Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hahah ja ser den! Har noen måneder på å spare etter operasjon da! :biggrin:

Haha ja, hvis jeg klarer å skaffe jobb! :D

Endret av Chain
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som har operert; har/hadde dere kanten på sportsbhn gnagende rett på såret?

Gjest Gjest_Kalia
Skrevet (endret)

Dere som har operert; har/hadde dere kanten på sportsbhn gnagende rett på såret?

Står i brevet mitt at bh kanten ikke skal gnage på såret, så jeg har den under. Den treffer nederste del av tapen da, men selve såret er høyere oppe.

Endret av Kalia
Skrevet

Nei, strikken er nedenfor såret som det står i informasjonsskrivet. Jeg har heller ikke hatt noe vondt i såret, kun ubehagelig fordi det har klødd. Jeg har sydd med innvendige selvoppløselige sting.

Trekk Bh-en godt ned! Håper det ordner seg! :-)

Skrevet (endret)

Her er den harde kanten på bh`n rett på såret å gnager konstant, kan hende det er derfor jeg har så inni h*elvete vondt i dag :( Driver å drar å løfter på kanten hele tiden, men den detter stadig opp igjen. Stroppene er slakke, så kan ikke slakke de mer for å få den lenger ned heller :( Kanten på bhn "forsvinner" nesten oppover under brystene.

Stingene mine er utvendig, som skal taes om 2 uker, bytting av teipe og tlf konsultasjon i morgen, så dette skal det jammen nevnes!

Endret av Moshi
Skrevet

Her er den harde kanten på bh`n rett på såret å gnager konstant, kan hende det er derfor jeg har så inni h*elvete vondt i dag :( Driver å drar å løfter på kanten hele tiden, men den detter stadig opp igjen. Stroppene er slakke, så kan ikke slakke de mer for å få den lenger ned heller :( Kanten på bhn "forsvinner" nesten oppover under brystene.

Stingene mine er utvendig, som skal taes om 2 uker, bytting av teipe og tlf konsultasjon i morgen, så dette skal det jammen nevnes!

Høres jo veldig ut som den Bh'en enten er alt for liten eller at den er feil type for din kropp. Hvis du fikk den på klinikken bør du få tilsendt en ny som er større eller annen modell synes jeg. Hvis det er veldig plagsomt så tror jeg at jeg hadde løsnet litt på strikken nå og heller strammet den igjen når du skal sove.

Skrevet (endret)

Høres jo veldig ut som den Bh'en enten er alt for liten eller at den er feil type for din kropp. Hvis du fikk den på klinikken bør du få tilsendt en ny som er større eller annen modell synes jeg. Hvis det er veldig plagsomt så tror jeg at jeg hadde løsnet litt på strikken nå og heller strammet den igjen når du skal sove.

Etter operasjonen så skulle jeg få på meg bh. Sykepleieren tok frem først denne, men hun mente den var for stor og at den som var mindre ga bedre støtte, så vi valgte den som var mindre. Dagen etter på kontroll med kirurgen, sa han at den bhn var altfor liten, så fikk den som var større igjen. Men dette her går ikke! Utrigningen er jo oppi halsen min, stroppene er litt løse så de ikke strammer og den kanten har jeg beskrevet.

Er ingen måte å løsne kanten/bhn på annet enn stroppene, bhn er på det ytterste hakket :(

Er livredd for såret/arrene mine jeg nå :( De burde vell sett passformen på bhn i forhold til kroppen min når jeg var der! Kostet jo 450 spenn for dritten!

Endret av Moshi
Skrevet

Haha ja, hvis jeg klarer å skaffe jobb! :D

Hehe, ja vi får håpe på det! Lykke til :biggrin:

Skrevet (endret)

Etter operasjonen så skulle jeg få på meg bh. Sykepleieren tok frem først denne, men hun mente den var for stor og at den som var mindre ga bedre støtte, så vi valgte den som var mindre. Dagen etter på kontroll med kirurgen, sa han at den bhn var altfor liten, så fikk den som var større igjen. Men dette her går ikke! Utrigningen er jo oppi halsen min, stroppene er litt løse så de ikke strammer og den kanten har jeg beskrevet.

Er ingen måte å løsne kanten/bhn på annet enn stroppene, bhn er på det ytterste hakket :(

Er livredd for såret/arrene mine jeg nå :(

Det kommer til å gå bra! Du får høre hva du må gjøre når du snakker med dem i morgen.

Sånn til da, vil det hjelpe å legge noe mellom sår og Bh-strikken kanskje - ren myk bomullsklut eller noe i silke? Tenker det kan hjelpe litt når du skal sove.

Nå vet jeg ikke hvordan BH du har, men jeg løsnet av og til de siste tre hektene nederst på min bh, men nå hadde jeg hekter hele veien fra topp til bunn foran.

Edit: forstår deg sånn at du har stroppene max løse?

Endret av amatøør
Skrevet

Det kommer til å gå bra! Du får høre hva du må gjøre når du snakker med dem i morgen.

Sånn til da, vil det hjelpe å legge noe mellom sår og Bh-strikken kanskje - ren myk bomullsklut eller noe i silke? Tenker det kan hjelpe litt når du skal sove.

Nå vet jeg ikke hvordan BH du har, men jeg løsnet av og til de siste tre hektene nederst på min bh, men nå hadde jeg hekter hele veien fra topp til bunn foran.

Jeg fikk Casall ideal sports bh. Det er ikke et problem å få slappe av/sovet om jeg ligger, slik at bhn ikke gnager. Med en gang jeg er oppe å beveger meg så kollapser jeg. Er kun en vanlig bh hekter bak på bhn, så desverre :(

16191-300901_productpicture_1.png

Skrevet

Nei, stroppene er ikke på det max løse, de er bare løse, så er ikke de som løfter bh kanten oppunder brystene

Skrevet

Men kan du ikke bare løsne dem enda mer og trekke hele bh'en nedover slik bhstrikken kommer på nedsiden? Jeg har sikkert misforstått😁

Skrevet

Hehe, ja vi får håpe på det! Lykke til :biggrin:

Takk! Dette kommer til å bli bra :biggrin:

Skrevet

Men kan du ikke bare løsne dem enda mer og trekke hele bh'en nedover slik bhstrikken kommer på nedsiden? Jeg har sikkert misforstått

Ja, kan såklart gi det et forsøk :)

Skrevet

Heisann :)

Nå er jeg veldig ny her inne men har lest ganske mye av denne tråden men ikke alt for det er mange mange sider :)

Jeg har idag vært på Konsultasjon hos kirurg og dato for operasjon er satt til den 15 Oktober, iiiiik ikke lenge til det :) vi bestemte sammen at det blir både løft og implantat for beste mulige resultat. Jeg var visst litt komplisert, for det var litt kort under brystvorten og ned, og så har jeg en litt høy brystkasse så vi ble enige om at 400 (muligens 420) g skal inn :)

Jeg såg allerede idag at resultatet kommer til og bli superbra! Gleder meg så vannvittig!

Jeg har alltid slitt med selvtilliten når det kommer til brystene mine, og så var jeg veldig stor før, ca 130 kilo ;) Og nå veier jeg 60 ca og er bare 164 cm lang... Og da forsvant det lille jeg hadde av bryst...bare tomme lommer igjen gitt ;)

Men som sagt, NÅ skal det virkelig skje :)

Skal opereres på Fana Medisinske og føler meg VELDIG godt ivaretatt der, for noen mennesker som jobber der <3

Skrevet

Heisann :)

Nå er jeg veldig ny her inne men har lest ganske mye av denne tråden men ikke alt for det er mange mange sider :)

Jeg har idag vært på Konsultasjon hos kirurg og dato for operasjon er satt til den 15 Oktober, iiiiik ikke lenge til det :) vi bestemte sammen at det blir både løft og implantat for beste mulige resultat. Jeg var visst litt komplisert, for det var litt kort under brystvorten og ned, og så har jeg en litt høy brystkasse så vi ble enige om at 400 (muligens 420) g skal inn :)

Jeg såg allerede idag at resultatet kommer til og bli superbra! Gleder meg så vannvittig!

Jeg har alltid slitt med selvtilliten når det kommer til brystene mine, og så var jeg veldig stor før, ca 130 kilo ;) Og nå veier jeg 60 ca og er bare 164 cm lang... Og da forsvant det lille jeg hadde av bryst...bare tomme lommer igjen gitt ;)

Men som sagt, NÅ skal det virkelig skje :)

Skal opereres på Fana Medisinske og føler meg VELDIG godt ivaretatt der, for noen mennesker som jobber der <3

Gøy å høre du skal operere på Fana medisinske! For der vil jeg og! Så du må poste opplevelsen i etterkant! Hvilken lege opererer på deg?

Skrevet

Takk! Dette kommer til å bli bra :biggrin:

Hahah ja silikon og russetid blir bra det! Lurer på hvordan det kommer til å gå :fnise:

Skrevet

Jepp, sender deg bilder om 2 sek. :)

Kan jeg også få se😜

Skrevet

Jepp, sender deg bilder om 2 sek. :)

Kan jeg også få se😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...