Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Kalia
Skrevet (endret)

Jeg har akkurat operert. Jeg var 173 cm og 54 kg (målte og veide meg på klinikken) og for meg var det ikke aktuelt å legge over muskel, sa PK på konsultasjonstimen. Han sa at jeg ikke kunne hvis jeg ville en gang. Jeg hadde ikke nok underhudsfett til å skjule innleggene, og resultatet ville ikke blitt pent. Jeg var en 70a før operasjonen.

Jeg opererte meg forresten på Fornebuklinikken og er superfornøyd med resultatet! :)

Takk for svar :) prøver å legge på meg litt så skal ikke på konsultasjon før jeg har klart det! Jeg er vel omtrent en tilsvarende 70b nå, så håper jeg har nok! Har faktisk overraskende "store" pupper til å være så tynn,(edit: de ser på en måte større ut enn det størrelse tilsvarer og jeg har en del fett og kjertler) men jeg aner jo ikke! Får bare krysse fingrene for at det går bra :) Endret av Lolita-
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Dette er mitt første innlegg på dette forumet,

Men tråden her passet perfekt akkurat nå.

Jeg opererte meg hos teres nobel i Oslo (ryen) for 9 dager siden. La inn 195 under muskelen, skulle egentlig ha 170 men på operasjonsdagen var jeg redd det skulle bli for lite og makset det. Grunnet min lave og slanke kropp sa kirurgen min at det var absolutt maks for meg. Dette er jeg utrolig fornøyd med og glad jeg tok det valget, ellers hadde jeg angret.

Utrolig fornøyd med resultatet! Men jeg sliter litt i ettertid. Nå er jeg på dag 9 og kan fortsatt ikke reise meg opp fra liggende stilling uten hjelp. Kan ikke vaske håret mitt selv og sliter generelt med å utføre ting som krever at jeg må heve armene over skulderhøyde i mer enn 3 sekunder. Det er skikkelig dritt og jeg klør i hele kroppen etter å kunne bli mer selvstendig igjen. Hadde også mye problemer med kvalme helt til dag 5 og kunne bare ta paracet.

Men dere som tok under muskelen; når kunne dere reise dere opp fra liggende stilling selv?

Og kan man bruke en sportsbh med mye støtte i steden for/i tillegg til støttebh'en man får fra klinikken? Jeg føler ikke den støtter spesielt mye, i tillegg til at den er stygg og lite praktisk utseendemessig.

Skrevet (endret)

Jeg opererte meg hos teres nobel i Oslo (ryen) for 9 dager siden. La inn 195 under muskelen, skulle egentlig ha 170 men på operasjonsdagen var jeg redd det skulle bli for lite og makset det. Grunnet min lave og slanke kropp sa kirurgen min at det var absolutt maks for meg. Dette er jeg utrolig fornøyd med og glad jeg tok det valget, ellers hadde jeg angret.

Utrolig fornøyd med resultatet! Men jeg sliter litt i ettertid. Nå er jeg på dag 9 og kan fortsatt ikke reise meg opp fra liggende stilling uten hjelp. Kan ikke vaske håret mitt selv og sliter generelt med å utføre ting som krever at jeg må heve armene over skulderhøyde i mer enn 3 sekunder. Det er skikkelig dritt og jeg klør i hele kroppen etter å kunne bli mer selvstendig igjen. Hadde også mye problemer med kvalme helt til dag 5 og kunne bare ta paracet.

Men dere som tok under muskelen; når kunne dere reise dere opp fra liggende stilling selv?

Og kan man bruke en sportsbh med mye støtte i steden for/i tillegg til støttebh'en man får fra klinikken? Jeg føler ikke den støtter spesielt mye, i tillegg til at den er stygg og lite praktisk utseendemessig.

Hei! Nå tok jeg riktignok over muskelen, men klarte heller ikke mye selv før ca 10 dager etter, da klarte jeg hvertfall komme meg opp av sengen selv. Klarte ikke vaske håret selv før rundt 2 uker etter op. Merket rask fremgang rundt 2 uker etter, og jeg ble bedre fra dag til dag. Har slitt mye med ryggen underveis, taklet visst ikke det å ligge på ryggen om nettene. Fikk beskjed fra klinikken at jeg ikke skulle løfte armene høyt, men at hårvask går bra. Tenker du har mer vondt siden du tok under musklene, og at det kanskje vil ta litegranne lenger tid?

Ang sportsbh fikk jeg beskjed om at den ikke skulle sitte stramt over puppene, det viktige var at båndet (nedsiden av bhen) skulle være stramt. Så tror ikke du skal ha på to bher, da er det bedre å kjøpe en litt mindre en hvis du har fått en som er for stor, evt stramme stroppene litt..? Hvis du bytter sportsbh er det viktig at du tar en med separate cup-er, og de er generelt ikke så fine, syns nå jeg. Snart 2 uker til jeg kan bytte ut sportsbh med en litt mer vanlig spileløs en, gleder meg vilt da bhen syns i alt jeg har av singleter og sommertopper :P

Endret av pmaja
Skrevet (endret)

Dobbeltpost..

Endret av pmaja
Skrevet

Hvor kjøpte dere bh som dere brukte etter op? Jeg ønsker å kjøpe en bh til slik at jeg kan bytte litt med den jeg fikk med hjem fra klinikken.

Skrevet

Hvor kjøpte dere bh som dere brukte etter op? Jeg ønsker å kjøpe en bh til slik at jeg kan bytte litt med den jeg fikk med hjem fra klinikken.

Jeg kjøpte en helt lik den jeg fikk på klinikken på en vanlig Triumph-butikk.

Mulig Lindex også har litt utvalg i Triumph, evnt. hør i forskjellige undertøysbutikker.

Skrevet

Noen synspunkt på mine? hehe

Hvor mye la du inn? :)

Skrevet

280 :)

Jeg vurderer omtrent det samme. Ble enig med kirurgen å legge inn 270, men er litt usikker enda. Ditt resultat ble veldig bra :) La du inn under muskel?

Skrevet

Hallo jenter.

Nå har jeg lest meg gjennom hele den hemmelige verden, og føler meg ikke lenger like alene 😊

Jeg opererte inn 400g silikon over muskel på Fornebuklinikken på fredag. Det har gått over all forventning og jeg har ikke hatt store smerter. Det jeg derimot sliter med nå er ryggen og rastløshet..ryggen tar livet av meg, men jeg er nok nokså anspent.

Fikk lov til å dusje idag og har gått meg en liten tur, og føler meg nesten som et helt nytt menneske!

Jeg er 162 cm lav og veide 50,6 kg rett før operasjonen. Jeg har alltid hatt litt størrelse på puppene.

Etter å ha gått mye opp og ned i vekt så hadde de totalt mistet fasongen..Jeg var i grenseland til å trenge løft. Før op var jeg en 75c (sikkert feil). I og med at jeg alltid har hatt store pupper så valgte jeg litt større innlegg og ingen ankerarr. Jeg er singel og har ingen barn enda, så for meg var tanken på disse arrene helt forferdelig. Ser derimot at mange får veldig fine arr etter løft også 😊👍

Jeg er veldig spent på om jeg vil få den fine fasongen jeg en gang hadde tilbake. Nå synes jeg de ser like ut, bare mer sprengt og større..De er spisse og peker nedover(brystvorten ser lav ut). Har andre også hatt det som dette? Blir litt bekymret for at hele greia kanskje var bortkastet, og at jeg ender opp med større hengepupper..😢 Kan legge til at jeg har Natrelle ru og runde, med extra full projecton for å gi det løftet som anatomiske ville gjort.

Ble operert av Dr.Pål Schistad. Først anbefalte han anatomiske for å løfte brystvorteområdet, men jeg fikk ikke ro med rotasjonsrisikoen. Jeg er mye i bevegelse på jobb og ellers. Han sa at forskjellen ikke ville bli så stor at jeg ikke kunne få runde, og da gikk jeg for det "trygge".

Vil formen bli litt rundere og mindre spiss når de faller på plass? Vil vorteområdet komme litt opp igjen når protesen faller litt..?

Det er nok fortsatt noe hovent, men kjenner jeg er litt redd og fortvilet over formen på dem nå..ikke pent med to sprengte trekanter som peker nedover 😢

Håper noen har lignende utgangspunkt og erfaringer og kan svare.

Veldig fint å lese om alle sine erfaringer, og håper alle er like fornøyde den dag i dag 😊

Skrevet

Jeg vurderer omtrent det samme. Ble enig med kirurgen å legge inn 270, men er litt usikker enda. Ditt resultat ble veldig bra :) La du inn under muskel?

Under muskel ja :) kirurgen sa egentlig 300, men jeg var så redd for at det skulle bli for stort.. Er ikke store forskjellen da, men glad jeg fulgte magefølelsen og gikk for 280 :) superfornøyd!!!
Skrevet

Hallo jenter.

Nå har jeg lest meg gjennom hele den hemmelige verden, og føler meg ikke lenger like alene

Jeg opererte inn 400g silikon over muskel på Fornebuklinikken på fredag. Det har gått over all forventning og jeg har ikke hatt store smerter. Det jeg derimot sliter med nå er ryggen og rastløshet..ryggen tar livet av meg, men jeg er nok nokså anspent.

Fikk lov til å dusje idag og har gått meg en liten tur, og føler meg nesten som et helt nytt menneske!

Jeg er 162 cm lav og veide 50,6 kg rett før operasjonen. Jeg har alltid hatt litt størrelse på puppene.

Etter å ha gått mye opp og ned i vekt så hadde de totalt mistet fasongen..Jeg var i grenseland til å trenge løft. Før op var jeg en 75c (sikkert feil). I og med at jeg alltid har hatt store pupper så valgte jeg litt større innlegg og ingen ankerarr. Jeg er singel og har ingen barn enda, så for meg var tanken på disse arrene helt forferdelig. Ser derimot at mange får veldig fine arr etter løft også

Jeg er veldig spent på om jeg vil få den fine fasongen jeg en gang hadde tilbake. Nå synes jeg de ser like ut, bare mer sprengt og større..De er spisse og peker nedover(brystvorten ser lav ut). Har andre også hatt det som dette? Blir litt bekymret for at hele greia kanskje var bortkastet, og at jeg ender opp med større hengepupper.. Kan legge til at jeg har Natrelle ru og runde, med extra full projecton for å gi det løftet som anatomiske ville gjort.

Ble operert av Dr.Pål Schistad. Først anbefalte han anatomiske for å løfte brystvorteområdet, men jeg fikk ikke ro med rotasjonsrisikoen. Jeg er mye i bevegelse på jobb og ellers. Han sa at forskjellen ikke ville bli så stor at jeg ikke kunne få runde, og da gikk jeg for det "trygge".

Vil formen bli litt rundere og mindre spiss når de faller på plass? Vil vorteområdet komme litt opp igjen når protesen faller litt..?

Det er nok fortsatt noe hovent, men kjenner jeg er litt redd og fortvilet over formen på dem nå..ikke pent med to sprengte trekanter som peker nedover

Håper noen har lignende utgangspunkt og erfaringer og kan svare.

Veldig fint å lese om alle sine erfaringer, og håper alle er like fornøyde den dag i dag

Brystvortene mine sitter også lavt. Jeg ble operert for nøyaktig tre uker siden, samme klinikk,annen kirurg. Regner med at det blir bedre når de dropper.

Skrevet

Jeg håper virkelig det..Ser ut som at jeg også har en litt brå overgang fra bryst til protese. Ser ut som at det er heng og hud også plutselig to "kjegler" med brystvorter som peker nedover mot bakken. Ser ut som store hengepupper..

Jeg vet at det er for tidlig å se hvordan det blir. Men har fått mening fra en annen kirurg som sier han kan se problemet mitt..er jo ei ganske liten jente med store proteser. Poenget med str. var jo å fylle opp henger og få dem opp..da blir jeg litt bekymret😢

Men jeg får vel ta tiden til hjelp og smøre meg med litt tålmodighet. Så får jeg isåfall begynne å spare til ny op..

Noen her som har erfaring med løft etter silikon..? Min kirurg snakket om et slags vertikalt løft som ikke gir så store arr som anker om jeg ikke skulle bli helt fornøyd.

• Liker 2
Skrevet

Strekkmerker har jeg også fått😢

Skrevet

Hei! Nå tok jeg riktignok over muskelen, men klarte heller ikke mye selv før ca 10 dager etter, da klarte jeg hvertfall komme meg opp av sengen selv. Klarte ikke vaske håret selv før rundt 2 uker etter op. Merket rask fremgang rundt 2 uker etter, og jeg ble bedre fra dag til dag. Har slitt mye med ryggen underveis, taklet visst ikke det å ligge på ryggen om nettene. Fikk beskjed fra klinikken at jeg ikke skulle løfte armene høyt, men at hårvask går bra. Tenker du har mer vondt siden du tok under musklene, og at det kanskje vil ta litegranne lenger tid?

Ang sportsbh fikk jeg beskjed om at den ikke skulle sitte stramt over puppene, det viktige var at båndet (nedsiden av bhen) skulle være stramt. Så tror ikke du skal ha på to bher, da er det bedre å kjøpe en litt mindre en hvis du har fått en som er for stor, evt stramme stroppene litt..? Hvis du bytter sportsbh er det viktig at du tar en med separate cup-er, og de er generelt ikke så fine, syns nå jeg. Snart 2 uker til jeg kan bytte ut sportsbh med en litt mer vanlig spileløs en, gleder meg vilt da bhen syns i alt jeg har av singleter og sommertopper :P

Ja jeg er fortsatt litt hjelpesløs og trenger en del hjelp til en del ting. Ser ikke helt lyst på å skulle dra tilbake på jobb en ukes tid, da jobben min er ufattelig fysisk og tung og jeg får raskt ubehag når jeg bruker armene for mye, hever dem for høyt og lignende. Begynner heldigvis og komme meg opp fra liggende stilling selv nå, men må rulle meg over til siden for å støtte meg opp mot noe, null kraft i armene..

Takk for svar 😊 Jeg hadde aldri tenkt til å bruke to stk samtidig, men ha to jeg kunne veksle på.

Skrevet

Jeg håper virkelig det..Ser ut som at jeg også har en litt brå overgang fra bryst til protese. Ser ut som at det er heng og hud også plutselig to "kjegler" med brystvorter som peker nedover mot bakken. Ser ut som store hengepupper..

Jeg vet at det er for tidlig å se hvordan det blir. Men har fått mening fra en annen kirurg som sier han kan se problemet mitt..er jo ei ganske liten jente med store proteser. Poenget med str. var jo å fylle opp henger og få dem opp..da blir jeg litt bekymret😢

Men jeg får vel ta tiden til hjelp og smøre meg med litt tålmodighet. Så får jeg isåfall begynne å spare til ny op..

Noen her som har erfaring med løft etter silikon..? Min kirurg snakket om et slags vertikalt løft som ikke gir så store arr som anker om jeg ikke skulle bli helt fornøyd.

Hei! Jeg var i grenseland for å trenge løft, og min kirurg var også inne på å bruke anatomiske proteser. Han sa at der var så vidt det gikk, men det endte med at han la runde under muskel. Jeg har også hatt stor vektnedgang i forbindelse med graviditet og amming.

Mine pupper fikk seg et skikkelig løft, henger ikke i det hele tatt lenger. Brystvortene peker heller nedover enn oppover, men det ser veldig naturlig og fint ut syns jeg. Mine var også veldig spisse dagene etter operasjonen, men det begynner å gå seg til nå (10 dager post op.) tror kanskje du må vente noen uker for å se hvordan det endelige resultatet blir :) kjedelig å ikke være fornøyd, men så er det jo kun 4 dager siden operasjonen! Synes det er rart om de har utført en operasjon om de var i tvil om resultatet ville bli pent..? Krysser fingrene for at du blir mer fornøyd når hevelsen går ned og puppene "dropper" :)

Skrevet

Da nærmer jeg meg 3 mnd etter OP! :) Og de er blitt MYYYYKE <3 <3 Jeg er helt amazed. Går å klemmer å tar på de hele tida. Haha. De føles akkurat ut som det lille jeg hadde før! Elsker de!!! Ser nå at jeg sikkert kunne hatt 360-400g slik PK foreslo først. Men er på ingen måte misfornøyd med mine 330/345g.

Åååhh! GLED dere jenter :) Det blir bare bedre for hver dag som går!

Skrevet

Dere virker så slanke alle sammen her inne, når dere legger ut mål og sånn.. Skal på konsultasjon 3.sep og er liivredd for at de skal syns jeg er for tjukk. Hender det de avviser folk for d? Har slanket bort 20kg, men er redd d ikke er nok. er ikke akkurat kjempehøy. Er d andre litt rundere i kantene som har operert her. Hvordan ble det? Og sa de noe om det?

Skrevet

Jeg tok også under muskel. Tok vel en ti-tolv dager før jeg kunne reise meg uten særlige smerter.

Jeg kjøpte en ny sports-bh kort tid etter operasjonen, da jeg også følte den jeg fikk fra klinikken ikke støttet. Kjøpte Fila sin, med åpning foran. Den støtter kjempebra synes jeg.

Til alle dere andre.. Nå er det fem dager igjen, så kan jeg ha på annen bh enn sports-bh. Jeg gleder meg VELDIG!! Jeg hører så mye forskjellig, så derfor spør jeg her inne. Er det bh uten spiler man kan bruke nå? Eller med spiler, så lenge det ikke er push-up?

Skrevet

Jeg tok også under muskel. Tok vel en ti-tolv dager før jeg kunne reise meg uten særlige smerter.

Jeg kjøpte en ny sports-bh kort tid etter operasjonen, da jeg også følte den jeg fikk fra klinikken ikke støttet. Kjøpte Fila sin, med åpning foran. Den støtter kjempebra synes jeg.

Til alle dere andre.. Nå er det fem dager igjen, så kan jeg ha på annen bh enn sports-bh. Jeg gleder meg VELDIG!! Jeg hører så mye forskjellig, så derfor spør jeg her inne. Er det bh uten spiler man kan bruke nå? Eller med spiler, så lenge det ikke er push-up?

Argh, det stresser meg litt at jeg fortsatt har så mye ubehag når jeg skal reise meg. Men får litt stikkende smerter nede i venstre så lurer på om det kan være noe galt? Har også slitt litt med såret på venstre, at det ikke har grodd like bra som høyre osv.

Hvor kjøpte du den og hvor mye kostet den? Jeg vil ha en som gjerne er litt tykkere og støtter mer, er en lidelse å kjøre bil for tiden 😒

På brevet mitt står det ingen spiler eller push-up på 6 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...