perfeksjonist til tider. Men man kan ikke bli perfekt :D Jeg ville ikke ha struttepupper, men mer vanlige med litt dropp og fylde :) Det er ingen som har sett at jeg har silikon og det er egentlig helt greit. Arrene har blitt fine og vises mindre og mindre.

Har du mye pupp fra før?

Endret av Ankh Su Namun
Skrevet (endret)

Skal til Oslo om en uke +. så tenker da at jeg kan dra inn til Oslo S. Er det noen klinikker i gåavstand fra Oslo S som dere har å anbefale, så jeg kan dra innom for å få konsultasjon?

Jeg tror ikke det er så mange i gåavstand, men du kan ta t- banen til majorstua og gå til Teres Colosseum. Der ble jeg operert og er veldig fornøyd hittil. Tar kun et kvarter fra Oslo S, til du er fremme ved klinikken, så er lett å finne frem og å komme seg dit :) Endret av frk.tre
Skrevet

Åååå tenkte på en ting sånn dagen før den store D dagen for meg imorgen!!! Kan jeg ikke gå med gensere etterpå??? (Tenkte på dette med og løfte armer og smerter etc) Jeg har heldigvis noen hettejakker med glidelåser men har veldig mange gensere som er mer behagelig og ha på!

Skrevet

Åååå tenkte på en ting sånn dagen før den store D dagen for meg imorgen!!! Kan jeg ikke gå med gensere etterpå??? (Tenkte på dette med og løfte armer og smerter etc) Jeg har heldigvis noen hettejakker med glidelåser men har veldig mange gensere som er mer behagelig og ha på!

Jeg synes ikke det var noe problem å ta på eller av en vid/stor genser, med litt hjelp selvfølgelig. Synes det var verre å skulle ha på hettejakke da jeg måtte strekke armene bakover.

• Liker 1
Skrevet

Bra de har en svensk lege da :P han jeg en gang var hos,var Dansk, forstod ikke en dritt :P haha Bortkastet… :P Har sendt mail til Teres iBodø om å få en konsultasjon. Så da er det bare å vente på å få svar. =) spent =)

Kunne også kanskje tenkt meg 400cc. Men skal prøve med litt ris i de gram`ene, for å se. Men blir nok tungt ja. Å gå m BH hele tiden, må nesten det da =)

Ja jeg har nok pupp, mye som kan fylles ut. Trur nok huden min strekkes fort. Hadde store pupper da jeg var gravid og etter førdsel, skulle tro jeg hadde silikon da. En pleier spurte faktisk om jeg hadde silikon :P

Er det mulig å få sett noen før og etter bilder? Har litt heng på mine pupper etter graviditeten.

Så fint at du er fornøyde med dine nå <3

Vil ha litt faste pupper om det er mulig å få det igjen, men ikke så mye heng =) Vil ha litt fylde oppå puppen og ikke bare under, slik at jeg en skjelden gang kan gå med kjole uten stropper og bh…. Så er spent med hva jeg kan ende opp med :P

(Har funne et bilde som kan være litt likt med og som har en fin fasong etter opr.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...