Moshi Skrevet 1. oktober 2014 #33561 Skrevet 1. oktober 2014 Men kan du ikke bare løsne dem enda mer og trekke hele bh'en nedover slik bhstrikken kommer på nedsiden? Jeg har sikkert misforstått😁 Stroppene er visst på det løseste, så det alternativet gikk ikke. Overlever vell til i morgen så lenge jeg holder meg i ro
Gjest Skrevet 1. oktober 2014 #33562 Skrevet 1. oktober 2014 Hahah ja silikon og russetid blir bra det! Lurer på hvordan det kommer til å gå Hahaha ja, er nesten litt redd for at jeg skal ødelegge de. Men det skjer jo mest sannsynlig ikke hehe
Boobjobgirl Skrevet 1. oktober 2014 #33563 Skrevet 1. oktober 2014 Gøy å høre du skal operere på Fana medisinske! For der vil jeg og! Så du må poste opplevelsen i etterkant! Hvilken lege opererer på deg? heei og ja det lover jeg og gjøre! Det er selve dr Bugge som skal gjøre den og jeg var jo der idag og FOR en mann, han hadde humor heldigvis og DET liker jeg Og samtidig så gjorde han en VELDIG nøye jobb med oppmåling og tegning på brystene mine for og være sikker på at jeg får rett innlegg:)
Moshi Skrevet 1. oktober 2014 #33564 Skrevet 1. oktober 2014 Skifting av teipe i morgen for første gang, er det best å ta den av våt eller tørr?
Gjest Miss Sofie Skrevet 2. oktober 2014 #33565 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg tar ut 3 uker med ferie i etterkant, mannen er hjemme og får styre skuta de dagene jeg trenger for å komme meg. Barna er 5 og 7 år så dem klarer det meste selv, men tror nok de vil merke at "servicen" fra mor ikke er der Det virker som de verste smertene er borte etter en uke, men man vil nok være støl og sår en tid fremover. Det er jo så individuelt hvordan rekonvalesensen er Hoi...kun 1 uke igjen! Om akkurat 1 uke sitter jeg ferdig operert på hotellrommet Veldig rart å tenke på egentlig! Nå er det bare å holde seg frisk Sendte en e-post til klinikken i går kveld med en del spørsmål i forbindelse med operasjonen, og i formiddag ringte det en hyggelig dame å svarte på alle spørsmålene Da er de i samme alder som mine (5 og 9), blir nok litt slappere service når de kommer tilbake ja Men har planlagt å forklare de at jeg har vondt i ryggen, så derfor må de være flinke å hjelpe meg litt. Veldig spent på om de kommer til å se at jeg har operert! Har du gjort deg opp noen tanker på om du skal fortelle det eller ikke? Jeg har i lang tid passet på at de ikke ser meg helt naken, slik at de kanskje har glemt litt hvordan jeg ser ut, hehe Dere andre som har barn og har operert - har de lagt merke til forandringen? Hva har dere sagt til de da?
Moshi Skrevet 2. oktober 2014 #33566 Skrevet 2. oktober 2014 Da er de i samme alder som mine (5 og 9), blir nok litt slappere service når de kommer tilbake ja Men har planlagt å forklare de at jeg har vondt i ryggen, så derfor må de være flinke å hjelpe meg litt. Veldig spent på om de kommer til å se at jeg har operert! Har du gjort deg opp noen tanker på om du skal fortelle det eller ikke? Jeg har i lang tid passet på at de ikke ser meg helt naken, slik at de kanskje har glemt litt hvordan jeg ser ut, hehe Dere andre som har barn og har operert - har de lagt merke til forandringen? Hva har dere sagt til de da? Eneste de legger merke til er at jeg må sitte i ro, og at de ikke kan herje med med/hoppe borti meg osv. De har fått sett sårene med teipe, men vet ikke om selve puppene, da jeg ikke vil hele skolen, bhg osv skal vite om det Mellomste sier bare at mamma har plaster på magen og vil jeg skal bli frisk
amatøør Skrevet 2. oktober 2014 #33567 Skrevet 2. oktober 2014 Da er de i samme alder som mine (5 og 9), blir nok litt slappere service når de kommer tilbake ja Men har planlagt å forklare de at jeg har vondt i ryggen, så derfor må de være flinke å hjelpe meg litt. Veldig spent på om de kommer til å se at jeg har operert! Har du gjort deg opp noen tanker på om du skal fortelle det eller ikke? Jeg har i lang tid passet på at de ikke ser meg helt naken, slik at de kanskje har glemt litt hvordan jeg ser ut, hehe Dere andre som har barn og har operert - har de lagt merke til forandringen? Hva har dere sagt til de da? Jeg har en på 4 og en på 6. Minstejenta pekte på puppen min mens vi leste bok her om dagen og spurte "hva er det der?" Var ikke så mye pupp der før for å si det sånn, så hun har tydeligvis lagt merke til noen endringer. Jeg sa det var en pupp, og så var det greit.. Gutten min på 6 har ikke nevnt noe, men han er opptatt med seg og sitt. Vi har sagt at jeg har vondt i ryggen og armene. Det godtar de, men de spør av og til om hvorfor.. Da har jeg sagt at jeg har båret litt for tungt feil. Nå er jeg fire uker p.o. så nå løfter jeg hun minste om jeg må uten at det gjør vondt.
amatøør Skrevet 2. oktober 2014 #33568 Skrevet 2. oktober 2014 Skifting av teipe i morgen for første gang, er det best å ta den av våt eller tørr? Hvordan har det gått i dag? I skrivet fra Fornebu står det at vi skal ta av teipen tørr før vi går i dusjen. Tror faktisk det er lettere å ta den av tørr, uten at jeg har prøvd noe annet.
cheyenne Skrevet 2. oktober 2014 #33569 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg opererte hos Fornebuklinikken for litt over 3 mnd siden. Veldig fornøyd med dr. Schistad og sykepleierne! Jeg la inn 365 og 345 over muskel i moderat profil. Var en 65b før og er nå 65E/F. De er ikke så store som det høres ut som og ønsker meg allerede større! Skulle egentlig ha 400, men kirurgen ville gå litt ned i størrelse siden det kunne hende de ble litt for tunge på en måte, husker ikke helt hva han sa:p men angrer nå på at jeg ikke gikk det for det:( og jeg er 1.54 og 43 kg, lita med andre ord! De ser ikke store ut i det hele tatt, egentlig veldig passelige, men mye vil ha mer gikk ned to bh størrelser når hevelsen gikk ned, noe som tok nesten fem uker!!! Jeg vurderer faktisk å legge inn mer senere:) mulig jeg venter til jeg er ferdig med barn, men det kan bli en stund til ettersom jeg bare er 19. Lykke til dere som skal operere snart, det er ingenting å grue seg til! Hadde gjort det igjen imorgen :D
mims Skrevet 2. oktober 2014 #33570 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg opererte hos Fornebuklinikken for litt over 3 mnd siden. Veldig fornøyd med dr. Schistad og sykepleierne! Jeg la inn 365 og 345 over muskel i moderat profil. Var en 65b før og er nå 65E/F. De er ikke så store som det høres ut som og ønsker meg allerede større! Skulle egentlig ha 400, men kirurgen ville gå litt ned i størrelse siden det kunne hende de ble litt for tunge på en måte, husker ikke helt hva han sa:p men angrer nå på at jeg ikke gikk det for det:( og jeg er 1.54 og 43 kg, lita med andre ord! De ser ikke store ut i det hele tatt, egentlig veldig passelige, men mye vil ha mer gikk ned to bh størrelser når hevelsen gikk ned, noe som tok nesten fem uker!!! Jeg vurderer faktisk å legge inn mer senere:) mulig jeg venter til jeg er ferdig med barn, men det kan bli en stund til ettersom jeg bare er 19. Lykke til dere som skal operere snart, det er ingenting å grue seg til! Hadde gjort det igjen imorgen :D Gratulerer! Har du før og etter bilde som du vil vise? Har selv 65B og ønsker 65 E/F som du har! Er 4 cm høyere enn deg også, hahah Hvilke profil tok du, og snitt under? 2
Bordbrikke Skrevet 2. oktober 2014 #33571 Skrevet 2. oktober 2014 Skifting av teipe i morgen for første gang, er det best å ta den av våt eller tørr? Jeg dusjet litt, tok dem av, og dusjet enda mer. Men jeg var så redd for at det skulle gjøre vondt (noe det gjorde siden det ene såret spriket litt). Nå er det 12 uker siden og det gjør ikke vondt lenger, men jeg lærte meg raskt at om man drar dem av fra utsiden og inn mot midten av brystkassen kjenner jeg det nesten ikke 😊
Moshi Skrevet 2. oktober 2014 #33572 Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Hvordan har det gått i dag? I skrivet fra Fornebu står det at vi skal ta av teipen tørr før vi går i dusjen. Tror faktisk det er lettere å ta den av tørr, uten at jeg har prøvd noe annet. Det gikk fint og tok av teipen tørr, klarte å den av med litt smerter på midten av puppene, men sårene såg veldig fine ut. Formen er litt bedre i dag etter jeg har vært mer oppe å gått mykje meir, klarte å dusje på egenhand osv Lurer rett og slett på om jeg kan ha fått en form for ligge/sitte sår *tatt bort bildet* Endret 3. oktober 2014 av Moshi
amatøør Skrevet 2. oktober 2014 #33573 Skrevet 2. oktober 2014 Det gikk fint og tok av teipen tørr, klarte å den av med litt smerter på midten av puppene, men sårene såg veldig fine ut. Formen er litt bedre i dag etter jeg har vært mer oppe å gått mykje meir, klarte å dusje på egenhand osv Lurer rett og slett på om jeg kan ha fått en form for ligge/sitte sår Ser veldig fint ut :-) Lurt å være i bevegelse. Jeg hadde egentlig ikke så mye smerter etter operasjonen (annet enn hvis jeg prøvde å løfte, strekke for mye), og jeg var ute på tur fra første dag. Dusjet og vasket håret uten hjelp 4. dag. Etter 5 dager kjørte og leverte jeg barna i barnehagen, smurte matpakker, lagde middag og gjorde lett rydding. Sånn var jeg etter keisersnitt også, og jeg kom meg utrolig raskt. Har troen på at det hjelper å være i bevegelse :-)
kristinen Skrevet 2. oktober 2014 #33574 Skrevet 2. oktober 2014 Hei alle sammen 😊 Da har jeg omsider fått meldt meg inn også! For en fantastisk side, sier jeg bare 😃 Litt om meg: jeg er 25år gammel, 1.65 høy, veier ca 55kg, og er nå en liten 75b. Da er det super pushup det er snakk om. Jeg skal på konsultasjon på Teres Nobel i Oslo, onsdag 15.oktober. Jeg bestemte meg for å ta silikon for 6 år siden, men det har vel aldri vært rette tidspunktet eller passet seg helt økonomisk sett. Men nå er tiden inne, og jeg kan nesten ikke vente 😄 Jeg har lest på meg firkanta (runde...) øyne her inne, sett x antall bilder rundt om på nettet- det hjelper ikke akkurat på tålmodigheten! Er det noen som har operert på denne klinikken, og som har noen erfaringer å komme med? 😊 Jeg har ei venninne som opererte der, og hun er svært fornøyd med absolutt alt. Men jeg er åpen for flere tilbakemeldinger om noen vil dele 😊 Og om det er noen med samme utgangspunkt som meg, enten som har tatt eller skal ta silikon, hadde vært topp å høre fra dere også 😃
Moshi Skrevet 2. oktober 2014 #33575 Skrevet 2. oktober 2014 Hei alle sammen Da har jeg omsider fått meldt meg inn også! For en fantastisk side, sier jeg bare Litt om meg: jeg er 25år gammel, 1.65 høy, veier ca 55kg, og er nå en liten 75b. Da er det super pushup det er snakk om. Jeg skal på konsultasjon på Teres Nobel i Oslo, onsdag 15.oktober. Jeg bestemte meg for å ta silikon for 6 år siden, men det har vel aldri vært rette tidspunktet eller passet seg helt økonomisk sett. Men nå er tiden inne, og jeg kan nesten ikke vente Jeg har lest på meg firkanta (runde...) øyne her inne, sett x antall bilder rundt om på nettet- det hjelper ikke akkurat på tålmodigheten! Er det noen som har operert på denne klinikken, og som har noen erfaringer å komme med? Jeg har ei venninne som opererte der, og hun er svært fornøyd med absolutt alt. Men jeg er åpen for flere tilbakemeldinger om noen vil dele Og om det er noen med samme utgangspunkt som meg, enten som har tatt eller skal ta silikon, hadde vært topp å høre fra dere også Har nesten samme utgangspunkt. Er 168 høy og veier 45 kg. Hadde før en 75 A som jeg ikke fylte ut. Jeg opererte meg på Teres Bergen for 1 uke siden i dag og er veldig fornøyd
frk.tre Skrevet 2. oktober 2014 #33576 Skrevet 2. oktober 2014 Hei alle sammen 😊 Da har jeg omsider fått meldt meg inn også! For en fantastisk side, sier jeg bare 😃 Litt om meg: jeg er 25år gammel, 1.65 høy, veier ca 55kg, og er nå en liten 75b. Da er det super pushup det er snakk om. Jeg skal på konsultasjon på Teres Nobel i Oslo, onsdag 15.oktober. Jeg bestemte meg for å ta silikon for 6 år siden, men det har vel aldri vært rette tidspunktet eller passet seg helt økonomisk sett. Men nå er tiden inne, og jeg kan nesten ikke vente 😄 Jeg har lest på meg firkanta (runde...) øyne her inne, sett x antall bilder rundt om på nettet- det hjelper ikke akkurat på tålmodigheten! Er det noen som har operert på denne klinikken, og som har noen erfaringer å komme med? 😊 Jeg har ei venninne som opererte der, og hun er svært fornøyd med absolutt alt. Men jeg er åpen for flere tilbakemeldinger om noen vil dele 😊 Og om det er noen med samme utgangspunkt som meg, enten som har tatt eller skal ta silikon, hadde vært topp å høre fra dere også 😃 Jeg var på konsultasjon hos Nils Lykke på Teres Nobel i august. Var veldig hyggelig betjening, men følte ikke jeg rakk å spørre om alt og ble ganske usikker på hva Dr.Lykke egentlig mente ville bli fint. Men det var ikke noe press på å skulle bestille time og konsultasjonen var gratis. Jeg endte meg å operere meg på Teres Colosseum i Oslo for to uker siden
kristinen Skrevet 2. oktober 2014 #33577 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg var på konsultasjon hos Nils Lykke på Teres Nobel i august. Var veldig hyggelig betjening, men følte ikke jeg rakk å spørre om alt og ble ganske usikker på hva Dr.Lykke egentlig mente ville bli fint. Men det var ikke noe press på å skulle bestille time og konsultasjonen var gratis. Jeg endte meg å operere meg på Teres Colosseum i Oslo for to uker siden Kanskje lurt å ta konsultasjon et par steder før man bestemmer seg Colosseum har jeg også hørt en del bra om! Håper du et fornøyd med resultatet så langt! Sikkert spennende å følge med på utviklingen.
frk.tre Skrevet 2. oktober 2014 #33578 Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Kanskje lurt å ta konsultasjon et par steder før man bestemmer seg Colosseum har jeg også hørt en del bra om! Håper du et fornøyd med resultatet så langt! Sikkert spennende å følge med på utviklingen. Ja, det er vel anbefalt å gå på 3 forskjellige konsultasjoner Jeg er veldig fornøyd hittil, synes bare de er litt for store fortsatt. Det tar vel en stund før de dropper og blir mykere, så det er vel bare å være tålmodig Endret 2. oktober 2014 av frk.tre
Mollydolly Skrevet 2. oktober 2014 #33579 Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Da er de i samme alder som mine (5 og 9), blir nok litt slappere service når de kommer tilbake ja Men har planlagt å forklare de at jeg har vondt i ryggen, så derfor må de være flinke å hjelpe meg litt. Veldig spent på om de kommer til å se at jeg har operert! Har du gjort deg opp noen tanker på om du skal fortelle det eller ikke? Jeg har i lang tid passet på at de ikke ser meg helt naken, slik at de kanskje har glemt litt hvordan jeg ser ut, hehe Dere andre som har barn og har operert - har de lagt merke til forandringen? Hva har dere sagt til de da? Mine er 2 og 7. Den yngste skjønner det jo ikke, og sier bare "mamma au au" etter at hn så "plastret". Den eldste forklarte jeg før op at jeg skulle fikse litt på puppene, og at det skulle være vår hemmelighet. Han er gutt, så jeg regner uansett ikke med at han løper rundt å snakker med andre om det. Sånt er nok flaut😊 Han så veldig rart på meg da jeg kom hjem etter op, men jeg fikk masse forsiktige koser😊 Endret 2. oktober 2014 av Mollydolly
Gjest Miss Sofie Skrevet 3. oktober 2014 #33580 Skrevet 3. oktober 2014 Mine er 2 og 7. Den yngste skjønner det jo ikke, og sier bare "mamma au au" etter at hn så "plastret". Den eldste forklarte jeg før op at jeg skulle fikse litt på puppene, og at det skulle være vår hemmelighet. Han er gutt, så jeg regner uansett ikke med at han løper rundt å snakker med andre om det. Sånt er nok flaut😊 Han så veldig rart på meg da jeg kom hjem etter op, men jeg fikk masse forsiktige koser😊 Hehe, gutter er gutter 😂 Han kommer nok ikke til å si noe nei! Huff.. veldig spent på hva de sier. Tror nok den eldste kommer til å se det - men men, jeg får finne på noe 😋
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå