studenten Skrevet 17. juli 2014 #32841 Skrevet 17. juli 2014 Haha bollene. Mente niplene! :D Det var en innmari fin størrelse om jeg får si det.. He he... Hvilken str er du i BH nå? Hvor mye la du inn? Det ser veldig bra ut! 1
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 17. juli 2014 #32842 Skrevet 17. juli 2014 Er vel omtrent et år siden jeg skrev her sist, og nå skal jeg endelig få gjennomført en brystoperasjon, snart! Har ikke vært på konsultasjon enda, men skal hvert fall til colloseum og fornebuklinikken. Er ganske undervektig nå, er 170 høy og veier 48 kg, men prøver å legge på meg. Er det noen nedre grense der de ikke vil operere? Grunnen til vektnedgangen er cøliaki og diverse andre intoleranser. Har satt meg som mål å gå opp 4 kg før jeg drar på konsultasjon hvert fall. Jeg ønsker veldig å operer inn silikon innlegg over muskel, men er redd for at jeg har for lite brystvev. Har søkt og søkt, men finner ikke noe sted der de forklarer hvor lite som er for lite osv. Så lurte på om noen her kunne komme med erfaringer? Av dere som har over muskel, eller måtte ha under, hva var deres størrelse før operasjon? Jeg er selv 65 C/D , noe som tilsvarer en 75 a/b. (Siden jeg har gått ned nesten 10 kg så har også puppene blitt mindre, så er litt mellom de to størrelsene nå) Jeg er også veldig smart bygget, så er redd det ikke er plass til så mye uansett om jeg tar over eller under Har veldig lyst til å operere hos dr. Barstad eller dr. Schistad, kan man selv velge hvem man skal til konsultasjon hos, og hvilke av disse to har dere her inne best erfaring med ?
pmaja Skrevet 17. juli 2014 #32843 Skrevet 17. juli 2014 Det var en innmari fin størrelse om jeg får si det.. He he... Hvilken str er du i BH nå? Hvor mye la du inn? Det ser veldig bra ut! Takk! Er fornøyd med størrelsen selv, syns de passer fint til kroppen min La inn 240cc i høyre, og 260cc i venstre, over muskel. Har ikke målt meg enda og ikke prøvd andre bher enn sportsbh. Men var en liten 75a, og er nok en 75b nå tror jeg. Kjøpte en sportsbh i 80b pga hovenhet rett etter operasjon, den begynner å bli litt stor nå. Sportsbh som jeg fikk med fra klinikken på 75b passer akkurat nå 3 uker etter
studenten Skrevet 17. juli 2014 #32844 Skrevet 17. juli 2014 Takk! Er fornøyd med størrelsen selv, syns de passer fint til kroppen min La inn 240cc i høyre, og 260cc i venstre, over muskel. Har ikke målt meg enda og ikke prøvd andre bher enn sportsbh. Men var en liten 75a, og er nok en 75b nå tror jeg. Kjøpte en sportsbh i 80b pga hovenhet rett etter operasjon, den begynner å bli litt stor nå. Sportsbh som jeg fikk med fra klinikken på 75b passer akkurat nå 3 uker etter Ja, det var det jeg synes det så ut som! Jeg er omkring 75B nå, og det er det jeg vil opprettholde etter amming og jeg mister endel fyll på toppen, så kommer også da til å legge over muskel. Kan jeg spørre hva hele prosedyren kom på i pris? Så bra med vellykket resultat!!
pmaja Skrevet 17. juli 2014 #32845 Skrevet 17. juli 2014 Ja, det var det jeg synes det så ut som! Jeg er omkring 75B nå, og det er det jeg vil opprettholde etter amming og jeg mister endel fyll på toppen, så kommer også da til å legge over muskel. Kan jeg spørre hva hele prosedyren kom på i pris? Så bra med vellykket resultat!! Betalte 33.900 for operasjon, og så kostet sportsbh, nedpressbånd,tabletter og sånn ekstra!
sassa84 Skrevet 17. juli 2014 #32846 Skrevet 17. juli 2014 (endret) Hei!! Jeg var begge steder, men valgte kolibri superfornøyd!! kirurgen der har jobbet på colossuem før, men jeg likte ikke kirurgen der og ble dårlig behandlet.. stavanger plastikkirurgi tar kun over muskel... og med lokalbedøvelse.. han anbefalte 200 gram til meg, mens kolibri 300 eller 280 vil ABSOLUTT anbefale kolibri!! Tusen takk for svar! Skal absolutt snakke med kolibri også. Viktig å sjekke alle muligheter.. Litt rart å operere under lokalbedøvelse?? (forstyrrende element for kirurgen var det første som slo meg) Er så redd de skal foreslå for liten størrelse.. Har hørt om fler som angret på at de ikke tok mer. Ikke konkret hos kolibri da, men generellt folk som har operert.. Endret 17. juli 2014 av sassa84
Signe83 Skrevet 17. juli 2014 #32847 Skrevet 17. juli 2014 Nå er det straks gått 4 uker siden min operasjon på Fornebuklinikken hos Pål Schistad! Jeg fikk runde implantater i 345 og 365 over muskel i moderat profil. Var tidligere en 65b og etter hva jeg har prøvd av bher, så må jeg nok ha 65G! Ikke så stort som det høres ut som altså! Skal få målt meg hos Change om et par uker. Ellers er jeg veeeldig fornøyd! Har ingen smerter eller ubehag lenger og følelsen i niplene har begynt å komme tilbake. De er ganske ømme, men ikke slik at det plager meg. Kan lage kløft og bevege på de, og de er allerede blitt ganske myke!Ingen strekkmerker eller rippling så langt, så håper det fortsetter sånn. Gratulerer! De var fine!
Signe83 Skrevet 17. juli 2014 #32848 Skrevet 17. juli 2014 Når brystene dropper vil det si at implantatet finner ''plassen sin'' i lommen den er lagt i. Den legger seg der den skal være, og ofte dropper den ene puppen før den andre, helt normalt! Det kan ta flere måneder før puppene dropper. Mest vanlig å bruke ''drop and fluff'' uttrykket (Fluff vil si at puppene blir myke/bevegelige) når man tar silikon under muskel. Hmm.. Skjønner ikke helt dette jeg. På amerikanske forum jeg har vært inne å lest er det flere som har fått beskjed fra kirurg om å bruke sports-bh lengst mulig for å unngå dropping. Skjer dropping alle? Har også inntrykk her på CeeCee's hemmelige verden at flere har opplevd dropping, og at det medfører noe negativt.
Signe83 Skrevet 17. juli 2014 #32849 Skrevet 17. juli 2014 Dere som er uke 4 post op. Hvilke aktiviteter tillater dere og hvilke ikke? Jeg har fremdeles ikke løftet toåringen min på nesten 13 kilo, men på mandag begynner mannen på jobb igjen og jeg må være hjemme med henne en uke til før barnehagen åpner igjen etter ferien.Hva med støvsuging? Gulvvask? Støvtørk?Og på natten..Ligger dere fremdeles på ryggen? Jeg har ligget på siden noen uker nå, men når jeg våkner opp er jeg nokså støl i brystene, da jeg tydeligvis har ligget oppå brystet.. Kan dette være negativt?
sommerfugl1 Skrevet 17. juli 2014 #32850 Skrevet 17. juli 2014 Tusen takk for svar! Skal absolutt snakke med kolibri også. Viktig å sjekke alle muligheter.. Litt rart å operere under lokalbedøvelse?? (forstyrrende element for kirurgen var det første som slo meg) Er så redd de skal foreslå for liten størrelse.. Har hørt om fler som angret på at de ikke tok mer. Ikke konkret hos kolibri da, men generellt folk som har operert.. Jeg var også redd for det. Vanja foreslo først x antall gram, men jeg valgte faktisk størrelsen under er knallfornøyd. anbefaler deg så utrolig mye til å velge kolibri altså! jeg har og er alltid velkommen der vanja er fantastisk, kunne ikke valgt bedre. utrolig dyktig og alltid hjelpende, iallefall med meg som var så usikker på størrelse!
sommerfugl1 Skrevet 17. juli 2014 #32851 Skrevet 17. juli 2014 Her er mine Noen synspunkt på mine? hehe 1
studenten Skrevet 17. juli 2014 #32852 Skrevet 17. juli 2014 Noen synspunkt på mine? hehe jeg synes de så ut som en fin størrelse i forhold til resten av kroppen din! Ikke for store og ikke for små!
amadine Skrevet 18. juli 2014 #32853 Skrevet 18. juli 2014 Noen synspunkt på mine? hehe Kjempe fine Passet veldig bra til kroppen din. Er du fornøyd med størrelsen?
amadine Skrevet 18. juli 2014 #32854 Skrevet 18. juli 2014 Er vel omtrent et år siden jeg skrev her sist, og nå skal jeg endelig få gjennomført en brystoperasjon, snart! Har ikke vært på konsultasjon enda, men skal hvert fall til colloseum og fornebuklinikken. Er ganske undervektig nå, er 170 høy og veier 48 kg, men prøver å legge på meg. Er det noen nedre grense der de ikke vil operere? Grunnen til vektnedgangen er cøliaki og diverse andre intoleranser. Har satt meg som mål å gå opp 4 kg før jeg drar på konsultasjon hvert fall. Jeg ønsker veldig å operer inn silikon innlegg over muskel, men er redd for at jeg har for lite brystvev. Har søkt og søkt, men finner ikke noe sted der de forklarer hvor lite som er for lite osv. Så lurte på om noen her kunne komme med erfaringer? Av dere som har over muskel, eller måtte ha under, hva var deres størrelse før operasjon? Jeg er selv 65 C/D , noe som tilsvarer en 75 a/b. (Siden jeg har gått ned nesten 10 kg så har også puppene blitt mindre, så er litt mellom de to størrelsene nå) Jeg er også veldig smart bygget, så er redd det ikke er plass til så mye uansett om jeg tar over eller under Har veldig lyst til å operere hos dr. Barstad eller dr. Schistad, kan man selv velge hvem man skal til konsultasjon hos, og hvilke av disse to har dere her inne best erfaring med ? Du kan velge hvem du vil gå til konsultasjon hos på Fornebu. Det fikk ihvertfall jeg. Er det noen grunn til at du ønsker å legge de over muskel? Jeg hadde nesten ikke brystvev så jeg måtte legge de under muskel.
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 18. juli 2014 #32855 Skrevet 18. juli 2014 Du kan velge hvem du vil gå til konsultasjon hos på Fornebu. Det fikk ihvertfall jeg. Er det noen grunn til at du ønsker å legge de over muskel? Jeg hadde nesten ikke brystvev så jeg måtte legge de under muskel. Det er jo både negative og positive sider ved både over og under muskel. Men jeg er veldig glad i styrketrening, ikke på noe profesjonelt nivå der jeg har super lav frtprostent eller noe slikt, men jeg har ikke lyst på svekkelse i musklene, eller formen de får når man strammer! I tillegg er jeg redd for at jeg får mer heng når jeg blir eldre/ etter barn osv., og har da sett at noen ender med hengepupp med silikoninnlegget fremdeles på samme sted, altså en lang pupp. Også vil jeg helst slippe narkose det må man vel ha om man tar under muskel? Jeg er helt overbevist om at jeg aldri kommer til å våken opp fra en narkose! Takk for svar
amadine Skrevet 18. juli 2014 #32856 Skrevet 18. juli 2014 Det er jo både negative og positive sider ved både over og under muskel. Men jeg er veldig glad i styrketrening, ikke på noe profesjonelt nivå der jeg har super lav frtprostent eller noe slikt, men jeg har ikke lyst på svekkelse i musklene, eller formen de får når man strammer! I tillegg er jeg redd for at jeg får mer heng når jeg blir eldre/ etter barn osv., og har da sett at noen ender med hengepupp med silikoninnlegget fremdeles på samme sted, altså en lang pupp. Også vil jeg helst slippe narkose det må man vel ha om man tar under muskel? Jeg er helt overbevist om at jeg aldri kommer til å våken opp fra en narkose! Takk for svar Skjønner Det beste er å dra på konsultasjon og se hva kirurgen sier.
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 18. juli 2014 #32857 Skrevet 18. juli 2014 Skjønner Det beste er å dra på konsultasjon og se hva kirurgen sier. Ja vil bare legge på meg litt mer først, men gleder meg sånn, så blir så utålmodig! Hehe
sassa84 Skrevet 18. juli 2014 #32858 Skrevet 18. juli 2014 Noen synspunkt på mine? hehe Dine er kjempefine Jeg har og avtale med Vanja etter sommeren. Spent på hva hun forslår for meg. Du er litt slankere enn meg tror jeg nok. Hadde du "ammet ferdig" eller ingen barn?
aaa_1990 Skrevet 18. juli 2014 #32859 Skrevet 18. juli 2014 Jeg ønsker veldig å operer inn silikon innlegg over muskel, men er redd for at jeg har for lite brystvev. Har søkt og søkt, men finner ikke noe sted der de forklarer hvor lite som er for lite osv. Så lurte på om noen her kunne komme med erfaringer? Av dere som har over muskel, eller måtte ha under, hva var deres størrelse før operasjon? Jeg har akkurat operert. Jeg var 173 cm og 54 kg (målte og veide meg på klinikken) og for meg var det ikke aktuelt å legge over muskel, sa PK på konsultasjonstimen. Han sa at jeg ikke kunne hvis jeg ville en gang. Jeg hadde ikke nok underhudsfett til å skjule innleggene, og resultatet ville ikke blitt pent. Jeg var en 70a før operasjonen. Jeg opererte meg forresten på Fornebuklinikken og er superfornøyd med resultatet!
sommerfugl1 Skrevet 18. juli 2014 #32860 Skrevet 18. juli 2014 Dine er kjempefine Jeg har og avtale med Vanja etter sommeren. Spent på hva hun forslår for meg. Du er litt slankere enn meg tror jeg nok. Hadde du "ammet ferdig" eller ingen barn? Ingen barn Er 24. Er 168 og veier 50 har 280 gram. utrolig fornøyd! Han er så flink.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå