Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Amatøør, jeg fikk samme tilbakemelding som deg via telefonkonsultasjon, anatomiske 255 cc under muskel. Kanskje 290 cc, men han må måle først.

Disse implantatene er full higth/full projektion, altså høyprofil, etter hva jeg har googlet meg fram til. Du kan lese spesifikasjonene her http://www.southfloridaplasticsurgery.com/allergan-breast-implants.html

Jeg er også flat etter amming, bortimot ingenting igjen.

Hvor bred er du rundt brystkassen? Jeg er 73, så håper på at det er plass til 290 cc, men det får jeg ikke vite før operasjonsdagen.

Jeg velger å stole på kirurgen, Barstad ved Fornebuklinikken. Det viktigste er at det blir pent, heller enn stort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ca 75 cm. Jeg er i tillegg ganske bredskuldret og atletisk bygget i overkroppen, med lite underhudsfett. Derfor blir nok ikke 255 cc så veldig stort på meg. Jeg prøvde bh fylt med silikon, og det var litt større enn det jeg er med de største pushup-bh'ene (når jeg så med genser over). Jeg vil si en full 75 B. Det er helt fint for meg det. Jeg vil helst ikke at folk skal legge merke til det en gang.. Jeg vil bare slippe det å hele tiden måtte bruke store pads/push-ups, aldri finne badetøy som passer, og slippe å se ut som en gutt hvis jeg går i sportstøy :-o

Jeg kommer til å gå for operasjonen om en uke. Når skal du opereres?

Skrevet

Amatøør, jeg fikk samme tilbakemelding som deg via telefonkonsultasjon, anatomiske 255 cc under muskel. Kanskje 290 cc, men han må måle først.

Disse implantatene er full higth/full projektion, altså høyprofil, etter hva jeg har googlet meg fram til. Du kan lese spesifikasjonene her http://www.southfloridaplasticsurgery.com/allergan-breast-implants.html

Jeg er også flat etter amming, bortimot ingenting igjen.

Hvor bred er du rundt brystkassen? Jeg er 73, så håper på at det er plass til 290 cc, men det får jeg ikke vite før operasjonsdagen.

Jeg velger å stole på kirurgen, Barstad ved Fornebuklinikken. Det viktigste er at det blir pent, heller enn stort.

Og, takk for linken. Hva betyr egentlig det- altså høyprofil?

Skrevet

Jeg skal om ca tre uker.

Hvis du ser på de ulike størrelsene så ser du at høyprofil bygger lengere ut fra bryste og er smalere i "vidden" enn moderat og lavpofil. Det vil si at det strutter lenger ut fra brystet. Når jeg leser ser det ut som de fleste får moderat profil, men effekten er større med høyprofil fordi den bygger ut framfor bredde i forhold til cc. Forsto at utfordringen med å gå for større protester er at man kan få puppen under armen, at den blir for vid.

Men dette er slik jeg har forstått det, så snakk med kirurgen, jeg kan jo ta feil!

Jeg håper på å bli en C, men uansett vil det bli bedre enn det er i dag ☺️ Kan ikke bruke sportsbh, da er det bare flatt. Og bikini er en evig mare, ser helt feil ut med brede hofter og flatt frontparti.

Skrevet

Jeg håper på å bli en C, men uansett vil det bli bedre enn det er i dag ☺️ Kan ikke bruke sportsbh, da er det bare flatt. Og bikini er en evig mare, ser helt feil ut med brede hofter og flatt frontparti.

Enig ang sportsbh. Bruker innlegg i de også😳 Høres ut som vi har noe samme utgangspunkt. Jeg kan sikkert ta bilde av før/etter når jeg er ferdig (det blir vel med sportsbh etter), så du kan se..

se forresten her: http://www.drmiroshnik.com.au/gallery/breast-augmentation-implants/

Synes det var mange bra bilder her med litt forskjellig form/utgangspunkt.

Skrevet

Enig ang sportsbh. Bruker innlegg i de også😳 Høres ut som vi har noe samme utgangspunkt. Jeg kan sikkert ta bilde av før/etter når jeg er ferdig (det blir vel med sportsbh etter), så du kan se..

se forresten her: http://www.drmiroshnik.com.au/gallery/breast-augmentation-implants/

Synes det var mange bra bilder her med litt forskjellig form/utgangspunkt.

Det hadde vært supert 😊

Bra link, mange med anatomiske innlegg. Men synes det blir så ulikt fra person til person. Noen har store innlegg, men resultatet er ikke så mye større enn de med mindre.

Jeg har noen silikoninnlegg som jeg har brukt i bh-en, de er ganske store og gir godt med fylde, synes jeg. Forsøkte å veie dem, de var kun 80 gram pr stykk. Sammen er de 160 gram, og jeg synes det er stort hvis jeg legger begge i bhen. Så 255 cc må jo gjøre en stor forskjell i min verden.

Følte du at protestene var store når du prøvde de?

Skrevet

Det hadde vært supert

Bra link, mange med anatomiske innlegg. Men synes det blir så ulikt fra person til person. Noen har store innlegg, men resultatet er ikke så mye større enn de med mindre.

Jeg har noen silikoninnlegg som jeg har brukt i bh-en, de er ganske store og gir godt med fylde, synes jeg. Forsøkte å veie dem, de var kun 80 gram pr stykk. Sammen er de 160 gram, og jeg synes det er stort hvis jeg legger begge i bhen. Så 255 cc må jo gjøre en stor forskjell i min verden.

Hei,

Det er akkurat det at det er så utrolig forskjellig hvordan protesene blir på hver enkelt. Det er derfor jeg tenker at jeg rett og slett må stole på pk, fordi det er umulig for meg å ha noe formening om hva som er mulig med det utgangspunktet jeg har.

For å illustrere størrelse tok han på meg en sportsbh i str 75B (sånn med avdelte cuper), deretter puttet han inn to litt mindre silikoninnlegg av den typen du refererer til (en ganske stor og en litt mindre i hver cup), og bygget ut under og litt over nedre del av brystet. Da ble det en full (struttende) B-cup. Tror det er umulig å legge selve protesen oppi uten at det blir litt feil, siden en del av protesen skal ligge under muskel. Tok på meg en trang trøye over der igjen og det ser ut som jeg blir litt større enn det jeg gjør når jeg har BH med store innlegg.

Han sa jeg "tålte" litt større bryster pga "rammen" min (bredskuldret og atletisk), men det han foreslo var 255 cc, så det virket som han synes at denne størrelsen var det mest naturlig til meg og "stor nok", noe jeg er enig i (vi prøvde ikke noen flere størrelser).

Har så mye annet å gjøre, men har blitt helt puppegal. Må virkelig skjerpe meg!

Skrevet

Det hadde vært supert

Hei,

Det er akkurat det at det er så utrolig forskjellig hvordan protesene blir på hver enkelt. Det er derfor jeg tenker at jeg rett og slett må stole på pk, fordi det er umulig for meg å ha noe formening om hva som er mulig med det utgangspunktet jeg har.

For å illustrere størrelse tok han på meg en sportsbh i str 75B (sånn med avdelte cuper), deretter puttet han inn to litt mindre silikoninnlegg av den typen du refererer til (en ganske stor og en litt mindre i hver cup), og bygget ut under og litt over nedre del av brystet. Da ble det en full (struttende) B-cup. Tror det er umulig å legge selve protesen oppi uten at det blir litt feil, siden en del av protesen skal ligge under muskel. Tok på meg en trang trøye over der igjen og det ser ut som jeg blir litt større enn det jeg gjør når jeg har BH med store innlegg.

Han sa jeg "tålte" litt større bryster pga "rammen" min (bredskuldret og atletisk), men det han foreslo var 255 cc, så det virket som han synes at denne størrelsen var det mest naturlig til meg og "stor nok", noe jeg er enig i (vi prøvde ikke noen flere størrelser).

Har så mye annet å gjøre, men har blitt helt puppegal. Må virkelig skjerpe meg!

Jeg opererte meg i januar. Fikk lagt inn anatomiske proteser, 255 gram under muskel. Var flatbrystet fra før av, og er 164 cm høy/52 kg. Kan sende dere bilder om dere har lyst på det. :) Litt lettere når dere får se andre sine før/etter bilder. Er i alle fall veldig fornøyd med resultatet!

Skrevet

Jeg opererte meg i januar. Fikk lagt inn anatomiske proteser, 255 gram under muskel. Var flatbrystet fra før av, og er 164 cm høy/52 kg. Kan sende dere bilder om dere har lyst på det. :) Litt lettere når dere får se andre sine før/etter bilder. Er i alle fall veldig fornøyd med resultatet!

Ja, gjerne!

Skrevet (endret)

2 sek.

Kjempefine!! skjønner godt at du er stolt! Får jeg noe sånt kommer jeg til å være overlykkelig :-) Vet du hvordan profil det er?

Jeg er nok litt bredere over brystet enn du er, selv om størrelsen på førbildet nok er ganske lik.

Endret av amatøør
Skrevet

Kjempefine!! skjønner godt at du er stolt! Får jeg noe sånt kommer jeg til å være overlykkelig :-) Vet du hvordan profil det er?

Jeg er nok litt bredere over brystet enn du er, selv om størrelsen på førbildet nok er ganske lik.

Tusen takk! Jeg er nokså sikker på at jeg har høyprofil ja. Kunne ikke få mer enn 255 gram, siden jeg var ganske smal/slank fra før av. Men er glad jeg fikk det jeg fikk. :)

Skrevet

Ja, gjerne til meg også!!
Skrevet

Hei, jeg skal også operere inn 255 gram i januar og er blitt ganske puppegal selv. Lurer på om det er nok og må konstant minne meg selv på at det er et naturlig utseende jeg er ute etter. Vil gjerne se bilde om du har lyst til å sende til meg også?

Skrevet

Jeg vil også gjerne se :)

Skrevet

Jeg vil også gjerne se :)

PM'er dere. :)

Gjest Gjest_Kalia
Skrevet (endret)

Gjerne send til meg også :)

Edit: skjedde noe rart med siteringen.

Endret av Kalia
Skrevet

Gjerne send til meg også :)

Edit: skjedde noe rart med siteringen.

Greit det. 2 sek. :)

Skrevet

Tusen takk! Jeg er nokså sikker på at jeg har høyprofil ja. Kunne ikke få mer enn 255 gram, siden jeg var ganske smal/slank fra før av. Men er glad jeg fikk det jeg fikk. :)

De var kjempefine! Så heldig du er 😊

Håper jeg kan få et slikt resultat.

Jeg har mer hud enn du har, som resultat av amming hvor jeg hadde gigapupper, det varte ikke dessverre 😔 De er uten heng når jeg står, men blir tennissokker hvis jeg bøyer meg fram, skikkelig udelikat.

Hvilen størrelse bruker du i bh nå?

Nå gleder jeg meg ennå mer!!

• Liker 1
Skrevet

vil du sende til meg også? :) jeg har like mål som deg, men fikk 280 og vil gjerne se forskjellen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...