frk.tre Skrevet 4. oktober 2014 #33601 Skrevet 4. oktober 2014 Det jeg også har hørt. Men er noen som legger over muskel som også trenger det... Tror det er forskjell på hvilken lege som har op. I samme farten... Hvor lenge ca. går man med nedpressbpnd? Ja, det er forskjellig praksis. Jeg skulle kun bruke det i 7 dager. Men det er veldig varierende, jeg har lest at noen må bruke det i 6 uker :O 1
My1 Skrevet 4. oktober 2014 #33602 Skrevet 4. oktober 2014 Ja, det er forskjellig praksis. Jeg skulle kun bruke det i 7 dager. Men det er veldig varierende, jeg har lest at noen må bruke det i 6 uker :O Håper jeg ikke trenger det båndet så lenge som 6uker😲😲
frk.tre Skrevet 4. oktober 2014 #33603 Skrevet 4. oktober 2014 Håper jeg ikke trenger det båndet så lenge som 6uker😲😲 Nei, du får håpe at du slipper å ha det så lenge! Jeg synes ikke det var så ille å ha det på, men det er nesten umulig å skule det under klær, så jeg gikk med skjerf de dagene jeg var på forelesning.
kristinen Skrevet 4. oktober 2014 #33604 Skrevet 4. oktober 2014 Da har jeg vært på konsultasjon, og det gikk strålende! :D Jeg var hos Lars Haukeland, og han vet virkelig hva han driver med, kjempehyggelig var han også Jeg ble først anbefalt 325, men så ble vi til slutt enige om 385 under muskel. Jeg hadde et veldig godt ugangspunkt sa han, og det var betryggende å høre. Jeg er ganske normal i høyde og vekt, men har noe brede skuldre, som gjør at 385 vil passe meg bra Helt merkelig opplevelse å se sine egne pupper så mye større på 3D maskinen, skjønner jo at det ikke er akkurat sånn det blir, men morsomt å se sånn ca hva jeg kan forvente meg. Ville ikke ta av meg sportsbhen med innlegg da jeg var ferdig, haha! Den 28.oktober skal jeg opereres, og jeg gleder meg SÅ mye
frk.tre Skrevet 4. oktober 2014 #33605 Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Da har jeg vært på konsultasjon, og det gikk strålende! :D Jeg var hos Lars Haukeland, og han vet virkelig hva han driver med, kjempehyggelig var han også Jeg ble først anbefalt 325, men så ble vi til slutt enige om 385 under muskel. Jeg hadde et veldig godt ugangspunkt sa han, og det var betryggende å høre. Jeg er ganske normal i høyde og vekt, men har noe brede skuldre, som gjør at 385 vil passe meg bra Helt merkelig opplevelse å se sine egne pupper så mye større på 3D maskinen, skjønner jo at det ikke er akkurat sånn det blir, men morsomt å se sånn ca hva jeg kan forvente meg. Ville ikke ta av meg sportsbhen med innlegg da jeg var ferdig, haha! Den 28.oktober skal jeg opereres, og jeg gleder meg SÅ mye Så bra du var fornøyd med han Skjønner at du gleder deg! Ble dere enige om runde eller anatomiske? Og skal du fortsatt på den andre konsultasjon selv om du har fått time? Endret 4. oktober 2014 av frk.tre
kristinen Skrevet 4. oktober 2014 #33606 Skrevet 4. oktober 2014 Så bra du var fornøyd med han Skjønner at du gleder deg! Ble dere enige om runde eller anatomiske? Og skal du fortsatt på den andre konsultasjon selv om du har fått time? Det blir runde Jeg har nok fylde på undersiden, så han mente runde ville gi meg best resultat. Det var det jeg ville ha også, så jeg er fornyd med det. Jeg tror nok jeg avbestiller den andre konsultasjonen - alt føltes så riktig idag, så jeg tror det bare vil være bortkastet tid å dra til en annen klinikk
camillaqueen Skrevet 4. oktober 2014 #33607 Skrevet 4. oktober 2014 Vanligvis ikke Mest vanlig å må ha det når det når man tar under muskel. Ok. Takk for svar. Da vet jeg det 😊 Vet noen om man må bruke sportsbh som dekker hele brystet? Altså kan man bruke etterhvert en som viser litt kløft ?😂😳
frk.tre Skrevet 4. oktober 2014 #33608 Skrevet 4. oktober 2014 Ok. Takk for svar. Da vet jeg det Vet noen om man må bruke sportsbh som dekker hele brystet? Altså kan man bruke etterhvert en som viser litt kløft ? Jeg fikk sportsbh fra klinikken, med hekter og åpning foran, med den er det mulig å se litt kløft Så lenge den er stram og holder puppene på plass, så skulle ikke det vært et problem å bruke en som ikke dekker hele brystpartiet etter hver
Moshi Skrevet 4. oktober 2014 #33609 Skrevet 4. oktober 2014 Som nyoperert; hvor ofte skifter dere teipen?
Bordbrikke Skrevet 4. oktober 2014 #33610 Skrevet 4. oktober 2014 Som nyoperert; hvor ofte skifter dere teipen? En gang i uken.
Moshi Skrevet 4. oktober 2014 #33611 Skrevet 4. oktober 2014 En gang i uken. Var det jeg trodde/mente at kirurgen sa da jeg var der, men på skrivet står det annenhver dag eller 2-3 ganger i uken
Bordbrikke Skrevet 4. oktober 2014 #33612 Skrevet 4. oktober 2014 Var det jeg trodde/mente at kirurgen sa da jeg var der, men på skrivet står det annenhver dag eller 2-3 ganger i uken På skrivet mitt står det 1-2 ganger i uken, men helst ikke mer. Det er for st arret skal få fred og bli pent. Limrestene kan gjøre noe med arret, men husker ikke helt hva det var akkurat nå.
frk.tre Skrevet 4. oktober 2014 #33613 Skrevet 4. oktober 2014 En gang i uken. Jeg har enda ikke bytta teip, det skal jeg først gjøre når 3 uker er gått siden operasjonen. Og fra da av skal jeg bytte annenhver uke i 9 uker. Synes det er rart at jeg skal bytte så sjeldent i forhold til andre her inne.
Willow24 Skrevet 4. oktober 2014 #33614 Skrevet 4. oktober 2014 Som nyoperert; hvor ofte skifter dere teipen? første skift skulle gjøres når teipen 'falt' av. alså det kunne ta flere uker. etter det skulle det taes hver 14 dag. Synes det er rart at flere skal bytte så ofte da det irriterer såret .
frk.tre Skrevet 4. oktober 2014 #33615 Skrevet 4. oktober 2014 første skift skulle gjøres når teipen 'falt' av. alså det kunne ta flere uker. etter det skulle det taes hver 14 dag. Synes det er rart at flere skal bytte så ofte da det irriterer såret . Pjuh, godt å høre at det er flere som skal bytte sjeldent
Bordbrikke Skrevet 4. oktober 2014 #33616 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg har enda ikke bytta teip, det skal jeg først gjøre når 3 uker er gått siden operasjonen. Og fra da av skal jeg bytte annenhver uke i 9 uker. Synes det er rart at jeg skal bytte så sjeldent i forhold til andre her inne. Nei det er vell fra kirurg til kirurg. Jeg byttet første gang etter 8 dager, så en gang i uken i 3 måneder 😊 Skal dusje uten teipen på hver gang jeg skifter.
Moshi Skrevet 4. oktober 2014 #33617 Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Syns selv at å skifte så ofte som hver annen dag, eller 2-3 ganger i uken høres mye ut, da blir jo såret/arret irritert veldig ofte Endret 4. oktober 2014 av Moshi
camillaqueen Skrevet 4. oktober 2014 #33618 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg fikk sportsbh fra klinikken, med hekter og åpning foran, med den er det mulig å se litt kløft Så lenge den er stram og holder puppene på plass, så skulle ikke det vært et problem å bruke en som ikke dekker hele brystpartiet etter hver Greit å vite hvis man ikke har en fin genser til en anledning men en topp feks 😊
frk.tre Skrevet 4. oktober 2014 #33619 Skrevet 4. oktober 2014 Syns selv at å skifte så ofte som hver annen dag, eller 2-3 ganger i uken høres mye ut, da blir jo såret/arret irritert veldig ofte Ja, men det er vel greit å gjøre det kirurgen har anbefalt Kanskje vi bruker forskjellig teip eller har sydd forskjellig, som kan være med på å bestemme hvor ofte vi skal skifte.
frk.tre Skrevet 4. oktober 2014 #33620 Skrevet 4. oktober 2014 Greit å vite hvis man ikke har en fin genser til en anledning men en topp feks 😊 Stroppene er ofte ganske breie på sportsbhen som gjør det vanskelig å bruke under topper:/ Men det finnes vel forskjellige typer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå