mims Skrevet 11. oktober 2014 #33761 Skrevet 11. oktober 2014 Heisann Jeg skal opereres av Dr Bugge nå kommende onsdag, var på konsultasjon for ikke så lenge siden og jeg gleder meg ihjel til den dagen. Han er bare helt super og er virkelig flink på det han gjør. Fikk se masse før og etterbilder av både bryst operasjoner og mageoperasjoner! Kommer oppdatering her etter operasjonen og tiden etter Er det bryst du skal ta hos han? Vet du omtrent hva pris han tar for bryst forstørring?
Frazzy Skrevet 12. oktober 2014 #33762 Skrevet 12. oktober 2014 Ok, i ettermiddag har jeg lov å dusje for første gang etter operasjonen.. Har sett så fram til å dusje, men nå gruer jeg meg..😱 Har jo ikke hatt av toppen siden jeg kom fra klinikken, og er så redd for st det skal gjøre så vondt. Hvordan var det første gang når dere dusjet? Hvilke hensyn må jeg ta? Vet jeg skal ta av bandasjen, men la teipen være igjen, men er det noe ellers?
Ankh Su Namun Skrevet 12. oktober 2014 #33763 Skrevet 12. oktober 2014 Det gikk kjempe bra Mye bedre enn forventet Så bra! Gratulerer med nye pupper, man blir et nytt menneske 1
Boobjobgirl Skrevet 12. oktober 2014 #33764 Skrevet 12. oktober 2014 Er det bryst du skal ta hos han? Vet du omtrent hva pris han tar for bryst forstørring? Jeg skal ha både implantat og løft og dette koster 89 500 kr!
Scorp80 Skrevet 12. oktober 2014 #33765 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg skal ha både implantat og løft og dette koster 89 500 kr! Oj for en pris 😱 1
Scorp80 Skrevet 12. oktober 2014 #33766 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg er forresten ny her 😊 Jeg er 34år, 2 barn, og skal legge inn silikon 21.november 😊 1
Boobjobgirl Skrevet 12. oktober 2014 #33767 Skrevet 12. oktober 2014 Oj for en pris Nei det var ikke billig, men jeg tenker som så så at dette er en superflink kirurg som er omtalt både her og i Sverige så det blir verdt resultatet :D
mims Skrevet 12. oktober 2014 #33768 Skrevet 12. oktober 2014 Nei det var ikke billig, men jeg tenker som så så at dette er en superflink kirurg som er omtalt både her og i Sverige så det blir verdt resultatet :D Har han fortalt deg noe om garatien, vet du om denne gjelder kapsling? Står mellom han og Dr. Ørner på Teres, men har egentlig veldig lyst til å bli operert av Bugge selvom veninner har anbefalt Ørner og sier de hjelper med alt på klinikken. Hittil står Teres høyest fordi de har garanti som gjelder med kapsling! Vet ikke hvem jeg skal velgeeee
mims Skrevet 12. oktober 2014 #33769 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg er forresten ny her Jeg er 34år, 2 barn, og skal legge inn silikon 21.november Velkommen! Og gratulerer med operasjons dato! Hvormye har du tenkt å operere inn, og under eller over muskel?
Scorp80 Skrevet 12. oktober 2014 #33770 Skrevet 12. oktober 2014 Velkommen! Og gratulerer med operasjons dato! Hvormye har du tenkt å operere inn, og under eller over muskel? Takk 😊 Jeg skal legge inn runde proteser, pga jeg er helt flat, så må ha volum oppe også. Skal prøve å legge over muskel, men hvis det er for mye arrdannelse fra løft, så legger han under muskelen hvis han ikke får til over.. Planen er 330gram, men etter å ha lest masse her inne så lurer jeg på om jeg skal spørre om litt til 😜 Jeg har ikke brystfolder under brystene nå, er helt slett etter løft i 2012, så di må rekonstruere og lage nye brystfolder på meg samtidig, spent på resultatet 😁
Ankh Su Namun Skrevet 12. oktober 2014 #33771 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg skal ha både implantat og løft og dette koster 89 500 kr! Det var ekstremt billig.. Nei fy fader for en pris altså. Hva er det som koster som himla mye :O Tar du ut gammel protese og erstatter med ny pluss løft?
mims Skrevet 12. oktober 2014 #33772 Skrevet 12. oktober 2014 Takk Jeg skal legge inn runde proteser, pga jeg er helt flat, så må ha volum oppe også. Skal prøve å legge over muskel, men hvis det er for mye arrdannelse fra løft, så legger han under muskelen hvis han ikke får til over.. Planen er 330gram, men etter å ha lest masse her inne så lurer jeg på om jeg skal spørre om litt til Jeg har ikke brystfolder under brystene nå, er helt slett etter løft i 2012, så di må rekonstruere og lage nye brystfolder på meg samtidig, spent på resultatet Hørtes avansert ut, men hørtes ut som om at resultatet kommer til å bli kjempe bra da! Blir godt å få litt fyll, gleder meg til det endelig kan bli min tur å slippe å gå rundt med skum pupper og endelig ha ekte
mims Skrevet 12. oktober 2014 #33773 Skrevet 12. oktober 2014 Det var ekstremt billig.. Nei fy fader for en pris altså. Hva er det som koster som himla mye :O Tar du ut gammel protese og erstatter med ny pluss løft? Har nok også mye med at hun bruker Dr. Bugge, kjent og etterspurt kirurg = more money!
Scorp80 Skrevet 12. oktober 2014 #33774 Skrevet 12. oktober 2014 Hørtes avansert ut, men hørtes ut som om at resultatet kommer til å bli kjempe bra da! Blir godt å få litt fyll, gleder meg til det endelig kan bli min tur å slippe å gå rundt med skum pupper og endelig ha ekte Er ikke så avansert som det høres ut som, må "bare" sy nye folder 😉 Jeg å gleder meg til å legge fra meg innleggene jeg bruker i bh'n nå 😊 lurer på hvilken bh str jeg ender med?! Nå bruker jeg innlegg i en 80B, men jeg er egentlig en 80A 😖 Jeg er 171høy, og veier 60kg. Når får du dine etterlengtede pupper da? 😊
Eva Plomme Skrevet 12. oktober 2014 #33775 Skrevet 12. oktober 2014 Heia alle nye og gamle puppedamer! Mine pupper er nå 4 uker og fire dager gamle Veldig fornøyd med størrelsen på mine. Jeg har 400cc delvis under muskel. Jeg er 168 høy og veier 65 kg. De sitter fremdeles bom fast og er harde. Vel, det venstre ser ut til å slappe mer av! Lurer på om når de skal "fluffe" dvs. slippe og bli myke? Det er enda endel "spreng" og en litt ubehagelig følelse igjen.Det høyre er også vondere og har mer følelse i. Det venstre er fremdeles endel "lam". Vet ikke om hva som er best egentlig? Mye følelse og vondt eller følelsesløs og lam? Siden ingen er like på høyre og venstre side er vel dette vanlig å ha to så forskjellige? Noen med like erfaringer? Håper de jevner seg i alle fall. Lykke til til alle som skal opereres! 5 uker går fort, nå er det snart av med sports BHèn Masse hilsen fra Eva 1
Rediken Skrevet 12. oktober 2014 #33776 Skrevet 12. oktober 2014 Heihei Har endelig bestemt meg for å legge meg under kniven, etter to barn er jeg helt flat! Bor i Bergen og ser at mange nevner Fana medisinske og Teres Bergen. Noen som har erfaringer med andre klinikker i Bergen? Tenkte jeg skulle gå på noen konsultasjoner før jeg bestemmer meg i hvertfall, kanskje aleris? Hvordan er det med tanke på garanti hvis det skulle oppstå komplikasjoner? Får man en ny operasjon ved f. Eks kapsling? Og hvor lenge måtte dere vente for å få operere ? Kunne tenke meg å operere før jul, men det er kanskje litt optimistisk ?
Butterfly_m Skrevet 12. oktober 2014 #33777 Skrevet 12. oktober 2014 Noen som har bilder fra dagene/uke etter op og fra Ca 6mnd/1 år etter op? Er spent på hvor mye puppene krymper etter hvert😱 Jeg har fra dagene etter og ca 5.5mnd etter om ønskelig. Hehe Vil ikke si de har krympet noe særlig altså..!
boobs Skrevet 12. oktober 2014 #33778 Skrevet 12. oktober 2014 Hei!! Jeg skal operere brystene mine! Jeg har ulik form og størrelse i liten grad, men vil ordne dette når jeg først skal operere siden det er DET som plager meg mest. Lurer da på om noen av dere vet om det sees på som løft? er jo ei ung, ung dame.. eller kan det korrigeres ved å legge inn ulike størrelser?
Moshi Skrevet 12. oktober 2014 #33779 Skrevet 12. oktober 2014 Har han fortalt deg noe om garatien, vet du om denne gjelder kapsling? Står mellom han og Dr. Ørner på Teres, men har egentlig veldig lyst til å bli operert av Bugge selvom veninner har anbefalt Ørner og sier de hjelper med alt på klinikken. Hittil står Teres høyest fordi de har garanti som gjelder med kapsling! Vet ikke hvem jeg skal velgeeee Jeg opererte hos dr. Ørner for 10 dager siden, kjempe fornøgd! :D
My1 Skrevet 12. oktober 2014 #33780 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg har fra dagene etter og ca 5.5mnd etter om ønskelig. Hehe Vil ikke si de har krympet noe særlig altså..! Hvor mye la du inn og la du inn over el under muskel? Tar mer en gjerne i mot bilder😉
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå