Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hm, jeg er høyrehendt og dette er på venstre side. Jaja, skal på kontroll om et par uker, får høre da :-) Jeg er vertfall kjempefornøyd! Vet at det kan ta opp til et år før det kjennes "bra" ut igjen. Er jo tross alt en operasjon :)

Veldig greit å få en sjekk hos PK ja! Når man er i tvil så er det mye bedre å høre med dem enn noe annet! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merker ingen forskjell i forhold til hvor myke de er, men merker at formen på høyre bryst er noe annerledes i profil. Jeg er dog venstrehendt.

Skrevet

Veldig greit å få en sjekk hos PK ja! Når man er i tvil så er det mye bedre å høre med dem enn noe annet! :)

Ja, det er sant :) Har en mistanke om at venstre gjerne kjennes hardere ut fordi det er mer ømt..

Skrevet

Synes det ene brystet mitt er litt hardere enn det andre, er dette normalt? Er snart 3 måneder siden jeg tok.

Helt normalt. Det tar ca 1 år før de er helt "ferdige" :)

Skrevet

Mine bryst er så utrolig myke og naturlige, forskjell i fasong. Det eneste som bevises at de operert på er arrene. 10 august er det 5 mnd siden operasjon. 10 september er det tilbake til kirurgen igjen. Tiden går fort!

Skrevet

Jeg kjøpte den på Reimers, men vet ikke om det er en landsdekkende kjede? Det er en undertøyskjede som selger kjente merker, og som fører endel større cuper. Tror jeg ville hørt på slike type butikker. Tror den kosta 400 kr.

Jeg er skikkelig ambivalent i forhold til resultatet kjenner jeg. Den ene dagen er jeg superfornøyd, mens den andre misfornøyd. Synes ikke brystene er pene i profil, men liker de godt dersom jeg ser de fra front. Nesten så jeg mistenker at protesen har snudd seg på noe vis, for det ser heller unaturlig ut. Noen her inne som har opplevd det og kunne vist meg et bilde? Eller link til bilde på nettet? Får slenge inn et bilde litt senere, men hjemmekontor i dag, så litt travelt.

Videre gleder meg meg sånn til å begynne å trene igjen. Ikke bare brystene som har vokst de siste seks ukene, men også magen. Haha! Hvilke trening startet dere med? Var det ubehagelig eller null stress?

Har også kjøpt den første bhen uten spiler. Den ligner veldig på push-up i formen og gir veldig godt hold. Men så lenge det er spile-fritt, så er det vel heller ikke push-up? Er 5 uker og 4 dager post OP idag, men tror sannelig jeg begynner å bruke den allerede idag. Like god hold i den som sports-bh.

Her er bhen. Push-up eller ei? Ser veldig slik ut...

Så fine de ser ut:) Får du sånn kløft uten bh også? Hvor har du kjøpt den bh'n?
Skrevet

Jeg er forferdelig skolelys :engel: Men det går vel an å diskutere alternativene med kirurgen også.Tok du over eller under muskel? Hvordan er resultatet nå, sånn rent fysisk - merker du noe til dem, eller føles de ut som en del av deg nå?

Skjønner det, jeg er også veldig avhengig av å gjøre det bra på skolen egentlig.. Men operasjonen var noe jeg hadde hatt lyst til i 2 år, og tenkte at den perfekte tiden kommer egentlig ikke så jeg valgte å gjøre det når jeg bestemte meg (var også en stund til eksamener fortsatt så det var greit).

Jeg tok over muskel :) Resultatet er kjempebra, jeg er så fornøyd som jeg kunne blitt!! Elsker dem :) Hehe. Stort sett føles de som en del av meg og jeg "glemmer" litt at jeg har operert. Likevel får jeg fortsatt vondt av og til, særlig om jeg løfter tunge ting og gjør brå og uvante bevegelser. Også får jeg sånne stikkinger/ilinger en del fortsatt, dette er visstnok fordi nervene gror og det kommer veldig brått og er så ekkelt at jeg må stoppe opp og ta meg til det brystet det gjør vondt i - haha! Går raskt over da så er ikke så ille :)

Bare si i fra om du lurer på noe mer eller vil se bilder :)

Skrevet (endret)

Hei jenter :-) Nå er det 6 uker siden min operasjon på teres stokkan i Trondheim! Tok 350 cc under muskel med høy profil og er forsåvidt fornøyd, MEN venter fortsatt på at de skal droppe mye mer enn de har gjort til nå. De er fortsatt veldig runde, med mye mer pupp over enn under brystvorten. Jeg føler også at det er et altfor stort mellomrom mellom brystene også, så er det noen som vet om de vil legge seg mer mot midten? Er så usikker siden jeg har høyprofil. Føler også at de er altfor små, haha. Jeg forstår at folk sier at de vil ha større, for man blir jo helt blind.

Ettersom jeg har høyprofil, er det også noen som vet om de vil droppe mer? Eller kommer de til å stå ganske mye ut i profil til vanlig? Føler de fortsatt ser veldig fake ut :-/

Håper på svar fra noen som vet!

Kan legge til at jeg er 158 cm lav og veier ca. 48-50 kg, og brukte bh-størrelse ca. 70b før operasjonen :-)

Endret av inae
Skrevet

Hei igjen!

Nå har jeg bestilt time til brystforstørrelse og er veldig giret her jeg sitter! Selv om det er lenge til, først i januar 2015. Skal opereres av Dr Barstad. Samboeren min støtter meg dessverre ikke i det hele tatt i dette. Han synes jeg er fin som jeg er. Så håper virkelig at jeg blir fornøyd nok til at han ser at det var riktig å gjøre det.

Skrevet

Hei jenter :-) Nå er det 6 uker siden min operasjon på teres stokkan i Trondheim! Tok 350 cc under muskel med høy profil og er forsåvidt fornøyd, MEN venter fortsatt på at de skal droppe mye mer enn de har gjort til nå. De er fortsatt veldig runde, med mye mer pupp over enn under brystvorten. Jeg føler også at det er et altfor stort mellomrom mellom brystene også, så er det noen som vet om de vil legge seg mer mot midten? Er så usikker siden jeg har høyprofil. Føler også at de er altfor små, haha. Jeg forstår at folk sier at de vil ha større, for man blir jo helt blind.

Ettersom jeg har høyprofil, er det også noen som vet om de vil droppe mer? Eller kommer de til å stå ganske mye ut i profil til vanlig? Føler de fortsatt ser veldig fake ut :-/

Håper på svar fra noen som vet!

Kan legge til at jeg er 158 cm lav og veier ca. 48-50 kg, og brukte bh-størrelse ca. 70b før operasjonen :-)

Det går seg til etterhvert, de må bare droppe og fluffe først :)

Gjest Gjest_Kalia
Skrevet (endret)

Hei igjen!

Nå har jeg bestilt time til brystforstørrelse og er veldig giret her jeg sitter! Selv om det er lenge til, først i januar 2015. Skal opereres av Dr Barstad. Samboeren min støtter meg dessverre ikke i det hele tatt i dette. Han synes jeg er fin som jeg er. Så håper virkelig at jeg blir fornøyd nok til at han ser at det var riktig å gjøre det.

Hei:) jeg skal til konsultasjon hos barstad om et par uker! Gleder meg veldig! Ser at du ikke har time før i januar, hadde han ikke noe ledig før det :0? Eller var det først da det passer for det?

Edit: så synd at samboeren din ikke støtter det :/ er han helt i mot at du skal opperere, eller mener han mest at du ikke trenger det, men godtar at du gjør det?

Endret av Lolita-
Skrevet

Det er mitt eget valg, passer best i januar. Sekretæren ble litt overrasket over at det var så lenge til. Marius Barstad var så hyggelig, kunnskapsrik og profesjonell, så jeg valgte ham og Fornebuklinikken over en annen klinikk. Lykke til!

Skrevet

Edit: så synd at samboeren din ikke støtter det :/ er han helt i mot at du skal opperere, eller mener han mest at du ikke trenger det, men godtar at du gjør det?

Han er helt mot, men har innsett at jeg bestemmer selv. Så han ønsker ikke å høre noe om prosessen. Det er så klart en demper for meg, jeg er enda mer nervøs for at det ikke skal se naturlig ut. Vi har to jenter, og han kommer til å reise vekk med de når jeg skal opereres. Akkurat det synes jeg er greit, ønsker ikke at de skal se meg med store smerter rett etter operasjonen.

Så det var i grunn et stort skritt å ringe og bestille operasjon i dag. Håper jeg holder meg sterk og er sikker på avgjørelsen i januar..

Skrevet (endret)

I dag er det 3 uker PO og jeg er veldig fornøyd med resultatet, kjempefornøyd med klinikken og PK også ☺️

Men jeg er så utrolig overrasket over hvor avhenging av hjelp jeg faktisk har vært (og fortsatt er) og hvor knekt psyken min har blitt. Jeg er veldig aktiv og selvstendig av meg så når jeg fortsatt etter 3 uker trenger hjelp for at hverdagen min skal gå rundt blir jeg veldig lei meg, og jeg vil nesten si jeg er blitt deprimert av det. Mengden muskelsvinn har også vært overraskende stor og kroppen min er blitt veldig sliten av dette. Jeg var ikke i verdens beste form før, men jeg besvimer nesten når jeg reiser meg opp fra sofaen og blir tidvis skikkelig dårlig.

Nå la jeg under muskelen da så det har nok en del med det og gjøre. Jeg har ikke vondt lenger men mye ubehag når jeg bruker armene. Og det er så utrolig fort gjort og glemme at man ikke kan bruke dem før det er for sent.. Typisk.

Jeg angrer ikke på at jeg gjorde dette for resultatet er så bra! Men hadde jeg visst hvor knekt psyken min skulle bli etterpå hadde jeg tenkt meg om 2 ganger til, for det har ikke vært en dans på roser..

Endret av Bordbrikke
Skrevet

Så fine de ser ut:) Får du sånn kløft uten bh også? Hvor har du kjøpt den bh'n?

Nei, ikke uten bh nei :) Kjøpte den på Lindex. De hadde godt utvalgt der, men jeg bruker bare C- cup. Skjønner at dere med større cup har litt vansker ja :(

Skrevet

Idag er det 5 uker PO. og jeg ser fortsatt stor forskjell på mine. Burde de ikke jevnet seg ut snart, eller vil de antakelig ende opp slik siden de har vært litt ujevne/forskjellige hele veien?

post-83879-91730_thumb.jpg

Skrevet

Noen som vet hvor man finner litt finere spileløse bh'er i størrelse 70 DD eller 75 D? Har lett på nett,men finner ingen større enn 75c.. Skal i et bryllup og synes ikke sportsbhn er særlig fin til spagettistropper på kjolen ;)

• Liker 2
Skrevet

Gratulerer med bestilt op dag! Ble operert av Barstad i Mars (løft og implantat) og er kjempefornøyd. En tryggere og mer profesjonell kirurg skal du lete lenge etter tror jeg:o)

Hei igjen!

Skrevet

Gratulerer med bestilt op dag! Ble operert av Barstad i Mars (løft og implantat) og er kjempefornøyd. En tryggere og mer profesjonell kirurg skal du lete lenge etter tror jeg:o)

Hei igjen!

Skrevet

37 år og ammet 2 barn her pluss mye opp og ned i vekt i graviditeter. La på meg 20kg i begge. Da jeg begynte og løpe endel etter barn nummer 2 så var det vips kun 2 tomme bryster igjen. Kviet meg for å vise meg naken foran mannen. Har alltid vært åpen for løft etter barn da den ene puppen alltid har vært misdannet i forhold til den andre etter hestebitt i tenårene. Har liksom hatt en "perfekt" og en med endel heng siden 13 år. Men nå etter barn ble det plutselig aktuelt med påfyll også selv om jeg i utgangspunktet alltid har vært ganske negativt innstilt til det. Barstad på Fornebuklinikken fikk oppgaven å operere meg i Mars og er kjempefornøyd. I morgen skal jeg i bryllup og stiller selvfølgelig BH-løs under kjolen;o) what a feeling!!!!

Bare spør hvis du lurer på noe selv om du jo får svar på det meste med å lese deg igjennom dette forumet-genialt:o)

quote name="Frøken S" post="14819077" timestamp="1406408668"]

Hei :)

Jeg vurdere å legge inn silikon nå i høst. Er 35 år, har ammet to barn og har så og si ingen bryster igjen. Må reise for å komme til klinikken så valgmulighetene er mange ser det ut til.

Når jeg først skal ta dette skrittet vil jeg gjerne ha den beste kirurgen, men hvem er det? Har dere noen råd og anbefalinger å komme med?

Håper noen kan dele sine erfaringer med meg 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...