Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Nei jeg følte resultatet blei akkurat sånn som jeg ville ha det. Ikke for små og heller ikke for store. Noen dager før operasjonen så sendte jeg melding å lurte på om jeg kunne få større. Da fikk jeg svar at det blir sånn som vi har avtalt, og det er jeg så glad for. :P Har forresten bilder om du vil se.

Betalte 44.500 hos bugge. Teres er jeg litt usikker på, men mener det var ca 8-10 000 mindre. Dråpeformede er litt dyrere enn runde, derfor betalte jeg så mye som jeg gjorde. Gikk fra en a-cup til en c-cup, og tok 255 gram under muskel. Er 164 høy og veier rundt 52 kg. :)

Betalte 33450 for dråpeformede proteser + sports bh på Teres, de skulle egentlig ha 3000 kr mer for dråpeformede, men siden det var denne prisen som vart sagt på konsultasjonen så kunne de ikke gå tilbake på det :)

Endret av Moshi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, uffda! Hvordan går der nå da? :)

Nå har jeg skikkelig vondt i sårene. Eneste jeg klarer å gjøre er å ligge i stresslessen eller ligge skrått i sengen. De andre dagene var det bare mørbanket følelse, der jeg ikke kunne bruke armene og var stiv og støl. Nå sitter det som sagt kun i sårene, føles ut som alt skal revne opp når jeg skifter stilling/røyser meg

Skrevet

Når skal du i ilden?

Vært på konsultasjon?

Nei som skrevet er jeg ikke heeelt gammel nok ennå :fnise: Har mailet med dem og vil ha rett før juleferien så jeg får ro :) Tenker nok konsultasjon så snart jeg er 18! Leste et sted at det var en som var på konsultasjon med sin mor før hun var 18, da vil jeg nok gjøre det så jeg får sikret den datoen jeg vil ha!

Skrevet

Hahah, det er jo kjempe bra at de er perfekt størrelse, ja gjerne!

Ja er jo fortåelig, vil selv ha runde, av en eller annen grunn! Vet(?) er ganske sikker på (?) at det meste Bugge bruker er dråpe, men jeg må jo selvfølgelig høre på kirurgens anbefalinger!

Åhh, er 158cm, veier 55 kg, men vil ha 300 da, men er jo et godt utgangspunkt å se på :D

Jepp, sender deg bilder om 2 sek. :)

Skrevet

Betalte 33450 for dråpeformede proteser + sports bh på Teres, de skulle egentlig ha 3000 kr mer for dråpeformede, men siden det var denne prisen som vart sagt på konsultasjonen så kunne de ikke gå tilbake på det :)

Åja, veldig rar da! Venninnen min tok for ca. 3-4 uker siden på teres, hun tok runde og måtte betale 35 hun :o

Supert at du fikk den prisen de sa da, skal ha det i bakhodet om de prøve å endre på prisen :sjarmor:

Skrevet

Åja! hørte ut som om vi er samme kull :fnise: Jaa, tenkte litt på det med gym timer, vetke helt hvordan jeg skal gjøre det haha. Om det blir melding med utdypet grunn, så blir det jo en melding utenom det vanlige for gym læreren! hahah

Skal du være russ neste år da? :laugh:

Jeg tror vi er det, hehe, fylte 18 tidligere i år. Hahah, tror jeg ikke jeg har lyst tilmå fortelle gymlæreren at jeg ikke kan ha gym pga silikon. Blir vel bare en melding om at jeg føler meg dårlig eller noe sånt. Ja, skal du? :D

Skrevet

Åja, veldig rar da! Venninnen min tok for ca. 3-4 uker siden på teres, hun tok runde og måtte betale 35 hun :o

Supert at du fikk den prisen de sa da, skal ha det i bakhodet om de prøve å endre på prisen :sjarmor:

Hehe, jeg har gjort et godt kupp med andre ord :P

Du skriver jo kontrakt da det blir bestemt at du skal operere deg der, så kan ikke gå tilbake på kontrakten :)

Skrevet

Nå har jeg skikkelig vondt i sårene. Eneste jeg klarer å gjøre er å ligge i stresslessen eller ligge skrått i sengen. De andre dagene var det bare mørbanket følelse, der jeg ikke kunne bruke armene og var stiv og støl. Nå sitter det som sagt kun i sårene, føles ut som alt skal revne opp når jeg skifter stilling/røyser meg

Høres ikke noe deilig ut, men man må jo lide for skjønnheten, hehe. God bedring! :)

Skrevet

Jeg tror vi er det, hehe, fylte 18 tidligere i år. Hahah, tror jeg ikke jeg har lyst tilmå fortelle gymlæreren at jeg ikke kan ha gym pga silikon. Blir vel bare en melding om at jeg føler meg dårlig eller noe sånt. Ja, skal du? :D

Årgh du er heldig du hahah, hater å være 17! :( Ikke lenge igjen nå da, wihuu!

Hahah ja sant, skal ha pushup bh i gymmen nå med sports bh over, sånn at hun merker null forskjell når jeg har tatt operasjon hahah! Ny gymlærer :danse:

Jaaa, Landstreff Stavanger på deg da ????? :vin:

Skrevet

Hehe, jeg har gjort et godt kupp med andre ord :P

Du skriver jo kontrakt da det blir bestemt at du skal operere deg der, så kan ikke gå tilbake på kontrakten :)

Haha ja du har vel det! :danse: Ja det er helt riktig det :laugh:

Skrevet

Høres ikke noe deilig ut, men man må jo lide for skjønnheten, hehe. God bedring! :)

Hadde glatt gjort det igjen i dag, verdt smertene :sexy:

Skrevet

Jepp, sender deg bilder om 2 sek. :)

Var kjempe fine!!! :wow:

Skrevet (endret)

Nei jeg følte resultatet blei akkurat sånn som jeg ville ha det. Ikke for små og heller ikke for store. Noen dager før operasjonen så sendte jeg melding å lurte på om jeg kunne få større. Da fikk jeg svar at det blir sånn som vi har avtalt, og det er jeg så glad for. :P Har forresten bilder om du vil se.

Betalte 44.500 hos bugge. Teres er jeg litt usikker på, men mener det var ca 8-10 000 mindre. Dråpeformede er litt dyrere enn runde, derfor betalte jeg så mye som jeg gjorde. Gikk fra en a-cup til en c-cup, og tok 255 gram under muskel. Er 164 høy og veier rundt 52 kg. :)

Er kjekt å se bilde av andre som har operert seg, kan jeg få se bilde også? :)

Endret av Moshi
Skrevet

Var kjempe fine!!! :wow:

Takker og bukker. :fnise: Veldig hyggelig å høre. :hoppe:

Skrevet

Er kjekt å se bilde av andre som har operert seg, kan jeg få se bilde også? :)

Så klart. Sjekk PM om litt. :)

• Liker 1
Skrevet

Årgh du er heldig du hahah, hater å være 17! :( Ikke lenge igjen nå da, wihuu!

Hahah ja sant, skal ha pushup bh i gymmen nå med sports bh over, sånn at hun merker null forskjell når jeg har tatt operasjon hahah! Ny gymlærer :danse:

Jaaa, Landstreff Stavanger på deg da ????? :vin:

Hahah, smart! Tror jeg kommer til å bruke en litt stor tskjorte i gymmen, så merker han sikkert ikke forskjell heller, haha.

Neei :( jeg hadde lyst til å dra, men det er så langt unna... Skal du dra? Det blir tryvann på meg da :D

Skrevet

Hahah, smart! Tror jeg kommer til å bruke en litt stor tskjorte i gymmen, så merker han sikkert ikke forskjell heller, haha.

Neei :( jeg hadde lyst til å dra, men det er så langt unna... Skal du dra? Det blir tryvann på meg da :D

Hahah vi har dame heldigvis, jaa good idea hahha!

Ja bor jo i Bergen så veldig close! Nei ikke Tryvann :( Men Russebussen min vil på Telemark, så får sjåååå

Skrevet

Hahah vi har dame heldigvis, jaa good idea hahha!

Ja bor jo i Bergen så veldig close! Nei ikke Tryvann :( Men Russebussen min vil på Telemark, så får sjåååå

Åh, så gøy! Har ikke planlagt andre treff enda, bruker jo alle sparepengene på silikon, så vi får se :P

Skrevet

En uke igjen da jo :) 2 dager etter meg, åh, jeg er så spent at jeg er helt dårlig :ler: Det virker som om de fleste i dag velger anatomiske under muskel, håper og tror det vil gi et bra resultat.

Blir litt skremt av å lese på denne siden også, virker som om de som har operert har mye smerter i etterkant :rolleyes: Gruer meg litt til det, men det vil vel være verdt det.

Hva gjør du med ungene i etterkant? Har du hjelp til de? Mine er annenhver uke hos sin far, så jeg håper det holder med en uke rekonvalesens.

Jeg tar ut 3 uker med ferie i etterkant, mannen er hjemme og får styre skuta de dagene jeg trenger for å komme meg. Barna er 5 og 7 år så dem klarer det meste selv, men tror nok de vil merke at "servicen" fra mor ikke er der :fnise:

Det virker som de verste smertene er borte etter en uke, men man vil nok være støl og sår en tid fremover. Det er jo så individuelt hvordan rekonvalesensen er :)

Hoi...kun 1 uke igjen! Om akkurat 1 uke sitter jeg ferdig operert på hotellrommet :sjokkert::icon_lol:

Veldig rart å tenke på egentlig! Nå er det bare å holde seg frisk

Sendte en e-post til klinikken i går kveld med en del spørsmål i forbindelse med operasjonen, og i formiddag ringte det en hyggelig dame å svarte på alle spørsmålene :)

Skrevet

Åh, så gøy! Har ikke planlagt andre treff enda, bruker jo alle sparepengene på silikon, så vi får se :P

Hahah ja ser den! Har noen måneder på å spare etter operasjon da! :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...