Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som la under muskel, hadde dere vondt samme dag som operasjonen? Jeg ble operert istad og har ikke vondt når jeg sitter,føler ubehag når jeg går :( Merker jeg gruer meg til imorra hvis det er da smertene virkelig setter inn.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan finne push up bh i 75D ?? :-)))

Skrevet

Smerten er ikke så ille første dag, jeg la inn under muskelen for en uke siden, og dag 2 og 3 var garantert noe av det verste jeg har vært med på og jeg har høy smerteterskel altså, haha! 😄

Dere som la under muskel, hadde dere vondt samme dag som operasjonen? Jeg ble operert istad og har ikke vondt når jeg sitter,føler ubehag når jeg går :( Merker jeg gruer meg til imorra hvis det er da smertene virkelig setter inn.

Skrevet

Da er jeg også ferdig operert :)

Veldig spent på dagene fremover..

Smertene er ikke ille i det hele tatt nå, men jeg har tatt et par smertestillende.

Det ble forresten 300 cc i begge over muskel :)

Skrevet

Hei!Opererte meg tirsdag,300 CC i hver over muskel også, var innom på kontroll i går å alt så fint ut.Er ikke litt så vondt som jeg hadde forestilt meg det skulle være, men nå har jeg spist en del paralgin forte som hjelper på en del. Gleder meg til ny kontroll neste uke, noen som vet ca hvor lang tid det tar før brystene dropper? Å når følte dere at det gikk fint å ha sex igjen? Slapp ned press bånd, fikk besked at det var pga kirurgen sin teknikk? Satt stor pris på svar:) klem klem

Skrevet

Hei!Opererte meg tirsdag,300 CC i hver over muskel også, var innom på kontroll i går å alt så fint ut.Er ikke litt så vondt som jeg hadde forestilt meg det skulle være, men nå har jeg spist en del paralgin forte som hjelper på en del. Gleder meg til ny kontroll neste uke, noen som vet ca hvor lang tid det tar før brystene dropper? Å når følte dere at det gikk fint å ha sex igjen? Slapp ned press bånd, fikk besked at det var pga kirurgen sin teknikk? Satt stor pris på svar:) klem klem

Jeg tror nedpressbånd er viktigst for de som legger over muskel?

• Liker 1
Skrevet

Da er jeg også ferdig operert :)

Veldig spent på dagene fremover..

Smertene er ikke ille i det hele tatt nå, men jeg har tatt et par smertestillende.

Det ble forresten 300 cc i begge over muskel :)

Gratulerer så mye!! Håpere alt går bra med deg og at du hadde en fin opplevelse :)

Hvilken profil har du?

Skrevet

Hmm jeg har operert over muskel. .litt merkelig jeg ikke skulle ha nedpressebånd da?

Skrevet

Hmm jeg har operert over muskel. .litt merkelig jeg ikke skulle ha nedpressebånd da?

Nedpressband får man når man har under muskel :)

• Liker 1
Skrevet

Skrivefeil, mente under :)

Jeg har tatt under, og må gå med det dag og natt i to uker.

• Liker 1
Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan finne push up bh i 75D ?? :-)))

Victoriassecret.com 😊

Skrevet

Jeg har anatomiske, over muskel og måtte gå med bånd i 14 dager. Selv etter reoperasjon på det ene brystet måtte jeg gå med det i 14 dager. Fikk beskjed at det ikke var for å presse protesene ned, men for å holde de på plass og at de ikke skal vri seg. Men tror det er veldig mye forskjellige svar og meninger om det.

Skrevet

Jeg har runde over muskel, det er nok forklaringen på hvorfor jeg ikke trenger nedpressebånd:)

Skrevet

Jeg tok over muskel og hadde nedpressbånd når jeg våknet etter operasjonen, men sykepleieren tok det av før jeg reise hjem. Hadde heller ikke behov for det. :) I dag er det forresten 2 uker siden OP og jeg er veldig fornøyd så langt. Null smerter, bare ubehag å reise seg fra liggende stilling og strekke seg etter ting. Er fortsatt litt hoven, og puppene står litt høyt, men det går seg til. :) Også har de allerede blitt ganske myke!! JEEEJJ!!! :laugh:

Skrevet

Nedpress bånd har ikke noe med over og under muske å gjøre. Det har med anotomien din å gjøre, kirurgens teknikk, om du har operert før, størrelsen på lommene de har laget osv...

Jeg har under og trengte ikke nedpressbånd.

Skrevet

Gratulerer så mye!! Håpere alt går bra med deg og at du hadde en fin opplevelse :)

Hvilken profil har du?

Det ble medium profil :)

Skrevet

Er på dag tre og er veldig fin i formen. Null smerter, tar ikke noe smertestillende. Kommer meg opp fra sofa og seng selv. Var redd for at jeg skulle bli mer "handikappet".

Ble 240 gram under muskel/høy profil :)

Skrevet

Er på dag tre og er veldig fin i formen. Null smerter, tar ikke noe smertestillende. Kommer meg opp fra sofa og seng selv. Var redd for at jeg skulle bli mer "handikappet".

Ble 240 gram under muskel/høy profil :)

Så heldig du er!

Tok 365 under muskel, en uke siden operasjonen igår, og hadde for første gang igår en liten stund uten komtinuerlig ubehag og uten smertestillende når jeg satt helt stille.

Bedre idag, fortsatt en del ubehag i ribbeina, og "stølhet" når jeg beveger arma, men ser lyset i enden av tunnellen.

Fortsatt ujevne brystvorter, krysser alt som krysses kan på at dette vil jevne seg ut (helst litt fort).

Skrevet

Når begynte dere å merke at puppene forandret seg, og at hevelsen gikk ned? Er på tredje uke etter operasjonen, og synes allerede de henger en god del. Har anatomiske proteser. Er veldig spent på hvordan de vil se ut etter tre-seks måneder da..

Og hvor aktive var dere tredje uke?Hva gjorde dere, hva gjorde dere ikke? Hvor mye beveget dere armene?

Vurderer å legge inn bilder her, men hvordan får man til det? Får beskjed om at bildet er for stort.

Skrevet

Her kommer noen bilder av brystene mine i uke 3 etter operasjonen. La inn 295 cc anatomiske, under muskel. Moderat profil.

Som nevnt i et tidligere innlegg synes jeg brystene ble noe små, da kirurgen la inn nesten 100 gram mindre enn avtalt. Synes også de henger noe, og at hvert bryst er noe ulikt.

Blir glad for innspill og synspunkter.

post-42893-0-97136200-1404511219_thumb.j

post-42893-0-20570500-1404511399_thumb.j

post-42893-0-04634900-1404511475_thumb.j

post-42893-0-09123100-1404511501_thumb.j

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...