Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

De var kjempefine! Så heldig du er 😊

Håper jeg kan få et slikt resultat.

Jeg har mer hud enn du har, som resultat av amming hvor jeg hadde gigapupper, det varte ikke dessverre 😔 De er uten heng når jeg står, men blir tennissokker hvis jeg bøyer meg fram, skikkelig udelikat.

Hvilen størrelse bruker du i bh nå?

Nå gleder jeg meg ennå mer!!

Tusen takk! Blir veldig glad av sånne tilbakemeldinger. Du har mye å glede deg til, og du kommer nok til å bli kjempefornøyd! Jeg angrer i alle fall ikke et sekund. Bruker nå 70c.

vil du sende til meg også? :) jeg har like mål som deg, men fikk 280 og vil gjerne se forskjellen :)

Det skal du få. :) Har du også bilder som du gjerne vil dele? Gjør ingenting om du ikke har, men er gøy å se andre sine resultater.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk! Blir veldig glad av sånne tilbakemeldinger. Du har mye å glede deg til, og du kommer nok til å bli kjempefornøyd! Jeg angrer i alle fall ikke et sekund. Bruker nå 70c.

Det skal du få. :) Har du også bilder som du gjerne vil dele? Gjør ingenting om du ikke har, men er gøy å se andre sine resultater.

se side 1642 for mine :) Jeg er størrelse 65D nå

Skrevet

Kjempefine!! :Nikke:

Skrevet

Kjempefine!! :Nikke:

Takk :) hadde du bilde?

Skrevet

Sender på melding. :)

Kjempefine var de! Da har vi nokså lik størrelse da. Hvordan er dine arr?

Skrevet

Hei=)

Jeg lurer på om det er noen her som er ca like stor som meg, og bruker lik bh str som kan svare på hvor mye dere lå inn og åssen type osv?

Jeg skal legge inn selv så syns det er spennende å høre hva andre gjorde.

Jeg veier ca 60 kg, er 167 og bruker bh str 75 a :/

Hilsen meg :)

Skrevet

Sender på melding. :)

Send gjerne til meg og :) Jeg vurderer 270 cc, men er enda usikker.

• Liker 1
Skrevet

Kjempefine var de! Da har vi nokså lik størrelse da. Hvordan er dine arr?

Takktakk! Tja hva kan jeg si.. Nå er det over et halvt år siden jeg opererte, så de er forsatt litt rosa. Men blekner nok for hver dag som går. Har unngått sola og beskyttet arrene godt, så tror det har hjulpet på. Dine da?

Skrevet

De var veldig fine Wallet! :) Men ser ut som du er litt smalere enn meg, så tror faktisk 270-280 cc kan passe meg :)

Skrevet

De var veldig fine Wallet! :) Men ser ut som du er litt smalere enn meg, så tror faktisk 270-280 cc kan passe meg :)

Tusen takk! Helt enig, for det tror jeg og. :)

Skrevet

Hei.

Har lest ei stund nå på forumet, og klarte endelig å knotete meg til å registrere meg.

Jeg skal opererest 8.okt.

Jeg er så usikker på om det blir rett str. på meg...

Har ikke så mye pupp igjen etter at jeg har ammet mine to barn.

Jeg er 168 og ca 62kg.

Da jeg var på konsultasjon, fikk jeg beskjed om 280-300 på den ene puppen og 300-320på andre.. Og smal protese..

Noen som er ca disse målene som har lagt inn 300gram??

Pr. i dag så er hele puppen ca 16cm i diameter og fra brystvorten og til ribbein ca 7cm... Altså 7cm høg.

Hufff... Er helt amatør på dette område, har liksom ikke brydd meg så mye.

Usikker på BH størrelsen... Bruker sikkert feil størrelse, etter det jeg har lest her.

Skrevet (endret)

Kjempefine!! Regner med at du er fornøyd😊

Endret av amatøør
Skrevet

Idag er det 5 uker PO. og jeg ser fortsatt stor forskjell på mine. Burde de ikke jevnet seg ut snart, eller vil de antakelig ende opp slik siden de har vært litt ujevne/forskjellige hele veien?

Skrevet

Takk for svar "Nordlenning" Jeg opererte første gang i 2009 , 300 cc over muskel. Var aldri fornøyd med str og har siden da vurdert ny OP. Skal operere i Drammen hos Margit Hammerstad 03.09 og begynner å kjenne nerver nå !! Skal legge inn 500 cc moderat profil ( har former og litt brede skuldre så tror det vil bli veldig bra ) Du har også litt større proteser enn gjennomsnittet ser jeg, fornøyd ? Jeg er redd de skal føles tunge.

Gudinnen82

Hei :) Jeg er ikke spesielt bred, men er 172cm høy - og jeg har lagt inn 375 og de er ABSOLUTT ikke for store :) Ikke tunge heller. Hvis du er grovere bygd og bredere over skuldrene tror jeg 500 blir veldig bra! Lykke til : )

Skrevet

Kjempefine!! Regner med at du er fornøyd

Takk! Veldig fornøyd :) :)

Skrevet

Hei.

Har lest ei stund nå på forumet, og klarte endelig å knotete meg til å registrere meg.

Jeg skal opererest 8.okt.

Jeg er så usikker på om det blir rett str. på meg...

Har ikke så mye pupp igjen etter at jeg har ammet mine to barn.

Jeg er 168 og ca 62kg.

Da jeg var på konsultasjon, fikk jeg beskjed om 280-300 på den ene puppen og 300-320på andre.. Og smal protese..

Noen som er ca disse målene som har lagt inn 300gram??

Pr. i dag så er hele puppen ca 16cm i diameter og fra brystvorten og til ribbein ca 7cm... Altså 7cm høg.

Hufff... Er helt amatør på dette område, har liksom ikke brydd meg så mye.

Usikker på BH størrelsen... Bruker sikkert feil størrelse, etter det jeg har lest her.

Hei!

Har nesten samme mål som deg; 171 cm og 58kg (53 kg ved operasjon) Brukte 75A før operasjon, men var nok feil størrelse. Nærmere en 70A tenker jeg. Er nå 70DD/E - men ser på ingen måte så stort ut som det høres ;)

Jeg fikk lagt inn 330 cc og 345 cc under muskel. Moderat profil, runde, teksturerte implantat.

Jeg er veldig fornøyd med størrelsen og form! Ønsket et naturlig utseende og synes definitivt jeg har fått det!! :) Til lørdag er det 4 mnd siden min operasjon.. tiden flyr!! ;)

Tror du blir fornøyd med noe i det volumspekteret du oppgir der. Jeg skulle ønske i ettertid at jeg gikk for nærmere 400cc, men det er nok bare fordi jeg begynner å bli vant til størrelsen :)

Poenget er at om du er i tvil så gå heller litt opp enn ned. Dog er dette individuelt - såklart!

Lykke til! :)

Skrevet

Hei!

Har nesten samme mål som deg; 171 cm og 58kg (53 kg ved operasjon) Brukte 75A før operasjon, men var nok feil størrelse. Nærmere en 70A tenker jeg. Er nå 70DD/E - men ser på ingen måte så stort ut som det høres ;)

Jeg fikk lagt inn 330 cc og 345 cc under muskel. Moderat profil, runde, teksturerte implantat.

Jeg er veldig fornøyd med størrelsen og form! Ønsket et naturlig utseende og synes definitivt jeg har fått det!! :) Til lørdag er det 4 mnd siden min operasjon.. tiden flyr!! ;)

Tror du blir fornøyd med noe i det volumspekteret du oppgir der. Jeg skulle ønske i ettertid at jeg gikk for nærmere 400cc, men det er nok bare fordi jeg begynner å bli vant til størrelsen :)

Poenget er at om du er i tvil så gå heller litt opp enn ned. Dog er dette individuelt - såklart!

Lykke til! :)

Takk for svar.

Tror ikke det blir større, da PK mente at det var det som kom til å se mest naturlig ut😳😉

Skrevet

Takk for svar.

Tror ikke det blir større, da PK mente at det var det som kom til å se mest naturlig ut😳😉

Helt klart enig :) Rundt 300cc kommer nok til å se veldig fint og naturlig ut på deg med dine mål! Du kommer til å bli strålende fornøyd :)

Tenkte bare om du stod mellom valget av to nesten like størrelser (30cc +/-) så ville jeg anbefalt å gå de 30cc opp og ikke ned. Om du skjønner ;p Men om det ikke er et valg du har så er det jo ingenting å tenke på. PK vet oftest best :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...