Gjest Miss Sofie Skrevet 29. september 2014 #33421 Skrevet 29. september 2014 Jeg tok over muskelen, hadde nok til det og som kirurgen sa dagen etter operasjonen da jeg fikk snakket med han, at det hadde ikke hatt noe å si om jeg hadde hatt den under muskelen, for min muskel var visst ingenting Jeg så de med en gang jeg våknet, hadde kun morgenkåpen på meg, så da så jeg de ovenfra og ned i tillegg til at jeg så klart tok på de :D Har hatt vondt ja, og er fortsatt vondt (nå er smertene i såret) , men helt klart overlevbart og uten tvil gjort det samme igjen i dag ! Det var godt å høre Håper jeg og får se på de før de pakkes inn Jeg også lander nok på over musklen, tror det er likesågreit. Legen min sier også at jeg kan velge over eller under for det spiller ingen rolle ...
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 29. september 2014 #33422 Skrevet 29. september 2014 Nå sitter jeg å venter på bli hentet av kirugen!! Veldig spent og nervøs og alt mulig på en gang :0 kryss fingrene for meg! Haha
frk.tre Skrevet 29. september 2014 #33423 Skrevet 29. september 2014 Nå sitter jeg å venter på bli hentet av kirugen!! Veldig spent og nervøs og alt mulig på en gang :0 kryss fingrene for meg! Haha Lykke til! *krysser fingrene*
frk.tre Skrevet 29. september 2014 #33424 Skrevet 29. september 2014 Tenke jeg skulle legge ut et bilde Blir mer og mer fornøyd hver dag som går. Jeg synes fortsatt de er litt for store, men det har bare gått 11 dager siden operasjonen, så de er fortsatt litt hovne. Jeg tror jeg blir veldig fornøyd når de er blir ferdig healet 1
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 29. september 2014 #33425 Skrevet 29. september 2014 Lykke til! *krysser fingrene* Vel... Da var jeg ikke ferdig han er veldig forsinket i dag tydelegvis! Håper det blir min tur snart
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 29. september 2014 #33426 Skrevet 29. september 2014 Tenke jeg skulle legge ut et bilde Blir mer og mer fornøyd hver dag som går. Jeg synes fortsatt de er litt for store, men det har bare gått 11 dager siden operasjonen, så de er fortsatt litt hovne. Jeg tror jeg blir veldig fornøyd når de er blir ferdig healet Kjempefine!! :D 👌
Valiant Skrevet 29. september 2014 #33428 Skrevet 29. september 2014 Tenke jeg skulle legge ut et bilde Blir mer og mer fornøyd hver dag som går. Jeg synes fortsatt de er litt for store, men det har bare gått 11 dager siden operasjonen, så de er fortsatt litt hovne. Jeg tror jeg blir veldig fornøyd når de er blir ferdig healet Kjempeflotte! Gratulerer:)
Cheeky Skrevet 29. september 2014 #33429 Skrevet 29. september 2014 Hei dere, Så kjekk side! Jeg skal i ilden 6. Oktober og leser og leser på nett om størrelser, form osv. Jeg er på vei til å bli tullete Legen anbefaler meg dråpeformede implantater på 350ml. De er litt i største laget i følge han, men jeg vil gjerne ha det. Den forrige legen jeg var hos sa jeg måtte ha runde 375 for å fylle ut best mulig.. Mens han her mener dråpeformede er best, men han er redd for at jeg blir seenes tykk ut hvis de blir for store.. Er det sånn at dråpeformede kan skli litt fra hverandre? Sånn at de peker ned og ut til hver sin side liksom? Og hva holder seg best på lang sikt, over eller under muskel? Mtp å få hengepupper? Jeg kan ha begge deler, for jeg har nok vev til å dekke implantater. men jeg vil jo gjerne at de skal være spretne lengst mulig Hei Den ene kirurgen foreslo runde 300 cc + over muskel, og den andre anatomisk 320-350 cc delvis under muskel. Jeg valgte å gå for anatomisk under muskel. Synes kirurgen hadde gode begrunnelser hvorfor jeg burde legge under muskel, deriblant kroppsfasong, mest naturlig utseende og mindre risiko for kapsling. PK sa det var større sjanse for tidlig heng i puppene ved innlegg over muskel, ved innlegg under muskel vil muskel holde igjen implantatene, og se bedre ut over lengre tid. De dråpeformede kan snu seg, og da vil det bli en merkelig form på puppen. (Correct me if I`m wrong) Ser vi skal ha noe samme størrelse på implantaten, jeg er 168 og 52 kg og tror det vil se naturlig ut Hvilken klinikk skal du bruke?
Cheeky Skrevet 29. september 2014 #33430 Skrevet 29. september 2014 (endret) Tenke jeg skulle legge ut et bilde Blir mer og mer fornøyd hver dag som går. Jeg synes fortsatt de er litt for store, men det har bare gått 11 dager siden operasjonen, så de er fortsatt litt hovne. Jeg tror jeg blir veldig fornøyd når de er blir ferdig healet Veldig fine Frk. tre La du inn mange cc? Endret 29. september 2014 av Cheeky
amatøør Skrevet 29. september 2014 #33431 Skrevet 29. september 2014 (endret) Tenke jeg skulle legge ut et bilde Blir mer og mer fornøyd hver dag som går. Jeg synes fortsatt de er litt for store, men det har bare gått 11 dager siden operasjonen, så de er fortsatt litt hovne. Jeg tror jeg blir veldig fornøyd når de er blir ferdig healet Gratulerer med kjempefine & naturlig looking fordeler frk.tre! Edit: Og takk for at du legger ut bilde! Endret 29. september 2014 av amatøør
frk.tre Skrevet 29. september 2014 #33432 Skrevet 29. september 2014 Kjempeflotte! Gratulerer:) Tusen Takk! Jeg kommer sikkert til å legge ut før og etter bilde om noen uker Synes det er moro å se hvordan de utvikler seg :D
frk.tre Skrevet 29. september 2014 #33433 Skrevet 29. september 2014 Gratulerer med kjempefine & naturlig looking fordeler frk.tre! Takk! Det er så hyggelig med tilbakemeldinger her inne Har bare vist de til 3 personer utenom dere her. Og det er heller ikke så mange som vet at jeg har operert meg, så da er det ekstra gøy å ha dette forumet for å vise bilder og dele erfaringer 1
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 29. september 2014 #33434 Skrevet 29. september 2014 Da var jeg endelig hjemme :D gikk veldig bra! Var veldig redd før narkosen, og kirugen var 1,5 time forsinket så det hjalp jo ikke så mye akkurat! Våknet igjen i sengen, og hadde deilig varmeseng! Veldig lite smerter faktisk, men er litt dopet enda! Er litt press bare, men jeg slipper sånn forferdelig press bånd :D :D Skriver en litt mer normal og detaljert melding når jeg føler meg litt bedre og ipaden ikke veier ett tonn
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 29. september 2014 #33435 Skrevet 29. september 2014 Jo!! Også fikk jeg 275 istedenfor 250 :D
amatøør Skrevet 29. september 2014 #33436 Skrevet 29. september 2014 Er det noen som kan anbefale noen spileløse bh'er som gir støtte, men som ser fine ut på? Synes det er kjempevanskelig å finne noen i fysiske butikker Har vært på de store kjedebutikkene og endel undertøysbutikkene i nærheten, og finner ingen... Ser ut som jeg må handle på nettet, noe som jeg synes er veldig vanskelig når det gjelder undertøy :-(
amatøør Skrevet 29. september 2014 #33437 Skrevet 29. september 2014 Jo!! Også fikk jeg 275 istedenfor 250 :D Gratulerer & vel overstått!
Cheeky Skrevet 29. september 2014 #33438 Skrevet 29. september 2014 Da var jeg endelig hjemme :D gikk veldig bra! Var veldig redd før narkosen, og kirugen var 1,5 time forsinket så det hjalp jo ikke så mye akkurat! Våknet igjen i sengen, og hadde deilig varmeseng! Veldig lite smerter faktisk, men er litt dopet enda! Er litt press bare, men jeg slipper sånn forferdelig press bånd :D :D Skriver en litt mer normal og detaljert melding når jeg føler meg litt bedre og ipaden ikke veier ett tonn Gratulerer med overstått operasjon
Moshi Skrevet 29. september 2014 #33439 Skrevet 29. september 2014 Jo!! Også fikk jeg 275 istedenfor 250 :D Gratulerer! Verdens beste følelse å ligge med pupper en aldri har hatt! :D Klarer ikke la være å se/ta på de mange ganger i løpet av dagen :D
My1 Skrevet 29. september 2014 #33440 Skrevet 29. september 2014 Noen som vil anslå hvor mye en vil gå opp i str. ved innlegg på 300?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå