My1 Skrevet 28. august 2014 #33061 Skrevet 28. august 2014 Helt klart enig Rundt 300cc kommer nok til å se veldig fint og naturlig ut på deg med dine mål! Du kommer til å bli strålende fornøyd Tenkte bare om du stod mellom valget av to nesten like størrelser (30cc +/-) så ville jeg anbefalt å gå de 30cc opp og ikke ned. Om du skjønner ;p Men om det ikke er et valg du har så er det jo ingenting å tenke på. PK vet oftest best 😉😉😉😉
Butterfly_m Skrevet 28. august 2014 #33063 Skrevet 28. august 2014 Har du lagt ut bilder her på forum? Hvis du tenkte på meg, så nei. Men kan godt sende på PM om du ønsker? ☺
My1 Skrevet 28. august 2014 #33064 Skrevet 28. august 2014 Hvis du tenkte på meg, så nei. Men kan godt sende på PM om du ønsker? ☺[/quote Ja, tenkte på deg😉. Men du la vel inn mere en det jeg skal?! Takker ja til bilde😉 Huff, blir bare rot med å svare.... Ikke inne på dette opplegget og så skriver jeg fra tlf😳
Marilyna Skrevet 29. august 2014 #33065 Skrevet 29. august 2014 Da er puppene mine snart 4 uker gamle!! Sykt! Blir mykere for hver dag!! Har noen spørsmål til dere som har operert : Når begynte dere å ha sex igjen, UTEN sportsbh? Tørr ikke ta den av ennå hehe Når kunne dere ligge skikkelig på siden igjen om natten? Når følte dere at dere kunne se det "endelige" resultatet? Og har dere blitt skuffet, selv om dere var forNøyd etter 4 uker? Dumt spørsmål kanskje, men føler selv at puppene begynner å se naturlige/normale ut. Leser jo at de forandrer seg i opp mot et år.. skulle ønske jeg kunne spole litt frem og se :D Er veldig fornøyd allerede! La inn 265, runde, medium profil, under muskel Ellers er det bare å sende før/etter bilde på pm om noen har lagt inn noenlunde samme størrelse som meg!
Butterfly_m Skrevet 29. august 2014 #33066 Skrevet 29. august 2014 Bilde er ordnet! Jeg la i litt mer enn deg ja. Har 330 cc / 345cc og er veldig fornøyd med det. Selv om jeg også gikk for så naturlig resultat som mulig og var livredd for at det skulle bli for stort, så er jeg veldig glad i etterkant at jeg ikke gikk enda mindre som jeg originalt hadde lyst til 😊
My1 Skrevet 29. august 2014 #33067 Skrevet 29. august 2014 ame="My1" post="14995369" timestamp="1409246306"] Fikk bildene😉 Veldig bra resultat, og skikkelig fiiiiine😃 Bilde er ordnet! Jeg la i litt mer enn deg ja. Har 330 cc / 345cc og er veldig fornøyd med det. Selv om jeg også gikk for så naturlig resultat som mulig og var livredd for at det skulle bli for stort, så er jeg veldig glad i etterkant at jeg ikke gikk enda mindre som jeg originalt hadde lyst til 😊
My1 Skrevet 29. august 2014 #33068 Skrevet 29. august 2014 Er det noen her inne som har kjennskap til PK Per Alberius?
My1 Skrevet 29. august 2014 #33069 Skrevet 29. august 2014 Hei... Massjura og frk spent her igjen😝 Er det noen som ser det lekt å dele før og etter bilder som er rundt 168høy og ca 60kg som har fått lagt inn 280-300cc som var ganske tomme/flate før inngrepet?
Eva Plomme Skrevet 29. august 2014 #33070 Skrevet 29. august 2014 Heia, Kjempefint å lese denne "dagboken." Gruer meg litt nå. Jeg har bestilt OP til onsdag 10.9. Skal ta 375 eller 400cc Runde under muskel. Jeg er 46 år så jeg gleder meg også litt da. Endelig skal jeg også få litt bryster Virker som det er mange veldig unge som tar silikon. Jeg ville ha det da jeg var 30, men sa til meg selv at jeg skulle vente til jeg ble over førti. Men nå lurer jeg på hvorfor jeg ventet? Selv er det bare jeg og kjæresten min som vet at jeg skal ta OP. Vil ikke fortelle det til noen andre ennå, det får heller bli en overraskelse. Grunner er at jeg ikke orker pes og mas om at jeg ikke bør ta det! Håper jeg kan dele litt mer med dere etterhvert, på tide å ta noen før bilder i ihvertfall. Jeg er 168 høy og veier 65 kg. Lurte på å ta av til 60 kg. Er det noen her som har slanket seg etter OP? Og har det noe å si for resultatet? Jeg har også født 3 barn og full-ammet 6-8 mnd. på hver unge. Så de har gjort sitt. Så vi får se! 1
My1 Skrevet 30. august 2014 #33071 Skrevet 30. august 2014 Heia, Kjempefint å lese denne "dagboken." Gruer meg litt nå. Jeg har bestilt OP til onsdag 10.9. Skal ta 375 eller 400cc Runde under muskel. Jeg er 46 år så jeg gleder meg også litt da. Endelig skal jeg også få litt bryster Virker som det er mange veldig unge som tar silikon. Jeg ville ha det da jeg var 30, men sa til meg selv at jeg skulle vente til jeg ble over førti. Men nå lurer jeg på hvorfor jeg ventet? Selv er det bare jeg og kjæresten min som vet at jeg skal ta OP. Vil ikke fortelle det til noen andre ennå, det får heller bli en overraskelse. Grunner er at jeg ikke orker pes og mas om at jeg ikke bør ta det! Håper jeg kan dele litt mer med dere etterhvert, på tide å ta noen før bilder i ihvertfall. Jeg er 168 høy og veier 65 kg. Lurte på å ta av til 60 kg. Er det noen her som har slanket seg etter OP? Og har det noe å si for resultatet? Jeg har også født 3 barn og full-ammet 6-8 mnd. på hver unge. Så de har gjort sitt. Så vi får se! Hei. Så spennende😉 Vi er da nesten samme størrelse. Jeg er 35 år og har full ammet to barn. Så jeg har bare to "lomfor" til pupper igjen. Jeg skal under kniven 8.10😝 Du får ha lykke til.
tøflusen Skrevet 30. august 2014 #33072 Skrevet 30. august 2014 Hei! Ny her. Fire dager siden operasjonen. Opererte meg på Klinikk Strand i Haugesund på tirsdag. 325cc moderat over muskel. Endelig fått dusja! Beste følelsen i verden. Formen er absolutt stigende, og jeg har vel vært borti verre smerter enn det jeg har hatt etter inngrepet Er 30 år, 172cm og 66kg Var tilnærmet flat før, og angrer på at jeg ikke gjorde dette før. Fornøyd med resultatet, men det er jo litt vanskelig å se noe skikkelig resultat når man er full av teip Dere som skal opereres i nærmeste fremtid; Gled dere! :D
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 30. august 2014 #33073 Skrevet 30. august 2014 Da har jeg vært på konsultasjon. Var ingen diskusjon, måtte ha under muskel, men men også sto brystet mitt for mye ut til at jeg kunne ha høyprofil, og har ikke plass til mer enn 250 cc moderat profil siden jeg er så liten og smal! Prøvde i sports bh og så veldig bra ut, og på animasjons bildene også! Men er redd det kanskje blir for lite? Har 65C nå, som tilsvarer 75a, noen bh'er trenger jeg en størrelse større ut, blir spennende å se hvordan de blir! Omtrent en måned til jeg skal operere nå!! Spent!
Marilyna Skrevet 30. august 2014 #33074 Skrevet 30. august 2014 Da har jeg vært på konsultasjon. Var ingen diskusjon, måtte ha under muskel, men men også sto brystet mitt for mye ut til at jeg kunne ha høyprofil, og har ikke plass til mer enn 250 cc moderat profil siden jeg er så liten og smal! Prøvde i sports bh og så veldig bra ut, og på animasjons bildene også! Men er redd det kanskje blir for lite? Har 65C nå, som tilsvarer 75a, noen bh'er trenger jeg en størrelse større ut, blir spennende å se hvordan de blir! Omtrent en måned til jeg skal operere nå!! Spent! Det blir nok superbra!! Det med størrelse sitter nok mest i hodet, alt etter hva du har sett for deg. Husk at 250 kan se veeldig forskjellig ut fra person til person, hvis du er smal som meg ser det nok veldig naturlig ut, uten at det blir for lite!! :D Spennende!! Tiden går kjempefort, plutselig våkner du med helt nye pupper
Marilyna Skrevet 30. august 2014 #33075 Skrevet 30. august 2014 Da har jeg vært på konsultasjon. Var ingen diskusjon, måtte ha under muskel, men men også sto brystet mitt for mye ut til at jeg kunne ha høyprofil, og har ikke plass til mer enn 250 cc moderat profil siden jeg er så liten og smal! Prøvde i sports bh og så veldig bra ut, og på animasjons bildene også! Men er redd det kanskje blir for lite? Har 65C nå, som tilsvarer 75a, noen bh'er trenger jeg en størrelse større ut, blir spennende å se hvordan de blir! Omtrent en måned til jeg skal operere nå!! Spent! Har du forresten tenkt på å gå til konsultasjon hos en annen kirurg i tillegg? Bare sånn for å få flere synspunkter! Ellers kan jeg anbefale nettsiden realself.com hvis du er på utkikk etter bilder, spøsmål/svar osv. , jeg har brukt den siden masse både før og etter op. Syns også 265 virket litt lite, men kunne nå i ettertid ikke tenkt meg større!
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 30. august 2014 #33076 Skrevet 30. august 2014 Har du forresten tenkt på å gå til konsultasjon hos en annen kirurg i tillegg? Bare sånn for å få flere synspunkter! Ellers kan jeg anbefale nettsiden realself.com hvis du er på utkikk etter bilder, spøsmål/svar osv. , jeg har brukt den siden masse både før og etter op. Syns også 265 virket litt lite, men kunne nå i ettertid ikke tenkt meg større! Jeg hadde egentlig tenkt til å dra til flere konsultasjoner, men jeg syntes fornebuklinikken var såpass bra, både av min egen erfaring og det jeg har hørt andre fortelle, og deres egen nettside,at jeg velger å stole på barstad. Jeg er veldig smal, så var forberedt på at jeg ikke kunne ha så mye, og har veldig lite underhudsfett rundt puppene, kan se ribbeina over brystet osv. Så velger egentlig å stole på han skal si at om han ser det går med større under operasjonen så vil jeg ha det, men jeg tror 250 gram vil være passe for meg når jeg prøvde de og sånn så de hvert fall veldig fine ut!! Tusen takk for tips!! Skal sjekke den ut :D gleder meg så utrolig nå!!! Herregud ! Bare en måned til 😵
Marilyna Skrevet 30. august 2014 #33077 Skrevet 30. august 2014 Jeg hadde egentlig tenkt til å dra til flere konsultasjoner, men jeg syntes fornebuklinikken var såpass bra, både av min egen erfaring og det jeg har hørt andre fortelle, og deres egen nettside,at jeg velger å stole på barstad. Jeg er veldig smal, så var forberedt på at jeg ikke kunne ha så mye, og har veldig lite underhudsfett rundt puppene, kan se ribbeina over brystet osv. Så velger egentlig å stole på han skal si at om han ser det går med større under operasjonen så vil jeg ha det, men jeg tror 250 gram vil være passe for meg når jeg prøvde de og sånn så de hvert fall veldig fine ut!! Tusen takk for tips!! Skal sjekke den ut :D gleder meg så utrolig nå!!! Herregud ! Bare en måned til 😵 Tror du er i veldig trygge hender der ja😄 En mnd går suuperfort!! Er bare å glede seg :D Kan anbefale å kjøpe bio oil på apoteket, spesielt hvis du har veldig tynn hud på brystet. Min ble strukket en del med implantater, så hadde antydning til litt strekkmerker på brystene etter op., men smørte med oljen fra dag 1 og nå har jeg ingenting, vet ikke om det er oljen som er grunnen, men det skader iallefall ikke
Bordbrikke Skrevet 30. august 2014 #33078 Skrevet 30. august 2014 Jeg hadde egentlig tenkt til å dra til flere konsultasjoner, men jeg syntes fornebuklinikken var såpass bra, både av min egen erfaring og det jeg har hørt andre fortelle, og deres egen nettside,at jeg velger å stole på barstad. Jeg er veldig smal, så var forberedt på at jeg ikke kunne ha så mye, og har veldig lite underhudsfett rundt puppene, kan se ribbeina over brystet osv. Så velger egentlig å stole på han skal si at om han ser det går med større under operasjonen så vil jeg ha det, men jeg tror 250 gram vil være passe for meg når jeg prøvde de og sånn så de hvert fall veldig fine ut!! Tusen takk for tips!! Skal sjekke den ut :D gleder meg så utrolig nå!!! Herregud ! Bare en måned til 😵 Hvor høy er du osv? 😊
nuttybear Skrevet 30. august 2014 #33079 Skrevet 30. august 2014 Sitter her med mine 70D(om jeg kan si det selv) flotte 255cc under muskel moderat plus profil. Jeg syns de er perfekte til meg og min ca 170 og 57kg. Var dog bare 53kg rundt operasjon, utrolig hva 6-7 uker uten trening kan føre til;o). Planen var egentlig 220-240 på meg men gav PK frie tøyler og det ble altså da 255. Jeg syns det er perfekt størrelse til min heller spinkle overkropp med sped beinbyggning. Gled deg:o) Da har jeg vært på konsultasjon. Var ingen diskusjon, måtte ha under muskel, men men også sto brystet mitt for mye ut til at jeg kunne ha høyprofil, og har ikke plass til mer enn 250 cc moderat profil siden jeg er så liten og smal! Prøvde i sports bh og så veldig bra ut, og på animasjons bildene også! Men er redd det kanskje blir for lite? Har 65C nå, som tilsvarer 75a, noen bh'er trenger jeg en størrelse større ut, blir spennende å se hvordan de blir! Omtrent en måned til jeg skal operere nå!! Spent!
Cheeky Skrevet 30. august 2014 #33080 Skrevet 30. august 2014 HeiHei! Da er det kun 4 dager til min konsultasjon hos Teres Stokkan og Aleris i Trondheim Hvor lang tid brukte dere inne hos PK? Det er bare 1 time mellom hver konsultasjon, så jeg er litt redd for at det blir knapt med tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå