mims Skrevet 1. oktober 2014 #33501 Skrevet 1. oktober 2014 Oki Har nesten tre uker fri etter op. Og så har jeg en fantastisk flott arb. plass med mye tilrettelegging... Så da krysser jeg fingrene for at det går greit å begynne å jobbe igjen etter op. Har ikke tunge løft, då blir vel bra Høres ut som om at du får godt med hvile etter på! Det vil nok gå helt fint når du kommer tilbake med tanke på tilretteleggingen og ingen tunge løft Lykke til med op! Lenge til?
My1 Skrevet 1. oktober 2014 #33502 Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Fanamedisinske.no skriver dette "Kosmetiske inngrep gir ikke rett til sykemelding, og du bør regne med at du trenger å være borte fra jobb ca 7 dager etter operasjonen om du har en kontorjobb (ca 14 dager om jobben er mer fysisk krevende).". Men skriver også ved hardt kroppslig arbeid burde man vente 6-8 uker. Jeg tenker at man skal først og fremt kjenne på kroppen om man er klar eller ikke! Ble dobbelt😝 Endret 1. oktober 2014 av My1
My1 Skrevet 1. oktober 2014 #33503 Skrevet 1. oktober 2014 Høres ut som om at du får godt med hvile etter på! Det vil nok gå helt fint når du kommer tilbake med tanke på tilretteleggingen og ingen tunge løft Lykke til med op! Lenge til? Skal opereres på tirsdag😊
mims Skrevet 1. oktober 2014 #33504 Skrevet 1. oktober 2014 Skal opereres på tirsdag Woho! Hva har du valgt å gjøre? Tanke på protesen, størrelse og snitt hvis du vil dele!
Gjest Skrevet 1. oktober 2014 #33505 Skrevet 1. oktober 2014 Så du hadde skrevet i ditt eget forum om konsultasjon og lignende, har du vært der og fått dato/operert? Ja, jeg skal opereres 19.12 :D Tenkte det var greit å ha en dagbok der jeg kunne skrive hva jeg tenkte og litt om prosessen, men har ikke husket å skrive der.
mims Skrevet 1. oktober 2014 #33506 Skrevet 1. oktober 2014 Ja, jeg skal opereres 19.12 :D Tenkte det var greit å ha en dagbok der jeg kunne skrive hva jeg tenkte og litt om prosessen, men har ikke husket å skrive der. Åja så gøy! Hvor skal du opereres om du vil si Ja så den ikke var oppdatert hehe, tenker å gjøre det samme så jeg kan se tilbake på det med årene!
Gjest Skrevet 1. oktober 2014 #33507 Skrevet 1. oktober 2014 Åja så gøy! Hvor skal du opereres om du vil si Ja så den ikke var oppdatert hehe, tenker å gjøre det samme så jeg kan se tilbake på det med årene! Skal opereres på fornebuklinikken, har du vært på konsultasjon/operert? Ja, var akkurat det jeg tenkte. Hehe
My1 Skrevet 1. oktober 2014 #33508 Skrevet 1. oktober 2014 Woho! Hva har du valgt å gjøre? Tanke på protesen, størrelse og snitt hvis du vil dele! Det blir dråpeformede protester, 300 under muskel😉 300 var det som ble sagt på konsultasjon, da han mente det kom til å passe bra og alikavell beholde en naturlig look😉 Snittet blir under puppene...😜 Åh... Som jeg gleder meg👏👏👏
mims Skrevet 1. oktober 2014 #33509 Skrevet 1. oktober 2014 Skal opereres på fornebuklinikken, har du vært på konsultasjon/operert? Ja, var akkurat det jeg tenkte. Hehe Åja, heldig! :D Nei har ingen av delene, mailet litt med klinikken jeg vil til for å høre om tilgjengeligheten til Dr. Bugge, så tenkte jeg å ta i juleferien, fordi jeg går på skole. Er nemlig ikke gammel nok ennå engang! Fyller 18 den 7.November, er 110% sikker på at jeg skal ta og tenkt på dette lenge! I tillegg støtter mamma med litt og hun har nylig tatt selv også!
mims Skrevet 1. oktober 2014 #33510 Skrevet 1. oktober 2014 Det blir dråpeformede protester, 300 under muskel 300 var det som ble sagt på konsultasjon, da han mente det kom til å passe bra og alikavell beholde en naturlig look Snittet blir under puppene... Åh... Som jeg gleder meg Åh! Har lyst på rundt 300 jeg også! Kribler i min mage og, gleder meg på dine vegne
Gjest Skrevet 1. oktober 2014 #33511 Skrevet 1. oktober 2014 Åja, heldig! :D Nei har ingen av delene, mailet litt med klinikken jeg vil til for å høre om tilgjengeligheten til Dr. Bugge, så tenkte jeg å ta i juleferien, fordi jeg går på skole. Er nemlig ikke gammel nok ennå engang! Fyller 18 den 7.November, er 110% sikker på at jeg skal ta og tenkt på dette lenge! I tillegg støtter mamma med litt og hun har nylig tatt selv også! Går på skole jeg også! Det er derfor jeg bestilte operasjonstime så sent slik at jeg får juleferien til å bli bedre på. Så bra at moren din støtter deg, og det er supert å ha en med erfaring som kan hjelpe deg underveis!
mims Skrevet 1. oktober 2014 #33512 Skrevet 1. oktober 2014 Går på skole jeg også! Det er derfor jeg bestilte operasjonstime så sent slik at jeg får juleferien til å bli bedre på. Så bra at moren din støtter deg, og det er supert å ha en med erfaring som kan hjelpe deg underveis! Åh, hva studerer du? Ja tenkte akkurat det samme, også så jeg slipper å måtte ta fri fra skolen! Hehe ja det er sant det :D
Moshi Skrevet 1. oktober 2014 #33513 Skrevet 1. oktober 2014 Tusen takk for svar! Hvordan følte du deg rett etter operasjonen? Rett etter operasjonen kjente jeg bare en liten sprengfølelse, men det værste var den typisk frostbygen som kommer etter narkosen, som varer i 20 min. Trodde tennene kom til å ryke med i all hakkingen.
Moshi Skrevet 1. oktober 2014 #33514 Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Åja hahah! Da skjønner jeg! Gratulerer med nye boobies! Høres jo flott ut, hvor høy er du? :D Tusen takk, elsker de men kunne godt vært uten denne smerten nå. Trodde det skulle bli bedre, ikke verre Jeg er 168 høy og 45 kg Endret 1. oktober 2014 av Moshi
My1 Skrevet 1. oktober 2014 #33515 Skrevet 1. oktober 2014 Åh! Har lyst på rundt 300 jeg også! Kribler i min mage og, gleder meg på dine vegne Når skal du i ilden? Vært på konsultasjon?
Gjest Wallet Skrevet 1. oktober 2014 #33516 Skrevet 1. oktober 2014 Godt at du endte opp hos Dr. Bugge med gode resultater Sånn i forhold til str, vet mange føler de blir mindre enn forventet, var dine for store/for små enn det du forventet eller helt perfekt i forhold til din fasong? Også lurer jeg på, hvor stor forskjell i prisen var det i forhold til Teres og Bugge? Har en venninne som nettopp opererte der for 35 000. Men jeg ser fortsatt for meg at jeg skal ta hos Bugge! :D Nei jeg følte resultatet blei akkurat sånn som jeg ville ha det. Ikke for små og heller ikke for store. Noen dager før operasjonen så sendte jeg melding å lurte på om jeg kunne få større. Da fikk jeg svar at det blir sånn som vi har avtalt, og det er jeg så glad for. Har forresten bilder om du vil se. Betalte 44.500 hos bugge. Teres er jeg litt usikker på, men mener det var ca 8-10 000 mindre. Dråpeformede er litt dyrere enn runde, derfor betalte jeg så mye som jeg gjorde. Gikk fra en a-cup til en c-cup, og tok 255 gram under muskel. Er 164 høy og veier rundt 52 kg.
Gjest Skrevet 1. oktober 2014 #33517 Skrevet 1. oktober 2014 Åh, hva studerer du? Ja tenkte akkurat det samme, også så jeg slipper å måtte ta fri fra skolen! Hehe ja det er sant det :D Jeg går vanlig studiespesialisering på vgs, er siste året i år! :D Tenkte det jeg også, hehe, men må være forsiktig i gymtimene, tror jeg bare ber mamma skrive melding om at jeg ikke kan ha gym de første gangene og deretter ta de litt rolig.
Gjest Skrevet 1. oktober 2014 #33518 Skrevet 1. oktober 2014 Rett etter operasjonen kjente jeg bare en liten sprengfølelse, men det værste var den typisk frostbygen som kommer etter narkosen, som varer i 20 min. Trodde tennene kom til å ryke med i all hakkingen. Åh, uffda! Hvordan går der nå da?
mims Skrevet 1. oktober 2014 #33519 Skrevet 1. oktober 2014 Nei jeg følte resultatet blei akkurat sånn som jeg ville ha det. Ikke for små og heller ikke for store. Noen dager før operasjonen så sendte jeg melding å lurte på om jeg kunne få større. Da fikk jeg svar at det blir sånn som vi har avtalt, og det er jeg så glad for. Har forresten bilder om du vil se. Betalte 44.500 hos bugge. Teres er jeg litt usikker på, men mener det var ca 8-10 000 mindre. Dråpeformede er litt dyrere enn runde, derfor betalte jeg så mye som jeg gjorde. Gikk fra en a-cup til en c-cup, og tok 255 gram under muskel. Er 164 høy og veier rundt 52 kg. Hahah, det er jo kjempe bra at de er perfekt størrelse, ja gjerne! Ja er jo fortåelig, vil selv ha runde, av en eller annen grunn! Vet(?) er ganske sikker på (?) at det meste Bugge bruker er dråpe, men jeg må jo selvfølgelig høre på kirurgens anbefalinger! Åhh, er 158cm, veier 55 kg, men vil ha 300 da, men er jo et godt utgangspunkt å se på :D
mims Skrevet 1. oktober 2014 #33520 Skrevet 1. oktober 2014 Jeg går vanlig studiespesialisering på vgs, er siste året i år! :D Tenkte det jeg også, hehe, men må være forsiktig i gymtimene, tror jeg bare ber mamma skrive melding om at jeg ikke kan ha gym de første gangene og deretter ta de litt rolig. Åja! hørte ut som om vi er samme kull Jaa, tenkte litt på det med gym timer, vetke helt hvordan jeg skal gjøre det haha. Om det blir melding med utdypet grunn, så blir det jo en melding utenom det vanlige for gym læreren! hahah Skal du være russ neste år da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå