Ankh Su Namun Skrevet 4. juli 2014 #32761 Skrevet 4. juli 2014 Her kommer noen bilder av brystene mine i uke 3 etter operasjonen. La inn 295 cc anatomiske, under muskel. Moderat profil.Som nevnt i et tidligere innlegg synes jeg brystene ble noe små, da kirurgen la inn nesten 100 gram mindre enn avtalt. Synes også de henger noe, og at hvert bryst er noe ulikt.Blir glad for innspill og synspunkter.bilde 4.JPGbilde 2.JPGbilde 1.JPGbilde 3.JPG Jeg syns de er fine. Mine er asymetriske og dropper ned. Jeg synes ikke at dine henger noe.
myomocca Skrevet 5. juli 2014 #32762 Skrevet 5. juli 2014 (endret) 4 dager etter operasjon i dag å lot merke til at jeg har blødd litt i stingene, ble kjempe redd å sint da jeg er redd jeg har overanstrengt meg litt, ringte kirurgen å han sa enten jeg kunne bytte teip eller bare teipe utenpå den gamle.tenker gamle teipen kan sitte på til neste uke da det er ukes kontroll, enn å begynne å rive av å begynne å blø igjen, ikke tegn på plutselig mer smerte eller hovent. Hva tenker dere? Skal jeg bare la teipen sitte om jeg ikke kommer til å blø mer? Endret 5. juli 2014 av myomocca
rebus Skrevet 6. juli 2014 #32763 Skrevet 6. juli 2014 4 dager etter operasjon i dag å lot merke til at jeg har blødd litt i stingene, ble kjempe redd å sint da jeg er redd jeg har overanstrengt meg litt, ringte kirurgen å han sa enten jeg kunne bytte teip eller bare teipe utenpå den gamle.tenker gamle teipen kan sitte på til neste uke da det er ukes kontroll, enn å begynne å rive av å begynne å blø igjen, ikke tegn på plutselig mer smerte eller hovent. Hva tenker dere? Skal jeg bare la teipen sitte om jeg ikke kommer til å blø mer? Teip over og la kirurgen se på det om en uke. Men er neppe noe farlig Det er vanlig med blod etterpå.
nuttybear Skrevet 6. juli 2014 #32764 Skrevet 6. juli 2014 Jeg synes de er skikkelig flotte Signe. Ikke bry deg hvis det er litt forskjell så tidlig, 3 uker er ingenting og mye går seg til med tiden. Gratulerer:o) quote name="Signe83" post="14718935" timestamp="1404511534"]Her kommer noen bilder av brystene mine i uke 3 etter operasjonen. La inn 295 cc anatomiske, under muskel. Moderat profil.Som nevnt i et tidligere innlegg synes jeg brystene ble noe små, da kirurgen la inn nesten 100 gram mindre enn avtalt. Synes også de henger noe, og at hvert bryst er noe ulikt.Blir glad for innspill og synspunkter.bilde 4.JPGbilde 2.JPGbilde 1.JPGbilde 3.JPG
nuttybear Skrevet 6. juli 2014 #32765 Skrevet 6. juli 2014 4 dager etter operasjon i dag å lot merke til at jeg har blødd litt i stingene, ble kjempe redd å sint da jeg er redd jeg har overanstrengt meg litt, ringte kirurgen å han sa enten jeg kunne bytte teip eller bare teipe utenpå den gamle.tenker gamle teipen kan sitte på til neste uke da det er ukes kontroll, enn å begynne å rive av å begynne å blø igjen, ikke tegn på plutselig mer smerte eller hovent. Hva tenker dere? Skal jeg bare la teipen sitte om jeg ikke kommer til å blø mer? Tape over, helt vanlig med litt blødning igjennom rett etter operasjonen og dermed litt størknet blod i tapen den første tiden.
myomocca Skrevet 6. juli 2014 #32766 Skrevet 6. juli 2014 Takk for svar, begynte å blø litt dag 4 på kvelden men regner med det var fordi jeg har vert litt for aktiv, har ikke blødd etter det så er ikke bekymret lenger nå, bare veldig vanskelig å ikke overanstrenge seg når det kun er smerter rundt operasjons såret nå, så og si ikke hoven lenger i det hele tatt^^,)
pudderpia Skrevet 6. juli 2014 #32767 Skrevet 6. juli 2014 Hvor lenge er det vanlig å være oppblåst i magen etter operasjonen...?
cheyenne Skrevet 6. juli 2014 #32768 Skrevet 6. juli 2014 Hvor lenge er det vanlig å være oppblåst i magen etter operasjonen...? Jeg var oppblåst i 5 dager ca, skikkelig ubehagelig! Sluttet på smertestillende på dag 4, så på dag 6 var jeg normal igjen
AryaFin Skrevet 6. juli 2014 #32769 Skrevet 6. juli 2014 Har noen her vært uheldig og fått slag eller litt harde støt i etterkant av operasjonen, typ 1-2 uker etter? Var litt uheldig idag, og fikk vondt nok i hele den ene puppen til at jeg tok smertestillende etterpå. Noe jeg bør bekymre meg for?
cheyenne Skrevet 6. juli 2014 #32770 Skrevet 6. juli 2014 (endret) Hvordan står det til med dere som har operert nylig? Er dere fornøyde sålangt? Endret 6. juli 2014 av cheyenne
amadine Skrevet 6. juli 2014 #32771 Skrevet 6. juli 2014 Hvordan står det til med dere som har operert nylig? Er dere fornøyde sålangt? Formen er over all forventning egentlig. Vet ikke om jeg er fornøyd enda, synes brystvortene satt litt lavt.
nuttybear Skrevet 6. juli 2014 #32772 Skrevet 6. juli 2014 Jeg var helt vanvittig oppblåst i 6-7 dager, ikke bare magen men i beina også. Skikkelig ubehagelig men gikk seg til. Jeg tok avføringsmidler på 6 dagen uten og ha vært på do også, er tilbøyelig til forstoppelse av morfin preparater. Hvor lenge er det vanlig å være oppblåst i magen etter operasjonen...?
pudderpia Skrevet 6. juli 2014 #32773 Skrevet 6. juli 2014 Hvordan står det til med dere som har operert nylig? Er dere fornøyde sålangt? Jeg har dusjet i dag og tatt av bandasjen utpå tapen.. Det var ganske deilig Var bare litt blod på den ene tapen, så håper sårene er greie.. Syns kanskje de står litt langt fra hverandre (langt fra kløft!), men det er kanskje noe som forandrer seg når de dropper og blir mykere..? Ellers så har jeg litt vondt første del av dagen, mens fra to-tre-tiden så har jeg mindre vondt.. Håper på å komme tilbake til normalen fort, er litt rastløs...
cheyenne Skrevet 6. juli 2014 #32774 Skrevet 6. juli 2014 Jeg har dusjet i dag og tatt av bandasjen utpå tapen.. Det var ganske deilig Var bare litt blod på den ene tapen, så håper sårene er greie.. Syns kanskje de står litt langt fra hverandre (langt fra kløft!), men det er kanskje noe som forandrer seg når de dropper og blir mykere..? Ellers så har jeg litt vondt første del av dagen, mens fra to-tre-tiden så har jeg mindre vondt.. Håper på å komme tilbake til normalen fort, er litt rastløs... Hvor langt de vil stå fra hverandre har mye å gjøre med hvordan puppene stod før OP. Men de vil naturligvis legge seg mer mot midten ettersom huden gir etter og implantatet legger seg mer nedover. Ser stor forskjell på mine! De har kommet mye nærmere hverandre allerede. 2,5 uke siden OP.
cheyenne Skrevet 6. juli 2014 #32775 Skrevet 6. juli 2014 Formen er over all forventning egentlig. Vet ikke om jeg er fornøyd enda, synes brystvortene satt litt lavt. Tror dette er veldig vanlig! Det vil forhåpentligvis blir bedre når implantatene dropper Begge brystvortene mine har blitt litt dratt ut og har litt høydeforskjell, men dette skal også bli bedre med tiden.
amadine Skrevet 6. juli 2014 #32776 Skrevet 6. juli 2014 Tror dette er veldig vanlig! Det vil forhåpentligvis blir bedre når implantatene dropper Begge brystvortene mine har blitt litt dratt ut og har litt høydeforskjell, men dette skal også bli bedre med tiden. Så bra Man får litt småpanikk med en gang. Blir litt sånn ååå hvorfor gjorde jeg det, blir brystene seende slik ut for alltid? Nei,det her blir ikke bra :frown: Men vet jo at de blir bra til slutt.
cheyenne Skrevet 6. juli 2014 #32777 Skrevet 6. juli 2014 Så bra Man får litt småpanikk med en gang. Blir litt sånn ååå hvorfor gjorde jeg det, blir brystene seende slik ut for alltid? Nei,det her blir ikke bra :frown: Men vet jo at de blir bra til slutt. Haha, ja skjønner hva du mener! Fikk heeelt noia første gang jeg tok av støttebhen, brystvortene var dratt ut og så helt forferdelig ut! Så jeg googlet ''brystvorte korreksjon'' med engang!! Har heldigvis ikke noia lenger da jeg har lest at det er veldig normalt og at når huden ikke er så spent lenger så vil de trekke seg litt mer sammen igjen. Takk gud
pmaja Skrevet 7. juli 2014 #32778 Skrevet 7. juli 2014 Hvordan står det til med dere som har operert nylig? Er dere fornøyde sålangt? Jeg opererte for 2 uker siden idag, og er veldig fornøyd så langt tror ikke de er hovne lenger, de har blitt ganske mye mindre enn rett etter op. Men det passer meg fint, syns de plutselig var litt for store jeg da Har tatt en Paracet av og til frem til for et par dager siden, men nå har jeg ikke smerter eller noe særlig ubehag, og er mer eller mindre tilbake til normalen (bortsett fra løfting av mer enn noen kg og strekke armene høyt, det gjør fortsatt vondt og det skal man jo ikke).. Og de har begynt å bli mykere, hurra. Syns ikke de har droppet noe, men det tar vel tyngdekraften seg av etterhvert. Var bekymret en stund før at jeg hadde unormalt vondt da jeg var på dag 10, men det er utrolig hva bare noen dager har gjort ! 4 uker igjen med sportsbh, så gleder meg til å begynne med litt mer normale bher
amadine Skrevet 7. juli 2014 #32779 Skrevet 7. juli 2014 Jeg opererte for 2 uker siden idag, og er veldig fornøyd så langt tror ikke de er hovne lenger, de har blitt ganske mye mindre enn rett etter op. Men det passer meg fint, syns de plutselig var litt for store jeg da Har tatt en Paracet av og til frem til for et par dager siden, men nå har jeg ikke smerter eller noe særlig ubehag, og er mer eller mindre tilbake til normalen (bortsett fra løfting av mer enn noen kg og strekke armene høyt, det gjør fortsatt vondt og det skal man jo ikke).. Og de har begynt å bli mykere, hurra. Syns ikke de har droppet noe, men det tar vel tyngdekraften seg av etterhvert. Var bekymret en stund før at jeg hadde unormalt vondt da jeg var på dag 10, men det er utrolig hva bare noen dager har gjort ! 4 uker igjen med sportsbh, så gleder meg til å begynne med litt mer normale bher Hva slags bh skal du kjøpe deg?
pmaja Skrevet 7. juli 2014 #32780 Skrevet 7. juli 2014 (endret) Hva slags bh skal du kjøpe deg? Har ikke lett etter enda, men må jo bli noen uten spiler da Har nå litt større pupper enn jeg hadde med push-up bh, så vil ha noen uten vattering som har litt støtte. Kommer til å lande på 75b tror jeg, sportsbhen passer hvert fall akkurat nå. Har ikke målt meg da, noen som har erfaring ifht størrelsen de hadde i sportsbh og hva de måtte bruke i vanlig bh? Nå er det jo en mnd til jeg kan bruke noe annet enn sportsbh, men hvis noen har noen gode tips om litt ålreite bher uten spiler er det bare å rope ut Endret 7. juli 2014 av pmaja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå