Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei 😊 Noen som har erfaring med silikontapen?? Har hørt at den gjør at arrene blir mindre synlige...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før og etter :) etter er her 1 uke etter OP!

post-82517-533641_thumb.jpg

• Liker 1
Skrevet

Har ikke lett etter enda, men må jo bli noen uten spiler da ;) Har nå litt større pupper enn jeg hadde med push-up bh, så vil ha noen uten vattering som har litt støtte. Kommer til å lande på 75b tror jeg, sportsbhen passer hvert fall akkurat nå. Har ikke målt meg da, noen som har erfaring ifht størrelsen de hadde i sportsbh og hva de måtte bruke i vanlig bh?

Nå er det jo en mnd til jeg kan bruke noe annet enn sportsbh, men hvis noen har noen gode tips om litt ålreite bher uten spiler er det bare å rope ut ;)

Jeg kjøpte noen bher på ellos før op. Prøvde de nå og 2 av dem er passelige. Ene er for liten :( jeg har også 75b i sportsbhen men de andre jeg har kjøpt er 70D :P

Skrevet

Før og etter :) etter er her 1 uke etter OP!

Ser veldig bra og naturlig ut:)

• Liker 1
Skrevet

Byttet teip for første gang idag jeg! Litt ekkelt, men det gikk helt greit. Ikke så mye ubehag lenger heller, men får ikke løftet enda eller strukket ut armene noe særlig. Måtte dagene fremover gå fort :)

Skrevet

Hei. Har bladd litt igjennom her, men er alt for mye å gå igjennom grundig :L Lurer på om det er noen som har tatt brystløft med implant hos Dr. Pål Schistad ved Fornebuklinikken? Og er det evt før-etter bilder innpå her av folk som har tatt brystløft? Er helt ny innpå her, eller, aldri brukt profilen før nå.

Skrevet

Tok løft med implantat på Fornebu 10 mars. Hos Barstad istedenfor Schistad riktignok. Men Schistad regnes jo som en utrolig erfaren kirurg så kirurgmessig skulle du være i trygge hender:o) har ingen før bilder(angrer litt på det nå i etterkant, tenker og spørre Barstad om å få kopi av hans på 1 års kontrollen). Bilder av boobsa etter ligger lengre bak, husker ikke sider desverre men tror jeg posta rundt 1 mnd og 2 mnd etter op så da kan man jo lete seg frem ca på dato. Bare spør om det er noe spesifikt du lurer på:o)

Hei. Har bladd litt igjennom her, men er alt for mye å gå igjennom grundig :L Lurer på om det er noen som har tatt brystløft med implant hos Dr. Pål Schistad ved Fornebuklinikken? Og er det evt før-etter bilder innpå her av folk som har tatt brystløft? Er helt ny innpå her, eller, aldri brukt profilen før nå.

Skrevet

Tok løft med implantat på Fornebu 10 mars. Hos Barstad istedenfor Schistad riktignok. Men Schistad regnes jo som en utrolig erfaren kirurg så kirurgmessig skulle du være i trygge hender:o) har ingen før bilder(angrer litt på det nå i etterkant, tenker og spørre Barstad om å få kopi av hans på 1 års kontrollen). Bilder av boobsa etter ligger lengre bak, husker ikke sider desverre men tror jeg posta rundt 1 mnd og 2 mnd etter op så da kan man jo lete seg frem ca på dato. Bare spør om det er noe spesifikt du lurer på:o)

Hvordan så dine brystvorter ut rett etter op? Jeg føler mine sitter så lavt :/

Skrevet

Hei 😊

Jeg tok brystløft med implantat for 3 uker siden (ikke på Fornebu), og er kjempe fornøyd!

Legger ved et bilde av arrene mine ca 14 dager etter op. Da det var noe som bekymret meg før op, men syns de har blitt veldig fine allerede. Bare spør dersom du lurer på noe..

post-82746-219871_thumb.jpg

Skrevet

Hei

Jeg tok brystløft med implantat for 3 uker siden (ikke på Fornebu), og er kjempe fornøyd!

Legger ved et bilde av arrene mine ca 14 dager etter op. Da det var noe som bekymret meg før op, men syns de har blitt veldig fine allerede. Bare spør dersom du lurer på noe..

Skrevet (endret)

1 uke etter op pekte mine brystvorter veldig nedover, jeg vart skikkelig bekymra når jeg så det! Men det var hevelsen som gjorde at det ble sånn, nå er det mye bedre, så satser på at det blir helt bra til slutt 😊😊 håper du også blir mer fornøyd etter hvert!

Endret av Viviane
Skrevet

Hei 😊

Så fine arrene ble. Er det vanlig at de er så lite synlige etter så kort tid? Hvor ble du operert?
Skrevet (endret)

Det er så varmt om dagene at jeg går uten sports bh! Jeg må vel dra å shoppe bikinioverdeler med god hold :)

Den 10 juli er det 4mnd siden operasjon! 2 mnd igjen til jeg kan bruke vanlig bh OG klage på resultatet! :)

Endret av Ankh Su Namun
Skrevet

Hei Noen som har erfaring med silikontapen?? Har hørt at den gjør at arrene blir mindre synlige...

Jeg har brukt den og jeg syns ikke arrene blir mindre synlig. Jeg har tvert imot fått et dypt arr, men det er vel kirurgen sin feil. Men jeg skal klagepå mine pupper uansett..

Skrevet

Når kan man støvsuge igjen etter operasjon?

Skrevet

Jeg har brukt den og jeg syns ikke arrene blir mindre synlig. Jeg har tvert imot fått et dypt arr, men det er vel kirurgen sin feil. Men jeg skal klagepå mine pupper uansett..

Uffda! 😕 ble du anbefalt silikontapen fra klinikken din?

Så kjedelig at du ikke er fornøyd med puppene dine, håper det ordner seg for deg! 😊

Skrevet

Uffda! ble du anbefalt silikontapen fra klinikken din?

Så kjedelig at du ikke er fornøyd med puppene dine, håper det ordner seg for deg!

Det var apoteket som anbefalte det og jeg så også fra andre at den skulle være bra. Jeg håper også at der vil ordne seg...har ikke lyst å leve med de som de ser ut nå..

Skrevet (endret)

1 uke etter op pekte mine brystvorter veldig nedover, jeg vart skikkelig bekymra når jeg så det! Men det var hevelsen som gjorde at det ble sånn, nå er det mye bedre, så satser på at det blir helt bra til slutt 😊😊 håper du også blir mer fornøyd etter hvert!

Så fint å høre. Skal på en sjekk imorgen så skal spørre om det da. Arrene dine er jo ikke synlige engang :D Ser veldig bra ut.

Endret av amadine
Skrevet

Her er mine etter noen uker :) jeg har hatt lite smerte og er fornøyd :) så jeg anbefaler i hvertfall Teres Colosseum :-)

post-48255-266698_thumb.jpg

Skrevet

Her er mine etter noen uker :) jeg har hatt lite smerte og er fornøyd :) så jeg anbefaler i hvertfall Teres Colosseum :-)

Så fin! Har du litt forskjell på heng og hvor mye har du i? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...