Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takkar.

Nå skal jeg sjekke hvilken størrelse jeg egentlig er

......og nå var det gjort.... Var 80A😳.... Lurer på hva jeg vil bli etter op.??!!!

Skal legge inn ca 300... Er det som er sagt i allefall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Takk Googlet litt før jeg så svaret ditt, og da sto det at man kunne få væskeansamling, implantatene kunne revne ut fra "lommene" og div. Så jeg freaket litt ut og slengte på meg bh'en igjen. Syns det egentlig hørtes veldig drøyt ut, men tar ingen sjans på det Skal uansett bli godt å komme ut av disse bh'ene!

Oi, haha! Skjønner du freaket litt ut da :O

Mye forskjellig som blir sagt. Jeg vasket sportsbh'n min i dag, og i mellomtiden brukte jeg en gammel en i str xs som var litt trang, men ville ikke gå uten bh helt enda.

Jeg kjøpe min første bh i går i 70C, som er kanskje litt for liten, men 70D var litt for stort. Selv om når jeg måler meg, står det at 70A er den rette størrelsen, noe som ikke er mulig, da den ikke dekker nippelen en gang :klo:.. Tror jeg må dra å få målt meg i en bh butikk når det blir på tide å begynne med vanlig bh igjen :)

Endret av frk.tre
Skrevet

70 D er mine mål akkurat nå (vet det er for tidlig å si noe enda, men gøy med et utgangspunkt) blir kanskje en stor C eller liten D til slutt, akkurat slik jeg ville :D

Skrevet

70 D er mine mål akkurat nå (vet det er for tidlig å si noe enda, men gøy med et utgangspunkt) blir kanskje en stor C eller liten D til slutt, akkurat slik jeg ville :D

Du la inn 375?

Er så spent på mitt resultat.... Bare 8dager igjen😝

Gjest Gjest_Kalia
Skrevet

Nå skal jeg ta antibiotika, så hoppe i dusjen med hibiscruben!! I morgen skjer det :0 !!!!!!!!! Har egentlig ikke gått opp for meg enda, føles helt uvirkelig ut! Haha!

Håper bare jeg ikke reagere på antibiotikaen... Har ibs og ganske ømfintilig mage, vil gjerne sove litt i natt :P

Skrevet

Nå skal jeg ta antibiotika, så hoppe i dusjen med hibiscruben!! I morgen skjer det :0 !!!!!!!!! Har egentlig ikke gått opp for meg enda, føles helt uvirkelig ut! Haha!

Håper bare jeg ikke reagere på antibiotikaen... Har ibs og ganske ømfintilig mage, vil gjerne sove litt i natt :P

Du får ha masse lykke til i morgen😉
Skrevet

Hoi, hvor tiden tlyr!!

Lykke til i morgen :)

Du må holde oss oppdatert når du føler deg bedre..

Skrevet

Jeg reagerte på antibiotikaen, våknet midt på natta med vondt i magen,men det var en tur på do så var det over og jeg sov til klokka ringte:)

Du må ha lykke til imorgen! og håper du oppdaterer hvordan det går.

--

gleeder meg sånn til op nr 2,men det er så leenge til! tiden går aaaalt for sakte:(

Gjest Gjest_Kalia
Skrevet

Tusen takk alle sammen skal ikke opereres før kl 15:00, så kommer nok til å være her før op for å roe nervene litt! Skal prøve å sove litt lenge i morgen da, så tiden går litt raskere :o Tok litt mat sammen med antibiotikaen, så håper det hjelper litt :/

Også oppdaterer jeg så raskt jeg orker etter op!! :D

Skrevet

Du la inn 375?

Er så spent på mitt resultat.... Bare 8dager igjen

370 over muskelen :) oooh, spennende! :)

Skrevet (endret)

Jeg reagerte på antibiotikaen, våknet midt på natta med vondt i magen,men det var en tur på do så var det over og jeg sov til klokka ringte:)

Du må ha lykke til imorgen! og håper du oppdaterer hvordan det går.

--

gleeder meg sånn til op nr 2,men det er så leenge til! tiden går aaaalt for sakte:(

Jeg reagerte også på antibiotikaen, slik som jeg pleier å gjør. Diarè på 3 timers biltur var ikke noe gøy!

Lykke til i morgen! :D

Endret av Moshi
Skrevet

Auch auch auch! Hjelpe meg hvor mye sårene sprenger nå! Har lest at dag 4 er hevelsen værst i brystene og akkurat nå føles det ut som at bhn skal sprenges av :-S Hjelper å holde oppe strikken som ligger å presser på sårene, og ser venstre bryst er blitt litt gul/blått nå i kveld. Det er no spennende å følge med på utviklingen som holder på å skje :-) TENK viss jeg fortsatt hadde hatt den lille bhn som de først hadde tatt på meg :-O :P

Gjest Gjest_Kalia
Skrevet

Jeg ble faktisk ikke dårlig av antibiotikaen!! Om bivirkningene er noe med mage, så skjer det alltid med meg :fnise: men gikk heldigvis greit! Planen min om å sove lenge funket ikke så veldig bra, våknet kl 7, så nå blir det 7 lange timer å vente!

---

Uff da Moshi! Håper det blir bedre for deg snart!! Om 4 dager er det kanskje meg :D hva var det du tok igjen :)?

Skrevet

Jeg ble faktisk ikke dårlig av antibiotikaen!! Om bivirkningene er noe med mage, så skjer det alltid med meg :fnise: men gikk heldigvis greit! Planen min om å sove lenge funket ikke så veldig bra, våknet kl 7, så nå blir det 7 lange timer å vente!

---

Uff da Moshi! Håper det blir bedre for deg snart!! Om 4 dager er det kanskje meg :D hva var det du tok igjen :)?

Så bra at du ikke vart dårlig! :D Jeg tok litt smertestillende å "løftet" litt på båndet rundt, så det hjalp veldig på. Søvnen har vært veldig på og av i natt, men det er no berre en gang sånn, kan duppe av på dagen eller noe :)

Jeg fikk overraskende 370 cc :D Håper timene dine går raskt slik at du blir ferdig! Er en ubeskrivelig følelse det å vokne opp med pupper :D

Gjest Miss Sofie
Skrevet

Hei dere,

Så kjekk side!

Jeg skal i ilden 6. Oktober og leser og leser på nett om størrelser, form osv. Jeg er på vei til å bli tullete 😂

Legen anbefaler meg dråpeformede implantater på 350ml. De er litt i største laget i følge han, men jeg vil gjerne ha det. Den forrige legen jeg var hos sa jeg måtte ha runde 375 for å fylle ut best mulig.. Mens han her mener dråpeformede er best, men han er redd for at jeg blir seenes tykk ut hvis de blir for store..😜

Er det sånn at dråpeformede kan skli litt fra hverandre? Sånn at de peker ned og ut til hver sin side liksom?

Og hva holder seg best på lang sikt, over eller under muskel? Mtp å få hengepupper? Jeg kan ha begge deler, for jeg har nok vev til å dekke implantater. 😊 men jeg vil jo gjerne at de skal være spretne lengst mulig 😋

Gjest Gjest_Kalia
Skrevet

Så bra at du ikke vart dårlig! :D Jeg tok litt smertestillende å "løftet" litt på båndet rundt, så det hjalp veldig på. Søvnen har vært veldig på og av i natt, men det er no berre en gang sånn, kan duppe av på dagen eller noe :)

Jeg fikk overraskende 370 cc :D Håper timene dine går raskt slik at du blir ferdig! Er en ubeskrivelig følelse det å vokne opp med pupper :D

Det er bra det hjalp!! Sover du enda på ryggen eller, gruer meg veldig til det?

Det hørtes mye ut, 370 cc! Jeg skal ha 250cc, har ikke plass til mer. Kirugen mente det ville bli veldig stygt med høyprofil på meg, men skal spørre om han kan vurdere det under inngrepet, og om det ikke blir bra så holder vi oss til 250 moderat profil! hihi tusen takk ^^ gleder meg sånn!!

Skrevet (endret)

Det er bra det hjalp!! Sover du enda på ryggen eller, gruer meg veldig til det?

Det hørtes mye ut, 370 cc! Jeg skal ha 250cc, har ikke plass til mer. Kirugen mente det ville bli veldig stygt med høyprofil på meg, men skal spørre om han kan vurdere det under inngrepet, og om det ikke blir bra så holder vi oss til 250 moderat profil! hihi tusen takk ^^ gleder meg sånn!!

ja, må fortsatt sove på ryggen. Har 8 puter, tepper osv til å bygge meg opp sittende. Det har gått greitt, eneste første natten da vi måtte sove på hotell som var forferdelig rett og slett.

Aner ikke hvilken profil jeg har, snakket vi aldri om. Bare om valg av protese og ca str. Han hadde prøvd mye forskjellig under operasjonen og etter det han fortalte, er jeg sjeleglad jeg sa at han fikk bestemme protese form!

Endret av Moshi
Skrevet (endret)

Hei dere,

Så kjekk side!

Jeg skal i ilden 6. Oktober og leser og leser på nett om størrelser, form osv. Jeg er på vei til å bli tullete

Legen anbefaler meg dråpeformede implantater på 350ml. De er litt i største laget i følge han, men jeg vil gjerne ha det. Den forrige legen jeg var hos sa jeg måtte ha runde 375 for å fylle ut best mulig.. Mens han her mener dråpeformede er best, men han er redd for at jeg blir seenes tykk ut hvis de blir for store..

Er det sånn at dråpeformede kan skli litt fra hverandre? Sånn at de peker ned og ut til hver sin side liksom?

Og hva holder seg best på lang sikt, over eller under muskel? Mtp å få hengepupper? Jeg kan ha begge deler, for jeg har nok vev til å dekke implantater. men jeg vil jo gjerne at de skal være spretne lengst mulig

Slik var jeg også når jeg startet å lese mye på nettet. Hadde fått anbefaling fra kirurgen at jeg burde absolutt ha dråpeformet siden jeg var så tynn, og han tenkte en plass mellom 250-300 cc. Jeg var ekstemt usikker på dette, da de bildene jeg hadde sett som var fine og de jeg ville ha, var runde proteser.

På operasjonsdagen snakket vi mer om dette, og etter han hadde tegnet osv på meg og jeg skulle vente på at det var min tur, ba han meg tenke på det mens jeg var her. For hans del var det virkelig det samme hvilken protese han tok ut av skapet å puttet inni meg, var ikke han som skulle gå med det :P hehe

På operasjonsbordet rett før jeg sovnet inn, så spørte sykepleieren om jeg hadde bestemt meg for hvilken protese. Og jeg svarte døsig at jeg gikk for det kirurgen mente var finest, men ikke under 300 cc. Så lo de litt og jeg sovnet :P

Voknet opp med 370 cc anatomiske og kunne ikke blitt mer fornøyd! Dagen etter da jeg snakket med kirurgen sa han at han hadde prøvd mye forskjellig, og at runde proteser såg ut som to tennisballer. Så kan si jeg takker Gud for at jeg valgte å høre på han :)

Gikk ikke på flere konsultasjoner, gikk til denne kirurgen og følte meg vel med han. Ville ikke havne i den knipen med flere kirurger som sa ulike ting, tror jeg hadde hatt større problem med å velge da.

Slik mine ser ut nå, er de runde og peker ikke til hver sin side. Nå er jeg kun dag 4 post op, men tror dette blir et svært fint resultat, tross et vanskelig utgangspunkt!

Endret av Moshi
Gjest Miss Sofie
Skrevet

Slik var jeg også når jeg startet å lese mye på nettet. Hadde fått anbefaling fra kirurgen at jeg burde absolutt ha dråpeformet siden jeg var så tynn, og han tenkte en plass mellom 250-300 cc. Jeg var ekstemt usikker på dette, da de bildene jeg hadde sett som var fine og de jeg ville ha, var runde proteser.

På operasjonsdagen snakket vi mer om dette, og etter han hadde tegnet osv på meg og jeg skulle vente på at det var min tur, ba han meg tenke på det mens jeg var her. For hans del var det virkelig det samme hvilken protese han tok ut av skapet å puttet inni meg, var ikke han som skulle gå med det :P hehe

På operasjonsbordet rett før jeg sovnet inn, så spørte sykepleieren om jeg hadde bestemt meg for hvilken protese. Og jeg svarte døsig at jeg gikk for det kirurgen mente var finest, men ikke under 300 cc. Så lo de litt og jeg sovnet :P

Voknet opp med 370 cc anatomiske og kunne ikke blitt mer fornøyd! Dagen etter da jeg snakket med kirurgen sa han at han hadde prøvd mye forskjellig, og at runde proteser såg ut som to tennisballer. Så kan si jeg takker Gud for at jeg valgte å høre på han :)

Gikk ikke på flere konsultasjoner, gikk til denne kirurgen og følte meg vel med han. Ville ikke havne i den knipen med flere kirurger som sa ulike ting, tror jeg hadde hatt større problem med å velge da.

Slik mine ser ut nå, er de runde og peker ikke til hver sin side. Nå er jeg kun dag 4 post op, men tror dette blir et svært fint resultat, tross et vanskelig utgangspunkt!

Åå, så bra du er fornøyd! Tok du over eller under muskel? Har du noe særlig vondt? Når kunne du se de for første gang?

Skrevet (endret)

Åå, så bra du er fornøyd! Tok du over eller under muskel? Har du noe særlig vondt? Når kunne du se de for første gang?

Jeg tok over muskelen, hadde nok til det og som kirurgen sa dagen etter operasjonen da jeg fikk snakket med han, at det hadde ikke hatt noe å si om jeg hadde hatt den under muskelen, for min muskel var visst ingenting :P

Jeg så de med en gang jeg våknet, hadde kun morgenkåpen på meg, så da så jeg de ovenfra og ned i tillegg til at jeg så klart tok på de :D

Har hatt vondt ja, og er fortsatt vondt (nå er smertene i såret) , men helt klart overlevbart og uten tvil gjort det samme igjen i dag ! :)

Endret av Moshi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...