Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Gjest Miss Sofie
Skrevet

Ja, da er det jo bare noe de må informere om at KAN skje. Det går helt sikkert kjempebra!!! Så spennende at dus skal i morgen!!! Husk å ta før-bilder!! Gledes til oppdatering! Masse lykke til i morgen!!!👍👍

Ja, jeg får ta før bilder i kveld 😃😃 tusen takk! Er så spent at jeg går bare rundt meg sjøl i dag 😂😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

420 faktisk :) så ble vi enige om 400, men på operasjonsdagen så anbefalte han meg om å gå litt ned i størrelse, så da hørte jeg på han! Jeg var veldig tydelig på at jeg ikke var redd for å se litt operert ut og ønsket meg store pupper liksom 😁 tror man blir veldig puppeblind da, alle venninner synes de er store så, hehe 😃

Åja forstår! Hahah jaa, men så lenge man føler det er sånn som forventet og er fornøyd så spiller jo det ingenting ikke hva andre syntes 🙈

Var det lenge siden du opererte? 😋

Skrevet (endret)

dobbelpost

Endret av cheyenne
Skrevet

Åja forstår! Hahah jaa, men så lenge man føler det er sånn som forventet og er fornøyd så spiller jo det ingenting ikke hva andre syntes 🙈

Var det lenge siden du opererte? 😋

Nettopp 😃 jeg opererte 19 juni, så 3 og en halv måned siden ca da :) har dessverre fått litt rippling, men det regnet jeg nesten med å få, og så lenge det ikke synes eller blir mye verre så plager det meg ikke 😁😁 har enda ikke fått følelsen tilbake ovenfor arret, men det kommer vel etterhvert 🙊 helt fantastisk følelse og gå å kjøpe fine store bher!!!! Hahah 🙈

Skrevet

Nettopp 😃 jeg opererte 19 juni, så 3 og en halv måned siden ca da :) har dessverre fått litt rippling, men det regnet jeg nesten med å få, og så lenge det ikke synes eller blir mye verre så plager det meg ikke 😁😁 har enda ikke fått følelsen tilbake ovenfor arret, men det kommer vel etterhvert 🙊 helt fantastisk følelse og gå å kjøpe fine store bher!!!! Hahah 🙈

Åhh ja, er jo ingen vits å stresse med det om det ikke er noe som plager deg sinnsykt mye. hva er ripling egentlig? Har lest folk ha det men har ikke lest meg helt opp då det selv 🙈

Misunner deg sånn! Gleder meg sånn til å ha nye pupper altså!!!

Er det enkelt å finne bh størrelsen din eller må man bare på change og sånn?

Er jo i grunn vanskelig å finne 65 over alt men om du kan bruke 70 noe fra h&m elns?

Skrevet (endret)

Åhh ja, er jo ingen vits å stresse med det om det ikke er noe som plager deg sinnsykt mye. hva er ripling egentlig? Har lest folk ha det men har ikke lest meg helt opp då det selv 🙈

Misunner deg sånn! Gleder meg sånn til å ha nye pupper altså!!!

Er det enkelt å finne bh størrelsen din eller må man bare på change og sånn?

Er jo i grunn vanskelig å finne 65 over alt men om du kan bruke 70 noe fra h&m elns?

Rippling er når man kan føle eller se silikonen:) kan komme av litt forskjellig, men er veldig vanlig å få det i en eller annen grad. Spesielt vi som legger over muskel og velger litt store proteser 🙈 det er ikke farlig heldigvis! 😁 jaaa det er vanskelig! Har egentlig blitt målt til 60F/H hos change, men damen der sa at jeg kunne bruke 65 siden 60 var umulig å få tak i i vanlige klesskjeder. Men 65 er kjempe vanskelig det og 😩 så har kjøpt en i 70, selvom det blir for bredt rundt 😁 så det er vel det eneste kjipe med store pupper, det finnes veldig få fine bher! Kan bestille på nett og slikt da, så man får jo tak i størrelsen sin ☺️ Skjønner du gleder deg! Gjorde ikke annet enn å lese på forum og følge andre som hadde operert på insta osv 😁 man blir gal, haha 😃 Endret av cheyenne
Skrevet

Rippling er når man kan føle eller se silikonen:) kan komme av litt forskjellig, men er veldig vanlig å få det i en eller annen grad. Spesielt vi som legger over muskel og velger litt store proteser 🙈 det er ikke farlig heldigvis! 😁 jaaa det er vanskelig! Har egentlig blitt målt til 60F/H hos change, men damen der sa at jeg kunne bruke 65 siden 60 var umulig å få tak i i vanlige klesskjeder. Men 65 er kjempe vanskelig det og 😩 så har kjøpt en i 70, selvom det blir for bredt rundt 😁 så det er vel det eneste kjipe med store pupper, det finnes veldig få fine bher! Kan bestille på nett og slikt da, så man får jo tak i størrelsen sin ☺️ Skjønner du gleder deg! Gjorde ikke annet enn å lese på forum og følge andre som hadde operert på insta osv 😁 man blir gal, haha 😃

Åja det er jo ikke såå ille det, trodde det var bobler i pupper eller noe jeg! Hahah

Hørtes litt avansert ut det 😔 Men jeg er ikke sånn som liker så utrolige avanserte bh'er heller så skal nok gå greit! Men får no bare prøve på protester og se hva jeg syntes går best med kroppen min, og kanskje legge på 50 mer enn utganspunktet 🙈 har ikke telling på hvor mye jeg har lest om silikon, er nok hvertfall over 24 timer hahha, leser på skolen og sånn 22-3 på natten 😂 burde roe meg litt 🙊

Skrevet

Åja det er jo ikke såå ille det, trodde det var bobler i pupper eller noe jeg! Hahah

Hørtes litt avansert ut det 😔 Men jeg er ikke sånn som liker så utrolige avanserte bh'er heller så skal nok gå greit! Men får no bare prøve på protester og se hva jeg syntes går best med kroppen min, og kanskje legge på 50 mer enn utganspunktet 🙈 har ikke telling på hvor mye jeg har lest om silikon, er nok hvertfall over 24 timer hahha, leser på skolen og sånn 22-3 på natten 😂 burde roe meg litt 🙊

Haha bobler faktisk! Nei men det kan kjennes litt bølgete ut når man stryker over på sidene når man bøyer seg langt frem 🙈 du finner jo alltids en bh i riktig størrelse! 😃 du burde dra på fornebuklinikken og spør etter Pål Schistad, han har også operert Sophie Elise, hu bloggern vet du ☺️ Tror alle unge jenter blir sendt til han egentlig, for han skjønte med en gang at jeg var ei som ville ha store pupper, tok vel 1 minutt før han fant frem en protese og sa at den kom til å bli fin 🙊 så han kan virkelig greiene sine 😂 haha samme gjorde jeg, på skolen, bussen, i bursdager, på fest osv... Ikke bra 🙊

Skrevet

420 faktisk :) så ble vi enige om 400, men på operasjonsdagen så anbefalte han meg om å gå litt ned i størrelse, så da hørte jeg på han! Jeg var veldig tydelig på at jeg ikke var redd for å se litt operert ut og ønsket meg store pupper liksom 😁 tror man blir veldig puppeblind da, alle venninner synes de er store så, hehe 😃

Kan du sende instaen din til meg også?😊

Skrevet

Heisann!

Jeg skal opereres på torsdag og lurer på om hvilke klær msn kan bruke første ukene etter op. Er det noen plagg dere har funnet mer praktiske enn andre? Ønsker tips.. Er det slik at den bh' en de første ukene gjør at det ser veldig stygt ut utpå klær? Gode tips og alternative "godkjente" bh-er å anbefale som kan tas i bruk?

Skrevet

Haha bobler faktisk! Nei men det kan kjennes litt bølgete ut når man stryker over på sidene når man bøyer seg langt frem du finner jo alltids en bh i riktig størrelse! du burde dra på fornebuklinikken og spør etter Pål Schistad, han har også operert Sophie Elise, hu bloggern vet du ☺️ Tror alle unge jenter blir sendt til han egentlig, for han skjønte med en gang at jeg var ei som ville ha store pupper, tok vel 1 minutt før han fant frem en protese og sa at den kom til å bli fin så han kan virkelig greiene sine haha samme gjorde jeg, på skolen, bussen, i bursdager, på fest osv... Ikke bra

Hahah åja, ja da skjønner jeg litt mer Ja skulle ønske jeg kunne blitt operert på Fornebu Klinikken, men er litt vanskelig med tanke på at jeg bor i Bergen og har skole vil ikke akkurat vente til neste sommer med og ta! Men har funnet en ganske flink kirurg som pendler Bergen-Oslo fordi han er så etterspurt, men han er jo litt dyrere enn folk flest. Men det gjør jo ikke noe om man blir mye mer sikker på at alt blir bra hahaha effektiv han da! hahaha jaa, var på fest i går/inatt, var kanskje litt mye på mobilen i forhold til de andre hvormye betalte du for å ta hos han da? Og vet du hva proteser de bruker, altså merke

Skrevet

Heisann!

Jeg skal opereres på torsdag og lurer på om hvilke klær msn kan bruke første ukene etter op. Er det noen plagg dere har funnet mer praktiske enn andre? Ønsker tips.. Er det slik at den bh' en de første ukene gjør at det ser veldig stygt ut utpå klær? Gode tips og alternative "godkjente" bh-er å anbefale som kan tas i bruk?

Jeg har ikke operert selv da, men utifra det jeg har hørt vil det jo være gunstig å ha med noe løst som er lett og ta på, da man kan få litt i overkant vondt eller ubehag av å løfte armene over hodet. Så noe med knepping fremme som en hettegenser med sin vil jo være veldig lett og behagelig.

Gjest Miss Sofie
Skrevet

Hei :)

Jeg skal operere i morgen, men det står ikke noe i papirene mine om hva jeg skal gjøre i forkant. Jeg har hibiscrub fra før, og vurderer å dusje med det i mrg før jeg drar - men kan jeg ha på meg deo? Jeg kan ikke gå uten i 4 dager vel? 😳

Skrevet

Nå er jeg så lettet! Jeg har skrevet her inne tidligere om min frustrasjon i forbindelse med min kjære samboers manglende støtte. Han har vært sterkt i mot denne planlagte operasjonen og jeg har vært alvorlig bekymret for hvordan det ville gå.

Nå har vi snakket sammen og han har heldigvis endret syn. Han synes fortsatt at jeg ikke trenger det (utrolig nok siden jeg teknisk sett er helt flat.) Men han kommer til å hjelpe meg og støtte så godt han kan. Det er helt fantastisk og nå gleder jeg meg enda mer!

Jeg har bestilt operasjonsdato til 5.01.15 på Fornebuklinikken med Dr Barstad, men må endre den til noe senere pga endringer i jobben /potensiell ny jobb.

Nå er det ingenting å grue seg til:))

Skrevet

Jeg skal operere i morgen, men det står ikke noe i papirene mine om hva jeg skal gjøre i forkant. Jeg har hibiscrub fra før, og vurderer å dusje med det i mrg før jeg drar - men kan jeg ha på meg deo? Jeg kan ikke gå uten i 4 dager vel? 😳

Har du ikke fått noe informasjon på forhånd? :/

Jeg skulle dusje med hibiscrub på operasjonsdagen og ikke bruke noe fuktighetskrem, makeup eller deodorant. Også skulle jeg ta 2x paracet 2 timer før operasjonen.

Jeg vasket meg under armene og tok på deodorant når jeg var tilbake på hotellet :)

Skrevet

Nå er jeg så lettet! Jeg har skrevet her inne tidligere om min frustrasjon i forbindelse med min kjære samboers manglende støtte. Han har vært sterkt i mot denne planlagte operasjonen og jeg har vært alvorlig bekymret for hvordan det ville gå.

Nå har vi snakket sammen og han har heldigvis endret syn. Han synes fortsatt at jeg ikke trenger det (utrolig nok siden jeg teknisk sett er helt flat.) Men han kommer til å hjelpe meg og støtte så godt han kan. Det er helt fantastisk og nå gleder jeg meg enda mer!

Jeg har bestilt operasjonsdato til 5.01.15 på Fornebuklinikken med Dr Barstad, men må endre den til noe senere pga endringer i jobben /potensiell ny jobb.

Nå er det ingenting å grue seg til:))

Så bra at han har endret mening! :) Jeg tror mange menn er fornøyde med oss slik vi er, men i bunn og grunn handler det om hvordan vi føler oss.

Så jeg er glad på dine vegne og gratulerer med fastsatt dato :) Hvor mye skal du legge inn?

Skrevet

Så bra at han har endret mening! :) Jeg tror mange menn er fornøyde med oss slik vi er, men i bunn og grunn handler det om hvordan vi føler oss.

Så jeg er glad på dine vegne og gratulerer med fastsatt dato :) Hvor mye skal du legge inn?

Tusen takk for det:) jeg skal få lagt inn 255 anatomisk under muskel. Er 170 og 58 kg ujevnt fordelt utover. Kommer til å se mer balansert ut med pupper;)

Venter du også på operasjon?

Skrevet

Hos meg står det at jeg må skrubbe med hibiscrub kvelden før og på selve operasjonsdagen. I tillegg må jeg ta to tabletter azitromax )forebyggende antibiotika) kvelden før og en samme morgen. I tillegg må jeg ha nyvasket sengetøy klart på senga til jeg kommer hjem og ha på helt nyvaskede klær både etter første og andre hibiscrub vask.

Er det så ulikt fra klinikk til klinikk??

Skrevet

Hahah åja, ja da skjønner jeg litt mer Ja skulle ønske jeg kunne blitt operert på Fornebu Klinikken, men er litt vanskelig med tanke på at jeg bor i Bergen og har skole vil ikke akkurat vente til neste sommer med og ta! Men har funnet en ganske flink kirurg som pendler Bergen-Oslo fordi han er så etterspurt, men han er jo litt dyrere enn folk flest. Men det gjør jo ikke noe om man blir mye mer sikker på at alt blir bra hahaha effektiv han da! hahaha jaa, var på fest i går/inatt, var kanskje litt mye på mobilen i forhold til de andre hvormye betalte du for å ta hos han da? Og vet du hva proteser de bruker, altså merke

Åja da skjønner jeg ☺️ de bruker natrelle og jeg betalte rundt 33.000 til sammen 😃

Skrevet

Tusen takk for det:) jeg skal få lagt inn 255 anatomisk under muskel. Er 170 og 58 kg ujevnt fordelt utover. Kommer til å se mer balansert ut med pupper;)

Venter du også på operasjon?

Ja, det blir sikkert bra! Du har mye å glede deg til, selv om det er litt ventetid :)

Jeg ble operert 18.september, to og en halv uke siden. 235 anatomiske under muskel, jeg er ikke så stor, 170cm og 52kg. Så synes puppene fortsatt er litt store, men tror ikke all hevelse har gått bort enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...