Gjest Gjest_Kalia Skrevet 21. august 2014 #32981 Skrevet 21. august 2014 Ok, men kan ikke du høre med de om de kan holde av en dato i det minste? Han opererte mandag til onsdag den uken jeg skulle, vet ikke om det er hver uke. Jeg har et bortimot ikke eksisterende utgangspunkt 😉 Er rimelig flat og tom etter amming, men ikke heng. Han tenkte anatomiske protester 255 eller 290 cc, men det blir ikke avgjort før jeg kommer ned. Har konsultasjon rett før operasjon, har kun sendt bilder. Størrelsen avhenger av mine mål, siden jeg har lite fett på overkroppen blir det fort kant på protestene om de blir for store. Men jeg er bare 160 cm høy, og vil ikke ha store, men fyldige. Du da? Er det noen andre som har anatomiske i den størrelsen som vil dele sin erfaring? Har spurt mange ganger, men får ikke lov... De sier de må ha en journal på meg osv. Men jeg skal jo uansett ha konsultasjon før operasjonen... Og er jo mange her inne som har bestil op samtidig som konsultasjonen! Jaja! Nå tør jeg ikke mase på dem mer vil ikke bli kastet ut fra klinikken! Hehe Jeg er 171/172 og er ganske tynn og spinkel, men har veldig stor rumpe i forhold til kroppen min, og veldig små pupper, føler jeg ser helt usymetrisk ut. I tillegg har jeg ganske utstikkende ribbein, så puppene blir nesten mindre enn ribbeina igjen... Håper på over muskel da jeg har litt brystvev, men må nok ha under. Jeg kan ikke ha anatomiske vet jeg, da jeg allerede har mesteparten av puppen på undersiden av brystvorten. Men er nok andre her inne som kan svare deg
Gudinnen82 Skrevet 21. august 2014 #32982 Skrevet 21. august 2014 Hei! Våknet med ett bryst som hadde to middels store blåmerker og ett bryst som har hovnet litt opp siden i går (er litt mer hovent enn det andre også). Hadde også vondt på det ene såret(ved stingene). Noen som har opplevd dette? Hei :-) Du kan ta det helt med ro, du er fortsatt relativt nyoperert og blåmerker og litt hevelse er ikke farlig. At stingene "svir" eller klør er også helt normalt. Da jeg opererte forrige gang tror jeg det gikk et par mnd før alt roet seg helt,brystene vil forandre seg litt dag for dag og trenger litt tid på å bli normale :-) Så ikke bekymre deg, bare nyt synet av flotte pupper 😊 1
inae Skrevet 21. august 2014 #32983 Skrevet 21. august 2014 (endret) Det har nå godt litt over 2 måneder siden min operasjon, og jeg lurer på om man kan gå uten vanlig bh/sportsbh? Jeg går ganske mye uten bh nå, for jeg synes det er så mye bedre, men vet liksom ikke helt om det er så lurt. Hørte fra ei som jobbet i Change at hennes venninne brukte en spileløs bh som ikke ga noe støtte slik at hennes bryster skle for mye ut til siden, og dermed måtte operere på nytt(!) Så er det noen som vet? :-) Endret 21. august 2014 av inae
Trulterulte Skrevet 21. august 2014 #32984 Skrevet 21. august 2014 Hei! For en fin tråd. :-) Jeg skal opereres snart og lurer på dette med mammografi før operasjon. Min klinikk krever dette da jeg er 38 år. Måtte dere det også? Og hvor fikk dere henvisningen fra? Har ikke lyst til å gå til fastlegen.
Gudinnen82 Skrevet 21. august 2014 #32985 Skrevet 21. august 2014 Hei! For en fin tråd. :-) Jeg skal opereres snart og lurer på dette med mammografi før operasjon. Min klinikk krever dette da jeg er 38 år. Måtte dere det også? Og hvor fikk dere henvisningen fra? Har ikke lyst til å gå til fastlegen. Hei og velkommen hit :-) Jeg måtte også ha mammografi ved min OP, bestilte på Medi 3 som er privat- trengte ingen henvisning der! Hvor og når skal du operere ? :-)
Trulterulte Skrevet 21. august 2014 #32986 Skrevet 21. august 2014 Takk og takk for svar! :-) Skal operere i Drammen. Etter avtalen 17 september, men det er kun hvis de kan skrive en henvisning. For å få henvisning fra fastlege er det venting på time og da må jeg få ny dato for operasjon tilpasset det. Jeg forstod det slik at alle må ha henvisning til mammografi nå om dagen? Har vært på konsultasjon forresten. Skal ha ca. 250-300 under muskel, moderat (muligens høy) profil. Er så spent!!
nuttybear Skrevet 21. august 2014 #32987 Skrevet 21. august 2014 Hei! For en fin tråd. :-) Jeg skal opereres snart og lurer på dette med mammografi før operasjon. Min klinikk krever dette da jeg er 38 år. Måtte dere det også? Og hvor fikk dere henvisningen fra? Har ikke lyst til å gå til fastlegen. Hei der. Om ikke alle klinikker krever det så er det vel iallfall anbefalt når over 38 så vidt jeg har skjønt Tror ikke du trenger henvisning fra fastlege faktisk ettersom det ikke er medisinsk berettiget om du skjønner. det betyr også at du må betale selv dessverre men det må du med eller uten den henvisninger:o( Ring til f eks Currato og hør. Du finner de på nettet. lykke til:o)
Trulterulte Skrevet 21. august 2014 #32988 Skrevet 21. august 2014 Takk! Jeg tror jeg har sjekket alle muligheter. Hos alle aktører må man ha henvisning. Har man det får man nærmest time på dagen. :-) Det føles ikke riktig å belaste fastlege med dette heller og "ta en time" fra andre, det er jo ikke medisinsk betinget. Ikke har vi brystkreft i familien heller. Ordner seg nok. :-)
Gudinnen82 Skrevet 21. august 2014 #32989 Skrevet 21. august 2014 (endret) Takk og takk for svar! :-) Skal operere i Drammen. Etter avtalen 17 september, men det er kun hvis de kan skrive en henvisning. For å få henvisning fra fastlege er det venting på time og da må jeg få ny dato for operasjon tilpasset det. Jeg forstod det slik at alle må ha henvisning til mammografi nå om dagen? Har vært på konsultasjon forresten. Skal ha ca. 250-300 under muskel, moderat (muligens høy) profil. Er så spent!! Hei igjen :-) Ja husker selv følelsen!! Jeg opererte første gang i 2009 - 300 cc moderat over muskel. Skal operere meg igjen 03.09 i Drammen faktisk :-) Var aldri fornøyd med str så skal bytte fra 300 cc til 500 cc moderat profil. Mitt råd til deg er å ta et hakk større enn du først så for deg 😊 Endret 21. august 2014 av Gudinnen82
Trulterulte Skrevet 21. august 2014 #32990 Skrevet 21. august 2014 (endret) Ja, jeg tenker at på meg er 300 ok. Jeg er ganske lav og spinkel, men bred over ryggen. Det er ikke lenge til du skal da. Spent å høre hvordan du opplever smerter nå ifht forrige gang. :-) Vet du forresten hva slags smertestillende man får i Drammen? Det glemte jeg spørre om. Og hvem skal operere deg, om du vil si det? Jeg skal til han islandske. Endret 21. august 2014 av Trulterulte
Gudinnen82 Skrevet 21. august 2014 #32991 Skrevet 21. august 2014 Ja, jeg tenker at på meg er 300 ok. Jeg er ganske lav og spinkel, men bred over ryggen. Det er ikke lenge til du skal da. Spent å høre hvordan du opplever smerter nå ifht forrige gang. :-) Vet du forresten hva slags smertestillende man får i Drammen? Det glemte jeg spørre om. Og hvem skal operere deg, om du vil si det? Jeg skal til han islandske. Jeg skal opereres hos Margit Hammerstad, grugleder meg nå.. teller ned dagene :-) Jeg hadde lite smerter forrige gang, og ble forespeilet mindre smerte og ubehag denne gangen :-) Smertestillende er jeg usikker på, paralgin forte og morfin fikk jeg sist gang. Gå for 300 cc, du vil ikke angre :-)
Trulterulte Skrevet 21. august 2014 #32992 Skrevet 21. august 2014 Jøss, hun visste jeg ikke om en gang! Spennende! :-)
Trulterulte Skrevet 22. august 2014 #32993 Skrevet 22. august 2014 Gudinnen82: Jeg har nå bestemt meg for å sjekke ut Hammerstad også. Vet du hvor lang ventetid hun har fra konsultasjon til operasjon? Sånn ca?
Gudinnen82 Skrevet 23. august 2014 #32994 Skrevet 23. august 2014 Gudinnen82: Jeg har nå bestemt meg for å sjekke ut Hammerstad også. Vet du hvor lang ventetid hun har fra konsultasjon til operasjon? Sånn ca? Hei :-) Jeg hadde konsultasjon for mange mnd siden men pga ferie, husbygging etc kunne jeg ikke operere før i september. Ring på klinikken hennes mandag og hør du ? Når i sept håper du å kunne operere ? :-) Margit er veldig hyggelig og behagelig- seriøs og visstnok en av norges mest erfarne plastisk kirurg :-)
Trulterulte Skrevet 23. august 2014 #32995 Skrevet 23. august 2014 Hei igjen! Jeg har allerede snakket med henne. Konsultasjon den 2/9 og operasjon den 4/9. Wiiii!! Nå ble det plutselig veldig kort til! Dette har jeg lurt på i seks år, så det er vel gjennomtenkt og jeg har lest det som er å lese om silikon tror jeg, hehe. Jeg har veldig godt inntrykk av henne til nå. Glad jeg leste navnet hennes her og sjekket henne ut. Magefølelsen er god! Jeg har jo alt klart oppe i hodet mitt. Trenger bare vite om hun er enig og pris (står bare fra-pris på siden hennes). :D 1
Trulterulte Skrevet 23. august 2014 #32996 Skrevet 23. august 2014 Det står faktisk ikke fra-pris på siden hennes. Det var jo greit!
Gudinnen82 Skrevet 23. august 2014 #32997 Skrevet 23. august 2014 Hei igjen! Jeg har allerede snakket med henne. Konsultasjon den 2/9 og operasjon den 4/9. Wiiii!! Nå ble det plutselig veldig kort til! Dette har jeg lurt på i seks år, så det er vel gjennomtenkt og jeg har lest det som er å lese om silikon tror jeg, hehe. Jeg har veldig godt inntrykk av henne til nå. Glad jeg leste navnet hennes her og sjekket henne ut. Magefølelsen er god! Jeg har jo alt klart oppe i hodet mitt. Trenger bare vite om hun er enig og pris (står bare fra-pris på siden hennes). :D Weeee!!! Så spennende!!!! Dagen etter meg det!! Jeg kommer til Drammen den 02.09 og blir til den 05.09 :-) Spent på å høre hvordan det går med deg..vi må holde kontakten :-) Har du face? Send meg evnt navn på pm så kan vi snakkes der :-)
Gudinnen82 Skrevet 23. august 2014 #32998 Skrevet 23. august 2014 Hei igjen! Jeg har allerede snakket med henne. Konsultasjon den 2/9 og operasjon den 4/9. Wiiii!! Nå ble det plutselig veldig kort til! Dette har jeg lurt på i seks år, så det er vel gjennomtenkt og jeg har lest det som er å lese om silikon tror jeg, hehe. Jeg har veldig godt inntrykk av henne til nå. Glad jeg leste navnet hennes her og sjekket henne ut. Magefølelsen er god! Jeg har jo alt klart oppe i hodet mitt. Trenger bare vite om hun er enig og pris (står bare fra-pris på siden hennes). :D Weeee!!! Så spennende!!!! Dagen etter meg det!! Jeg kommer til Drammen den 02.09 og blir til den 05.09 :-) Spent på å høre hvordan det går med deg..vi må holde kontakten :-) Har du face? Send meg evnt navn på pm så kan vi snakkes der :-)
Trulterulte Skrevet 23. august 2014 #32999 Skrevet 23. august 2014 Ja, er på face. Veldig ok å ha kontakt med noen som gjør det samtidig! Jeg må ha innlegg under musklen. Gruer meg mest til smertene etterpå. :-/
amadine Skrevet 23. august 2014 #33000 Skrevet 23. august 2014 (endret) - Endret 23. august 2014 av amadine 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå