Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nå 3 måneder siden min OP. Jeg bruker alltid bh (bortsett fra når jeg sover), det er bare sånn jeg alltid har gjort det og er vandt med så fortsetter. Bruker mye sportsbh siden jeg ikke finner så mange i 65D/70C uten spiler (ingen i 65 faktisk).

Men nå skal jeg ut på byen og vil ha på singlett med spagettistropper og litt spesiell form så bh under blir ikke pent. Kan jeg gå uten? Eller er det veldig fy?

Skrevet

Dere som har bestilt denne bh-en http://www.timarco.com/se/sport-bh/sport-bh/abecita-kimberly-soft-sports-bra-?colID=056

Bestilte dere den i etterkant av operasjonen? Målte dere over brystene og fikk cup str fra det (selv om de er hovne)?

Vurderer å bestille en slik for å ha noe å bytte med? Noen med erfaringer?

Hmmm den så veldig behagelig ut og var fin i tillegg! Så jeg håper du får svar så jeg vet til jeg skal opereres :D

Gjest Gjest_Kalia
Skrevet (endret)

Dere som har bestilt denne bh-en http://www.timarco.com/se/sport-bh/sport-bh/abecita-kimberly-soft-sports-bra-?colID=056

Bestilte dere den i etterkant av operasjonen? Målte dere over brystene og fikk cup str fra det (selv om de er hovne)?

Hihi var jeg som la den ut :) Jeg var fremdeles så hoven over brystet st jeg orket ikke måle! Men den jeg fikk på klinikken var en 75C, jeg bruker vanligvis 65, så gikk ned til 70, og opp til D, så 70D. Håper det passer :) bestilte min forrige uke, men har ikke kommet enda... Var omtrent 70b før, så 70d høres riktig ut hvert fall!

Edit: syntes forresten de størrelsene på siden deres var veldig rare!! Om jeg skulle hatt 65 rundt måtte jeg hatt en 65E og om 70 rundt så en 70C! Ligger midt mellom målene deres for 65/70. Skal oppdatere om hvordan den passer når jeg får den :)

Endret av Kalia
Skrevet

Jeg var en liten A og antok jeg ble en C med 300cc. Den passer i hvertfall. :)

• Liker 1
Skrevet

Huff da, kjedelig å høre at du er misfornøyd,:/ Men puppene er jo ikke "ferdig" enda, så det kan jo være resultatet blir bedre etterhvert? Hvorfor tok han ikke løftet og forminskiningen under operasjonen? Og er det noe du skal få gjort i ettertid?

Han mente det ikke var nødvending, og at en evnt kunne gjøre det senere. Puppene er forsåvidt ikke forskjellig i str, men det ser sånn ut mtp at arolaen på venstre side er større, så da ser den ut som den "henger" mer siden arolaen går lenger "ned" på brystet om du skjønner

Skrevet (endret)

Denne bhn er helt himmelsk og kurerte smertene jeg hadde av bhn jeg fikk hos klinikken. Jeg målte meg etter operasjonen og 70 D er helt perfekt :D Endret av Moshi
Skrevet

Jeg var en liten A og antok jeg ble en C med 300cc. Den passer i hvertfall. :)

Målte du eller antok du bare? Stemte målet rundt under brystet? 70/75 etc..

• Liker 1
Skrevet

Denne bhn er helt himmelsk og kurerte smertene jeg hadde av bhn jeg fikk hos klinikken. Jeg målte meg etter operasjonen og 70 D er helt perfekt :D

Når kunne du begynne å bruke denne framfor den fra klinikken?

Blir puppene finere i denne? Hører det ser så stygt ut utenpå genser med den fra klinikken...

Skrevet

Målte du eller antok du bare? Stemte målet rundt under brystet? 70/75 etc..

Jeg tok det jeg hadde fra før, altså 75.

Skrevet

Blir puppene finere i denne? Hører det ser så stygt ut utenpå genser med den fra klinikken...

Jeg fikk den ganske kjapt, så 5 dager etter operasjonen fikk jeg den og tok den i bruk. Mye finere pupper i den jah enn bestemor bhn en får på klinikken :P

Skrevet

Jeg fikk ikke bh på klinikken, så tok den med da bandasjen ble fjernet og den ble godkjent av pk. Hadde min på fra dag 1.

Skrevet

Jeg fikk ikke bh på klinikken, så tok den med da bandasjen ble fjernet og den ble godkjent av pk. Hadde min på fra dag 1.

Åja, har man ikke på denne fra operasjonsdagen? Er man surret inn i bandasjer når man drar fra klinikken? Hvor lenge må den i så fall være på før den fjernes og drar man da tilbake på klinikken og så gjør de det? Har man ikke på nedpressbåndet heller i denne perioden? Hm...er visst ikke helt inne på alt dette...😁😔

Skrevet

Da er det snart min tur

Jeg skal møte på klinikken kl 0730, ny dusjet og fastende. Gruver ikke, men regner med at det kommer noen sommerfugler i morgen tidlig

My1 hvordan har det gått med deg i dag?☺️

Skrevet

Åja, har man ikke på denne fra operasjonsdagen? Er man surret inn i bandasjer når man drar fra klinikken? Hvor lenge må den i så fall være på før den fjernes og drar man da tilbake på klinikken og så gjør de det? Har man ikke på nedpressbåndet heller i denne perioden? Hm...er visst ikke helt inne på alt dette...😁😔

Der jeg opererte har man bare bandasje ja. Kommer på kontroll etter en eller to dager, tar av bandasje og fikk på sportsbh og nedpressbånd. Da sjekket hun også hevelser og at alt så ok ut! :)

Skrevet

Jeg fikk ikke bandasje, kun sydd igjen sårene, teipe og bhn :-) Jeg var tilbake dagen etter siden jeg var langveisfra og skal inn neste fredag 3 uker post op for å fjerne stingene :)

Skrevet (endret)

Det er nå 3 måneder siden min OP. Jeg bruker alltid bh (bortsett fra når jeg sover), det er bare sånn jeg alltid har gjort det og er vandt med så fortsetter. Bruker mye sportsbh siden jeg ikke finner så mange i 65D/70C uten spiler (ingen i 65 faktisk).

Men nå skal jeg ut på byen og vil ha på singlett med spagettistropper og litt spesiell form så bh under blir ikke pent. Kan jeg gå uten? Eller er det veldig fy?

Kanskje du kan bruke en bandeau bh for en kveld (bedre enn ingenting). Tror ikke jeg ville hatt noe problem med å gjøre det en kveld etter tre måneder :-p

PS. Ta en titt på figleaves.com de har spilefrie bh ned til 60 (=28 i uk) rundt (velg filter på størrelse). Har bestilt noe derfra for en uke siden, men ikke fått det enda så vet ikke noe om leveringstid etc 😊

Endret av amatøør
Skrevet

På Colosseum på Majorstuen våknet jeg med bandasje, sportsbh og nedpressbånd etter operasjonen :) Jeg fjernet bandasjen selv på dag 4 og fikk dusjet. Stingene mine løser seg opp selv og jeg trenger ikke å dra tilbake på kontroll før 6 måneder etter op.

Skrevet

Var du fornøyd med klinikken?

Hei, gikk det bra gjennom operasjonen? :)

Skrevet (endret)

Ikke før 15:30...

Men for min del helt perfekt

Skal kjøre opp til Bodø så slipper å starte så voldsomt tidlig

Hei, gikk det bra i dag? Jeg var på teres i går i 17:45 på 6mnd sjekk :)

Btw.. jeg har 400cc moderat over muskel. BH størrelse i dag er 70H/75G

Endret av Ankh Su Namun

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...