Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!!

Jeg skal operere brystene mine! Jeg har ulik form og størrelse i liten grad, men vil ordne dette når jeg først skal operere siden det er DET som plager meg mest. Lurer da på om noen av dere vet om det sees på som løft? :P er jo ei ung, ung dame..

eller kan det korrigeres ved å legge inn ulike størrelser?

Hei og velkommen hit!

Størrelser og form kan korrigeres ved å legge inn forskjellige størrelser/profil på protesene :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke så avansert som det høres ut som, må "bare" sy nye folder

Jeg å gleder meg til å legge fra meg innleggene jeg bruker i bh'n nå lurer på hvilken bh str jeg ender med?! Nå bruker jeg innlegg i en 80B, men jeg er egentlig en 80A Jeg er 171høy, og veier 60kg.

Når får du dine etterlengtede pupper da?

Åja hmm! Hehe ja! Du skulle ha 330ml? Du blir vel en stor D eller DD? :O

Jeg skal snart til konsultasjon, stusser litt på hvem jeg skal ringe først, enten Dr. Bugge eller Dr. Ørner, tenkte å ringe imorgen! Jeg fyller ikke 18 før 7. November :o Så på grunn av skolegang så tenker jeg å ta nært juleferien så jeg får fred og ro!

Skrevet

Heihei :)

Har endelig bestemt meg for å legge meg under kniven, etter to barn er jeg helt flat! Bor i Bergen og ser at mange nevner Fana medisinske og Teres Bergen. Noen som har erfaringer med andre klinikker i Bergen? Tenkte jeg skulle gå på noen konsultasjoner før jeg bestemmer meg i hvertfall, kanskje aleris?

Hvordan er det med tanke på garanti hvis det skulle oppstå komplikasjoner? Får man en ny operasjon ved f. Eks kapsling?

Og hvor lenge måtte dere vente for å få operere ? Kunne tenke meg å operere før jul, men det er kanskje litt optimistisk ?

Aleris er den på lagunen eller? Plastik kirurgisk institutt?

Jeg vet Teres Bergen, i løpet av 5 garati år tar kostnadsfritt utskifting av skadede proteser, om det er påvist på MR, utskifting av kapslede proteser (men gjelder bare med samme type, form og størrelse på protese) og fjerner protesene dersom man angrer på operasjonen. Bare dersom man blir gravid så bortfaller utskifting av kapsling og fjerning av protese dersom man angrer.

I tillegg så fikk min venninne for store proteser og fikk strekk merker, dette hjalp de henne med laser kostnadsfritt og, og det er nå helt vekke, så de skal tydeligvis være utrolig hjelpsomme. Bare Dr.Ørner kan opptre litt cocky, men han er utrolig dyktig og kan være litt derfor.

FMS har bare på 3 år, men den gjelder etter graviditet og amming. Så egentlig, om du ikke har tenkt å amme eller bli gravid, så har Teres beste garanti. I tillegg ser jeg ingen skriv om utbytting av protese ved kapsling, noe jeg prøver å finne ut av om de har noe garanti på. FMS har også det samme når det gjelder angring på operasjon og skadede proteser. Dersom du har blødninger eller infeksjoner så ordner de dette kostnadsfritt, men regner med Teres og gjør det samme.

Jeg tenker selv å operere i forkant av jul, og det er fullt mulig. Da jeg sendte mail til FMS og sa jeg ville operere før jul så sa de at jeg bare måtte komme innom i november for konsultasjon, vente tid er vel 1-4 uker på operasjoner. Men hun skrev at Dr. Bugge bare er tilgjengelig uke 50, og 51 om stor pågang.

Skrevet

Heia alle nye og gamle puppedamer!

Mine pupper er nå 4 uker og fire dager gamle :bolledeig: Veldig fornøyd med størrelsen på mine.

Jeg har 400cc delvis under muskel. Jeg er 168 høy og veier 65 kg.

De sitter fremdeles bom fast og er harde. Vel, det venstre ser ut til å slappe mer av! Lurer på om når de skal "fluffe" dvs. slippe og bli myke? Det er enda endel "spreng" og en litt ubehagelig følelse igjen.Det høyre er også vondere og har mer følelse i. Det venstre er fremdeles endel "lam". Vet ikke om hva som er best egentlig? Mye følelse og vondt eller følelsesløs og lam? Siden ingen er like på høyre og venstre side er vel dette vanlig å ha to så forskjellige? Noen med like erfaringer?

Håper de jevner seg i alle fall. Lykke til til alle som skal opereres!

5 uker går fort, nå er det snart av med sports BHèn :transe:

Masse hilsen fra Eva

Hei. Jeg har 400cc moderat over muskel. Jeg er 165 og 60kg. Mine er ekstremt myke og ser veldig naturlige ut. Jeg hadde fra før slappe asymmetriske bryst, har nå større slappe asymmetriske bryst. 7mnd siden operasjon.

Skrevet

Hvor mye la du inn og la du inn over el under muskel?

Tar mer en gjerne i mot bilder

Jeg har gått fra 92cm rundt bryst til 88cm. 7mnd etter op.

Gjest Miss Sofie
Skrevet

Hei hei 😊

Her ligger jeg i ensom majestet halv tre på natta og får ikke sove 😩 I morgen har det gått en uke siden operasjonen - og puppene er steinharde og har rar fasong (dvs masse oppå, og ikke noe fylde under brystvorten) 😔

Er det sånn at de endrer fasong etter hvert? Eller blir de sånn de er nå bare mindre? Uff, de ser ikke ut, og er helt sprengte 😔 det er så ubehagelig med det presset i de og den bh'n jeg har på

Meg er utrolig stram, selv om jeg har byttet til en størrelse større enn jeg fikk og har den på ytterste hakket.

Sukk.. Det gjør vondt. Og jeg får ikke sove :(

Skrevet

Hei hei 😊

Her ligger jeg i ensom majestet halv tre på natta og får ikke sove 😩 I morgen har det gått en uke siden operasjonen - og puppene er steinharde og har rar fasong (dvs masse oppå, og ikke noe fylde under brystvorten) 😔

Er det sånn at de endrer fasong etter hvert? Eller blir de sånn de er nå bare mindre? Uff, de ser ikke ut, og er helt sprengte 😔 det er så ubehagelig med det presset i de og den bh'n jeg har på

Meg er utrolig stram, selv om jeg har byttet til en størrelse større enn jeg fikk og har den på ytterste hakket.

Ikke gøy å høre at du ligger våken midt på natten 😔 Det med fastingen akkurat nå tror jeg ikke du trenger å bekymre deg så grådig mye over! Har trossalt bare gått en uke (gratulerer forresten!🙈), og hos mange kan det ta uker eller måneder før de dropper, og mykheten vil nok komme etterhvert! Har lest at det "endelige" resultatet vil du ikke se før om et halvt år!

Men hvis du er veldig bekymret så er det jo bare å gi PK din en lyd, men huden trenger jo tid til å strekke seg, så det vil bok gå kjempebra med tiden! 😁

Gjest Miss Sofie
Skrevet

Ikke gøy å høre at du ligger våken midt på natten 😔 Det med fastingen akkurat nå tror jeg ikke du trenger å bekymre deg så grådig mye over! Har trossalt bare gått en uke (gratulerer forresten!🙈), og hos mange kan det ta uker eller måneder før de dropper, og mykheten vil nok komme etterhvert! Har lest at det "endelige" resultatet vil du ikke se før om et halvt år!

Men hvis du er veldig bekymret så er det jo bare å gi PK din en lyd, men huden trenger jo tid til å strekke seg, så det vil bok gå kjempebra med tiden! 😁

Tenk at jeg fikk svar midt på natten ❤️ Håper de vil forandre seg altså, men aller mest vil jeg at de skal slutte å være så harde og vonde! Skal på sånn ettersjekk i mrg, så håper på å få litt mer svar da.

Er det lenge siden du opererte? Hvor lenge var du hoven? Nå har jeg gitt opp - nå er de ute av sportsbh'n og ser på verden - den er så vond å ha på at jeg

Må ha 10 mins pause! 😋

Skrevet

Tenk at jeg fikk svar midt på natten ❤️ Håper de vil forandre seg altså, men aller mest vil jeg at de skal slutte å være så harde og vonde! Skal på sånn etter

sjekk i mrg, så håper på å få litt mer svar da.

Er det lenge siden du opererte? Hvor lenge var du hoven? Nå har jeg gitt opp - nå er de ute av sportsbh'n og ser på verden - den er så vond å ha på at jeg

Må ha 10 mins pause! 😋

Heheh bare hyggelig 🙈❤️ Ja forstår jeg godt, men den dagen de blir myke og gode så er nok disse dagene verdt det! Ja du får spørre i vei!

Jeg har ikke operert 😱

Men skal operere i år, må komme meg til konsultasjoner asap!

Har bare lest meg sider opp og sider ned på alt som har med silliboobs å gjøre så føles nesten ut som om at jeg har operert 😂🙈

Hahahah ja la de få ta en titt på verden 😍

Gjest Miss Sofie
Skrevet

Det høres ut som om du har tenkt nøye igjennom det og lest deg opp bra på info 😊 ingen ting som stopper deg i å dra på konsultasjon vel 😃 bare å bestille! Har du planlagt å operere i år?

Ja, de var ute å så verden i 5 mins - kjentes ut som om de gnagde seg ut derifra 😩 Enda jeg tok en brukbar dose smertestillende for et par timer siden. Liker ikke at de er SÅ hovne 😔 litt bekymra faktisk - bra jeg har time i mrg!

Nå skal jeg gi det et forsøk til. Det med å sove altså. Har første dag på jobb i mrg - det blir nice 💅 🙈

Takk for trøstende midt-på-natta ord 😘 Hold meg oppdatert på om du drar på konsultasjon a ☺️

Skrevet

Det høres ut som om du har tenkt nøye igjennom det og lest deg opp bra på info 😊 ingen ting som stopper deg i å dra på konsultasjon vel 😃 bare å bestille! Har du planlagt å operere i år?

Ja, de var ute å så verden i 5 mins - kjentes ut som om de gnagde seg ut derifra 😩 Enda jeg tok en brukbar dose smertestillende for et par timer siden. Liker ikke at de er SÅ hovne 😔 litt bekymra faktisk - bra jeg har time i mrg!

Nå skal jeg gi det et forsøk til. Det med å sove altså. Har første dag på jobb i mrg - det blir nice 💅 🙈

Takk for trøstende midt-på-natta ord 😘 Hold meg oppdatert på om du drar på konsultasjon a ☺️

Hehe ja! Ville nok aldri i verden brukt 40 000 på noe jeg har tenkt lite på. Jeg har ikke reist på konsultasjon for fyller faktisk ikke 18 før 7.november, født sent på året😥 Har sendt litt Mailer da, men ja, tenkt grådig nøye gjennom, og mams har jo tatt operasjon selv i tillegg til nese og øyelokk, så hun forstår også, så det er veldig godt å vite.

Målet er å operere rett før jul, så er nok det det blir med mindre klinikken tuller seg 🙈 skal ta å ringe teres imorgen 💃🎉

Hehe ja du får ta å hvile deg, lykke til på jobb! Og lykke til på konsultasjon, du må fortelle hvordan det går 😁

Skrevet

Hei.

Har i mange år kunne tenkt med nye pupper. Men har bare blitt med tanken. Og har vært på en konsultasjon for mange år siden…. Ble bare med det.

Når har jeg fått et barn, å puppene mine ble helt ødelagt. Nå har jeg hengepupper på ca 3-4 cm…. Å er ikke nå fint… hadde faste små pupper før. Nå er de slappe og små, å holder seg dårlig på innsiden av BH`en…

:-S

I tillegg har jeg lagt på meg noen kg som ikke er så enkelt å få vekk… var før graviditeten 57-58 kg , nå er jeg 66kg :( er 168 cm. I går målte jeg BH størrelsen fra en nettside som viser 80A. (men har brukt cubus BH hele tiden med str 75B)

Skal jo ha flere barn, men det blir ikke før om noen år til enda… Vet ikke hva som er lurt å gjøre i forhold til det?

Må jeg kanskje ha brystløft? også syns jeg at areolene er blitt veldig store, når huden ble strekket….

Nærmeste for operasjon for meg blir Bodø. Vet bare om en plass der, Teres klinikken.

Skrevet

Skal til Oslo om en uke +…. så tenker da at jeg kan dra inn til Oslo S…. Er det noen klinikker i gåavstand fra Oslo S som dere har å anbefale, så jeg kan dra innom for å få konsultasjon?

Gjest Gjest_Kalia
Skrevet

Jeg opererte hos dr. Ørner for 10 dager siden, kjempe fornøgd! :D

Det kan vel ikke stemme :fnise: opererte ikke du deg omtrent 4 dager før meg? Jeg er hvert fall 14 dager post op i dag, så du må jo være 18 eller noe haha! Eller er det jeg som surrer helt ekstremt nå??

Skrevet

Har enda et spørsmål til dere! Noen som vet om klinikkene har regler mot å operere dersom du går på antidepressiva? Noen som har erfaringer med dette?

Skrevet

Hei hei 😊

Hei!

Har du lagt under muskel?

I så fall kan jeg trøste deg med at mine var sånn også. Puppene var skikkelig deformerte. Nå etter 5 uker ser de veldig bra ut. :)

Bruker du nedpressbånd? I så fall er det for å dytte protesene nedover. Da endrer det seg, slik at du får pupp nedenfor brystvorten også.

Gjest Miss Sofie
Skrevet (endret)

Hei!

Har du lagt under muskel?

I så fall kan jeg trøste deg med at mine var sånn også. Puppene var skikkelig deformerte. Nå etter 5 uker ser de veldig bra ut. :)

Bruker du nedpressbånd? I så fall er det for å dytte protesene nedover. Da endrer det seg, slik at du får pupp nedenfor brystvorten også.

Ja, under muskel, anatomiske 350 cc. Det var fint å høre 😃 for jeg er ganske bekymra nå for at de er som de er! Bruker nedpressbånd ja - men så tenker jeg at kanskje jeg ikke har det stramt nok, så strammer jeg det litt, men det gjør så vondt at da løsner jeg det igjen, haha 😂

Vet jo at de liksom slår seg mer til ro etterhvert, men hvis ikke de kommer seg mere ned så blir det stygg fasong på de!

Var du hoven i 5 uker? Jeg er så utålmodig! 🙈 jeg vil ha fine pupper NU!

Endret av Miss Sofie
Skrevet

Nei, den største hevelsen gikk bort før det hadde gått 5 uker, men de er fortsatt ikke 100%. Den høyre (med mest kranglete og stram muskel pluss hevelse) sitter fortsatt bittelitt høyere opp en den venstre. Jeg bruker nedpressbånd enda. Til torsdag har jeg brukt det i 6 uker. Og skal slutte med det!! :D

Skrevet (endret)

Jeg har gått fra 92cm rundt bryst til 88cm. 7mnd etter op.

Ja,Okay. La du under eller over? Endret av My1
Gjest Miss Sofie
Skrevet

Nei, den største hevelsen gikk bort før det hadde gått 5 uker, men de er fortsatt ikke 100%. Den høyre (med mest kranglete og stram muskel pluss hevelse) sitter fortsatt bittelitt høyere opp en den venstre. Jeg bruker nedpressbånd enda. Til torsdag har jeg brukt det i 6 uker. Og skal slutte med det!! :D

Jiszes - har du gått med det i 6 uker!! Det er jo pyton 😳 kan tenke meg du gleder deg til å kvitt jævelskapen 😉 👍

Fikk også beskjed om dette med stram muskel. Kirurgen kom inn til meg etter operasjonen og sa han var overrasket over at jeg hadde så stramme muskler i og med jeg var så gammal 😂😂 han mente jeg kom til å føle meg overkjørt en stund og det har han jammenmeg hatt rett i!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...