Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tenker å kjøpe den her :) men syntes det er så vanskelig med størrelse, er jo så hoven enda, så tenker å vente litt! Men jeg syntes denne ser veldig bra ut, hsr åpning bak da. Selges også i hvit og i svart! http://www.timarco.com/se/abecita/sport-bh/sport-bh/abecita-kimberly-soft-sports-bra-?colID=056

Ja helt klart, mye heller de puppene her uten følelse, enn de gamle med følelse liksom :P men er vel rart om følelsen forsvinner igjen når jeg har det nå da tenker jeg, men er ikke noe annet å gjøre enn å vente å se.

Edit: så nå at jeg ikke linket til den norske siden, men om man googler den så finner man den :) den er på salg på timarco.no nå!

Fikk bhn i dag, og den var myyyyye bedre enn den fra klinikken!! Passet perfekt, myk og deilig :D Fikk i tillegg finere pupper og utringning av den som er super bonus :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er de i samme alder som mine (5 og 9), blir nok litt slappere service når de kommer tilbake ja :) Men har planlagt å forklare de at jeg har vondt i ryggen, så derfor må de være flinke å hjelpe meg litt.

Veldig spent på om de kommer til å se at jeg har operert! Har du gjort deg opp noen tanker på om du skal fortelle det eller ikke? Jeg har i lang tid passet på at de ikke ser meg helt naken, slik at de kanskje har glemt litt hvordan jeg ser ut, hehe :ler:

Dere andre som har barn og har operert - har de lagt merke til forandringen? Hva har dere sagt til de da?

Jeg kommer ikke til å fortelle barna hva jeg har gjort, ønsker heller ikke at noen andre får vite det.

Skjønner at det kommer for en dag, men så lenge ingen spør så kommer jeg ikke til å annonsere noe :)

Blir nok å bruke en unnskyldning som vondt i magen/ryggen etter jeg kommer hjem. Krysser alt for at jeg kommer meg raskt på beina igjen ;)

Gjest Gjest_Kalia
Skrevet

Fikk bhn i dag, og den var myyyyye bedre enn den fra klinikken!! Passet perfekt, myk og deilig :D Fikk i tillegg finere pupper og utringning av den som er super bonus :D

Den kom raskt!! :D Jeg bestilte på tirsdag og den har ikke blitt sendt enda en gang... Gleder meg til den kommer! Håper den passer :) aner ikke hvilken størrelse jeg trenger, men bestilte i 70D ( :0 ), den jeg fikk fra klinikken er 75c så blir jo samme cup! Men jeg er så ekstremt hoven, til og led på sidene under armene, kroppen står ut liksom! Haha

Skrevet (endret)

Den kom raskt!! :D Jeg bestilte på tirsdag og den har ikke blitt sendt enda en gang... Gleder meg til den kommer! Håper den passer :) aner ikke hvilken størrelse jeg trenger, men bestilte i 70D ( :0 ), den jeg fikk fra klinikken er 75c så blir jo samme cup! Men jeg er så ekstremt hoven, til og led på sidene under armene, kroppen står ut liksom! Haha

Ja, det var godt den kom så jeg slapp å bruke penger på enda en i sentrum siden bhn fra klinikken begynte å bli veldig kritisk. Men fikk ikke rabatt på den :/

Jeg målte brystene og vidda mi, så kom jeg frem til riktig mål :)

Endret av Moshi
Skrevet

Ja, det er vel anbefalt å gå på 3 forskjellige konsultasjoner :)

Jeg er veldig fornøyd hittil, synes bare de er litt for store fortsatt. Det tar vel en stund før de dropper og blir mykere, så det er vel bare å være tålmodig :)

Så spennende! Må være morsomt å følge med på utviklingen :)

Jeg har faktisk fått konsultasjonstime på Fornebuklinikken også, allerede imorgen! Så jeg gleder meg som bare det :)

Gjest Gjest_Kalia
Skrevet

Ja, det var godt den kom så jeg slapp å bruke penger på enda en i sentrum siden bhn fra klinikken begynte å bli veldig kritisk. Men fikk ikke rabatt på den :/

Jeg målte brystene og vidda mi, så kom jeg frem til riktig mål :)

Man måtte kjøpe tre ting for å få rabatt, så jeg kjøpte den pluss to av de billigste tingene :) så da fikk man rabatten! Teit opplegg.. Burde kanskje ha målt jeg også, men er så stiv og stram enda, så orker ikke drive på med slikt!

Har fått dusjet i dag da, det var deilig! :D andre her som har skikkelig pupper under armene?? Altså puppene er ikke der, men jeg er super hoven og kroppen står liksom ut på begge sider under armene? Ser helt tåpelig ut! :fnise:

Skrevet

Man måtte kjøpe tre ting for å få rabatt, så jeg kjøpte den pluss to av de billigste tingene :) så da fikk man rabatten! Teit opplegg.. Burde kanskje ha målt jeg også, men er så stiv og stram enda, så orker ikke drive på med slikt!

Har fått dusjet i dag da, det var deilig! :D andre her som har skikkelig pupper under armene?? Altså puppene er ikke der, men jeg er super hoven og kroppen står liksom ut på begge sider under armene? Ser helt tåpelig ut! :fnise:

Ja jeg hadde også det. Men når hevelsen i puppene forsvant gjorde de også det 😁 Tok vell ca 6 uker eller noe ☺️

Skrevet

Om to uker trenger jeg ikke teipe arrene lenger, hurra! Men jeg vil at de skal være så lite synlige som mulig. De er på undersiden av brystene, men de skjules ikke siden puppene ikke er store nok/henger. Lurte på om jeg skulle teipe litt lenger?

Noen son har brukt/bruker silikonteip og kan fortelle litt om det?

Skrevet

Så spennende! Må være morsomt å følge med på utviklingen :)

Jeg har faktisk fått konsultasjonstime på Fornebuklinikken også, allerede imorgen! Så jeg gleder meg som bare det :)

Ja, morsomt å se forskjell fra dag til dag :)

Har du fått time på en lørdag? Jeg visste ikke de hadde åpent da jeg :O Du må fortelle hva de sier og anbefaler :)

Gjest Gjest_Kalia
Skrevet

Ja jeg hadde også det. Men når hevelsen i puppene forsvant gjorde de også det 😁 Tok vell ca 6 uker eller noe ☺️

Ah bra, nå ble jeg litt lettet! Ser virkelig ikke bra ut!! Er liksom ikke side boob, men at "puppene" fortsetter rundt til under armene liksom.

Samboeren min sin kommentar: "men nå ser det jo hvert fall ut som om du har litt mer former" og han snakket ikke om puppene! takk for den liksom! :fnise: kroppen går jo utover under armene...

Skrevet

Ja, morsomt å se forskjell fra dag til dag :)

Har du fått time på en lørdag? Jeg visste ikke de hadde åpent da jeg :O Du må fortelle hva de sier og anbefaler :)

Jeg tror jeg kommer til å ta bilder hver dag, sånn at jeg ikke blir "blind".

Jeg ble veldig overrasket over at de har konsultasjon på lørdager :O Jeg spurte om de utførte operasjoner da også, men det gjorde de ikke.

Det skal jeg selvfølgelig gjøre :) Gleder meg!

Skrevet

Hei.

Har lest ei stund nå på forumet, og klarte endelig å knotete meg til å registrere meg.

Jeg skal opererest 8.okt.

Jeg er så usikker på om det blir rett str. på meg...

Har ikke så mye pupp igjen etter at jeg har ammet mine to barn.

Jeg er 168 og ca 62kg.

Da jeg var på konsultasjon, fikk jeg beskjed om 280-300 på den ene puppen og 300-320på andre.. Og smal protese..

Noen som er ca disse målene som har lagt inn 300gram??

Pr. i dag så er hele puppen ca 16cm i diameter og fra brystvorten og til ribbein ca 7cm... Altså 7cm høg.

Hufff... Er helt amatør på dette område, har liksom ikke brydd meg så mye.

Usikker på BH størrelsen... Bruker sikkert feil størrelse, etter det jeg har lest her.

Måtte faktisk registrere meg for jeg MÅTTE bare svare deg!!

Jeg har akkurat samme mål som deg ;168cm/62kg og skal opereres dagen etter deg!! Vi må jo bare oppdatere hverandre!!!

Har blitt forespeilet 290-300.

Skrevet

......og nå var det gjort.... Var 80A😳.... Lurer på hva jeg vil bli etter op.??!!!

Skal legge inn ca 300... Er det som er sagt i allefall.

Samme cc som meg, jeg skal også inn med 300!👏

Skrevet

......og nå var det gjort.... Var 80A😳.... Lurer på hva jeg vil bli etter op.??!!!

Skrevet

Gjest Miss Sofie
Skrevet

Jeg har akkurat samme mål som deg ;168cm/62kg og skal opereres dagen etter deg!! Vi må jo bare oppdatere hverandre!!!

Dere er i samme katogori som meg og 😃 jeg skal operere 6. Okt, og er 163 høy og 63 kilo :) jeg er nok litt større enn dere, og skal ha 350 cc, er en 80 a i dag! Hvordan type skal dere legge inn?

Er ikke lenge igjen nå!! 😃😃

Skrevet

Må man ha sånn nedpressbånd(?) når man tar over muskel?? 😁

Skrevet

Må man ha sånn nedpressbånd(?) når man tar over muskel?? 😁

Vanligvis ikke :) Mest vanlig å må ha det når det når man tar under muskel.

Skrevet

Så koselig😉

Vi får oppdater hverandre under veis😉

Nå er datoen for op. endret seg... Skal faktisk opperere en dag tidligere😊. Så på tirsdag får jeg meg større pupper😝😉

Hvor skal du opperert deg?

• Liker 1
Skrevet

Vanligvis ikke :) Mest vanlig å må ha det når det når man tar under muskel.

Det jeg også har hørt. Men er noen som legger over muskel som også trenger det... Tror det er forskjell på hvilken lege som har op.

I samme farten... Hvor lenge ca. går man med nedpressbpnd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...