Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åhhh😉. Jeg skal legge inn 280-300 i det ene brystet og 300-320i det andre. Har en pupp som er litt mindre/større en det andre.

Mye la du inn?

Ok, da er du sikkert litt smalere enn meg☺️ Pk foreslo 310 til meg først. Jeg ville ha 400, men han syns jeg max kunne ha 375. Så da ble det 375😊 moderat pluss. Var egentlig på grensen til å måtte ha løft, men vi ble enige om å prøve litt store impl. og hvis det ikke ble bra fikk jeg et ta en ny op med brystløft. Er litt misfornøyd med at areolaene er for store, så jeg skal inn igjen om et par mnd for å redusere de. Det får jeg gratis😊 Skal du ha over eller under muskel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kom hjem i 14 tiden i dag, var kjempe deilig! Har duppet av og på etter vi kom hjem og på bilturen, så var deilig å endelig fått søvn på augene etter 2 døgn uten søvn (untatt narkosen da :P)

Alt så fint ut på kontrollen i dag, arrene og alt. PK skiftet taipe så det slapp jeg å gjøre på 1 uke da. Da avtalte vi at de skulle ringe meg, så ny kontroll i Bergen om 3 uker for å fjerne stingene :)

Da vi skulle lukke igjen bh`n , fant han ut at dette overhode ikke gikk ann. Jeg måtte ha en større en, så fikk med meg 2 bh`r, ikke værst :D

Jeg vil råde ALLE til å høre på anbefalingene til PK, han vet uten tvil best! Jeg hadde bestemt meg for å trosse hans anbefaling ang dråpeformede proteser, jeg ville ha runde. Da jeg kom inn var jeg fortsatt usikker, men rett før jeg sovnet på benken sa jeg at jeg gikk for det han mente var finest.

Han sa på kontrollen i dag at han prøvde begge deler i forskjellig str faktisk. Og runde proteser hadde blitt veldig stygt på meg, det såg ut som to tennisballer sa han. TENK om jeg hadde stått på mitt! * grøss*

Endret av Moshi
Skrevet (endret)

Hei!

Dere andre som har operert under muskelen, når droppet de ordentlig og fant fasongen sin?

Føler mine har "fluffet", hevelsen er nesten helt borte, men det er fortsatt forskjell på puppene - dvs plassering av brystvortene. Jeg tror det er fordi den ene puppen har droppet og ikke den andre, men er ikke helt sikker.

Så; var deres også forskjellige de første ukene? Kom det seg etterhvert? Og når kom det seg eventuelt?!

Det er min "problempupp" jeg tror ikke har droppet skikkelig, så den brystvorten sitter lenger ned enn den andre. Den puppen har vært veldig hoven pga blødning og er fortsatt litt mer hoven i overkant enn den andre. Føler også muskelen har vært veldig stram på denne puppen og de første dagene hadde jeg mye kramper i den muskelen.

Det jeg egentlig vil høre er at puppene mine blir like igjen. Jeg har aldri hatt størrelsesforskjell eller ulik plassering av brystvortene. 3 uker siden operasjon.

Endret av Trulterulte
Skrevet (endret)

Ok, da er du sikkert litt smalere enn meg☺️ Pk foreslo 310 til meg først. Jeg ville ha 400, men han syns jeg max kunne ha 375. Så da ble det 375😊 moderat pluss. Var egentlig på grensen til å måtte ha løft, men vi ble enige om å prøve litt store impl. og hvis det ikke ble bra fikk jeg et ta en ny op med brystløft. Er litt misfornøyd med at areolaene er for store, så jeg skal inn igjen om et par mnd for å redusere de. Det får jeg gratis😊 Skal du ha over eller under muskel?

Han sa at han kom til å prøve større om det var plass.. Men det var disse målene han anslo som kom til å se mest naturlig ut på meg, der protesene ikke kom til å synest.... Men vi får se på op. dagen.

Jeg er ca79 cm rund brystkassen under brystene.. Mener jeg er 17cm i diameter på brystet og ca 11cm fra brystvorten og ned til brystkassen.

Skal legge under muskel.

Endret av My1
Skrevet (endret)

Ok, da er du sikkert litt smalere enn meg☺️ Pk foreslo 310 til meg først. Jeg ville ha 400, men han syns jeg max kunne ha 375. Så da ble det 375 moderat pluss. Var egentlig på grensen til å måtte ha løft, men vi ble enige om å prøve litt store impl. og hvis det ikke ble bra fikk jeg et ta en ny op med brystløft. Er litt misfornøyd med at areolaene er for store, så jeg skal inn igjen om et par mnd for å redusere de. Det får jeg gratis Skal du ha over eller under muskel?

Send meg gjerne før og etter bilder Mollydolly, vi høres veldig like ut! Selv om jeg kun er post op. dag 1 i dag :P

Endret av Moshi
Skrevet

Ja, jeg ble også veldig overrasket da han sa jeg måtte vente så lenge med jogging. Har jo lest at det er 6 uker jeg også. Men jeg får holde meg til det han sier. Sånn med tanke på garantien. Nå skal det jo også sies at jeg ikke pleier å jogge så mye i utgangspunktet da

Veldig rart :o har bare fått OP dato da, ikke noe papirer enda, så er spent på hva som står der :P

Jogging er ikke helt min stil heller, men løper en del intervall så vil tro det blir det samme, om ikke mer risting på puppene da. Tar det heller med ro enn å gjøre noe som kan ødelegge, er ikke verdens under gang med treningspause :)

Skrevet

Sovnet hvist av

Jeg skal operere i Bodø den 7.okt.

Er så spent.. Og gleder meg veldig

Jeg ble operert i Bodø 10 mars, men da var det en norsk kirurg. Han er sluttet.

Skrevet

Jeg ble operert i Bodø 10 mars, men da var det en norsk kirurg. Han er sluttet.

Var du fornøyd med klinikken?

Skrevet

I dag skal jeg visst dusje, noe jeg gruer meg til siden jeg var sekundet fra å svime av i går når jeg ville se litt på de å ta litt bilder. Heldigvis er samboeren min rett ved min side :-)

Skrevet

I dag skal jeg visst dusje, noe jeg gruer meg til siden jeg var sekundet fra å svime av i går når jeg ville se litt på de å ta litt bilder. Heldigvis er samboeren min rett ved min side :-)

Gikk det bra med dusjinga?

Må man vente lenge for å dusje etter OP?

Skrevet (endret)

Har ikke tørt enda :P Venter litt til, er litt susen i hodet i dag. Det sies at en skal dusje 2 dager etter operasjonen, for å få litt vann på såret å skifte teipen. Nå skiftet kirurgen teipen på meg dagen etter OP, så jeg slipper å bytte på 1 uke. Skulle bare tørke teipen godt etter dusjen :)

Endret av Moshi
Skrevet

Jeg fikk beskjed om å vente med å dusje hele kroppen til det var gått 4 dager etter op. Og Teipen som de satte på etter op, skulle sitte på i 14 dager. Pk byttet den allikevel da jeg var der på kontroll på dag 11.

Gjest Gjest_Kalia
Skrevet

Har ikke tørt enda :P Venter litt til, er litt susen i hodet i dag. Det sies at en skal dusje 2 dager etter operasjonen, for å få litt vann på såret å skifte teipen. Nå skiftet kirurgen teipen på meg dagen etter OP, så jeg slipper å bytte på 1 uke. Skulle bare tørke teipen godt etter dusjen :)

Tror ikke du må dusje etter to dager :) jeg har fått beskjed om at jeg ikke skal dusje før 4 dager for eksempel, så det er nok ikke skade noen dager fra eller til! Og det er nok verre å tvinge deg selv gjennom en dusj når du føler deg veldig dårlig, enn å vente noen dager!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Nå er det bare to dager til min operasjon :D herregud!! :D

Har operasjon ganske sent på dagen, når det kommer til smertestillende som skal taes på morgenen før op, skal jeg kanskje ta disse litt senere? Altså om jeg har op kl 3 så tar jeg de kanskje kl 12? Eller skal jeg ta de med en gang jeg står opp uansett? Noen som vet :)?

Skrevet

Tror ikke du må dusje etter to dager :) jeg har fått beskjed om at jeg ikke skal dusje før 4 dager for eksempel, så det er nok ikke skade noen dager fra eller til! Og det er nok verre å tvinge deg selv gjennom en dusj når du føler deg veldig dårlig, enn å vente noen dager!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Har operasjon ganske sent på dagen, når det kommer til smertestillende som skal taes på morgenen før op, skal jeg kanskje ta disse litt senere? Altså om jeg har op kl 3 så tar jeg de kanskje kl 12? Eller skal jeg ta de med en gang jeg står opp uansett? Noen som vet :)?

Jeg tok ikke noe smertestillende utenom den lille cocktailen jeg fikk av pk rett etter jeg var ferdig tegnet på..

Skrevet

I brevet jeg fikk sto det 2 timer før oppmøte :-)

Gjest Gjest_Kalia
Skrevet

Jeg tok ikke noe smertestillende utenom den lille cocktailen jeg fikk av pk rett etter jeg var ferdig tegnet på..

Jeg skal ta antibiotika kvelden før, og smertestillende på morgenen på operasjonsdagen. Er jo litt forskjellig fra klinikk til klinikk :)

I brevet jeg fikk sto det 2 timer før oppmøte :-)

Ah, takk :) i mitt brev står det bare på morgenen, men jeg har op veldig sent på dagen (teit, men jaja! Er redd for at kirurgen er sliten så sent og gjør en dårlig jobb :Finse: ) så da tar jeg det 2-3 timer før oppmøtetetid!

Skrevet

Da er jeg ferdig dusjet og det gjorde vanvittig godt! Fått på meg deodorant og litt styling i håret etter 3 dager uten :-D

Kvelden før tok jeg en antibiotika tabl, 2 timer før oppmøte tok jeg en til + 2 × 500 mg paracett :-)

Skrevet

Noen som vet hvorfor man ikke skal dusje på noen dager?

Dusjet dagen etter keisersnitt... Og det skulle vel være noe ala samme regler på det???!

Skrevet

Noen som vet hvorfor man ikke skal dusje på noen dager?

Dusjet dagen etter keisersnitt... Og det skulle vel være noe ala samme regler på det???!

Aner ikke, men kjenner jeg gruver meg til å ikke kunne vaske håret på noen dager. Tørrshampoo blir vel løsningen ;-)

Skrevet (endret)

Dumt å gå uten bh 2-3 timer to uker etter op? Skal ut og spise, og det er ikke alt som ser fint ut med sports-bh under😁

Endret av Mollydolly

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...