Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg skal operere i morgen, men det står ikke noe i papirene mine om hva jeg skal gjøre i forkant. Jeg har hibiscrub fra før, og vurderer å dusje med det i mrg før jeg drar - men kan jeg ha på meg deo? Jeg kan ikke gå uten i 4 dager vel? 😳

Synes denne linken ga masse god info

: http://www.fanamedisinske.no/behandlinger/plastikkirurgi/brystforstorrelse/brystforstorrelse-steg-for-steg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det blir sikkert bra! Du har mye å glede deg til, selv om det er litt ventetid :)

Jeg ble operert 18.september, to og en halv uke siden. 235 anatomiske under muskel, jeg er ikke så stor, 170cm og 52kg. Så synes puppene fortsatt er litt store, men tror ikke all hevelse har gått bort enda.

Gratulerer så mye:) var det den størrelsen dere avtalte på forhånd?

Jeg er litt bekymret for å få for store, men den bekymringen minket da samboeren min viste støtte og forståelse. Gleder meg veldig!

Gjest Miss Sofie
Skrevet

Hos meg står det at jeg må skrubbe med hibiscrub kvelden før og på selve operasjonsdagen. I tillegg må jeg ta to tabletter azitromax )forebyggende antibiotika) kvelden før og en samme morgen. I tillegg må jeg ha nyvasket sengetøy klart på senga til jeg kommer hjem og ha på helt nyvaskede klær både etter første og andre hibiscrub vask.

Er det så ulikt fra klinikk til klinikk??

Tydeligvis :/

Hos meg står det bare "pasienten møter fastende" under fanen "før operasjon".

Har ikke tenkt på dette med sengetøy - men det skal jeg fikse, sikkert lurt.

Takk for gode tips, fint å ha noen å spørre 😘

Skrevet

Gratulerer så mye:) var det den størrelsen dere avtalte på forhånd?

Jeg er litt bekymret for å få for store, men den bekymringen minket da samboeren min viste støtte og forståelse. Gleder meg veldig!

Takk :) Ja, vi hadde avtalt det på forhånd :) jeg fikk valget mellom 180, 215 og 235, så da gikk jeg for 235, etter å ha lest her inne at mange angrer på at de ikke la inn mer.

Jeg tror 255 blir fint på deg og når en først skal forstørre puppene ville ihvertfall jeg ha litt størrelse på de :)

Skrevet

Takk :) Ja, vi hadde avtalt det på forhånd :) jeg fikk valget mellom 180, 215 og 235, så da gikk jeg for 235, etter å ha lest her inne at mange angrer på at de ikke la inn mer.

Jeg tror 255 blir fint på deg og når en først skal forstørre puppene ville ihvertfall jeg ha litt størrelse på de :)

PK foreslo kun 255 og forklarte nøye hvorfor. Ser veldig bra ut med ristesten i alle fall. Alle klær passer, det ser bare bedre ut:)

Må være herlig å være ferdig!:)

Skrevet

Åja da skjønner jeg ☺️ de bruker natrelle og jeg betalte rundt 33.000 til sammen 😃

Det er jo bra 😁 Oi da er jo det faktisk billigere å reise med fly til Oslo og ta på Fornebu enn å ta hos han her i Bergen 😳 Hmm, får gruble litt på dette da 🙈

Skrevet

ÅÅÅÅÅ jeg kjenner jeg begynner og bli spent nå :) bare knappe 9 dager igjen til den 15 Oktober og jeg skal under kniven ;)
Forresten ang vasking med hibiscrub så fikk jeg den beskjeden på Fana: Vask kroppen kvelden før og samme dag som Operasjonen og nytt sengetøy på. Og ja rene klær etter vask selvsagt :)

Har hentet ut alle medisiner så jeg er klar! Men tror jeg snakker med Kirurgen om str når jeg kommer dit, han snakket om 400 men jeg vil gjerne ha ca 450 for det kommer til og passe meg det også, er redd for og angre på at det blir for lite med 400...men han er superflink så jeg skal høre med han, mener han annet så hører jeg på han :)

Skrevet

Nokka spent no... I morgen blir det større pupper på meg😉

• Liker 1
Gjest Gjest_Kalia
Skrevet

Nokka spent no... I morgen blir det større pupper på meg😉

Spennende :D :D når på dagen har du op??

Skrevet

Spennende :D :D når på dagen har du op??

Ikke før 15:30...

Men for min del helt perfekt😉

Skal kjøre opp til Bodø så slipper å starte så voldsomt tidlig😉

Skrevet

Litt over 5 mnd siden min operasjon nå.. og her i helga fikk jeg endelig surra meg til å bli målt hos Change.

Og er en 65H. H for holy shit?! Haha. Egentlig 60I men siden de omtrent har null BHer i den størrelsen så 65H. Kunne også bruke 70G om nødvendig, visst. Da det var få i 65H også.

(Er forøverig 171 cm. 55kg. Hadde det jeg trodde var 70B/75A før OP. La inn 330/345 cc runde, under muskel)

Hvor kjøper man fine BHer nå hen da?! Tips mottas med takk. :P

Skrevet

Men for min del helt perfekt

Skal kjøre opp til Bodø så slipper å starte så voldsomt tidlig

LYKKE til idag My1!! Krysser fingre for at alt går bra med deg og kom gjerne med en oppdatering til oss ventende når du orker :)

Gjest Gjest_Kalia
Skrevet

Men for min del helt perfekt😉

Skal kjøre opp til Bodø så slipper å starte så voldsomt tidlig😉

Jeg hadde op kl 15, syntes det var ganske greit jeg også, men kom ikke inn før halv 5 da! Du må oppdatere når du orker etter op :) :)

Skrevet

LYKKE til idag My1!! Krysser fingre for at alt går bra med deg og kom gjerne med en oppdatering til oss ventende når du orker :)

Skal oppdatere deg/dere😉

P.s er ikke før i morgen at jeg skal op😉

Skrevet

Skal oppdatere deg/dere

P.s er ikke før i morgen at jeg skal op

hehehe så det nå at jeg hadde blingset på datoen ja :) Men lykke til imorgen istedenfor hehe :D

Gjest Gjest_Kalia
Skrevet

Noen som vet når man kan bgeynne å løfte armene over hodet? Står i brevet mitt at spesielt den første uken skal jeg være forsiktig med å bevege armene, og holde de inntil kroppen om jeg skal bære noe! Men om jeg ikke skal bære noe da, kan jeg løfte de da for eksempel, så lenge det ikke gjør vondt så klart da! Tør ikke gjøre det enda, men tenkte kanskje etter to uker,står jo også i skrivet at etter en uke kan man leve som normalt!

I dag er puppene mine en uke gamle :)

Skrevet

Nokka spent no... I morgen blir det større pupper på meg

Lykke til :)

Skrevet

Lykke til :)

Takk takk

Er veldig spent på hvor "store" de blir og resultatet

Håper at jeg ikke blir så innmari "invalid" i dagene etter

Skrevet

Er fortsatt skikkelig skikkelig missfornøgd med venstre pupp, men er ikke så rart den er så annerledes mtp utgangspunktet før operasjonen. Syns det var trist at kirurgen ombestemte seg å ikke tok løftet og "forminsking" av arolaen under operasjonen, tror resultatet hadde blitt finere og ikke minst likere!

Skrevet

Er fortsatt skikkelig skikkelig missfornøgd med venstre pupp, men er ikke så rart den er så annerledes mtp utgangspunktet før operasjonen. Syns det var trist at kirurgen ombestemte seg å ikke tok løftet og "forminsking" av arolaen under operasjonen, tror resultatet hadde blitt finere og ikke minst likere!

Huff da, kjedelig å høre at du er misfornøyd,:/ Men puppene er jo ikke "ferdig" enda, så det kan jo være resultatet blir bedre etterhvert? Hvorfor tok han ikke løftet og forminskiningen under operasjonen? Og er det noe du skal få gjort i ettertid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...