camillaqueen Skrevet 30. august 2014 #33081 Skrevet 30. august 2014 Hei igjen! Vet det er mange før og etter bilder på nettet, men hvis noen her vil sende på pm så hadde det vært hyggelig, også gjerne med navn på kirurg! 😊
Eva Plomme Skrevet 30. august 2014 #33082 Skrevet 30. august 2014 Hei. Så spennende Vi er da nesten samme størrelse. Jeg er 35 år og har full ammet to barn. Så jeg har bare to "lomfor" til pupper igjen. Jeg skal under kniven 8.10 Du får ha lykke til. Heia Takk for det! Lykke til til deg også! Har du vært på konsultasjon, og vet du hvor mye du skal legge inn? Jeg lurere bare på om 400cc er mye, men min PK sa at jeg fint kunne tåle så mye, i og med jeg er kraftig bygget. Jeg prøvde å gå med to poser med 4dl vann her i går, og det kjentes mye tungt ut. Tror jeg går for max 375. Gleder meg litt mer nå, bortsett fra at jeg har så mye å gjøre før OP. Tror ikke jeg rekker alt jeg skal gjøre. Holder på å pusse opp litt :-)
Marilyna Skrevet 31. august 2014 #33083 Skrevet 31. august 2014 HeiHei! Da er det kun 4 dager til min konsultasjon hos Teres Stokkan og Aleris i Trondheim Hvor lang tid brukte dere inne hos PK? Det er bare 1 time mellom hver konsultasjon, så jeg er litt redd for at det blir knapt med tid. Det var litt forskjellig, men hos alle brukte jeg godt under en time. Ca 20 min. tipper jeg at jeg var inne. De fleste er svært effektive og ser fort hva du trenger, de har gjort dette så utrolig mange ganger, så du trenger ikke bekymre deg for tiden:) Men det spørs sikkert litt på om man har et litt komplisert utgangspunkt feks. trenger løft eller har veldig stor forskjell på brystene. Ikke vet jeg, men har vanskelig for å tro at du trenger en hel time der inne Lykke til!!
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 31. august 2014 #33084 Skrevet 31. august 2014 Bordrbrikke: fikk ikke til dobbeltsitering fra mobil, så får gjøre det sånn her. Er 171/172 høy, og veier rundt 53 kg nå, så er litt undervektig, men har veid mer før og er like spinkel i overkroppen uansett. Trodde faktisk jeg kanskje kunne ta over muskel, siden jeg har litt pupp, men var ikke den som bestemte, men huden/fettet rundt tydeligvis Sitter her med mine 70D(om jeg kan si det selv) flotte 255cc under muskel moderat plus profil. Jeg syns de er perfekte til meg og min ca 170 og 57kg. Var dog bare 53kg rundt operasjon, utrolig hva 6-7 uker uten trening kan føre til;o). Planen var egentlig 220-240 på meg men gav PK frie tøyler og det ble altså da 255. Jeg syns det er perfekt størrelse til min heller spinkle overkropp med sped beinbyggning. Gled deg:o) Syntes 250 så veldig fint ut på bildene og i bh'en på meg, så jeg kommer nok til å bli veldig fornøyd jeg også, er veldig spinkelt bygget og lite fett så trenger jo ikke så mye for å fylle opp! men som sagt er jeg bare redd for å bruke så mye penger, og så ende opp med noe som nesten ikke er større. Men er nok bare jeg som skal ha alt under kontroll, og når jeg ikke har det, så blir jeg stresset hehe
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 31. august 2014 #33085 Skrevet 31. august 2014 Tror du er i veldig trygge hender der ja😄 En mnd går suuperfort!! Er bare å glede seg :D Kan anbefale å kjøpe bio oil på apoteket, spesielt hvis du har veldig tynn hud på brystet. Min ble strukket en del med implantater, så hadde antydning til litt strekkmerker på brystene etter op., men smørte med oljen fra dag 1 og nå har jeg ingenting, vet ikke om det er oljen som er grunnen, men det skader iallefall ikke Takk for tips igjen :) skader jo ikke å prøve nei, har et lite strekkmerke på det ene brystet allerede, aner ikke hvorfor egentlig, det er ikke så mye å strekke der akkurat. Hvor mye koster den ? 29 dager igjen :D
Livo Skrevet 31. august 2014 #33086 Skrevet 31. august 2014 Hei. Ny her jeg. Skriver fra mobil og håper jeg velger riktig når jeg velger reply. Prøver å skrive et innlegg:-) Jeg opererte brystene for 6 år siden på Teres Colosseum i Stavanger. Aldri hatt noen form for komplikasjoner.Nå har jeg bestemt meg for å skifte implantatene. Likegreit nå som senere.Samtidig legger jeg inn litt større. Har 260 nå og legger inn 360. Jeg hadde ekstreme smerter etter OP sist gang (men så har jeg ganske lav smerteterskel:-) men til gjengjeld kom jeg meg veldig fort. Så det jeg lurer på er om noen har operert to ganger, under muskel. Og hvordan var smertene andre gang? Kirurg sa det ikke ville bli like smertefullt siden brystmusklene allerede er strukket. Har tenkt på dette i over 1/2 år. Har nå vært på konsultasjon hos samme klinikk og skal operere 02.oktober. Har tatt fri 13 dager i den forbindelse.
My1 Skrevet 31. august 2014 #33088 Skrevet 31. august 2014 Heia Takk for det! Lykke til til deg også! Har du vært på konsultasjon, og vet du hvor mye du skal legge inn? Jeg lurere bare på om 400cc er mye, men min PK sa at jeg fint kunne tåle så mye, i og med jeg er kraftig bygget. Jeg prøvde å gå med to poser med 4dl vann her i går, og det kjentes mye tungt ut. Tror jeg går for max 375. Gleder meg litt mer nå, bortsett fra at jeg har så mye å gjøre før OP. Tror ikke jeg rekker alt jeg skal gjøre. Holder på å pusse opp litt :-) Jepp, har vært på konsultasjon. PK mente fra 280-300cc i det ene bryste og 300-320 i det andre.
Cheeky Skrevet 31. august 2014 #33089 Skrevet 31. august 2014 Det var litt forskjellig, men hos alle brukte jeg godt under en time. Ca 20 min. tipper jeg at jeg var inne. De fleste er svært effektive og ser fort hva du trenger, de har gjort dette så utrolig mange ganger, så du trenger ikke bekymre deg for tiden:) Men det spørs sikkert litt på om man har et litt komplisert utgangspunkt feks. trenger løft eller har veldig stor forskjell på brystene. Ikke vet jeg, men har vanskelig for å tro at du trenger en hel time der inne Lykke til!! Flott! Utgangspunktet er vel ikke så komplisert, ønsker kun å fylle opp tomrommet etter amming Har allerede ordnet meg fri fra jobb i oktober, så jeg håper på operasjon tidlig i ferien.
My1 Skrevet 31. august 2014 #33090 Skrevet 31. august 2014 Flott! Utgangspunktet er vel ikke så komplisert, ønsker kun å fylle opp tomrommet etter amming Har allerede ordnet meg fri fra jobb i oktober, så jeg håper på operasjon tidlig i ferien. Tror konsultasjonstimen min varte rund en liten halv time.
Butterfly_m Skrevet 1. september 2014 #33091 Skrevet 1. september 2014 Heia Takk for det! Lykke til til deg også! Har du vært på konsultasjon, og vet du hvor mye du skal legge inn? Jeg lurere bare på om 400cc er mye, men min PK sa at jeg fint kunne tåle så mye, i og med jeg er kraftig bygget. Jeg prøvde å gå med to poser med 4dl vann her i går, og det kjentes mye tungt ut. Tror jeg går for max 375. Gleder meg litt mer nå, bortsett fra at jeg har så mye å gjøre før OP. Tror ikke jeg rekker alt jeg skal gjøre. Holder på å pusse opp litt :-) Nå fikk jeg ikke med meg målene dine.. men om du er rundt 170cm så vil jeg påstå at 400cc vil gå under kategorien "naturlig +" om det var forståelig! Er selv 171cm og veier 58kg. Men veide kun 53 kg ved operasjonen (mndene uten trening gjorde sitt haha! 😂) Min PK anbefalte mellom 360cc og 400cc for meg når jeg sa jeg ville ha naturlig resultat. Nå har jeg ganske stor rumpe og hofter da.. så mulig det ville balansert det ut. Jeg ble litt redd for størrelsen da "alle andre" hadde jo ubder 300 eller litt over! Så jeg feiget ut og gikk for 330cc / 345cc. Jeg er veldig fornøyd med resultatet mitt, men skulle jeg valgt igjen hadde jeg tatt 400cc.😊 Så bare ikke bli skremt av at han anbefaler deg en større mengde cc enn mange andre! Ofte vet PK best hva som skal til for å "balansere" ut og passe til de forskjellige utgangspunkt og ønsker! 😊 Om du ønsker kan du godt få bilder på PM. Bare å spør!
Ankh Su Namun Skrevet 1. september 2014 #33092 Skrevet 1. september 2014 Heia, Kjempefint å lese denne "dagboken." Gruer meg litt nå. Jeg har bestilt OP til onsdag 10.9. Skal ta 375 eller 400cc Runde under muskel. Jeg er 46 år så jeg gleder meg også litt da. Endelig skal jeg også få litt bryster Virker som det er mange veldig unge som tar silikon. Jeg ville ha det da jeg var 30, men sa til meg selv at jeg skulle vente til jeg ble over førti. Men nå lurer jeg på hvorfor jeg ventet? Selv er det bare jeg og kjæresten min som vet at jeg skal ta OP. Vil ikke fortelle det til noen andre ennå, det får heller bli en overraskelse. Grunner er at jeg ikke orker pes og mas om at jeg ikke bør ta det! Håper jeg kan dele litt mer med dere etterhvert, på tide å ta noen før bilder i ihvertfall. Jeg er 168 høy og veier 65 kg. Lurte på å ta av til 60 kg. Er det noen her som har slanket seg etter OP? Og har det noe å si for resultatet? Jeg har også født 3 barn og full-ammet 6-8 mnd. på hver unge. Så de har gjort sitt. Så vi får se! Hei. Jeg er 165 og 62kg Har 400cc moderat over muskel. Hadde noe tomme slappe bryst etter amming. Ok størrelse men ikke fornøyd, skal tilbake nå i september å klage. Da har det gått 6mnd. Jeg blir 36 år på fredag :D
amatøør Skrevet 1. september 2014 #33093 Skrevet 1. september 2014 (endret) Hei igjen! Noen som vet/har erfaring om når man klarer å lese/studere hjemme etter operasjon, og evnt når man kan gå på forelesninger igjen? Endret 1. september 2014 av amatøør
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 1. september 2014 #33094 Skrevet 1. september 2014 Hei igjen! Noen som vet/har erfaring om når man klarer å lese/studere hjemme etter operasjon, og evnt når man kan gå på forelesninger igjen? Samme lurer jeg på! Skal operere midt i studiene, heldigvis i underkant av to måneder før første eksamen, men har ikke lyst til å gå glipp av for mye!
amadine Skrevet 1. september 2014 #33095 Skrevet 1. september 2014 Hei igjen! Noen som vet/har erfaring om når man klarer å lese/studere hjemme etter operasjon, og evnt når man kan gå på forelesninger igjen? Det kommer veldig ann på formen din. Jeg hadde klart å lese hjemme dagen etter op. Kunne sikkert gått på forelesning da også hvis jeg ikke måtte løfte tungt. Men jeg hadde null smerter så jeg slapp billig unna
amadine Skrevet 1. september 2014 #33096 Skrevet 1. september 2014 Heia Takk for det! Lykke til til deg også! Har du vært på konsultasjon, og vet du hvor mye du skal legge inn? Jeg lurere bare på om 400cc er mye, men min PK sa at jeg fint kunne tåle så mye, i og med jeg er kraftig bygget. Jeg prøvde å gå med to poser med 4dl vann her i går, og det kjentes mye tungt ut. Tror jeg går for max 375. Gleder meg litt mer nå, bortsett fra at jeg har så mye å gjøre før OP. Tror ikke jeg rekker alt jeg skal gjøre. Holder på å pusse opp litt :-) Hvis pk sa at du fint kunne tåle 400 cc så hadde jeg gått for det. Kjedelig å legge inn for lite.
Ankh Su Namun Skrevet 1. september 2014 #33097 Skrevet 1. september 2014 Den ene puppen min er også betydelig mindre enn den andre. Før operasjonen sa kirurgen at den ene puppen min var hele 20% større enn den andre, likevel lå han inn 500cc i begge to og sa at det ville jevne seg ut til 7-8% etter operasjonen. For meg ser forskjellen mye større ut nå Hei på deg. Hvordan går det med puppene dine i dag 4 mnd etter operasjon?
amatøør Skrevet 1. september 2014 #33098 Skrevet 1. september 2014 Det kommer veldig ann på formen din. Jeg hadde klart å lese hjemme dagen etter op. Kunne sikkert gått på forelesning da også hvis jeg ikke måtte løfte tungt. Men jeg hadde null smerter så jeg slapp billig unna Krysser fingrene for at jeg ikke blir helt invalidisert da.. :-) Har alt for mye å gjøre, og har ikke mulighet til å droppe å lese i flere dager i strekk/ fravær på skolen. Om to dager på denne tiden er jeg ferdig :-p
Alisha Skrevet 2. september 2014 #33099 Skrevet 2. september 2014 Noen her som har operert seg i Trondheim? Blir nermest for meg, men usikker på om jeg skal dra til oslo hvor jeg går ut ifra at Kirugene har mer erfaring.. :/
Eva Plomme Skrevet 2. september 2014 #33100 Skrevet 2. september 2014 Nå fikk jeg ikke med meg målene dine.. men om du er rundt 170cm så vil jeg påstå at 400cc vil gå under kategorien "naturlig +" om det var forståelig! Er selv 171cm og veier 58kg. Men veide kun 53 kg ved operasjonen (mndene uten trening gjorde sitt haha! ) Min PK anbefalte mellom 360cc og 400cc for meg når jeg sa jeg ville ha naturlig resultat. Nå har jeg ganske stor rumpe og hofter da.. så mulig det ville balansert det ut. Jeg ble litt redd for størrelsen da "alle andre" hadde jo ubder 300 eller litt over! Så jeg feiget ut og gikk for 330cc / 345cc. Jeg er veldig fornøyd med resultatet mitt, men skulle jeg valgt igjen hadde jeg tatt 400cc. Så bare ikke bli skremt av at han anbefaler deg en større mengde cc enn mange andre! Ofte vet PK best hva som skal til for å "balansere" ut og passe til de forskjellige utgangspunkt og ønsker! Om du ønsker kan du godt få bilder på PM. Bare å spør! Så bra du er fornøyd! Du er endel slankere enn meg da. Jeg er 167 og 65 kg. Tror jeg går for 400 likevel. Jeg har også kraftig benbygning så det vil vel balansere kroppen tror jeg. Leste også at under muskel vil de bli skviset litt sammen og virke mindre. Min PK ville at jeg skulle prøve silikoninnlegg bare under sports BHen. Han ville ikke si vekten på dem han puttet oppi, men bare sa at jeg skulle si ifra når det virket passelig. Da vi var kommet til 375 og 400 sa jeg at det virket bra. Da røpet han cc på dem! Så det var overraskende for meg også at det ble så mye. Har sluttet å grue meg nå, OP om en uke nå :-) Gøy å se noen før og etter bilder! Kan sikkert få av meg også, men foreløpig har jeg bare førbilder!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå