Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til dere som har barn: hva sier dere til barna ved en slik operasjon? Jeg vil jo ikke at skal gå på skolen/bhg og si at mamma har fått nye pupper...og det gjør de vel om man sier det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til dere som har barn: hva sier dere til barna ved en slik operasjon? Jeg vil jo ikke at skal gå på skolen/bhg og si at mamma har fått nye pupper...og det gjør de vel om man sier det?

Fortalte bare at mamma hadde aua og dei fikk sjå teipen, og den mellomste sa berre at mamma har au på magen og den eldste bryr ikke seg.Den siste er 5 mnd så trenger ikke bekymre meg :)

Skrevet

Da er jeg ferdig

Det ble lagt inn anatomisk protese 330 cc, moderat pluss profil under muskel, snittet ble i folden.

Paracet som smertelindring, da jeg reagerte på to andre preparater som jeg fikk på resept. Ellers er jeg veldig støl, får ikke til å røre så mye på meg. Gleder meg til å lurkikke på puppene

• Liker 2
Skrevet

Gratulerer med overstått operasjon cheeky :D Håper du får lite smerter i dagene som kommer :)

Skrevet

Da er jeg ferdig

Det ble lagt inn anatomisk protese 330 cc, moderat pluss profil under muskel, snittet ble i folden.

Paracet som smertelindring, da jeg reagerte på to andre preparater som jeg fikk på resept. Ellers er jeg veldig støl, får ikke til å røre så mye på meg. Gleder meg til å lurkikke på puppene

Gratulerer!!! Jeg skal i morgen!!!

Dere som har gjort dette; vasket dere håret også med hibiscrub? Ødelegger det fargen i farget hår???

Skrevet (endret)

Dere som har gjort dette; vasket dere håret også med hibiscrub? Ødelegger det fargen i farget hår???

Nei, fikk beskjed om å ikke vaske håret, kun ansiktet, kroppen og spesielt brystpartiet. Håret blir visstnok ekstremt tørt av hibiscrub, så det er nok ikke bra for farget hår. Endret av frk.tre
  • Liker 1
Skrevet

Hei på dere bobis jenter!!

Ja, da var jeg opperert og har fått de fine og flotte puppene😝

Op. gikk knirkefritt og nå over et døgn etter er jeg i knakende fin form.

Trodde det skulle bli vondere og verre.

Endelig ferdig, nå er det bare å vente på at puppene skal normalisere seg😉

Ble 325 gram runde og høy profil....

Ser ut for at det kommer til å kle kroppen min👍👍

• Liker 3
Skrevet

Hva betyr det tallet i den grønne ruten øverst i et innlegg?

Skrevet

Hei, gikk det bra gjennom operasjonen? :)

Det gikk kjempe bra😉

Mye bedre enn forventet👍

• Liker 1
Skrevet

Håret ble vasket med vanlig shampoo:-)

Skrevet

Gratulerer med overstått operasjon cheeky :D Håper du får lite smerter i dagene som kommer :)

Takk for det! :)

Håper jeg får meg en god natt søvn!

Skrevet

GRATULERER både til Cheeky og My1!! Og tusen takk for oppdatering og kom gjerne med full OP beskrivelse når dere orker :)

Jeg har full nedtelling, tenk neste onsdag er jeg ferdig operert og har fått mine etterlengtede pupper!

Gooood bedring videre til dere nyopererte!

Gjest Gjest_Kalia
Skrevet

Da er jeg ferdig

Gratulerer med overstått til dere begge :D :D håper dagene fremover ikke har alt for mye smerte!

Hva betyr det tallet i den grønne ruten øverst i et innlegg?

Mener du der det står null til vanlig med en pil opp ved siden av? Når det står et tall inni ruten blir den grønn, og tallet inni ruten betyr hvor mange som har trykket på Pilen/liker innlegget :)

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer med overstått til dere begge :D :D håper dagene fremover ikke har alt for mye smerte!

Mener du der det står null til vanlig med en pil opp ved siden av? Når det står et tall inni ruten blir den grønn, og tallet inni ruten betyr hvor mange som har trykket på Pilen/liker innlegget :)

Oki takk for svar😉

Var det jeg trodde at det betydde, men var ikke sikker😝😉

• Liker 1
Skrevet

Går fortsatt bra her.

Ikke de smertene som jeg hadde forventet.

Klarer å gjøre det meste selv.

Når jeg har litt vondt, eller vondt er det ikke i grund... Men når jeg kjenner noe, kjennes det ut som om at jeg har sjikkelig melkespreng med litt trenings stølhet😉

Ønsker dere alle som nå snart skal oppereres lykke til😉

• Liker 1
Skrevet

Går fortsatt bra her.

Ikke de smertene som jeg hadde forventet.

Klarer å gjøre det meste selv.

Når jeg har litt vondt, eller vondt er det ikke i grund... Men når jeg kjenner noe, kjennes det ut som om at jeg har sjikkelig melkespreng med litt trenings stølhet

Ønsker dere alle som nå snart skal oppereres lykke til

Åååå for en lettelse og høre, at det ikke er så gale for deg <3

Teeeeenk neste onsdag er det min tur!!

La de implantatene over muskelen eller under hos deg?

Skrevet

Da er jeg ferdig jeg også! Alt har gått bra- de verste smertene hos meg fireløpig sitter mellom skulderbladene faktisk. Takk og pris for at jeg investerte i Kid sitt kampanjetilbud disse dager: hotellputer (70x100cm) KANONBRA!!! Det bør som avtalt; 290 gram under muskel, høy profil. Akkurat nå ser jeg ut som en blanding mellom en jente i full pubertet og Madonna sine "Like a virgin"- pupper. Hihi...

• Liker 1
Gjest Miss Sofie
Skrevet

Hei dere,

Har hatt det ganske vondt siste tiden, men nå har jeg løfta opp sportsbhen sånn st såret er i friluft - Herrejesus så deilig det var! All smerte forsvant! Den kanten i bånn har rullet seg inn og presset på såret og det har gjort så ulidelig vondt!

Lurer på å sove sånn her i natt - med den ene siden brettet opp :/ kan det gjøre noen skade tro? 3 dgr siden operasjon nå :)

Skrevet

Åååå for en lettelse og høre, at det ikke er så gale for deg <3

Teeeeenk neste onsdag er det min tur!!

La de implantatene over muskelen eller under hos deg?

Ønsker deg lykketill på onsdag😉

Implantatene ble lagt under muskel.

Hvilken planer er det for deg?

• Liker 1
Skrevet

Hei :) skreiv her inne litt før sommerferien, men var da usikker på valget mitt om eg skulle ta steget eller ikkje... Har nå bestemt meg for å bestille konsultasjons timer hos colusseum i Stavanger, er litt nervøs for å snakke med han da eg har hørt han ikkje er så hyggelig å snakke med 😱 så tenkte eg kolibri klinikken og colusseum i Bergen 😊 noen som har noen erfaringer med disse ? 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...