Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så fin! Har du litt forskjell på heng og hvor mye har du i? :)

jeg la inn 240 over muskel:) det er kanskje bittelitt forskjell, men det var også bittelitt forskjell før jeg la inn:)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg la inn 240 over muskel:) det er kanskje bittelitt forskjell, men det var også bittelitt forskjell før jeg la inn:)

De var veldig lik mine på en måte, jeg har mer heng på venstre side. La inn 400cc moderat. Hadde saggebryst fra før, en liten B. Er nu nålt til 70H på change. Men jeg er ikke fornøyd pga jeg syns det er for mye dropp.. Så i september skal jeg tilbake å klage.

Skrevet

De var veldig lik mine på en måte, jeg har mer heng på venstre side. La inn 400cc moderat. Hadde saggebryst fra før, en liten B. Er nu nålt til 70H på change. Men jeg er ikke fornøyd pga jeg syns det er for mye dropp.. Så i september skal jeg tilbake å klage.

hvordan ser dine ut da?
Skrevet

hvordan ser dine ut da?

Jeg kan sende bilde til deg på innboks senere i kveld :)

Skrevet

Hei

Jeg tok brystløft med implantat for 3 uker siden (ikke på Fornebu), og er kjempe fornøyd!

Legger ved et bilde av arrene mine ca 14 dager etter op. Da det var noe som bekymret meg før op, men syns de har blitt veldig fine allerede. Bare spør dersom du lurer på noe..

Tusen takk for svar, og brystene dine ser utrolig fine ut, ikke stygt arr i det hele tatt :-)

Hvor mye silikon ble lagt inn, og var det over eller under muskelen?

Har du lagt merke til om følelsene i brystvortene er redusert? Og hvordan kjennes det ut etter operasjonen? Altså om det svir mye osv? :( Hører noen si det kjennes ut som at brystvortene og brystene generelt skal dette av, høres ikke så behagelig ut, haha

Skrevet

Tusen takk for svar, og brystene dine ser utrolig fine ut, ikke stygt arr i det hele tatt :-)

Hvor mye silikon ble lagt inn, og var det over eller under muskelen?

Har du lagt merke til om følelsene i brystvortene er redusert? Og hvordan kjennes det ut etter operasjonen? Altså om det svir mye osv? :( Hører noen si det kjennes ut som at brystvortene og brystene generelt skal dette av, høres ikke så behagelig ut, haha

Tusen takk 😊 arrene er vel litt mer røde enn det som vises på bildet, men jeg er veldig fornøyd!

Har 250 over muskelen. Følelsen i brystvortene er der, men litt redusert, håper det går seg til. Ellers også en litt rar følelse på undersiden av brystet, litt sånn tannlegebedøvelse aktig, men det plager meg ikke.

Jeg hadde ingen smerter, kun ubehag første uken. Tok smertestillende hver 5 time hele døgnet de tre første dagene og ellers ingenting etter det. Syns ikke det var noe å grue seg til, hadde glatt gjort det igjen! 😊😊

Skrevet

Flere som får ubehag / vondt ved å gå uten bh lengre enn ca 30 min? 5mnd etter op.

Skrevet

Flere som får ubehag / vondt ved å gå uten bh lengre enn ca 30 min? 5mnd etter op.

Nei jeg har ikke kjent noe. Jeg er 4 mnd siden operasjon. Hvilket ubehag har du?

Skrevet

Ja meg, jeg er 4 mnd etter op. Ubehagelig mer enn smerter. Føles deilig og få på seg bh'en igjen etter å ha hatt demo fritt fall liksom....

Skrevet

Jeg har bare mistet følelsen under brystvortene.. Litt ekkelt men kun når jeg tar der.

Skrevet

Etter å ha lest her i flere måneder, så har jeg endelig laget en bruker og kan delta i forumet! :D

Jeg bruker 65A, og ønsker å bli en b cup, evt. liten c cup. Vurderer 150gr, men ser ikke ut som om noen har tatt så lite. Er det noen her som har tatt 200 gr eller mindre? Jeg er forresten 150 og veier 40kg, så regner med at jeg trenger mindre implantat for å oppnå ønsket resultat i forhold til andre.

Skal ta silikon neste sommer for da har jeg to måneder på å komme meg, men vil helst ta det så fort som mulig, hehe. Hvis jeg tar før juleferien,kan jeg "fungere normalt" igjen når skolen starter? Kan jeg ha gym, bære bøker og pc, ha bag på skulderen og drive med lett hverdagslig aktivitet?

Skrevet

Etter å ha lest her i flere måneder, så har jeg endelig laget en bruker og kan delta i forumet! :D

Jeg bruker 65A, og ønsker å bli en b cup, evt. liten c cup. Vurderer 150gr, men ser ikke ut som om noen har tatt så lite. Er det noen her som har tatt 200 gr eller mindre? Jeg er forresten 150 og veier 40kg, så regner med at jeg trenger mindre implantat for å oppnå ønsket resultat i forhold til andre.

Skal ta silikon neste sommer for da har jeg to måneder på å komme meg, men vil helst ta det så fort som mulig, hehe. Hvis jeg tar før juleferien,kan jeg "fungere normalt" igjen når skolen starter? Kan jeg ha gym, bære bøker og pc, ha bag på skulderen og drive med lett hverdagslig aktivitet?

Velkommen!! :)

Har faktisk ikke hørt om noen som har tatt så lite, tror de fleste har fra 200cc og oppover. Det lureste er å dra på en konsultasjon og høre med kirurgen. De vet som regel best hva du trenger for å oppnå det du ønsker på en finest mulig måte! :) Juleferien er vel et par uker ca? og hvis du tar noen dager før, så vil du klare å fungere som normalt innen skolen starter. Utenom gymmen, der må du nok vente litt lenger eller eventuelt ta det veldig rolig og unngå løft, jogging og masse bevegelser med armene. Men skolebøker og slikt skal gå fint så lenge det ikke er veldig tungt. :)

Skrevet (endret)

Hei alle :laugh: Nå er det endelig min tur etter å ha ventet i mange år på å få tatt brystforstørrelse! Har fulgt denne tråden i noen år nå ;) Skal opereres på Fornebuklinikken i september om alt går etter planen. Har noen spørsmål, hadde blitt kjempeglad om jeg fikk svar på dem :-)

- Er det noen formfulle som har tatt brystforstørrelse her inne? Jeg er ikke overvektig, men har former (rompe,lår,litt mage og hofter). Har selvfølgelig ingen pupper da :( Må man ha mer for at det skal passe til kroppen, tenker da på formfulle kvinner? Jeg tenker å ta mellom 300-400 cc, men det finner vi ut før op.

- Noen som har erfaring med Fornebuklinikken og PK som jobber der? Er garantiene gode (evnt. finnes det bedre garantier andre plasser)?

- Noen som har hest og hund her? Har to hester og to hunder. Kjæresten kan selvfølgelig hjelpe meg med dem, men vil jo helst komme fortest mulig back in business :)

- Nå har jeg bare hatt telefonkonsultasjon med Fornebuklinikken, men planen er å ta under muskel siden jeg har små bryster fra før av. Dette ønsker jeg mest selv også, selv om det garantert blir et smertehel****e. Hvor lang tid brukte du på å komme deg etter OP?

- Kan man dra til syden to mnd etter operasjon? Hvor lenge må man bruke sportsbh? Når kan man bruke spilebh?

Nå ble det mange spørsmål her :)

Endret av Nordlenning
Skrevet

Velkommen!! :)

Har faktisk ikke hørt om noen som har tatt så lite, tror de fleste har fra 200cc og oppover. Det lureste er å dra på en konsultasjon og høre med kirurgen. De vet som regel best hva du trenger for å oppnå det du ønsker på en finest mulig måte! :) Juleferien er vel et par uker ca? og hvis du tar noen dager før, så vil du klare å fungere som normalt innen skolen starter. Utenom gymmen, der må du nok vente litt lenger eller eventuelt ta det veldig rolig og unngå løft, jogging og masse bevegelser med armene. Men skolebøker og slikt skal gå fint så lenge det ikke er veldig tungt. :)

Hehe, ja. Har søkt endel på Google, men finner lite bilder av noen som har tatt så lite. Fant faktisk en japansk side med et par som har tatt 150 og syns det ble ganske fint! Har prøvd ristesten, og synes 200gr så litt stort ut. Det lureste er å høre med kirurgen ja, få prøve å bestille en konsultasjon etter sommerferien.

Juleferien varer i to uker, og hvis jeg dropper gymmen en gang, så blir det tre uker til neste gang. Men det er fortsatt litt tidlig, kanskje? :/ Få håpe jeg får gym på fredager, for da blir det fire uker før jeg har gym. Da går set vel greit?

Skrevet

Hei alle :laugh: Nå er det endelig min tur etter å ha ventet i mange år på å få tatt brystforstørrelse! Har fulgt denne tråden i noen år nå ;) Skal opereres på Fornebuklinikken i september om alt går etter planen. Har noen spørsmål, hadde blitt kjempeglad om jeg fikk svar på dem :-)

- Er det noen formfulle som har tatt brystforstørrelse her inne? Jeg er ikke overvektig, men har former (rompe,lår,litt mage og hofter). Har selvfølgelig ingen pupper da :( Må man ha mer for at det skal passe til kroppen, tenker da på formfulle kvinner? Jeg tenker å ta mellom 300-400 cc, men det finner vi ut før op.

- Noen som har erfaring med Fornebuklinikken og PK som jobber der? Er garantiene gode (evnt. finnes det bedre garantier andre plasser)?

- Noen som har hest og hund her? Har to hester og to hunder. Kjæresten kan selvfølgelig hjelpe meg med dem, men vil jo helst komme fortest mulig back in business :)

- Nå har jeg bare hatt telefonkonsultasjon med Fornebuklinikken, men planen er å ta under muskel siden jeg har små bryster fra før av. Dette ønsker jeg mest selv også, selv om det garantert blir et smertehel****e. Hvor lang tid brukte du på å komme deg etter OP?

- Kan man dra til syden to mnd etter operasjon? Hvor lenge må man bruke sportsbh? Når kan man bruke spilebh?

Hei!

Jeg tok over muskel og har hund. Var først etter 2 uker at jeg hadde klart å gå tur med hunden (med magebelte - det er valp og han drar endel i båndet). Etter jeg hadde passert 2 uker etter OP følte jeg at jeg var tilbake til normalen, eneste jeg trenger hjelp til er bæring av tunge ting, og det er ikke behagelig å strekke armene, feks ta på laken og sånn (har gått 3 uker siden op imorgen).

Jeg har solt meg i sportsbh siden uke 2, ikke noe problem. Har riktignok smurt faktor 50 på puppene, i frykt for å bli solbrent på allerede såre pupper :P Du kan sikkert dra til Syden 2 mnd etter OP. Jeg skal bruke sportsbh i 6 uker, og vente i 6mnd med spilebh.

:)

Skrevet

Hei :)

En venninne av meg tok 150cc for noen år siden, og de passer godt til henne. Hun er under 1,60 høy og veier nok maks 50kg. Hun har ikke svære pupper, men store nok, hadde sett unaturlig ut på henne hvis hun hadde tatt mer!

Ang gym, så skal man jo ikke trene på 6 uker, hvertfall det jeg fikk beskjed om. Skulle ikke jogge eller bruke brystmusklene hvertfall, og da blir det kanskje litt vanskelig med gym. Men dette kan du snakke med PK om :)

Skrevet

Hei og velkommen! :)

Det stemmer at man gjerne trenger mer gram når man er høy, bred over brystet eller formfull som du sier. :) Men det avhenger såklart av hva slags resultat man ønsker også da. Har sett flere som har lagt inn 250cc og 400cc og har endt opp med lik bhstørrelse, så hvor mange gram man trenger avhenger av flere ting. :)

Jeg opererte på Fornebu for straks fire uker siden og er kjempe fornøyd! Jeg hadde Pål Schistad og han er veldig dyktig. Har enda ikke klart å finne noe negativt om klinikken eller han faktisk! Det var tydelig at han viste akkurat hva jeg trengte og var veldig flink til å forklare ting og følte meg veldig trygg både på konsultasjon og OP dagen. Veldig behagelig mann. :) Er ikke heeelt sikker, men jeg tror at Fornebu er den klinikken i Norge med best garanti. Så jeg kan absolutt anbefale Fornebuklinikken!

Når det gjelder hest har jeg ingen personlig erfaring med, men har lest flere steder at det er ganske tungt arbeid og det anbefales å vente 6 uker. Dette er hvis du gjør all stallarbeid selv og må løfte tungt. Tror heller ikke det er lurt å kaste seg fort opp på hesteryggen igjen, da du må jo bruke armene til å styre hesten i tøylene. Men er kanskje andre her som har erfaring med det som kan fortelle litt. :) Hund tror jeg skal være lettere så lenge hunden ikke drar veldig. :)

Jeg fikk over muskel og sluttet på smertestillende dag 4. Følte meg fin etter 2 uker. :)

Nå er det straks fire uker siden og lever som normalt. Ingen smerter eller ubehag. Eneste er at huden på puppene er litt sår og det kan stikke av og til. (nerver som gror). Jeg unngår tunge løft og strekker fortsatt ikke armene langt over hodet.

Det skal nok gå fint å dra til syden etter 2 mnd. Bare pass på å skule arrene fra sola og bruk sunblock i tillegg til teip! Arrene skal ikke utsettes for sol før det er gått 1 år. :)

Skrevet

Hei :)

En venninne av meg tok 150cc for noen år siden, og de passer godt til henne. Hun er under 1,60 høy og veier nok maks 50kg. Hun har ikke svære pupper, men store nok, hadde sett unaturlig ut på henne hvis hun hadde tatt mer!

Ang gym, så skal man jo ikke trene på 6 uker, hvertfall det jeg fikk beskjed om. Skulle ikke jogge eller bruke brystmusklene hvertfall, og da blir det kanskje litt vanskelig med gym. Men dette kan du snakke med PK om :)

Jeg er mindre enn henne, så tenker at noe mer enn 150cc også vil se unaturlig ut på meg. Men det finner jeg ut etter å ha snakket med pk. Få høre med pk angående gymmen, håper det går greit hvis jeg tar det rolig, for har lyst på silikon så fort som mulig, hehe :)

Skrevet

Jeg var på hesteryggen 2 uker etter operasjon, fikk hjelp til påsaling, brukte krakk og red på tur på lange tøyler, det gikk kjempefint! Rolig trav og galopp gikk også fint for min del, men jeg har en hest som er superenkel å bremse :)

Skrevet

Nei jeg har ikke kjent noe. Jeg er 4 mnd siden operasjon. Hvilket ubehag har du?

De føles veldig tunge etter en stund og jeg føler veeeeldig for å ta på en bh.. Med mindre toppen jeg har på meg er såpass 'stram' at den holder de på plass. Håper d går over snart ://

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...